Показати схожі тендери

Закупівля Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-015258-a
Id Tender 2efc1e73317c4858be0fe6d0a7f4a7bb
План UA-P-2025-02-11-018353-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.02.2025 18:00
Остання зміна 14.03.2025 10:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 840 074 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
668 400.74 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 18:00 до 23.02.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 18:00
до 20.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 18:00
до 20.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.02.2025 12:04
до 03.03.2025 08:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 11:29
до 09.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.03.2025 08:23
до 14.03.2025 10:51
Період уточнень
з 11.02.2025 18:00 до 20.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 18:00 до 20.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.02.2025 12:04 до 03.03.2025 08:23
Період кваліфікації
з 24.02.2025 12:04 до 03.03.2025 08:23
Основні параметри
Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
66 840 074 грн.
Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Назва предмета закупівлі
Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
66 840 074 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
668400,74
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
334 200
Аукціон
Cтарт аукціону
24.02.2025 11:41
Закінчення аукціону
24.02.2025 12:04
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 37 (штуки)
Стела цінова 9500 мм.
Опис предмета закупівлі
Стела цінова 9500 мм.
Код ДК 021:2015
31523200-0 - Статичні інформаційні табло
Кількість
37
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 19 (штуки)
Стела цінова 10630 мм
Опис предмета закупівлі
Стела цінова 10630 мм
Код ДК 021:2015
31523200-0 - Статичні інформаційні табло
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Платежі здійснюються Покупцем у наступному порядку: Акредитив виконується банком Покупця на суму 100% вартості поставленого на об’єкт (АЗС) Товару (в тому числі з Монтажем) (по кожному об’єкту), передбаченому Додатком №2 до Договору, шляхом платежу за пред'явленням Постачальником документів згідно п.4.4 Договору. Термін оплати: оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання документів банком Покупця.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 150 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
DDP-склад призначення. Транспортні витрати по доставці Товару в місце призначення включені в ціну Товару з монтажем. Під поставкою слід розуміти виготовлення, доставку нового Товару (цінових пілонів/стел) на об’єкти (АЗС) Покупця, демонтаж існуючих цінових пілонів/стел на відповідних об’єктах (АЗС) Покупця, улаштування нових фундаментів, монтаж/встановлення нового Товару (цінових пілонів/стел), здійснення монтажних та пуско-налагоджувальних робіт (послуг) на об’єктах (АЗС) Покупця та передачу нового Товару (цінових пілонів/стел) у власність Покупця у стані повної готовності до експлуатації за призначенням. Термін (строк) поставки Товару: протягом 150 календарних днів від дати підписання Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФАСАД-МАЙСТЕР"
Пропозиція:
60 940 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РА "СітіАРТ"
Пропозиція:
60 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.02.2025 11:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.02.2025 18:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Петренко
Електронна пошта
Телефон
380636448846
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура
Період вимог/скарг з 26.02.2025 11:29 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.02.2025 12:04 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити пропозицію Учасника, подану у Закупівлі відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Документи кваліфікації
26.02.2025 11:29
Повідомлення про рішення
26.02.2025 11:28
Скарги та рішення
24.02.2025 12:33
Електроний протокол про продовження строку
24.02.2025 12:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 18:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 18:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
24.02.2025 12:17
Дата кінця розгляду
25.03.2025 00:00
Період вимог/скарг з 03.03.2025 08:23 по 09.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.02.2025 11:29 по 06.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам встановленим Замовником в тендерній документації, в т. ч. щодо предмета закупівлі.
Документи кваліфікації
03.03.2025 08:23
Довідка НАЗК
03.03.2025 08:23
Повідомлення про рішення
03.03.2025 08:22
Пропозиція, що перемогла
26.02.2025 11:29
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-11-015258-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13/1147-МТР/25
73 079 898 грн.
60 899 915 грн.
З ПДВ
Підписано
11.03.2025
Строк дії договору з
11.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
37 (штуки)
Стела цінова 9500 мм.
Номенклатура
Стела цінова 9500 мм.
Кількість
37
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
19 (штуки)
Стела цінова 10630 мм
Номенклатура
Стела цінова 10630 мм
Кількість
19
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФАСАД-МАЙСТЕР"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ФАСАД-МАЙСТЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37546762

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.03.2025 10:51
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-24-000023
Дата створення проекту
24.03.2025 10:06
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
24.03.2025 11:39
Дата публікації висновку про результати
09.04.2025 17:53
Дата завершення усунення порушень
15.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
15.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 73) 129-79-22
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.03.2025 № 89 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2025-02-11-015258-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.03.2025 00:00
Документи рішення
24.03.2025 11:39
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПАТ «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2025 рік, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 11 лютого 2025 року, тендерні пропозиції приватного підприємства «Рекламне агентство «СітіАРТ», (далі – ПП «РА «СітіАРТ»), приватного підприємства рекламно-виробнича компанія «Фасад-Майстер» (далі – ПП РВК «Фасад-Майстер»), протокол уповноваженої особи від 26 лютого 2025 року, протокол уповноваженої особи від 03 березня 2025 року про намір укласти договір, договір про закупівлю від 11 березня 2025 року № 13-1147-МТР-25 (далі – Договір), на суму 60 899 915,00 грн, пояснення надані Замовником 28 березня 2025 року через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПП «РА «СітіАРТ» та ПП РВК «Фасад-Майстер», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.04.2025 00:00
Дата публікації
09.04.2025 17:53
Документи висновку
09.04.2025 17:53
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-015258-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати інформацію та відповідні документи: 1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки). У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351 1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.03.2025 14:17
Орган перевірки
29.03.2025 00:00
Документи повідомлення
25.03.2025 14:18
-
Відповідь
Надання пояснень на запит ДАСУ
25.03.2025 Державною аудиторською службою України (далі – ДАСУ) під час здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем), ДК 021:2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-11-015258-a (далі – Закупівля) оприлюднено Запит замовнику (далі – Запит), згідно з яким у ДАСУ постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, а також щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовник, з дотриманням строку, встановленого частиною п`ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою виконання Запиту, надає через електронну систему закупівель відповідні пояснення, а також інформацію та документи, зазначаючи наступне. Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету Закупівлі: Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності Товариства). Під час визначення очікуваної вартості Замовник керувався: - Регламентом взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг, затвердженим наказом № 479 ПАТ «Укрнафта» від 05.11.2024; - Результатами попереднього моніторингу цін, отриманих шляхом направлення запитів комерційних пропозицій до потенційних постачальників товару. При проведенні попереднього моніторингу Замовником отримано комерційні пропозиції та визначено очікувану вартість із врахуванням наступних отриманих комерційних пропозицій: - ПП РВК "ФАСАД-МАЙСТЕР" (Файл під назвою «1. Комерційна пропозиція ПП РВК ФАСАД-МАЙСТЕР.pdf»); - ТОВ "ПРОМДИЗАЙН" (Файл під назвою «2. Комерційна пропозиція ТОВ ПРОМДИЗАЙН.pdf»); - ПП "РА "СітіАРТ" (Файл під назвою «3. Комерційна пропозиція ПП РА СітіАРТ.pdf»); - ТОВ «КОДПРОЄКТ» (Файл під назвою «4. Комерційна пропозиція ТОВ «КОДПРОЄКТ».pdf»); - ТОВ «РОБОТЕНКС ТД» (Файл під назвою «5. Комерційна пропозиція ТОВ «РОБОТЕНКС ТД».pdf»). За результатами моніторингу ринку очікувана вартість Закупівлі визначена в розмірі 66 840 074,00 грн без ПДВ за пропозицією, яка є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає технічним та іншим вимогам до предмета закупівлі, визначених Замовником. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Предметом закупівлі є Цінові пілони (стели) для потреб мережі АЗС ПАТ «УКРНАФТА» (з монтажем). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені в тендерній документації, сформовані відповідно до потреб Замовника є мінімально необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Замовника та відповідають пропозиціям відповідного ринку. У відповідності до пункту 7 правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами, затверджених постановою КМУ від 20 грудня 1997 р. №1442, відомості про роздрібні ціни, марки та види нафтопродуктів, що реалізуються на автозаправних станціях, автогазозаправних станціях, в автогазозаправних пунктах, повинні бути зазначені на інформаційному табло, яке встановлюється на в’їзді та біля оператора автозаправної станції, автогазозаправної станції, автогазозаправного пункту. Інформаційне табло (стела, цінова стела, пілон, ціновий пілон) є обов’язковою частиною інфраструктури автозаправної станції (АЗС) та має вигляд окремо розміщеної конструкції, що найчастіше розміщується поряд із в’їздом на АЗС, і в основі своїй слугує для інформування споживачів (клієнтів) про роздрібні ціни, марки та види нафтопродуктів, що реалізуються на конкретній АЗС у поточний момент часу. В залежності від конструкції та функціональних особливостей інформаційного табло, на ньому можуть бути розміщені інші важливі для споживачів та/або учасників дорожнього руху дані, як то: інформація про режим роботи АЗС, температуру навколишнього середовища, попередження про небезпечні ділянки дорожнього полотна, інші попередження про можливу небезпеку та надзвичайні ситуації, тощо. Станом на кінець 2024 року у значної кількості інформаційних табло, що встановлені на АЗС ПАТ «УКРАНФТА», наявні технічні дефекти, а саме, включаючи, але не обмежуючись: - часткова або повна втрата функції відображення інформації на цінових сегментах; - вигорання та втрата яскравості світових елементів цінових сегментів; - мерехтіння, нестабільна робота світових елементів цінових сегментів; - знос та погіршення механічної стійкості пластикового кожуху внаслідок тривалого впливу атмосферних проявів (сонячне випромінення, дощі, мінусові температури); - розтріскування та відриви частин пластикового кожуху; - знос кріпильних/прижимних елементів; - накопичення вологи та бруду у візуально контрольованих та прихованих пустотах; - короткі замикання та перегорання у електричних провідниках та компонентах; - нестабільна робота або повна втрата функції дистанційного керування; - вицвітання, значне погіршення візуальної привабливості кольорового покриття та декоративних елементів; Виникнення перелічених вище дефектів інформаційних табло є очікуваним та закономірним наслідком їх тривалої експлуатації. В свою чергу, можливими наслідками незадовільного технічного стану інформаційних табло для мережі АЗС Товариства є: - порушення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 р. №1442 в частині надання відомостей споживачу про роздрібні ціни, марки та види нафтопродуктів, що реалізуються на АЗС; - зростання кількості скарг на порушення Товариством вимог чинного законодавства; - створення хибного уявлення у споживача (клієнта) про відсутність палива на АЗС; - зростання витрат на збут; сталий та постійний зріст обсягу ремонтних робіт, що необхідні для підтримки роботи інформаційних табло на мінімально необхідному рівні; - неетична поведінка конкуруючих учасників ринку та зацікавлених осіб в контексті викривлення та поширення інформації у ЗМІ про недбале ставлення Товариства до споживачів та неналежне керування мережею АЗС; - створення негативного іміджу мережі, втрата лояльності та довіри до бренду від споживачів в умовах конкурентного ринку; втрата діючих та потенційних споживачів (клієнтів) мережі АЗС; - зменшення показників продажів та реалізації супутніх товарів, відповідно, зменшення прибутку Товариства. Зважаючи на вищевикладене, беручи до уваги необхідність дотримання чинного законодавства, з метою забезпечення сталого зростання показників реалізації нафтопродуктів та супутніх товарів на АЗС Товариства вбачається обґрунтованим та необхідним здійснити заміну існуючих інформаційних табло новими. Детальне обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: - Несуча металоконструкція стели та фундаментний блок – необхідні несучі елементи конструкції, технічні характеристики яких визначені виходячи із габаритних розмірів цінового пілону. Для захисту металоконструкції від корозії передбачено ґрунтування та полімерне фарбування профільних труб металоконструкції. - Основний матеріал обшивки пілону - алюміній з полімерним фарбуванням, що відповідає всім вимогам пожежної безпеки на АЗС, і є оптимальним для виготовлення плоских панелей цінових пілонів. Полімерне фарбування забезпечує стійкість фарби до вигорання кольору при попаданні УФ випромінювання. - Для підсвітки світлових елементів цінового пілону передбачено використання високоякісних світлодіодних модулів з лінзою відповідного класу захисту, колориметричною температурою, світловим потоком. Прийняті технічні рішення дозволяють досягти характеристики низького енергоспоживання під час роботи і споживають менше електричної енергії у своєму провідному стані, що робить їх широко використовуваними в енергозберігаючих електронних пристроях. Сукупність вищенаведених показників забезпечує яскраве свічення елементів стели, високий клас енергоефективності конструкції, а також довготривалість її використання. - LED екран (ДВОСТОРОННІЙ) – призначений для коректного відображення ціни на пальне та відображення рекламного відеоконтенту для рекламування супутніх товарів та послуг, а також відображення іншої необхідної інформації для клієнтів та учасників дорожнього руху. Прийняті технічні рішення в частині характеристик, а саме: розмір модуля, розмір світлодіода, роздільна здатність екрану, яскравість, кут огляду, робоча температура, клас захисту, тип блоку живлення, тип системи керування та програмного забезпечення, дозволяють досягти надійної та безперебійної роботи екрану з високою яскравістю, контрастністю, та високим класом енергозбереження, можливістю віддаленого керування пілонами з подальшою можливістю їх об’єднання в єдину систему. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — Постанова № 710) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Повідомляємо, що ПАТ «Укрнафта» не належить до суб’єктів, перелічених у пункті 41 Постанови № 710, тому на Товариство не поширюються вимоги щодо розміщення на власному веб-сайті зазначеної вище інформації. Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Додатки: 1. Додаток 1 Аналітична таблиця формування очікуваної вартості; 2. Додаток 2 Комерційна пропозиція ПП РВК "ФАСАД-МАЙСТЕР"; 3. Додаток 3 Комерційна пропозиція ТОВ "ПРОМДИЗАЙН"; 4. Додаток 4 Комерційна пропозиція ПП "РА "СітіАРТ"; 5. Додаток 5 Комерційна пропозиція ТОВ «КОДПРОЄКТ»; 6. Додаток 6 Комерційна пропозиція ТОВ «РОБОТЕНКС ТД».
Рішеня
28.03.2025 12:43
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 840 074 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 840 074 грн.
Період подання пропозицій
до 23.02.2025 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380636448846
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності