Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне марки Г (25-100), вугілля кам’яне марки Г (13-100), напівбрикети торф’яні, дрова, паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р) від ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-005466-a
Id Tender e2a1cce21fa641aab1a941f60b277124
План UA-P-2025-02-13-006387-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 13.02.2025 11:55
Остання зміна 04.07.2025 13:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 444 040 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 220.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 11:53 до 09.04.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 11:53
до 06.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 11:53
до 06.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.04.2025 12:35
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.04.2025 16:22
до 22.06.2025 00:00
Період уточнень
з 13.02.2025 11:53 до 06.04.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 11:53 до 06.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.04.2025 12:35
Основні параметри
Вугілля кам’яне марки Г (25-100), вугілля кам’яне марки Г (13-100), напівбрикети торф’яні, дрова, паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 444 040 грн.
Вугілля кам’яне марки Г (25-100), вугілля кам’яне марки Г (13-100), напівбрикети торф’яні, дрова, паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (25-100), вугілля кам’яне марки Г (13-100), напівбрикети торф’яні, дрова, паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Очікувана вартість
2 444 040 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12220,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.04.2025 11:54
Закінчення аукціону
10.04.2025 12:35
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 5 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (25-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (25-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
5
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №2 150 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
150
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №3 20 (тонни)
Напівбрикети торф’яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф’яні
Код ДК 021:2015
09112200-9 - Торф
Кількість
20
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №4 5 (метри кубічні)
Дрова
Опис предмета закупівлі
Дрова
Код ДК 021:2015
09111400-4 - Деревне паливо
Кількість
5
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Позиція : №5 2 (тонни)
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Опис предмета закупівлі
Пелети паливні з лушпиння соняшника
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
2
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН ДСТ"
Пропозиція:
2 430 450 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Пропозиція:
2 297 204 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧИЙ РЕСУРС"
Пропозиція:
1 585 766 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ"
Пропозиція:
1 674 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕПЛОСВІТ КОМПАНІ"
Пропозиція:
1 674 398.18 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.04.2025 11:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.04.2025 11:59
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Кєлєш
Електронна пошта
Телефон
+380977513053
Замовник
ЄДРПОУ
44054694
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
68400
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Арцизький р-н, місто Арциз
Адреса
вул.Соборна, будинок 44Л
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам’яне марки Г (25-100), вугілля кам’яне марки Г (13-100), напівбрикети торф’яні, дрова, паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Період вимог/скарг з 24.04.2025 16:22 по 30.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.04.2025 12:35 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
24.04.2025 16:22
Повідомлення про рішення
17.04.2025 15:44
Електроний протокол про продовження строку
10.04.2025 12:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно пункту 42 Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Запит про надання інформації Групі RC Inspection.
Дата продовження строку розгляду
17.04.2025 15:44
Дата кінця розгляду
09.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 30.04.2025 11:12 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.04.2025 16:22 по 02.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.04.2025 11:12
Повідомлення про рішення
24.04.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
Період вимог/скарг з 07.05.2025 10:08 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 11:12 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 10:08
Повідомлення про рішення
30.04.2025 11:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
Період вимог/скарг з 14.05.2025 09:31 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 10:08 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 09:31
Повідомлення про рішення
07.05.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 09:31 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 09:31
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.06.2025 13:07 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 12:54 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
16.06.2025 13:07
Повідомлення про рішення
16.06.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.04.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Архівована
Дата створення
13.02.2025 11:53
Дата архівування
04.04.2025 11:57
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 13:07 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000049
Дата створення проекту
14.04.2025 16:57
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
14.04.2025 17:21
Дата публікації висновку про результати
29.04.2025 17:07
Дата завершення усунення порушень
03.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 722-38-64
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 Одеса № 77 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 UA-2025-02-13-005466-a 13.02.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
14.04.2025 17:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо закупівлі, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.02.2025 № 14, тендерні документації зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 13.03.2025 № 17 та від 04.04.2025 № 21, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації з переліком змін до тендерної документації від 13.03.2025 № 17 та від 04.04.2025 № 21, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.03.2025 та 04.04.2025 відповідно, звернення за роз’ясненнями щодо закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, роз’яснення Замовника на звернення щодо закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.04.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-13-005466-a.b1, UA-2025-02-13-005466-a.с2, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.02.2025 та 14.03.2025 відповідно, рішення Комісії, як органу оскарження, від 04.03.2025 № 3355-р/пк-пз та від 25.03.2025 № 4662-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 25, пояснення від 22.04.2025, надані Замовником на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, як органу оскарження, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо закупівлі, стану виконання рішень Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.04.2025 00:00
Дата публікації
29.04.2025 17:07
Документи висновку
29.04.2025 17:07
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Як Замовник може пояснити внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів в частині предмета закупівлі, а саме: включення дров та пелетів паливних з лушпиння соняшника, тоді як закупівля зазначених видів твердого палива не передбачена у річному плані закупівель (UA-P-2025-02-13-006387-a). Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.04.2025 12:36
Орган перевірки
23.04.2025 00:00
Документи повідомлення
17.04.2025 12:37
-
Відповідь
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 14 квітня 2025 року, щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-02-13-005466-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення
По питанню 1: Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено згідно річного бюджету на 2025 рік Відділу освіти та рішенням Арцизької міської ради. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Очікувану вартість визначено ,згідно потреби закладів освіти Арцизької міської ради у твердому палеві. У відповідь на запитання № 2 щодо надання пояснень про внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів в частині предмета закупівлі, а саме: включення дров та пелетів паливних з лушпиння соняшника, тоді як закупівля зазначених видів твердого палива не передбачена у річному плані закупівель зазначаємо наступне. Замовником було внесено зміни до закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо», яка з самого початку включала такі позиції, як вугілля кам’яне марки Г (ДК 021:2015: 09111100-1) та напівбрикети торф’яні (ДК 021:2015: 09112200-9). Згодом, враховуючи фактичну потребу, до переліку товарів було додано дрова та пелети паливні з лушпиння соняшника. Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки №708 від 15.04.2020, предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри класифікатора ДК 021:2015, тобто на рівні 0911*. Усі зазначені позиції – вугілля, торф, дрова та пелети – належать до одного предмета закупівлі згідно з цим Порядком. Оскільки не змінювався ні основний код закупівлі, ні тип процедури, то уточнення номенклатури товару в межах одного коду класифікатора не потребувало внесення змін до річного плану закупівель. Зміни до тендерної документації були внесені на етапі, дозволеному законодавством (до закінчення строку подання пропозицій), і були спрямовані на оптимізацію витрат та забезпечення альтернативних джерел палива в умовах енергетичної нестабільності. Таким чином, дії Замовника відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабміну № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Порядку визначення предмета закупівлі, і не порушують принципів прозорості, добросовісної конкуренції та рівного доступу учасників.
Рішеня
22.04.2025 12:03
Замовник
Документи повідомлення
22.04.2025 12:05
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 444 040 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380977513053
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 444 040 грн.
Період подання пропозицій
до 09.04.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380977513053
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності