Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область) від ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ"ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-12-013724-a
Id Tender e3decee4ad3b4fc2ba712a3c0785c7c9
План UA-P-2025-02-12-016942-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.02.2025 16:43
Остання зміна 26.03.2025 19:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 899 992.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
44 499.96 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.02.2025 16:42 до 21.02.2025 23:59
Завершено
Період уточнень
з 12.02.2025 16:42
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.02.2025 16:42
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 14:19
до 14.03.2025 09:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2025 12:59
до 20.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.03.2025 09:32
до 26.03.2025 19:14
Період уточнень
з 12.02.2025 16:42 до 18.02.2025 00:00
Період оскарження
з 12.02.2025 16:42 до 18.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2025 14:19 до 14.03.2025 09:32
Період кваліфікації
з 03.03.2025 14:19 до 14.03.2025 09:32
Основні параметри
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 899 992.9 грн.
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Очікувана вартість
8 899 992.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
44499,96
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 13:38
Закінчення аукціону
03.03.2025 14:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
863 691
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
Україна, Чернівецька область
Дата постачання з
01.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Пропозиція:
8 446 887.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ УКРАЇНИ"
Пропозиція:
8 537 071.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ"
Пропозиція:
8 402 321.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС"
Пропозиція:
8 357 765.07 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОМГАЗ СІТІ"
Пропозиція:
8 581 571 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.03.2025 13:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.02.2025 13:05
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олексій Бевз
Електронна пошта
Телефон
+380674138483
Замовник
ЄДРПОУ
34926709
Повна назва
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧОРНОВОЛА, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Період вимог/скарг з 07.03.2025 12:59 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 14:19 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.03.2025 12:59
Повідомлення про рішення
03.03.2025 14:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 16:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 16:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Доброго дня! Додатком 1 до тендерної документації передбачено подання Учасником процедури закупівлі наступних документів: П. 3.4 Довідки, виданої обслуговуючим банком, з інформацією про наявність в Учасника рахунку із спеціальним режимом використання. П 4.2 Довідки довільної форми стосовно зобов'язання Учасника забезпечити комерційну якість постачання електричної енергії. Дані документи відсутні в Вашій тендерній пропозиції. Просимо протягом 24х годин надати їх. Також, п. 1.2 передбачено надання фінансової звітності за останній звітний період. Вами подана звітність за 9 місяців 2024 р. 28.02.2025 р. сплив термін подачі річної фінансової звітності за 2024 рік – просимо надати звіт про фінансові результати за повний фінансовий рік.
Створено
06.03.2025 11:25
Надати до
07.03.2025 11:25
Період вимог/скарг з 07.03.2025 16:14 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 12:59 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.03.2025 16:15
Довідка НАЗК
07.03.2025 16:14
Повідомлення про рішення
07.03.2025 12:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 13.03.2025 18:29 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 17:40 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 16:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 16:43
Період вимог/скарг з 14.03.2025 09:32 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 18:29 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 09:32
Довідка НАЗК
14.03.2025 09:32
Повідомлення про рішення
13.03.2025 18:29
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-02-12-013724-a-a2
Підписаний і діє
Номер
ІФЕ-1014/2025
8 446 887.6 грн.
7 039 073 грн.
З ПДВ
Підписано
21.03.2025
Строк дії договору з
01.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
863 691 (Кіловат-година)
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Номенклатура
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Кількість
863 691
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Повна назва
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34926709

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36716332

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.03.2025 19:14
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-31-000015
Дата створення проекту
31.03.2025 10:34
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
31.03.2025 11:30
Дата публікації висновку про результати
18.04.2025 12:07
Дата завершення усунення порушень
24.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
22.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 №24-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 31.03.2025 №24-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-12-013724-a 12.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.03.2025 00:00
Документи рішення
31.03.2025 11:30
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2025 № 22 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС", ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 №31 та №33, від 13.03.2025 №37 та від 14.03.2025 №41, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025 року, Договір про постачання електричної енергії споживачу №ІФЕ-1014/2025 від 21.03.2025 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.04.2025 року, скаргу до процедури №UA-2025-02-12-013724-a.a1 від 13.02.2025 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2781-р/пк-пз від 24.02.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 24.02.2025 №UA-2025-02-12-013724-a.a1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС" і ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
18.04.2025 00:00
Дата публікації
18.04.2025 12:07
Документи висновку
18.04.2025 12:07
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2025-02-12-013724-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.04.2025 15:57
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 15:59
-
Відповідь
На Ваш Запит про надання пояснень
На Ваш Запит про надання пояснень, повідомляємо: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до норм чинного законодавства у сфері електроенергетики, зокрема: - Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VШ; - Правилам роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312); - Кодексу систем передачі електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 309); - Кодексу систем розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 310); - Кодексу комерційного обліку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 311); - Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1469); - Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1470). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності з Методичними рекомендаціями щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Наказом Мінекономіки від 07.05.2024 № 11712 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1712930-24#Text) (далі — Методичні рекомендації). Згідно з Методичними рекомендаціями розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін рекомендується в один з таких способів: 1) визначити добуток середньоарифметичного значення масиву отриманих цінових пропозицій про ціну за одиницю електричної енергії на обсяг закупівлі відповідно до розділу III Примірної методики. 2) визначити з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку "на добу наперед", тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка / знижка електропостачальника) за формулою. В нашому випадку перший спосіб є недоцільним, так як середньозважена ціна на ринку "на добу наперед" кожного місяця поточного року може бути різною впродовж року та є нестабільною зважаючи на ситуацію в Україні. Виходячи з вищенаведеного для об’єктивного розрахунку вартості електричної енергії було використано другий спосіб. У відповідності до Методичних рекомендацій, Розділу ІІІ, Пункту 3, підпункту 2 розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався за формулою наступним чином: Цпроп = (Ц_прогн.рдн + Тпер + М) * Vплан * 1,2 Де: Цпроп – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн); Vплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об'єкта замовника (кВт*год), який дорівнює фактичному споживанню електричної енергії за аналогічний період минулого року — 863 691 кВт*год; Ц_прогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт*год електричної енергії на ринку "на добу наперед" за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн), для даної закупівлі за січень 2025 р. становить — 5,81756 грн; https://www.oree.com.ua/index.php/newsctr/n/26589 Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП 19.12.2024 № 2200 для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт*год без ПДВ (грн/кВт*год), що для даної закупівлі становить — 0,68623 грн; https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v2200874-24#Text 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2), що вказується залежно від системи оподаткування постачальника; М – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт*год електричної енергії без ПДВ, дорівнює 0,4072292 грн., що становить 7% (може бути встановленим у межах 10 % згідно з Методичними рекомендаціями) і для даної закупівлі є оптимальним значенням, яке забезпечує справедливі та конкурентні умови для потенційних учасників, а також зручний крок пониження на аукціоні і не суперечить Методичним рекомендаціям. У відповідності до Постанови НКРЕКП №312 від 14.03.2018, «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Розділ IV, Пункт 4.31 «Електропостачальник включає в єдиний платіжний документ за електричну енергію також суми оплати за послуги оператора системи, якщо таку оплату забезпечує електропостачальник, у тому числі за послуги оператора системи передачі, та послуги постачальника послуг комерційного обліку, якщо оплата за ці послуги забезпечується електропостачальником. Інформація про ці платежі має бути зазначена окремо згідно з тарифами (цінами) на послуги відповідних учасників роздрібного ринку.», та Розділ Х, Пункт 10.1.12. «Якщо згідно з обраною споживачем МСР комерційною пропозицією відповідного електропостачальника оплату послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостачальник, оплата послуг з розподілу ОМСР є складовою ціни на електричну енергію відповідного електропостачальника та оплачується (замовляється) відповідним електропостачальником.». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0312874-18#Text Враховуючи, що предмет закупівлі окрім електричної енергії містить послуги з розподілу, у формулу розрахунку очікуваної вартості був доданий затверджений постановою НКРЕКП від 19.12.2023 № 2224 тариф на розподіл: Цпроп = (Ц_прогн.рдн + Тпер + Трозп + М) * Vплан * 1,2 Де: Трозп - тариф на послуги з розподілу електричної енергії (чинний на дату оголошення процедури закупівлі), за 1 кВт*год без ПДВ та для ОСР у Чернівецькій області становить — 1,67615 грн. за 1 кВт*год; Отже: Цпроп = (5,81756 + 0,68623 + 1,67615 + 0,4072292) * 863 691 * 1,2 = 8 899 992,90 грн. з ПДВ.
Рішеня
07.04.2025 21:01
Замовник
Документи повідомлення
07.04.2025 21:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 899 992.9 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 23:59
Замовник:
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138483
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 899 992.9 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 23:59
Замовник:
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ
Контактний телефон:
+380674138483
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності