Показати схожі тендери

Закупівля Крупа перлова від База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-12-012396-a
Id Tender f5e35fb1f9a04dbabe051e9b262275f9
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.02.2025 15:59
Остання зміна 28.02.2025 09:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 424 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
890 грн. (0,06 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.02.2025 00:00 до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.02.2025 15:58
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 16:22
до 26.02.2025 10:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.02.2025 13:26
до 01.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2025 10:04
до 28.02.2025 09:44
Період уточнень
з 12.02.2025 15:58 до 18.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 16:22 до 26.02.2025 10:04
Період кваліфікації
з 21.02.2025 16:22 до 26.02.2025 10:04
Основні параметри
Крупа перлова
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
356 000 грн.
Лот №1 - Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот №1 - Крупа перлова
Очікувана вартість
356 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1780,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 11:45
Закінчення аукціону
21.02.2025 12:08
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 000 (кілограми)
Лот №1 - Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №1 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
30.03.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (кілограми)
Лот №1 - Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №1 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
342 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
341 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 11:45
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
178 000 грн.
Лот №2 - Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот №2 - Крупа перлова
Очікувана вартість
178 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
890,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 14:46
Закінчення аукціону
21.02.2025 15:09
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 000 (кілограми)
Лот №2 - Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №2 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область
Дата постачання по
30.03.2025 00:00
Позиція : №2 5 000 (кілограми)
Лот №2- Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №2- Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
171 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
170 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 14:46
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
178 000 грн.
Лот №3 - Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот №3 - Крупа перлова
Очікувана вартість
178 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
890,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 15:59
Закінчення аукціону
21.02.2025 16:22
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 5 000 (кілограми)
Лот №3 - Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №3 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область
Дата постачання по
30.03.2025 00:00
Позиція : №2 5 000 (кілограми)
Лот №3- Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №3- Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
171 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
170 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 15:59
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
356 000 грн.
Лот №4 - Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот №4 - Крупа перлова
Очікувана вартість
356 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1780,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 12:28
Закінчення аукціону
21.02.2025 12:51
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 000 (кілограми)
Лот №4 - Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №4 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
30.03.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (кілограми)
Лот №4- Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №4- Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
342 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
341 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 12:28
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
356 000 грн.
Лот №5 - Крупа перлова
Назва предмета закупівлі
Лот №5 - Крупа перлова
Очікувана вартість
356 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1780,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 13:03
Закінчення аукціону
21.02.2025 13:32
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 000 (кілограми)
Лот №5 - Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №5 - Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.03.2025 00:00
Позиція : №2 10 000 (кілограми)
Лот №4- Крупа перлова
Опис предмета закупівлі
Лот №4- Крупа перлова
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
342 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Закревська Наталія Іванівна"
Пропозиція:
296 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
341 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 13:03
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Олександрович
Електронна пошта
Телефон
+380630662699
Замовник
ЄДРПОУ
45134733
Повна назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1 - Крупа перлова
Період вимог/скарг з 25.02.2025 15:07 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 16:22 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
25.02.2025 15:07
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.02.2025 09:55 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 15:07 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 09:55
Повідомлення про рішення
Лот № 2 Лот №2 - Крупа перлова
Період вимог/скарг з 25.02.2025 15:08 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 16:22 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
25.02.2025 15:08
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.02.2025 09:56 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 15:08 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 09:56
Повідомлення про рішення
Лот № 3 Лот №3 - Крупа перлова
Період вимог/скарг з 25.02.2025 15:11 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 16:22 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
25.02.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.02.2025 09:57 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 15:11 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 09:57
Повідомлення про рішення
Лот № 4 Лот №4 - Крупа перлова
Період вимог/скарг з 25.02.2025 15:12 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 16:22 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
25.02.2025 15:12
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.02.2025 09:59 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 15:12 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 09:59
Повідомлення про рішення
Лот № 5 Лот №5 - Крупа перлова
Період вимог/скарг з 25.02.2025 13:26 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 16:22 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
25.02.2025 13:26
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 25.02.2025 15:14 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 13:26 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
25.02.2025 15:14
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 26.02.2025 10:04 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 15:14 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 10:04
Повідомлення про рішення
Угоди
UA-2025-02-12-012396-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№72-ПЗ
342 000 грн.
285 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.02.2025
Строк дії договору з
27.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот №1 - Крупа перлова
Номенклатура
Лот №1 - Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 березня 2025 р.
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот №1 - Крупа перлова
Номенклатура
Лот №1 - Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Повна назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44009091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2025 09:33
-
UA-2025-02-12-012396-a-b2
Підписаний і діє
Номер
№72-ПЗ
171 000 грн.
142 500 грн.
З ПДВ
Підписано
27.02.2025
Строк дії договору з
27.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот №2 - Крупа перлова
Номенклатура
Лот №2 - Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 березня 2025 р.
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот №2- Крупа перлова
Номенклатура
Лот №2- Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Повна назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44009091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2025 09:36
-
UA-2025-02-12-012396-a-a3
Підписаний і діє
Номер
№72-ПЗ
171 000 грн.
142 500 грн.
З ПДВ
Підписано
27.02.2025
Строк дії договору з
27.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот №3 - Крупа перлова
Номенклатура
Лот №3 - Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 березня 2025 р.
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Лот №3- Крупа перлова
Номенклатура
Лот №3- Крупа перлова
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Повна назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44009091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2025 09:39
-
UA-2025-02-12-012396-a-b4
Підписаний і діє
Номер
№72-ПЗ
342 000 грн.
285 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.02.2025
Строк дії договору з
27.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот №4 - Крупа перлова
Номенклатура
Лот №4 - Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 березня 2025 р.
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот №4- Крупа перлова
Номенклатура
Лот №4- Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Повна назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44009091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2025 09:42
-
UA-2025-02-12-012396-a-a5
Підписаний і діє
Номер
№72-ПЗ
342 000 грн.
285 000 грн.
З ПДВ
Підписано
27.02.2025
Строк дії договору з
27.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот №5 - Крупа перлова
Номенклатура
Лот №5 - Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 березня 2025 р.
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Лот №4- Крупа перлова
Номенклатура
Лот №4- Крупа перлова
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
17.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Повна назва
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44009091

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.02.2025 09:44
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-26-000041
Дата створення проекту
26.03.2025 15:26
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.03.2025 17:29
Дата публікації висновку про результати
15.04.2025 16:29
Дата завершення усунення порушень
19.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 923-05-86
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 923-05-86
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 20-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 №003100-18/3775-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 26.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 26.03.2025 №20-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-12-012396-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.03.2025 00:00
Документи рішення
26.03.2025 17:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Базою забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) (далі – Замовник); реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій (за лотами №1, 2, 3, 4, 5); пропозиції ТОВ «ПП ПАЛЯНИЦЯ» (за лотами №1, 2, 3, 4, 5) та ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» (за лотами №1, 2, 3, 4, 5); пропозиція ФОП «Закревська Наталія Іванівна» (за лотом №5); протокольне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ПП ПАЛЯНИЦЯ» від 25.02.2025 №141 (за лотами №1, 2, 3, 4, 5); протокольне рішення про відхилення пропозиції ФОП «Закревська Наталія Іванівна» від 25.02.2025 №140 (за лотом №5); протокольне рішення про визначення переможцем пропозицію ТОВ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» від 26.02.2025 №150 (за лотами №1, 2, 3, 4, 5); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (за лотами №1, 2, 3, 4, 5); договір про закупівлю товарів за бюджетні кошти від 27.02.2025 №72 – ПЗ, ціною 1 368 000,00 грн (за лотами №1, 2, 3, 4, 5); пояснення та документи надані Замовником 07.04.2025 та 14.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області (далі – Управління).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду поданих пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.04.2025 00:00
Дата публікації
15.04.2025 16:29
Документи висновку
15.04.2025 16:29
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі крупи перлової (ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-12-012396-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.04.2025 11:39
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 11:40
-
Відповідь
щодо відповіді на запит
Доброго дня! На виконання Вашої запиту на пояснення від 02.04.2025 База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) повідомляє таке. 1) Щодо першого питання запиту на пояснення. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель. В свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГУ) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів. Орієнтовна очікувана вартість визначається на підставі «Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік за напрямком продовольчого забезпечення (для військової частини 3075)» від 31.12.2024 № 2/1343 (далі - Перелік), що затверджується відповідним наказом командувача Національної гвардії України. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі з рамках проведення оборонних закупівель уповноваженими підрозділами Національної гвардії України проводиться на декількох етапах/рівнях. Відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 № 330, першочергове визначення вартості предмета закупівлі для формування Переліку здійснюється відповідальним структурним підрозділом ГУ НГУ. На другому етапі, відповідно до розпорядження командувача Національної гвардії України від 17.10.2023 №27/17-8568, з метою ефективного використання бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету, замовник перед здійсненням оголошення кожної процедури закупівлі здійснює додатковий ринковий моніторинг цін на предмет закупівлі. На підставі здійсненого фахівцями замовника моніторингу рингу крупи перлової було встановлено, що середньоринкова ціна за 1 кг продукту становить 19,73 грн, що перевищувало цінові межі, які встановлені ГУ НГУ та складали 17,80 грн. Враховуючи вищенаведене, замовником було визначено очікуваною вартістю ціну, яка встановлена ГУ НГУ, а саме 17,80 грн, що в перерахунку на загальний обсяг закупівлі склало 1 424 000,00 грн за всіма лотами. Фахівцями замовника здійснювався моніторинг цін з урахуванням необхідних якісних характеристик визначеними «Технічними вимогами та іншими характеристиками до предмета закупівлі Крупа перлова» (далі – Технічні вимоги), що т.в.о. заступника командувача (з тилу – начальника логістики) (Національної гвардії України 25.08.2023, зокрема, але не виключно, щодо відповідності вимогам «ДСТУ 7700:2015 «КРУПИ ЯЧМІННІ». Загальні технічні умови». Копії відповідних документів додаються. Звертаємо увагу, що у зв’язку з чутливим змістом документів щодо оборонних закупівель, положення, що не стосуються предмету закупівлі (моніторингу) скриті (заштриховані). Доброго дня! На виконання Вашої запиту на пояснення від 02.04.2025 База забезпечення Національної гвардії України (військова частина 3075) повідомляє таке. 1) Щодо першого питання запиту на пояснення. З метою забезпечення безпеки та оборони держави на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами Постанови КМУ «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11.11.2022 № 1275 (зі змінами) (далі – Особливості) щодо проведення закупівель. В свою чергу, Головним управлінням Національної гвардії України (далі – ГУ НГУ) на підставі наказу командувача Національної гвардії України «Про організацію оборонних закупівель у Національній гвардії України» від 05.10.2022 № 330 визначається предмет закупівлі, вимоги до предмета закупівлі, порядок закупівлі, перелік, обсяги, технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі, тощо та надається, на підставі розпоряджень, наказів та листів. Орієнтовна очікувана вартість визначається на підставі «Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт та послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони на 2025 рік за напрямком продовольчого забезпечення (для військової частини 3075)» від 31.12.2024 № 2/1343 (далі - Перелік), що затверджується відповідним наказом командувача Національної гвардії України. Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі з рамках проведення оборонних закупівель уповноваженими підрозділами Національної гвардії України проводиться на декількох етапах/рівнях. Відповідно до наказу командувача Національної гвардії України від 05.10.2022 № 330, першочергове визначення вартості предмета закупівлі для формування Переліку здійснюється відповідальним структурним підрозділом ГУ НГУ. На другому етапі, відповідно до розпорядження командувача Національної гвардії України від 17.10.2023 №27/17-8568, з метою ефективного використання бюджетних коштів та недопущення втрат бюджету, замовник перед здійсненням оголошення кожної процедури закупівлі здійснює додатковий ринковий моніторинг цін на предмет закупівлі. На підставі здійсненого фахівцями замовника моніторингу рингу крупи перлової було встановлено, що середньоринкова ціна за 1 кг продукту становить 19,73 грн, що перевищувало цінові межі, які встановлені ГУ НГУ та складали 17,80 грн. Враховуючи вищенаведене, замовником було визначено очікуваною вартістю ціну, яка встановлена ГУ НГУ, а саме 17,80 грн, що в перерахунку на загальний обсяг закупівлі склало 1 424 000,00 грн за всіма лотами. Фахівцями замовника здійснювався моніторинг цін з урахуванням необхідних якісних характеристик визначеними «Технічними вимогами та іншими характеристиками до предмета закупівлі Крупа перлова» (далі – Технічні вимоги), що т.в.о. заступника командувача (з тилу – начальника логістики) (Національної гвардії України 25.08.2023, зокрема, але не виключно, щодо відповідності вимогам «ДСТУ 7700:2015 «КРУПИ ЯЧМІННІ». Загальні технічні умови». Копії відповідних документів додаються. Звертаємо увагу, що у зв’язку з чутливим змістом документів щодо оборонних закупівель, положення, що не стосуються предмету закупівлі (моніторингу) скриті (заштриховані).
Рішеня
07.04.2025 22:55
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі крупи перлової (ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-12-012396-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Відповідно до якого нормативно правового акта включено до оголошення про спрощену закупівлю вимогу щодо підтвердження учасником закупівлі інформації про виконання/не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору та відповідно до якого нормативно правового акта ця підстава є підставою для відхилення Замовником пропозиції ТОВ «ПП ПАЛЯНИЦЯ»? 2. Просимо надати інформацію та документи що підтверджують не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором(ами) поставки ТОВ «ПП ПАЛЯНИЦЯ» з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і підтвердження застосування санкції у вигляді неустойки. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
09.04.2025 10:08
Орган перевірки
15.04.2025 00:00
Документи повідомлення
09.04.2025 10:09
-
Відповідь
Добрий день! Надаємо відповідь на Ваш запит.
Добрий день! З метою забезпечення безпеки та оборони держави, ефективного та прозорого планування реалізації контролю організації закупівель на період дії правового режиму воєнного стану База забезпечення керується вимогами, зокрема але не виключно, Закону України "Про оборонні закупівлі" від 17.07.2020 № 808-IX (далі - Закон). В межах проведеної закупівлі за ідентифікатором UA-2024-04-23-012098-a між учасником ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ" та Замовником (далі - сторони) було укладено ДОГОВІР №91-ПЗ від 13.05.2024. Додатковою угодою №2 (№ 91-ПЗ від 13.05.2024 борошно ДУ № 2 штрих.pdf) (відповідний документ долучено до наданого роз'яснення) договірні зобов'язання між відповідними сторонами договору було достроково розірвано через відмову виконання своїх подальших зобов'язань ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ" та застосовано штрафні санкції передбачені законом і договором. Від так, підставами відхилення пропозиції учасника ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ" являються вимоги пп 13 пункту 16.18 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та 2 абзацу статті 26 Закону, а саме: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Копії відповідних документів додаються. Звертаємо увагу, що у зв’язку з чутливим змістом документів щодо оборонних закупівель, положення, що не стосуються предмету закупівлі (моніторингу) скриті (заштриховані).
Рішеня
14.04.2025 17:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 424 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Контактний телефон:
+380630662699
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 424 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075)
Контактний телефон:
+380630662699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності