Показати схожі тендери

Закупівля Свердла різні від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-13-002837-a
Id Tender 2b831ebaafdb49ba9c71fd56b3a95bf6
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 13.02.2025 10:34
Остання зміна 17.03.2025 09:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 070 030 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
65 350.15 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.02.2025 10:00 до 25.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.02.2025 10:34
до 20.02.2025 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.02.2025 13:23
до 17.03.2025 09:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.03.2025 16:48
до 20.03.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 17.03.2025 09:11
-
Період уточнень
з 13.02.2025 10:34 до 20.02.2025 10:00
Період кваліфікації
з 26.02.2025 13:23 до 17.03.2025 09:11
Період кваліфікації
з 26.02.2025 13:23 до 17.03.2025 09:11
Основні параметри
Свердла різні
42670000-3 Частини та приладдя до верстатів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
13 070 030 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Свердла різні
Очікувана вартість
13 070 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
65350,15
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.02.2025 12:48
Закінчення аукціону
26.02.2025 13:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Свердла різні
Код ДК 021:2015
42670000-3 - Частини та приладдя до верстатів
Кількість
127 550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
передоплата 50% (п’ятдеcят) від вартості партії Товару протягом 20 календарних днів з дати отримання рахунку на відповідну суму
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
остаточний розрахунок 50% вартості партії Товару протягом 20 календарних днів після отримання Товару, підписання Сторонами видаткової накладної та отримання позитивного висновку вхідного контролю на Товар на території Покупця
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРІСАН"
Пропозиція:
9 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕРТУЛ"
Пропозиція:
9 363 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАР УКРАЇНА"
Пропозиція:
9 280 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТОВА КОМПАНІЯ "ПРОМІНСТРУМЕНТ"
Пропозиція:
9 666 666 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.02.2025 12:48
Документи закупівлі
Тендерна документація
sign.p7s
13.02.2025 10:34
Оголошення про проведення закупівлі
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
133 Відділ закупівель
Електронна пошта
Телефон
380952500291
Сайт:
http://charz.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08305644
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 11.03.2025 16:48 по 14.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 13:23 по 06.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Рішення: 1) відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАР УКРАЇНА" відповідно до пп. 1 п. 3 розділу 5 Конкурсної документації та Порядку, а саме: «конкурсна пропозиція не відповідає вимогам Конкурсної документації та Учасник не виправив виявлені Організатором після розкриття конкурсних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй пропозиції, протягом 24 годин з моменту повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». 2) оприлюднити рішення про відхилення конкурсної пропозиції учасника у вигляді цього Рішення в системі електронних закупівель Prozorro.
Документи кваліфікації
sign.p7s
11.03.2025 16:48
Повідомлення про рішення
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ТОВ «ВІСМАР УКРАЇНА» За результатами конкурсу № UA-2025-02-13-002837-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-13-002837-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Свердла різні» 1. Невідповідність Відсутнє підтвердження виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано документи, які не є підтверджуючими щодо виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції. На виконання вимоги учасник повинен надати лист-відгук, який відповідає поняттю аналогічний договір, принаймні від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці відповідно до п.1 Додатку 1, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції. 2. Невідповідність Відсутня конкурсно-цінова пропозиція, відповідно до кваліфікаційних критеріїв закупівлі Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 7: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано Конкурсно-цінову пропозицію, яка не відповідає кількісним характеристикам предмета закупівлі, яка не приведена у відповідність до результатів аукціону, та без зазначення підстави повноважень підписанта договору. На виконання вимоги учасник повинен надати Конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону, заповнену в повному обсязі. 3. Невідповідність Відсутнє підтвердження обороту за останній звітній період (2023), на суму не менше 30% від вартості поданої пропозиції Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 8: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації…». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасником було надано підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму, яка не відповідає кваліфікаційному критерію. На виконання вимоги учасник повинен надати підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) на суму не менше 30 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати» відповідно до вимог п. 3 Додатку 2 Конкурсної документації. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; [email protected]
Створено
03.03.2025 15:07
Надати до
04.03.2025 15:07
Період вимог/скарг з 17.03.2025 09:11 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 16:48 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення: визнати переможцем конкурсу – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРІСАН" з ціною 9 350 000, 00 грн без ПДВ (пропозиція учасника відповідає умовам конкурсної документації).
Документи кваліфікації
sign.p7s
17.03.2025 09:11
Повідомлення про рішення
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ТОВ «ЮРІСАН» За результатами конкурсу № UA-2025-02-13-002837-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-02-13-002837-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Свердла різні» 1. Невідповідність Відсутнє підтвердження виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 1: «Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання за 2019-2024 роки аналогічних* договорів (не менше 2-х договорів). *Аналогічним вважається договір на постачання свердл та/або іншого металорізального інструмента та/або предмет аналогічного договору відповідає коду ДК 021:2015:42670000-3 Частини та приладдя до верстатів.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав довідку, заповнену не в повному обсязі. На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену довідку, заповнену в повному обсязі. 2. Невідповідність Відсутнє підтвердження щодо позитивного досвіду виконання аналогічних договорів Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 2: «Додатково надаються лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання кваліфікаційного критерію учасник надав документи, підтверджуючі виконання аналогічних договорів від 1 контрагента. На виконання вимоги учасник повинен надати лист-відгук принаймні від 2-х контрагентів, із зазначених у довідці вище, щодо позитивного досвіду виконання аналогічних Договорів або копії видаткових накладних (акти виконаних робіт) або інших документів, що підтверджують виконання зазначених у довідці аналогічних договорів, на суму не менше 10% вартості поданої Учасником пропозиції. 3. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження ціни Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 7: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; [email protected]
Створено
12.03.2025 16:24
Надати до
13.03.2025 16:24
Договір
UA-2025-02-13-002837-a-c1
Очікує підписання
9 350 000 грн.
9 350 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
127 550 (штуки)
Свердла різні
Номенклатура
Свердла різні
Кількість
127 550
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08305644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРІСАН"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРІСАН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41371995

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 070 030 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
13 070 030 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 10:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності