Показати схожі тендери

Закупівля «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» від Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-12-015148-a
Id Tender 22648ff7498b467da11324d6f010faef
План UA-P-2025-02-12-018648-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 12.02.2025 19:55
Остання зміна 11.06.2025 18:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
97 872 581.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
489 362.91 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.02.2025 19:55 до 26.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.02.2025 19:55
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.02.2025 19:55
до 23.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.02.2025 14:18
до 09.06.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 18:03
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 16:56
-
Період уточнень
з 12.02.2025 19:55 до 23.02.2025 00:00
Період оскарження
з 12.02.2025 19:55 до 23.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.02.2025 14:18 до 09.06.2025 16:56
Період кваліфікації
з 26.02.2025 14:18 до 09.06.2025 16:56
Основні параметри
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
97 872 581.8 грн.
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
Назва предмета закупівлі
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
Очікувана вартість
97 872 581.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
489362,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 500 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.02.2025 13:43
Закінчення аукціону
26.02.2025 14:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Тернопільська область, Автомобільні дороги загального користування місцевого значення, Кременецького району Тернопільської області
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично надані послуги проводяться тільки після підписання Замовником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3), належно оформлених Виконавцем не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, та тільки в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються при надходженні бюджетних асигнувань на реєстраційний рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
Пропозиція:
40 000 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"
Пропозиція:
58 999 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т"
Пропозиція:
59 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Пропозиція:
39 999 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.02.2025 13:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.02.2025 16:38
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Скасування
18.04.2025 11:55
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4823-р/пк-пз від 27.03.2025 (далі – Рішення) по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) зобов’язано департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної (військової) адміністрації скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД» (код ЄДРПОУ:45799613) за процедурою закупівлі — «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-12-015148-a. У відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовником, особами, яких вони стосуються. Так, відповідно до пункту 2 мотивувальної частини Рішення встановлено, що «Разом з тим, оприлюднена Замовником вимога не містить інформації, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції в цій частині. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Проте, варто зазначити, у абзаці 7, що знаходиться на сторінці 12 Рішення зазначено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні свідоцтва про реєстрацію, зокрема, котка грунтового дорожнього самохідного НАМ 3520 та котка дорожнього самохідного пневмоколісного STAVOSTROJ VР 2400». Також в пункті 3 мотивувальної частини Рішення: «Разом з тим, оприлюднена Замовником вимога не містить інформації, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції в цій частині. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається 18 тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону». Окрім того у абзацах 1-2, що розміщені на сторінці 17 Рішення встановлено: «Разом з тим, у складі Пропозиції Скаржника відсутні документи, які підтверджують наявність правовідносин Скаржника з працівниками, зокрема, Пастернаком В. М. та Костюком В. І. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей». Таким чином в Рішенні виявлені порушення – оприлюднені Замовником вимоги, які містились у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не зазначають конкретну інформацію, які саме невідповідності наявні в інформації та/або документах, що подані у складі Пропозиції такого учасника, тобто в Рішенні зазначається, що Замовником не надано належної та обґрунтованої можливості учаснику виправити невідповідності у інформації та/або документах що подані ним у складі тендерної пропозиції. Однак, Рішенням департамент зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД» за процедурою закупівлі - «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-12-015148-a, але не зобов’язано повторно розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись нормами чинного законодавства України, а саме абзацом 3 пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до наведеного вище Замовник не може визнати тендерну пропозицію учасника консорціум «ІМПЕРІАЛБУД» такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а можливість розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником консорціум «ІМПЕРІАЛБУД» у складі тендерної пропозиції відсутня, у зв’язку з чим неможливо усунути порушень, що виникли через виявлені у Рішенні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей є підставою для відміни відкритих торгів. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Особливостями та враховуючи аргументи наведені в Рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4823-р/пк-пз від 27.03.2025 по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), Замовником прийнято рішення відмінити відкриті торги по процедурі закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО – № UA-2025-02-12-015148-a.
18.04.2025 11:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вівчар Марія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380352520076
Замовник
ЄДРПОУ
04014074
Назва (англійською мовою)
Departament kapitalnogo budivnictva Ternopilskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
Повна назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Departament kapitalnogo budivnictva Ternopilskoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
Поштовий індекс
46021
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
Тернопіль
Адреса
Вулиця Грушевського, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
Період вимог/скарг з 10.03.2025 18:03 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 14:18 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
За результатами аукціону від 26.02.2025 року по закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (021:2015:63710000-9— Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРРО - UA-2025-02-12-015148-a, найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД», розглянувши яку виявлено, що учасник не дотримався вимог тендерної документації, про що 05.03.2025 було висунуто повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції учасника КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД», по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (021:2015:63710000-9— Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРРО - UA-2025-02-12-015148-a. При виправлені невідповідностей учасником не надано: документальне підтвердження фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, зокрема: посипання дорожнього покриття протиожеледним матеріалом вручну – 2 602,2 т.(пункт 1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»); копії свідоцтв на всі транспортні засоби зазначені у довідці від 19.02.2025 № 01/1 (пункт 2.1 розділу 2 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»);; копію наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками на всіх працівників, зазначених у довідці від 19.02.2025 № 2 (пункт 3.1 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії»); не завірено усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8.2 розділу 8 тендерної документації. А також Учасником не надано копію Антикорупційної програми та/або копію наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми із урахуванням чинного законодавства, на вимогу пункту 10 розділу 13 тендерної документації (пункт 47 Особливостей). Відповідно до пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відповідно до абзацу першого пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Документи кваліфікації
10.03.2025 17:59
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
04.03.2025 18:36
Електроний протокол про продовження строку
26.02.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
26.02.2025 14:18
Надати до
28.02.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, аукціон відбувся 26.02.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 04.03.2025 року тендерна пропозиція учасника КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
04.03.2025 18:35
Дата кінця розгляду
27.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Шановний учаснику КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД», повідомляємо, що при розгляді Вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, виявлено невідповідності щодо вимог тендерної документації, а саме: 1. Вами не дотримано вимог пункту 1.2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації. Вами не підтверджено обсяг робіт, а саме: посипання дорожнього покриття протиожеледним матеріалом вручну – 2 602,2 т., формування конусів із протиожеледного матеріалу вручну зі встановленням віх – 1 301,1 т., відповідно до наданих копій актів прийому виконаних будівельних робіт до аналогічних договорів. 2. Вами не дотримано вимог пункту 2.1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, визначеної в тендерній документації, а саме: - асфальтоукладальник - не менше 1-ої одиниці; - автогрейдер – не менше 1-ї одиниці; - екскаватор – не менше 1-ї одиниці; - трактор – не менше 1-ї одиниці; - коток дорожній вібраційний гладковальцевий, масою не менше 8 т – не менше 2-ох одиниць; - коток дорожній самохідний масою 13 т – не менше 1-ї одиниці; - коток дорожній самохідний пневмоколісний, масою не менше 16 т – не менше 1-ї одиниці; - автогудронатор – не менше 1-ї одиниці; - навантажувач – не менше 1-ї одиниці; - автомобілі-самоскиди - не менше 5-ох одиниць; - КДМ з навісним обладнання на автомобілі для розподілення протиожеледних матеріалів та відвалом- не менше 4-ох одиниць; - машина для ліквідації вибоїн струменевим методом – не менше 2-ох одиниць. У цій довідці має бути зазначена інформація згідно з формою, наведеною в таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів, оформлених відповідно до законодавства України. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, тощо, не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів надано не на всі транспортні засоби. Наданий вами договір надання послуг від 17.11.2021 № 12/11/21 укладений між ТОВ «БМ БУД» та ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» діє до 31.12.2025, а отже даний договір не буде чинним протягом усього строку виконання договору про закупівлю. У довідці від 19.02.2025 № 01/1 вами зазначено наявність двох автомобілів-самоскидів спеціалізованих вантажних спеціалізованих самоскидів КРАЗ 65055, рік випуску – 2007. В додатку 1 до договору від 17.11.2021 № 12/11/21 вказано лише один автомобіль-самоскид спеціалізований вантажний спеціалізований самоскид КРАЗ 65055, рік випуску – 2007. Наданий вами договір надання послуг від 03.10.2023 № 0310/23 укладений між ТОВ «БМ БУД» та ТОВ «ОМЛ ГРУПП» діє до 31.12.2025, а отже даний договір не буде чинним протягом усього строку виконання договору про закупівлю. Наданий вами договір позички від 17.02.2025 № 17/02 укладений між ТОВ «БМ БУД» та Юликом Іваном Володимировичем зазначений у довідці від 19.02.2025 № 01/1 з іншим реєстраційним номером. 3. Вами не дотримано вимог пункту 3.1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копію наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Вами не підтверджено інформацію щодо наявності правовідносин з двома працівниками, згідно чинного законодавства України. Надати документ, встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань (чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій)), що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головним інженером, начальником дільниці, виконавцем робіт, майстром, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. Вами надано Посвідчення № 20-03-25, 17-03-25, 18-03-05, 19-03-25 в яких відсутні навчання та перевірка знань за НПАОП 0.00-1.83-18. Для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці надано недійсний Сертифікат № СІ-00392 від 03.02.2020, а також кваліфікаційне посвідчення № СІ-00392 від 04.02.2020, яке діє разом із сертифікатом, а також не надано протокол/витяг з протоколу про перевірку знань. 4. Вами не дотримано вимог пункту 8.3 Тендерної документації. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Під час перевірки підпису на веб-сайті https://czo.gov.ua/verify виявлено, що на тендерну пропозицію 25 лютого 2025 о 23:02 накладено удосконалений електронний підпис, а не кваліфікований. 5. Вами не дотримано вимог пункту 8.2 Тендерної документації. Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: - копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, та ін.), то такі документи на паперовому носії перед кольоровим скануванням мають бути завірені відповідно до вимог самої тендерної документації. (Наприклад, копії документів отримані учасником від інших установ (довідки, листи, сертифікати, ліцензії, дозволи, тощо) на паперовому носії завіряються безпосередньо підписом, печаткою учасника, а тільки потім робиться кольорова скан-копія документу). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом», «Копія вірна», підпис, печатку фізичної/юридичної особи, що завіряє документи(копії). - оригіналів документів, створених безпосередньо учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою учасника. - оригіналів документів, створених не самим учасником, а виданих іншим органом, установою, підприємством, організацією (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій, повноважень, дозволів та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням перевірений учасником на предмет його оригінальності (що це не кольорова копія, а безпосередньо оригінал документу). Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі) із зазначенням посади, прізвища і підпису, а також відбитки печатки (у разі наявності). Нотаріально завірені документи та оригінали документів не засвідчуються підписом та печаткою Учасника. Вами надано документи підписані удосконаленим електронним підписом, та які незавірені належним чином, що суперечить вимогам тендерної документації. 6. Вами не дотримано вимог пункту 20 додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка про забезпечення тендерних пропозицій. Вами така довідка не надана. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції. Для цього Вам необхідно: 1. Надати документальне підтвердження фактичної спроможності Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт (послуг), визначений Замовником в тендерній документації, зокрема: посипання дорожнього покриття протиожеледним матеріалом вручну – 2 602,2 т., формування конусів із протиожеледного матеріалу вручну зі встановленням віх – 1 301,1 т., з урахуванням розділу 1 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» до тендерної документації. 2. Надати копії свідоцтв на всі транспортні засоби зазначені у довідці від 19.02.2025 № 01/1. 3. Надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю на всі транспортні засоби зазначені у довідці від 19.02.2025 № 01/1. 4. Надати посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), зазначених у довідці від 19.02.2025 № 01/1. 5. В довідці від 19.02.2025 № 01/1 зазначити вірний реєстраційний номер договору позички від 17.02.2025 № 17/02. 6. Надати копію наказів про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені чинним законодавством України, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками на всіх працівників, зазначених у довідці від 19.02.2025 № 2. 7. Надати посвідчення, що містить інформацію про навчання і перевірку знань з питань охорони праці головним інженером, начальником дільниці, виконавцем робіт, майстром, в тому числі щодо навчання та перевірки знань за НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 63.21-1.01-09, НПАОП 0.00-1.83-18, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-7.14-17. 8. Надати чинний оригінал документа встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці для підтвердження кваліфікації інженера з охорони праці. 9. Накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис учасника уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. 10. Завірити усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8.2 розділу 8 тендерної документації. 11. Надати довідку про забезпечення тендерних пропозицій. Абзацом шостим підпунктом 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.»
Створено
04.03.2025 19:28
Надати до
05.03.2025 19:28
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 18:03 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Скарги та рішення
10.03.2025 18:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.03.2025 18:03
Надати до
12.03.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, аукціон відбувся 26.02.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 14.03.2025 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
14.03.2025 10:52
Дата кінця розгляду
08.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 16.05.2025 17:01 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.04.2025 11:45 по 26.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-12-015148-а. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Тендерна документація містить такі вимоги підпункт 18.2 пункту 18: „18.2. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій). Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства, згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», з поданням підтверджуючих документів (договірної ціни). Учасник процедури закупівлі повинен зафіксувати у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) суму коштів на покриття ризиків усіх учасників дорожніх робіт та послуг в розмірі 8 541 433.00 грн. без ПДВ. Учасник процедури закупівлі повинен зафіксувати у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) суму коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами у розмірі 5 503 701.00 грн. без ПДВ.? Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено певні недоліки. У складі тендерної пропозиції КОНСОРЦІУМУ «ІМПЕРІАЛБУД», відсутні дані на підтвердження вимог тендерної документації, а саме абзацу 3 підпункту 18.2 пункту 18 „Договірна ціна, що пропонується згідно предмету закупівлі у цілому, за умовами торгів є твердою. Ціна тендерної пропозиції учасника щодо виконання відповідних робіт повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства, згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», з поданням підтверджуючих документів (договірної ціни)?, що суперечить абзацу 2 пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 17 тендерної документації: „Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.02.2025 року 00:00 годин?. Учасником на виконання абзацу 3 підпункту 18.2 пункту 18 тендерної документації додано підтверджуючі документи у електронну систему закупівель, а саме: «Кошторисні розрахунки.pdf 27 лютого 2025 19:12», що містить в собі Договірну ціну Учасника. Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції подані після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель, тобто зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі пропозиції до кінцевого строку подання пропозицій. Згаданий вище документ завантажено у систему 27.02.2025, що свідчить про його подання з порушенням установлених строків, а отже – вимог тендерної документації та вимог чинного законодавства України. У зв’язку з цим файл «Кошторисні розрахунки.pdf 27 лютого 2025 19:12», що містить в собі Договірну ціну Учасника, не може вважатись належним документом, та не підлягає розгляду у складі тендерної пропозиції Учасника. Керуючись підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. З огляду на викладене, встановлено невідповідність між умовами тендерної документації та пропозицією Учасника, що свідчить про її невідповідність вимогам визначеним підпунктом 18.2 пункту 18 тендерної документації. Відтак, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ІМПЕРІАЛБУД» по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі Prozorro - UA-2025-02-12-015148-а. 2. Оприлюднити в системі публічних закупівель Prozorro повідомлення про відхилення тендерної пропозиції Учасника КОНСОРЦІУМУ «ІМПЕРІАЛБУД» у відповідності до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Документи кваліфікації
16.05.2025 16:59
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
18.04.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
18.04.2025 11:45
Надати до
22.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.05.2025 17:01 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
16.05.2025 17:01
Надати до
20.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
По закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, аукціон відбувся 26.02.2025 року за результатами якого тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону) Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Станом на 23.05.2025 року тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не розглянута по закупівлі послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2025-02-12-015148-a, у зв’язку із завантаженістю робочого часу та з метою більш детальної перевірки і аналізу документів у тендерній пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
23.05.2025 10:59
Дата кінця розгляду
14.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.06.2025 16:56 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 17:51 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 16:56
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
04.06.2025 17:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 19:54
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
04.06.2025 17:51
Надати до
06.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-02-12-015148-a-c1
Очікує підписання
39 999 999 грн.
39 999 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
Номенклатура
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04014074

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Повна назва
КОНСОРЦІУМ "ІМПЕРІАЛБУД»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45799613

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000018
Дата створення проекту
16.06.2025 13:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 14:01
Дата публікації висновку про результати
08.07.2025 12:25
Дата завершення усунення порушень
23.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 543-35-42
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.06.2025 № 57-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 16.06.2025 №57-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2025-02-12-015148-a від 12.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 14:01
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025, тендерну документацію, із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 19.02.2025 та від 21.02.2025, протоколи уповноваженої особи щодо прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерних пропозицій від 04.03.2025, 14.03.2025 та від 23.05.2025, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.03.2025, 16.05.2025 та від 09.06.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.03.2025 №4823-р/пк-пз (далі – рішення комісії АМКУ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну процедури закупівлі від 18.04.2025, рішення комісії АМКУ від 06.05.2025 №7238-р/пк-пз та від 30.05.2025 №8669-р/пк-пз, тендерну пропозицію консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД», повідомлення про намір укласти договір від 09.06.2025, пояснення Замовника від 19.06.2025, отримане через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Під час моніторингу виявлено, що Замовником повідомлення про намір укласти договір опубліковано у електронній системі закупівель - 09.06.2025. Станом на 07.07.2025, договір за результатами процедури закупівлі та обгрунтування необхідності продовження строку для укладення зазначеного договору - не опубліковано. Під час проведення моніторингу, 01.07.2025, було надано запит про надання пояснення (інформації) та документів щодо укладення договору за результатами торгів. Однак, на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону, Замовник не надав через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД» - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо: - оприлюднення у електронній системі закупівель обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору закупівлі; - недопущення у подальшому порушень вимог частини п’ятої статті 8 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
08.07.2025 00:00
Дата публікації
08.07.2025 12:25
Документи висновку
08.07.2025 12:25
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-015148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів ? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.06.2025 16:26
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 16:27
-
Відповідь
Надання пояснення на запит
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) номер оголошення в електронній системі Prozorro - UA-2025-02-12-015148-a.. Бюджетне призначення – це повноваження головного розпорядника бюджетних коштів, надане Бюджетним кодексом України (далі – БК), законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет), яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування (п. 8 ч. 1 ст. 2 БК). Бюджетні призначення визначаються шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет). На їх підставі головні розпорядники бюджетних коштів приймають рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляють та доводять до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань. Визначення потреби у послугах (номенклатуру, технічні, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного виконання послуг для забезпечення експлуатаційним утриманням автомобільних доріг Замовником запланованих поточних завдань з урахуванням завдань минулих періодах. Технічний опис предмета закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) зазначається у Додатку 2 до тендерної документації, який складено із урахуванням вимог: ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання, будівельним нормам; Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану (ДСТУ 3587-22); Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України (П-Г.1-218-113:2009); Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг (П Г.1-218-118:2005); Методичні вказівки щодо прийняття робіт і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (MB 03450778-740:2015). Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Очікувана вартість предмета закупівлі послуг визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг, із врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі має оприлюднюватись замовником відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Відповідно до п. 14 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону, протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Так як положення постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 стосуються лише ефективності використання державних коштів, що не може бути предметом дослідження моніторингу процедури закупівлі відповідно до норм Закону, у Замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Проте, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, зокрема принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі ««Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту): https://build.te.gov.ua/pro-upravlinnya/zakupivli/.
Рішеня
19.06.2025 17:04
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Кременецького району Тернопільської області» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-015148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. Згідно пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі виявлено, що замовником, згідно протоколу від 09.06.2025 (б/н), розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію Консорціуму «ІМПЕРІАЛБУД» та прийнято рішення щодо визначення його переможцем закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір опубліковане у електронній системі закупівель – 09.06.2025. З огляду на зазначене, надайте пояснення, чи укладений Вами договір за результатами процедури закупівлі: - якщо – ні, надайте обгрунтування необхідності продовження строку для укладення договору закупівлі, який може бути продовжений до 60 днів від дати прийняття рішення про намір укласти цей договір; - якщо – так, поясніть причину не опублікування договору закупівлі та, додатково, надайте забезпечення виконання цього договору учасником-переможцем у вигляді грошової застави (у розмірі одного відсотка вартості цього договору), внесеної на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.07.2025 15:29
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 15:29
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
97 872 581.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
97 872 581.8 грн.
Період подання пропозицій
до 26.02.2025 00:00
Замовник:
Департамент капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
380352520076
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності