Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3 від Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-015620-a
Id Tender fc660c6b827c4191811d1b0c3e6ef4d2
План UA-P-2025-02-11-019180-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.02.2025 19:11
Остання зміна 15.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
980 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 19:07 до 09.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 19:07
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 19:07
до 06.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.03.2025 15:26
до 09.04.2025 09:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2025 17:15
до 15.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 09.04.2025 09:08
-
Період уточнень
з 11.02.2025 19:07 до 06.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 19:07 до 06.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 15:26 до 09.04.2025 09:08
Період кваліфікації
з 10.03.2025 15:26 до 09.04.2025 09:08
Основні параметри
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
980 000 грн.
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Очікувана вартість
980 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 14:57
Закінчення аукціону
10.03.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"
Пропозиція:
897 199 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ"
Пропозиція:
897 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП"
Пропозиція:
865 944 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 14:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.03.2025 12:15
Оголошення про проведення закупівлі
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лариса Дударенко
Електронна пошта
Телефон
+0442542477
Сайт:
http://www.nssmc.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
37956207
Повна назва
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Князів Острозьких, будинок 8, корпус 30
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони приміщень НКЦПФР м. Київ, вул. Князів Острозьких, 8 та м. Київ, вул. Бориса Грінченка, 3
Період вимог/скарг з 13.03.2025 17:15 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 15:26 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
13.03.2025 17:15
Повідомлення про рішення
10.03.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 19:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 19:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
-Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник мав надати орієнтовний розрахунок вартості послуг на період з ___березня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до форми, розрахунок відсутній. -Згідно п.1 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен був надати довідку (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон). Довідка надана без предмета договору. В даній довідці загальна сума договору, яка вказана, не відповідає скан договору №146 від 28.02.2023 року. -Всупереч вимогам пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації надано відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, видані підприємству, що не є Учасником процедури закупівлі. -Також, всупереч п.2 Додатку 4 до тендерної документації учасник повинен був надати, чинний договір укладений Учасником з уповноваженим органом, щодо проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром, а надано Договір про надання послуг радіозв’язку з товариством, що не відповідає зазначеному критерію. - Всупереч п.3 Додатку 4 до тендерної документації учасник надав наступні копії документів тільки по одному охороннику 4-го розряду – документи, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 4 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації. Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні. Копії документів, які підтверджують проходження працівниками Учасника (не менше двох осіб, які будуть залучені для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. -Всупереч, пункту 5 Додатку 4 ТД Учасник не надав довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та не надано один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера. На підставі вище викладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП" шляхом надання в складі пропозиції: 1. Орієнтовний розрахунок вартості послуг на період з ___березня 2025 року по 31 грудня 2025 року відповідно до наведеної форми. 2. Довідку (складену в довільній формі) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (послуги з охорони об’єктів із зазначенням № та дати укладення договору, предмету договору, найменування та контактних осіб замовника (прізвище та контактний телефон), загальну суму договору, яка вказана в довідці не відповідає перерахованим актам виконаних робіт, прошу привести у відповідність. 3. Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності . 4. Чинний договір укладений Учасником з уповноваженим органом, щодо проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром. 5. Завірені Учасником копії документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не менше 4 розряду (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які можуть залучатися Учасником при наданні послуг Замовнику для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації (одного, так як одного документи є). -Копії документів встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (на одного охоронника, який також буде залучений для посилення посту охорони та у випадку настання надзвичайної ситуації) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні. - Копії документів, які підтверджують проходження охоронником Учасника (одного, так як одного документи є) обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 6. Довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідальної особи, яка займає посаду начальника охорони або директора (керівника) та надати один із наступних документів: • Документ, що підтверджує перебування на військовому обліку, або • Документ, що підтверджує досягнення віку 60 років, або • Документ, що підтверджує статус військового пенсіонера.
Створено
11.03.2025 16:09
Надати до
12.03.2025 16:09
Період вимог/скарг з 14.03.2025 16:39 по 20.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 17:15 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.03.2025 16:39
Довідка НАЗК
14.03.2025 16:39
Повідомлення про рішення
13.03.2025 17:15
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.04.2025 08:45 по 13.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.04.2025 12:50 по 12.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.04.2025 08:45
Повідомлення про рішення
04.04.2025 12:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 19:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 19:08
Період вимог/скарг з 09.04.2025 09:08 по 15.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.04.2025 08:45 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
09.04.2025 09:08
Повідомлення про рішення
07.04.2025 08:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 19:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 19:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 2 Додатку 4 тендерної документації Учасник мав надати : - відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності . - чинний договір укладений Учасником з уповноваженим органом, щодо проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром. На підставі вищевикладеного пропонується розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ- СЕКЮРІТІ" шляхом надання в складі пропозиції: 1. Відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєння радіочастоти видані Учаснику ДП «Український державний центр радіочастот» на право експлуатації радіоелектронного засобу (базової станції розміщеної в м. Київ) УКХ радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 25 Вт, а також документальне підтвердження наявності . 2. Чинний договір укладений Учасником з уповноваженим органом, щодо проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром.
Створено
07.04.2025 17:28
Надати до
08.04.2025 17:28
Торги не відбулися
Очікувана вартість
980 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2025 00:00
Замовник:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Контактний телефон:
+0442542477
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
980 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.03.2025 00:00
Замовник:
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Контактний телефон:
+0442542477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності