Показати схожі тендери
Закупівля 25П-083 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по спуску обсадних колон (Лот № 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм); (Лот № 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм); (Лот № 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції)) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-13-005417-a
Id Tender 051aa4f8223740f6a15541eed1252c00
План UA-P-2025-02-13-006112-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.02.2025 11:52
Остання зміна 12.05.2025 13:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
141 219 714 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
339 230 грн. (0,24 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.02.2025 11:51 до 10.03.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 11:51
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.02.2025 11:51
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 15:51
до 30.04.2025 08:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.04.2025 08:50
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.04.2025 08:21
до 12.05.2025 13:27
Період уточнень
з 13.02.2025 11:51 до 07.03.2025 00:00
Період оскарження
з 13.02.2025 11:51 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 15:51 до 30.04.2025 08:21
Період кваліфікації
з 11.03.2025 15:51 до 30.04.2025 08:21
Основні параметри
25П-083 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по спуску обсадних колон (Лот № 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм); (Лот № 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм); (Лот № 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
64 652 932 грн.
Лот № 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм)
Назва предмета закупівлі
Лот № 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм)
Очікувана вартість
64 652 932 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
646529,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 939 587
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 15:28
Закінчення аукціону
11.03.2025 15:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм
Код ДК 021:2015
76410000-0 - Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Виробничі об’єкти БУ «Укрбургаз» (Харківська обл.,Полтавська обл., Дніпропетровська обл., Сумська обл.)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих Виконавцем та прийнятих Замовником Послуг проводиться протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) Актів приймання-передачі наданих Послуг відповідно до наданого Виконавцем на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Пропозиція:
64 634 404.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
61 420 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 15:28
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
42 643 710 грн.
Лот № 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм)
Назва предмета закупівлі
Лот № 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм)
Очікувана вартість
42 643 710 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
426437,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 279 311
Позиція
Опис предмета закупівлі
(Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм
Код ДК 021:2015
76410000-0 - Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Виробничі об’єкти БУ «Укрбургаз» (Харківська обл.,Полтавська обл., Дніпропетровська обл., Сумська обл.)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих Виконавцем та прийнятих Замовником Послуг проводиться протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) Актів приймання-передачі наданих Послуг відповідно до наданого Виконавцем на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Пропозиція:
42 638 405.43 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
33 923 072 грн.
Лот № 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції)
Назва предмета закупівлі
Лот № 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції)
Очікувана вартість
33 923 072 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
339230,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 017 692
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 11:14
Закінчення аукціону
11.03.2025 11:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції
Код ДК 021:2015
76410000-0 - Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Виробничі об’єкти БУ «Укрбургаз» (Харківська обл.,Полтавська обл., Дніпропетровська обл., Сумська обл.)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих Виконавцем та прийнятих Замовником Послуг проводиться протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) Актів приймання-передачі наданих Послуг відповідно до наданого Виконавцем на його підставі рахунку на оплату.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Пропозиція:
33 630 408.27 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП"
Пропозиція:
27 499 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕНІМЕКС ЮКРЕЙН"
Пропозиція:
27 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 11:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2025 10:47
Оголошення про проведення закупівлі
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Дорохова
Електронна пошта
Телефон
+380444612797
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Лот № 1 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм)
Період вимог/скарг з 08.04.2025 08:50 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 15:51 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.04.2025 08:50
Повідомлення про рішення
12.03.2025 11:37
Електроний протокол про продовження строку
11.03.2025 15:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування, вирішено, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.03.2025 11:37
Дата кінця розгляду
09.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку вих. № 260.03.25-Д від 03.03.2025 р. згідно Таблиці №3 «Відомості про кадрові ресурси» в якій виявлені наступні невідповідності: -зазначено посаду інженер з буріння замість інженер по спуску обсадних колон або фахівець по спуску обсадних колон. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку Співвиконавця вих.№ 39-ДВС від 04.03.2025 р. згідно Таблиці №3 «Відомості про кадрові ресурси» в якій виявлені наступні невідповідності: -зазначено лише 4 фахівця зі спуску обсадних колон, а вимога тендерної документації не менше 8. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п.3.1. п. 3 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «3.1. Довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №3 «Відомості про кадрові ресурси», про наявність в Учасника або Субпідрядника/Співвиконавця працівників. Мінімальні вимоги для виконання умови надання послуг одночасно на двох свердловинах: для Лот №2 - не менше 8 (восьми) інженерів по спуску обсадних колон або фахівців по спуску обсадних колон.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку, відповідно до п.п.3.1. п. 3 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку вих. № 258.03.25-Д від 03.03.2025 р. згідно Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» в якій виявлені наступні невідповідності: 1.Форма наданої учасником Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» не відповідає формі Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: не вірно вказано назву графи «Належність (власний, орендований)», не вірно вказано назву графи «Марка, модель» та відсутня графа «Виробник». 2. У довідці зазначено марку, модель комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування і гідравлічного ключа, яка не співпадають із наданими специфікаціями на обладнання. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п.2.1. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.1. Довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» (мінімальний перелік та кількість обладнання з мінімальними технічними характеристиками наведено в Таблиці №2).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку, відповідно до п.п.2.1. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 3.Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасник у складі тендерної пропозиції надав для гідравлічного трубного ключа специфікацію, в якій виявлені наступні невідповідності: 1.1. У Таблиці № 2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» зазначено 14 ??50К Tong, а специфікація надана учасником на 14 ??50К. 1.2. У наданій специфікації відсутня інформація стосовно «наявність гідравлічного циліндру для регулювання висоти положення ключа». 2.Учасник у складі тендерної пропозиції надав для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування специфікацію, в якій виявлені наступні невідповідності: 2.1. У наданій специфікації відсутня інформація стосовно: « - можливість керування кінцевим моментом затяжки або кінцевими обертами згвинчування; - можливість виконання аналізу даних одразу після згвинчування з’єднання і визначення реперних точок при зборці високоякісних з’єднань, оцінка результатів на сумісність з заданими межами крутного моменту і числа обертів та надання можливості вводу рекомендованого результату з автоматичним коментарем; - можливість виклику результатів попередніх згвинчувань.» 2.2. Назва комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування яка зазначена у Таблиці № 2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», не відповідає найменуванню, зазначеному у специфікації. 3.Учасник у складі тендерної пропозиції не надав для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа, комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п.2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.2. На підтвердження технічних характеристик обладнання, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси, надати: для Лот №1 та Лот №2 - скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа і комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, які повинні містити інформацію про призначення та технічні характеристики, відповідно до вимог технічного завдання, а саме: • для гідравлічного трубного ключа: - допустимий крутний момент, кНм; - типорозміри обсадних колон, що підлягають згвинчуванні, мм; - можливість під’єднання системи запису та збереження графіків крутного моменту; - наявність гідравлічного циліндру для регулювання висоти положення ключа; • для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування: - можливість аналізу даних і управління виконанням операцій по згвинчуванню/розгвинчуванню трубних з’єднань в реальному часі в режимі онлайн; - наявність графічного інтерфейсу користувача із системою збору і візуалізації даних; - наявність можливості задавати параметри згвинчування та проводити оцінку якості згвинчування; - можливість моніторингу крутного моменту, числа обертів і швидкості обертання; - можливість керування кінцевим моментом затяжки або кінцевими обертами згвинчування; - можливість виконання аналізу даних одразу після згвинчування з’єднання і визначення реперних точок при зборці високоякісних з’єднань, оцінка результатів на сумісність з заданими межами крутного моменту і числа обертів та надання можливості вводу рекомендованого результату з автоматичним коментарем; - можливість виклику результатів попередніх згвинчувань; - можливість генерації звітів для статистичного аналізу і презентацій.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи, відповідно до п.п.2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 4.Перелік виявлених невідповідностей: На вимогу п.п 2.1. п.2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку згідно Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси. На вимогу п.п 2.2. п.2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав специфікації на обладнання. На вимогу п.п 2.3. п.2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надав контракт оренди № DEN/DU-2025-1 від 03.01.2025 р. Але у всіх вищенаведених документах зазначена різна марка та модель обладнання. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п. 2.1., 2.2., 2.3. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: « Учасник надає: 2.1. Довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» (мінімальний перелік та кількість обладнання з мінімальними технічними характеристиками наведено в Таблиці №2). 2.2. На підтвердження технічних характеристик обладнання, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси, надати: для Лот №1 - скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа і комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, які повинні містити інформацію про призначення та технічні характеристики, відповідно до вимог технічного завдання, а саме: • для гідравлічного трубного ключа: - допустимий крутний момент, кНм; - типорозміри обсадних колон, що підлягають згвинчуванні, мм; - можливість під’єднання системи запису та збереження графіків крутного моменту; - наявність гідравлічного циліндру для регулювання висоти положення ключа; • для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування: - можливість аналізу даних і управління виконанням операцій по згвинчуванню/розгвинчуванню трубних з’єднань в реальному часі в режимі онлайн; - наявність графічного інтерфейсу користувача із системою збору і візуалізації даних; - наявність можливості задавати параметри згвинчування та проводити оцінку якості згвинчування; - можливість моніторингу крутного моменту, числа обертів і швидкості обертання; - можливість керування кінцевим моментом затяжки або кінцевими обертами згвинчування; - можливість виконання аналізу даних одразу після згвинчування з’єднання і визначення реперних точок при зборці високоякісних з’єднань, оцінка результатів на сумісність з заданими межами крутного моменту і числа обертів та надання можливості вводу рекомендованого результату з автоматичним коментарем; - можливість виклику результатів попередніх згвинчувань; - можливість генерації звітів для статистичного аналізу і презентацій. 2.3. Надати скан-копії документів, що підтверджують право власності та/або користування МТР, зазначених в п. 2.2. даного кваліфікаційного критерію.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи, відповідно до п.п. 2.1., 2.2., 2.3. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
31.03.2025 15:22
Надати до
01.04.2025 15:22
Період вимог/скарг з 30.04.2025 08:21 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.04.2025 08:50 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 08:21
Довідка НАЗК
30.04.2025 08:21
Повідомлення про рішення
09.04.2025 08:21
Електроний протокол про продовження строку
08.04.2025 08:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування, вирішено, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
09.04.2025 08:21
Дата кінця розгляду
07.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа, комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п 2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.2. На підтвердження технічних характеристик обладнання, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», надати: для Лот №1 - скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа і комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, які повинні містити інформацію про призначення та технічні характеристики, відповідно до вимог технічного завдання, а саме: • для гідравлічного трубного ключа: - допустимий крутний момент, кНм; - типорозміри обсадних колон, що підлягають згвинчуванні, мм; - можливість під’єднання системи запису та збереження графіків крутного моменту; - наявність гідравлічного циліндру для регулювання висоти положення ключа; • для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування: - можливість аналізу даних і управління виконанням операцій по згвинчуванню/розгвинчуванню трубних з’єднань в реальному часі в режимі онлайн; - наявність графічного інтерфейсу користувача із системою збору і візуалізації даних; - наявність можливості задавати параметри згвинчування та проводити оцінку якості згвинчування; - можливість моніторингу крутного моменту, числа обертів і швидкості обертання; - можливість керування кінцевим моментом затяжки або кінцевими обертами згвинчування; - можливість виконання аналізу даних одразу після згвинчування з’єднання і визначення реперних точок при зборці високоякісних з’єднань, оцінка результатів на сумісність з заданими межами крутного моменту і числа обертів та надання можливості вводу рекомендованого результату з автоматичним коментарем; - можливість виклику результатів попередніх згвинчувань; - можливість генерації звітів для статистичного аналізу і презентацій.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи відповідно до п.п 2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог п. 2 Розділу 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації. 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав -для гідравлічного трубного ключа підтверджуючі документи, а саме: 1. Рамкову угоду пославки № 12/02-2017 від 01.02.2017 р. 2. Замовлення № 1 до рамкової угоди поставки № 12/02-2017 від 01.02.2017 р. У наданому замовленні № 1 заретушована кількість обладнання. Назва гідравлічного трубного ключа не відповідає, зазначеному у Таблиці № 2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» та наданих технічних бюлетенях на обладнання. - для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування підтверджуючі документи, а саме: 1. Рамкову угоду поставки № 22/02/2023 від 22.02.2023 р. 2. Замовлення № 1 до рамкової угоди поставки № 22/02/2023 від 22.02.2023 р. Вищенаведені документи не містять підтвердження право власності та/або користування на комплекти гідравлічних трубних ключів та комплекти комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, які зазначені учасником у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», відповідно до вимог вказаних у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.п 2.3. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.3. Надати скан-копії документів, що підтверджують право власності та/або користування МТР, зазначених в п. 2.2. даного кваліфікаційного критерію.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи відповідно до п.п 2.3. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. На виконання зазначених невідповідностей, учасник має право надати оновлені документи, в рамках кваліфікаційних вимог п. 2 Розділу 1.1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель» Додатку № 1 до тендерної документації.
Створено
15.04.2025 09:47
Надати до
16.04.2025 09:47
Лот № 2 Лот № 2 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм)
Період вимог/скарг з 08.04.2025 08:53 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 15:51 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 08:53
Довідка НАЗК
08.04.2025 08:53
Повідомлення про рішення
12.03.2025 11:38
Електроний протокол про продовження строку
11.03.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування, вирішено, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.03.2025 11:38
Дата кінця розгляду
09.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа, комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п 2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.2. На підтвердження технічних характеристик обладнання, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», надати: для Лот №2 - скан-копії паспортів та/або технічних бюлетенів та/або специфікацій для кожного типорозміру гідравлічного трубного ключа і комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, які повинні містити інформацію про призначення та технічні характеристики, відповідно до вимог технічного завдання, а саме: • для гідравлічного трубного ключа: - допустимий крутний момент, кНм; - типорозміри обсадних колон, що підлягають згвинчуванні, мм; - можливість під’єднання системи запису та збереження графіків крутного моменту; - наявність гідравлічного циліндру для регулювання висоти положення ключа; • для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування: - можливість аналізу даних і управління виконанням операцій по згвинчуванню/розгвинчуванню трубних з’єднань в реальному часі в режимі онлайн; - наявність графічного інтерфейсу користувача із системою збору і візуалізації даних; - наявність можливості задавати параметри згвинчування та проводити оцінку якості згвинчування; - можливість моніторингу крутного моменту, числа обертів і швидкості обертання; - можливість керування кінцевим моментом затяжки або кінцевими обертами згвинчування; - можливість виконання аналізу даних одразу після згвинчування з’єднання і визначення реперних точок при зборці високоякісних з’єднань, оцінка результатів на сумісність з заданими межами крутного моменту і числа обертів та надання можливості вводу рекомендованого результату з автоматичним коментарем; - можливість виклику результатів попередніх згвинчувань; - можливість генерації звітів для статистичного аналізу і презентацій.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи відповідно до п.п 2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав -для гідравлічного трубного ключа підтверджуючі документи, а саме: 1. Рамкову угоду № 16/WOS-19 від 06.02.2019 р. 2. Додаткову угоду № 1 до рамкової угоди № 16/WOS-19 від 06.02.2019 р. 3. Електронну декларацію UA100380/2021/025070. - для комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування підтверджуючі документи, а саме: 1.Рамкову угоду поставки № 22/02/2023 від 22.02.2023 р. 2. Замовлення до рамкової угоди поставки № 22/02/2023 від 22.02.2023 р. Вищенаведені документи не містять підтвердження право власності та/або користування на комплекти гідравлічних трубних ключів та комплекти комп’ютерної системи контролю та реєстрації моменту згвинчування, які зазначені учасником у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси», відповідно до вимог вказаних у тендерній документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.п 2.3. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «2.3. Надати скан-копії документів, що підтверджують право власності та/або користування МТР, зазначених в п. 2.2. даного кваліфікаційного критерію.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи відповідно до п.п 2.3. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
31.03.2025 10:33
Надати до
01.04.2025 10:33
Лот № 3 Лот № 3 - 76410000-0 Послуги з обсадження свердловин та монтажу обсадних труб (Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції)
Період вимог/скарг з 08.04.2025 08:56 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 15:51 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 08:56
Довідка НАЗК
08.04.2025 08:56
Повідомлення про рішення
12.03.2025 11:39
Електроний протокол про продовження строку
11.03.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.02.2025 11:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Зважаючи на значний обсяг наданої на розгляд документації, можливу необхідність розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, схвалення рішення щодо кваліфікації учасника з Локальною радою з контрактування/Головною радою з контрактування, відповідно до Положення про Головну раду з контрактування та локальні ради з контрактування, вирішено, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
12.03.2025 11:39
Дата кінця розгляду
09.04.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку вих. № 27.02-1 від 27.02.2025 згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору» в якій виявлені наступні невідповідності: 1. У графі 4 «Номер, дата укладання та строк дії договору» не зазначено строк дії договору. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п 1.1. п. 1 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідку за підписом керівника або особи, уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника, у формі Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічного договору» про виконання аналогічного* договору щодо надання послуг. *Аналогічний договір – це договір на послуги по спуску обсадних колон та/або спуску і/або підйому НКТ.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати оновлену довідку відповідно до п.п 1.1. п. 1 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. 2.Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не надав для зазначеного типорозміру системи доливу та циркуляції у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси» скан-копію паспорту та/або технічного бюлетеня та/або специфікації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності : п.п 2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: 2.2. На підтвердження технічних характеристик обладнання, зазначеного у Таблиці №2 «Відомості про матеріально-технічні ресурси, надати: для Лот №3 - скан-копію паспорту та/або технічного бюлетеня та/або специфікації для зазначеного типорозміру системи доливу та циркуляції, які повинні містити інформацію про призначення та технічні характеристики, відповідно до вимог технічного завдання, а саме: • для системи доливу та циркуляції: - діаметр обсадної труби, мм; - максимальний допустимий тиск циркуляції бурового розчину, МПа; - можливість доливу та циркуляції промивальної рідини під час спуску обсадних труб в свердловину; - максимальна витрата промивальної рідини, л/с. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно надати документи відповідно до п.п 2.2. п. 2 Розділу 1.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
31.03.2025 12:03
Надати до
01.04.2025 12:03
Угоди
UA-2025-02-13-005417-a-b1
Підписаний і діє
Номер
УБГ21/026-25
42 638 405.4 грн.
35 532 004.5 грн.
З ПДВ
Підписано
18.04.2025
Строк дії договору з
18.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
(Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм
Номенклатура
(Послуги по згвинчуванню обсадних труб 177,8 мм, 127,0 мм
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35633533

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-02-13-005417-a-b2
Підписаний і діє
Номер
УБГ 23/026-25
27 499 984.8 грн.
22 916 654 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції
Номенклатура
Поcлуги з автоматичного доливу та циркуляції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЛТАВА КАПІТАЛ ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41490365

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
UA-2025-02-13-005417-a-a3
Підписаний і діє
Номер
УБГ 22/026-25
64 634 404.17 грн.
53 862 004.17 грн.
З ПДВ
Підписано
09.05.2025
Строк дії договору з
09.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм
Номенклатура
Послуги по згвинчуванню обсадних труб 339,72 мм, 244,48 мм
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ВЕЗЕРФОРД УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35633533

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 219 714 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380444612797
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
141 219 714 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 15:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380444612797
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності