Показати схожі тендери

Закупівля Масло вершкове 72,5% від Військова частина А1225.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-12-009205-a
Id Tender 6559c4aa76a34ae8b1a803dd6ead6416
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 12.02.2025 14:22
Остання зміна 07.03.2025 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 540 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
35 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.02.2025 12:00 до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 12.02.2025 14:21
до 18.02.2025 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 12:38
до 04.03.2025 11:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 12:18
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.03.2025 11:49
до 07.03.2025 16:23
Період уточнень
з 12.02.2025 14:21 до 18.02.2025 12:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 12:38 до 04.03.2025 11:49
Період кваліфікації
з 21.02.2025 12:38 до 04.03.2025 11:49
Основні параметри
Масло вершкове 72,5%
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 540 000 грн.
Масло вершкове 72,5%
Назва предмета закупівлі
Масло вершкове 72,5%
Очікувана вартість
3 540 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
35400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 11:51
Закінчення аукціону
21.02.2025 12:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Масло вершкове 72,5%
Код ДК 021:2015
15530000-2 - Вершкове масло
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Молочна компанія «Галичина»
Пропозиція:
3 054 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ МІСЬКМОЛОКОЗАВОД"
Пропозиція:
3 100 000 грн.
Учасник:
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ"
Пропозиція:
3 019 800 грн.
Учасник:
ТОВ "М'ЯСНИЧОК"
Пропозиція:
2 479 800 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІЛАЙН"
Пропозиція:
2 480 400 грн.
Учасник:
ТОВ УКРАЛЬЯНСПРОДУКТ
Пропозиція:
3 230 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 11:51
Документи закупівлі
12.02.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шилюк Дмитрій Васильович
Електронна пошта
Телефон
380958256186
Замовник
ЄДРПОУ
22992781
Повна назва
Військова частина А1225
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Масло вершкове 72,5%
Період вимог/скарг з 26.02.2025 12:18 по 26.02.2025 14:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 12:38 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити ТОВ “М'ЯСНИЧОК”, переможцем закупівлі, предмет закупівлі: Масло вершкове 72,5%, код ДК 021:2015 (15530000-2 “Вершкове масло”). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ “М'ЯСНИЧОК”, на загальну суму 2 479 800 (два мільйона чотириста сімдесят дев’ять тисяч вісімсот) грн. 00 коп. з ПДВ. 3. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
26.02.2025 12:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Період вимог/скарг з 26.02.2025 14:29 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 14:29 по 06.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
1. Відхилити пропозицію ТОВ “М'ЯСНИЧОК” по спрощеній закупівлі: Масло вершкове 72,5%, код ДК 021:2015 (15530000-2 “Вершкове масло”) на загальну вартість 2 479 800 (два мільйона чотириста сімдесят дев’ять тисяч вісімсот) 00 грн. з ПДВ у зв’язку з тим, що учасник, відмовився від укладення договору про закупівлю. 2. Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ “М'ЯСНИЧОК”, у порядку, передбаченому статтею 10 Закону.
Документи кваліфікації
26.02.2025 14:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 27.02.2025 16:41 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 14:29 по 06.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
1. Відхилити пропозицію ТОВ “МАКСІЛАЙН” по спрощеній закупівлі № UA-2025-02-12-009205, предмет закупівлі: Масло вершкове 72,5%, код ДК 021:2015 (15530000-2 — “Вершкове масло”) на загальну вартість 2 480 400 (два мільйона чотириста вісімдесят тисяч чотириста) грн. 00 коп. з ПДВ у зв’язку з тим, що учасник не підтвердив відповідність своєї пропозиції якісним вимогам до предмету закупівлі, визначених в Оголошенні. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про відхилення пропозиції ТОВ “МАКСІЛАЙН” у порядку, передбаченому статтею 10 Закону.
Документи кваліфікації
27.02.2025 16:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.03.2025 11:49 по 07.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.02.2025 16:41 по 07.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити ТОВ “МИКОЛАЇВМОЛПРОМ”, переможцем закупівлі, предмет закупівлі: Масло вершкове 72,5%, код ДК 021:2015 (15530000-2 “Вершкове масло”). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ “МИКОЛАЇВМОЛПРОМ”, на загальну суму 3 019 800 (три мільйона дев’ятнадцять тисяч вісімсот) гри. 00 кой. з ПДВ. 3. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю протягом одного дня з дня прийняття рішення в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
04.03.2025 11:49
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Угоди
UA-2025-02-12-009205-a-b2
Підписаний і діє
Номер
53
3 019 800 грн.
3 019 800 грн.
З ПДВ
Підписано
07.03.2025
Строк дії договору з
07.03.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Масло вершкове 72,5%
Номенклатура
Масло вершкове 72,5%
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1225
Повна назва
Військова частина А1225
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22992781

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ"
Повна назва
ТОВ "МИКОЛАЇВМОЛПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05409745

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.03.2025 16:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-26-000070
Дата створення проекту
26.03.2025 17:09
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.03.2025 17:47
Дата публікації висновку про результати
08.04.2025 10:05
Дата завершення усунення порушень
12.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 053-62-63
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 33-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 26.03.2025 № 33-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-12-009205-a 12.02.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.03.2025 00:00
Документи рішення
26.03.2025 17:47
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості), розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі, своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене протоколом уповноваженої особи військової частини А1225 (далі – Замовник) від 12.02.2025 № 78, пропозиції учасників спрощеної закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «М`ЯСНИЧОК» (далі – ТОВ «М`ЯСНИЧОК»), товариства з обмеженою відповідальністю «МАКСІЛАЙН» (далі – ТОВ «МАКСІЛАЙН»), товариства з обмеженою відповідальністю «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ» (далі – ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ»), протоколи уповноваженої особи від 26.02.2025 № 106, від 26.02.2025 № 109, від 27.02.2025 № 110, від 04.03.2025 № 116, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.03.2025, договір про закупівлю товарів для гарантованого забезпечення потреб безпеки та оборони в період дії правового режиму воєнного стану від 07.03.2025 № 53 на суму 3 019 800,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ», пояснення надане 31.03.2025 Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі ТОВ «М`ЯСНИЧОК», ТОВ «МАКСІЛАЙН», ТОВ «МИКОЛАЇВМОЛПРОМ», своєчасності укладання державного контракту (договору) та його оприлюднення, відповідності умов державного контракту (договору) умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.04.2025 00:00
Дата публікації
08.04.2025 10:05
Документи висновку
08.04.2025 10:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Масло вершкове 72,5%» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-12-009205-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.03.2025 14:56
Орган перевірки
03.04.2025 00:00
Документи повідомлення
28.03.2025 14:56
-
Відповідь
Відповідь на запит військової частини А1225
На виконання частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) (далі-Закон) на запит Державної аудиторської служби України щодо закупівлі Масло вершкове 72,5%, код ДК 021:2015: (15530000-2 “Вершкове масло”) військова частина А1225 повідомляє наступне. 1. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до результатів аналізу ринку та з урахування потреб у якісному і своєчасному забезпеченні харчуванням осіб які знаходяться на котловому забезпеченні військової частини А1225. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника, а також за нормами Національного стандарту України ДСТУ 4399:2005 та наказу Міністра оборони України від 09.12.2002 року №402 “Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час” (зі змінами). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме його аналізу відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Попередній моніторинг цін на товар здійснювався в електронній системі закупівель “Prozoro” шляхом аналізу укладених договорів іншими замовниками, та шляхом запиту цінових пропозицій у постачальників відповідної продукції, а саме: № оголошення UA-2024-10-16-014826-a (Договір №320 від 08.11.2024 року – 359,4 грн/кг), № оголошення UA-2024-11-07-010565-a (Договір №277-ПЗ від 19.11.2024 року – 357,4 грн/кг), № оголошення UA-2024-09-23-010761-a (Договір №286-24 від 16.10.2024 року – 344,4 грн/кг) Середня вартість товару становила – 354 грн/кг. Очікувану вартість закупівлі визначено – 3 540 000,00 грн. 2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 “Про ефективне використання державних коштів” (зі змінами) встановлено наступне. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. В той же час, відповідно до пункту 13 частини 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) конкурентна процедура закупівлі – це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Враховуючи вищезазначене, замовником не було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного веб-сайту. Військова частина А1225 не має власного веб-сайту. Додатки: 1. Копія Договору №320 від 08.11.2024 року; 2. Копія Договору №277-ПЗ від 19.11.2024 року; 3. Копія Договору №286-24 від 16.10.2024 року.
Рішеня
31.03.2025 14:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 540 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1225
Контактний телефон:
380958256186
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 540 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1225
Контактний телефон:
380958256186
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності