Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру від Сумський державний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-12-011501-a
Id Tender bf8cb1d5b33c4e9fba8636fe01a085d5
План UA-P-2025-01-14-006958-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.02.2025 15:52
Остання зміна 07.04.2025 14:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
451 312 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 256.56 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.02.2025 15:52 до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.02.2025 15:52
до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 12.02.2025 15:52
до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.03.2025 12:51
до 28.03.2025 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2025 14:21
до 03.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.03.2025 16:44
до 07.04.2025 14:50
Період уточнень
з 12.02.2025 15:52 до 21.02.2025 00:00
Період оскарження
з 12.02.2025 15:52 до 21.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.03.2025 12:51 до 28.03.2025 16:44
Період кваліфікації
з 03.03.2025 12:51 до 28.03.2025 16:44
Основні параметри
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
451 312 грн.
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Назва предмета закупівлі
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Очікувана вартість
451 312 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2256,56
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.03.2025 12:22
Закінчення аукціону
03.03.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Код ДК 021:2015
72317000-0 - Послуги зі зберігання даних
Кількість
10
Одиниця виміру
місяць
Адреса постачання
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, будинок 116
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Щомісячна плата за надані Послуги здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць за фактично надані Послуги
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "ВФ Україна"
Пропозиція:
169 999 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Анте Медіам"
Пропозиція:
170 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДЕ НОВО"
Пропозиція:
275 469 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.03.2025 12:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.02.2025 13:52
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Берестовська Ольга Іллівна
Електронна пошта
Телефон
380542665075
Замовник
ЄДРПОУ
05408289
Назва (англійською мовою)
SUMY STATE UNIVERSITY
Повна назва
Сумський державний університет
Повна назва (англійською мовою)
SUMY STATE UNIVERSITY
Поштовий індекс
40007
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
вул. Харківська, будинок 116
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Період вимог/скарг з 07.03.2025 14:21 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.03.2025 12:51 по 11.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник ПрАТ «ВФ Україна» для виправлення невідповідностей підвантажив наступні документи : «Інформація щодо субпідрядників», «Довідка щодо аналогічних договорів», «Договір департамент фінансів сумської ода», «Угода iaas департамент фінансів сумської ода», «Акти здачі-прийняття послуг». Предмет наданого аналогічного договору № 295436796470 від 18.01.2024 р : « Послуги зі зберігання та підтримки мереж даних», в Угоді №57936956 про надання послуг фіксованого зв’язку до Договору №295436796470 від 18.01.2024 про надання електронних комунікаційних послуг предметом цієї угоди, відповідно п.2, є: «Послуга IaaS - Інфраструктура як сервіс, із визначеними кількісними й якісними параметрами» та «Послуга vBackup - резервне копіювання даних, із визначенням об’єму сховища та типом ліцензування», що не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям учасника встановлені в п. 5.2. ч. 5 розділу III Тендерної документації, відповідно до якого: «Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником щодо надання послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру». Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
07.03.2025 14:18
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.03.2025 12:52
Витяг з ЄДР
03.03.2025 12:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 15:51
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
03.03.2025 12:51
Надати до
05.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного Акціонерного Товариства "ВФ Україна"", поданої під час проведення процедури закупівлі на закупівлю послуг: код ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру) (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-02-12-011501-a) виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції : 1. В інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію згідно з пунктом 28 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що подаються учасником згідно п. 5.2. ч. 5 розділу III Тендерної документації, інформація у документі «Довідка щодо аналогічних договорів», документі «Договір водоканал _ хмари_2022», документі «Договір водоканал _ хмари_2022_1 » , що надані учасником, предмет закупівлі наданого аналогічного договору: «Послуга vBackup (бланк замовлення ресурсів в рамках послуги vbackup) – резервне копіювання даних, із визначенням об’єму сховища та типом ліцензування та Послуга Iaas - (експлуатаційно-сервісна угода (SLA) Інфраструктура як сервіс, із визначеними кількісними й якісними параметрами», не підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, оскільки предмет договору не відповідає вимогам Замовника. До того ж у файлах «рахунки водоканал хмари 2022», що надані для підтвердження виконання зобов’язань учасником за цими аналогічними договорами, не міститься посилання на номер та дату аналогічних договорів, що не дає можливість встановити факт виконання учасником зазначених аналогічних договорів. Для усунення виявлених невідповідностей учасник Приватне Акціонерне Товариство "ВФ Україна"" повинен подати в порядку визначеному тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до п. 5.2. ч. 5 розділу III Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати, у порядку визначеному тендерною документацією, всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. додатку(ів), додаткової(их) угоди(угод), що є його(їх) невід'ємною(ми) частиною(ми)), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником щодо надання послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру. На підтвердження інформації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учаснику необхідно надати: - довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, номеру та дати договору; - копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. додатку(ів), додаткової(их) угоди(угод), що є його(їх) невід'ємною(ми) частиною(ми)), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо). 2. В документах, що поданий відповідно до п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник надав документ «Інформація про субпідрядників» від 17.02.2025 р. в якому зазначив : «що надання послуг буде здійснюватись виключно на базі власної мережі без оренди у інших операторів», що не відповідає вимогам встановленим Замовником в п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації оскільки учасник не зазначив про намір залучити/не залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Для усунення виявлених невідповідностей учасник Приватне Акціонерне Товариство "ВФ Україна"" повинен подати в порядку визначеному тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі»: Відповідно п.8 Розділу ІІІ Тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію (повне найменування, місцезнаходження та ПІБ керівника) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, за формою наведеною в Додатку 4, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).» На підтвердження інформації Учасник повинен надати інформацію за формою наведеною в Додатку 4 до тендерної документації, або у випадку незалучення - інформацію у довільній формі щодо незалучення співвиконавця
Створено
04.03.2025 17:20
Надати до
05.03.2025 17:20
Період вимог/скарг з 28.03.2025 16:44 по 03.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 14:21 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.03.2025 16:45
Довідка НАЗК
28.03.2025 16:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.03.2025 14:42
Електроний протокол про продовження строку
07.03.2025 14:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 15:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
12.02.2025 15:51
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
07.03.2025 14:21
Надати до
11.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Анте Медіам» (далі-учасник, ТОВ «Анте Медіам»), поданої під час проведення процедури закупівлі на закупівлю послуг: код ДК 021:2015 72310000-1 Послуги з обробки даних (послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру) (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-02-12-011501-a) виявлені наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції : В інформації та документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію згідно з пунктом 28 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що подаються учасником згідно п. 5.2. ч. 5 розділу III Тендерної документації, не підтверджується відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, оскільки предмет зазначених договорів не відповідає вимогам Замовника: - в документі «ДП Держреєстри» зазначений договір №Х-2022-59/04 від 24.06.2022 р. предметом договору є : «Віртуальний хмарний дата центр»; - в документі «ДП ДІЯ» зазначений договір №Х-2022-0/04/08-15/6 від 10.01.2022 р. предметом договору є : «Віртуальний хмарний дата центр»; - в документі «ВК Фастівська мр» зазначений договір №2131/23 від 13.02.2023 р. предметом договору є : «Послуги з надання у користування Приватної хмари». Зазначені договори не підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію, оскільки аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником щодо надання послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ «Анте Медіам» повинен подати в порядку визначеному тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі»: Відповідно до п. 5.2. ч. 5 розділу III Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати, у порядку визначеному тендерною документацією, всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету, номеру та дати договору, копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. додатку(ів), додаткової(их) угоди(угод), що є його(їх) невід'ємною(ми) частиною(ми)), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо). Аналогічним договором буде вважатися договір з Учасником щодо надання послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру.» На підтвердження інформації щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учаснику необхідно надати: - довідку про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) довільної форми із зазначенням повного найменування замовника(ів), його(їх) адреси та контактного номеру телефону, найменування предмету договору, номеру та дати договору; - копію (копії) аналогічного(их) договору(ів) (в т.ч. додатку(ів), додаткової(их) угоди(угод), що є його(їх) невід'ємною(ми) частиною(ми)), зазначеного(их) в довідці та копію (копії) документів, які підтверджують виконання зобов’язань учасником за цим (цими) аналогічним(ими) договором(ами) (наприклад акту приймання-передачі наданих послуг тощо).
Створено
12.03.2025 15:11
Надати до
13.03.2025 15:11
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Після відхилення пропозиції учасника, яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною, наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами оцінки, яка підлягає кваліфікації Замовником, визначено пропозицію, подану учасником ТОВ «Анте Медіам». В період кваліфікації учасника 12.03.2025 р. була подана скарга до Антимонопольного комітету від учасника Приватного Акціонерного Товариства "ВФ Україна" щодо порушення Сумським державним університетом порядку проведення Процедури закупівлі, процедура заблокувалася та була відсутня можливість оприлюднювати рішення щодо учасника ТОВ «Анте Медіам». 26.03.2025 р. було оприлюднено рішення Антимонопольного комітету за яким відмовлено ПрАТ "ВФ Україна" у задоволені скарги. Зважаючи на наявність зазначених обставин, з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій наявні об’єктивні обставини для продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Анте Медіам» до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.03.2025 14:42
Дата кінця розгляду
05.04.2025 00:00
Договір
UA-2025-02-12-011501-a-b1
Підписаний і діє
Номер
134
170 000 грн.
141 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
07.04.2025
Строк дії договору з
07.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (місяць)
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Номенклатура
Послуги зі зберігання та обробки даних у формі хмарного (віртуального) дата-центру
Кількість
10
Одиниця виміру
місяць
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сумський державний університет
Повна назва
Сумський державний університет
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408289

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Анте Медіам"
Повна назва
ТОВ "Анте Медіам"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37815293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.04.2025 14:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
451 312 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2025 00:00
Замовник:
Сумський державний університет
Контактний телефон:
380542665075
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
451 312 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2025 00:00
Замовник:
Сумський державний університет
Контактний телефон:
380542665075
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності