Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 від Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-014459-a
Id Tender 4e5cbc37611e4c0ab882f0ffbb69f584
План UA-P-2025-02-11-017652-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 11.02.2025 16:55
Остання зміна 09.06.2025 14:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
294 751 913 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 473 759.57 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 16:54 до 24.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 16:54
до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 16:54
до 21.02.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.02.2025 12:07
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.03.2025 14:05
до 08.06.2025 00:00
Період уточнень
з 11.02.2025 16:54 до 21.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 16:54 до 21.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.02.2025 12:07
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
294 751 913 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Очікувана вартість
294 751 913 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1473759,57
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 947 519.13
Аукціон
Cтарт аукціону
24.02.2025 11:38
Закінчення аукціону
24.02.2025 12:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.04.2026 00:00
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
За заявкою Виконавця Замовником може розглядатися надання попередньої оплати на умовах та з урахуванням вимог встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 (з урахуванням змін) відповідно до рішення головного розпорядника бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів та належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування послуг з періодичністю перерахування один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - Виконавець зобов’язується використати отриману попередню оплату не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. У випадку не повернення Виконавцем суми попередньої оплати в цей строк, з наступного дня починається прострочення виконання цього зобов'язання Виконавцем. Використані суми попередньої оплати підтверджуються актами виконаних робіт форм № КБ-2в (УПB) та № КБ-3, що підписані обома сторонами цього Договору. Замовник відмовляє Виконавцю у наданні авансу у разі: - порушення останнім умов цього Договору щодо попередньої оплати робіт, що закуповуються за бюджетні кошти, а саме порушення строків повернення невикористаних сум попередньої оплати та/або несвоєчасне надання документів, що підтверджують використання попередньої оплати для цілей Договору; - заборони встановленої Законами чи іншими нормативно-правовими актами України на надання авансу чи попередньої оплати.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Фінансові зобов'язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно форм № КБ-2в ( УПB) та № КБ-3 протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
265 270 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА»
Пропозиція:
262 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
262 150 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.02.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.02.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучеренко Олена Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380472714534
Замовник
ЄДРПОУ
05422303
Назва (англійською мовою)
Infrastructure recovery and development service in Cherkasy region
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Повна назва (англійською мовою)
Infrastructure recovery and development service in Cherkasy region
Поштовий індекс
18006
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
бульвар Шевченка, будинок 389
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9
Період вимог/скарг з 21.03.2025 14:05 по 27.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.02.2025 12:07 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Тендерна пропозиція ПрАТ "ШРБУ-82" відхиляється на підставі абзаців 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та абз. 4 пп. 1 п. 44 Особливостей, як така, що Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей та на підставі абз. 4 пп. 2 п. 44 Особливостей, як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Документи кваліфікації
21.03.2025 13:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
24.02.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 16:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 16:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями № UA-2025-02-11-014459-a, за предметом закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» на виконання норм пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність у продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника до 07.03.2025 року (включно), в зв’язку з великим обсягом інформації та документів, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що не дає можливості перевірити їх у встановлений пунктом 41 Особливостей та статті 29 (не застосовуються положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29) Закону строк п’ять робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
03.03.2025 10:31
Дата кінця розгляду
25.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної прпозиції», а саме (стор.12 ТД): «Відповідно до частини 2 статті 44 Закону України № 2275-VIII від 06.02.2018 року та статті 98 Цивільного кодексу України, якщо Учасник-юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції копію рішення загальних зборів учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності. В іншому випадку Учасником надається інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінцевий термін подання останньої затвердженої фінансової звітності та надаються відповідні документи державної звітності з підтвердженням про надання цієї звітності.». 1.2. Відповідно умов Додатку №5 до тендерної документації, в пункту 11 довідки «Відомості про Учасника», Учасник повинен вказати інформацію щодо уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі. Право підписання документів підтверджується Статутом, протоколом загальних зборів учасників або витягом з протоколу, довіреністю. 1.3. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: «…6. листом-згодою Учасника щодо погодження з усіма умовами, що викладені у проєкті договору, згідно Додатку № 4 ТД (проєкт договору підписаний Учасником додається окремим файлом)…». 1.4. Відповідно до Додатку №7 до тендерної документації, який одночасно є Додатком №1 Проєкту договору «Протяжність та склад ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення доріг (перелік доріг)» визначено перелік автомобільних доріг та транспортних споруд на них, де надаються послуги щодо експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. 1.5. Відповідно до підпункту 11 пункту 1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у складі тендерної пропозиції Учасник подає довідку, за формою згідно Додатку №10 тендерної документації. Одночасно Додатком №10 до тендерної документації встановлено форму листа-згоди *(для учасників фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника процедури закупівлі юридичної особи, уповноваженого підписувати документи тендерної документації, якщо персональні дані включені до складу тендерної пропозиції). 1.6. Відповідно до Частини №1.1. Додатку №2 тендерної документації , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. Крім того, Учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, договір(а) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку надання послуг/виконання робіт. 1.7. Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 1.8. Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації , Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про кількість техніки, машин і механізмів з розрахунку на протяжність автомобільних доріг, з документальним підтвердженням. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" відсутня інформація в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінцевий термін подання останньої затвердженої фінансової звітності та надаються відповідні документи державної звітності з підтвердженням про надання цієї звітності. В той же час, ПрАТ "ШРБУ №82" надано Лист-пояснення від 13.02.2025 №ЧСН/1302-25/33, згідно якого, учасник «не надає гарантійний лист, що у разі визначення його переможцем,…замовнику буде надано рішення загальних зборів учасників…, так як не являється «Товариством з обмеженою та додатковою відповідальністю». Інформація, що зазначена в даному листі, не містить відповіді на питання згідно умови тендерної документації. 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано лист від 13.02.2025 за №ЧСН/1302-25/10, у пункті 8, якого зазначено, що директором ПрАТ "ШРБУ №82" є Богатиренко Олександр Михайлович. Згідно пунктів 11,12 вказаного листа, він є уповноваженим представником Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі та на підписання і отримання Акту приймання-передачі. Відповідно умов Додатку №5 до тендерної документації «Відомості про Учасника», а саме, примітки «** Право підписання та/або отримання документів підтверджується Статутом, протоколом загальних зборів учасників або витягом з протоколу, довіреністю…». В складі тендерної пропозиції учасника наявні наступні документи: Статут Приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» від 13.04.2022 року; Витяг з рішення єдиного акціонера на річних Загальних зборах акціонерів Приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно-будівельне управління №82» від 26.04.2024 року (далі- Витяг з рішення); Довіреність №02/12 від 02.12.2024 року; протокол засідання Наглядової Ради Приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно- будівельне управління №82» від 12.12.2024 року (далі- Протокол засідання); Інформаційний лист Учасника від 13.02.2025 №ЧСН/1302-25/8. З аналізу вказаних документів вбачається, що згідно п.12.3.8. Статуту до компетенції директора належить вчинення від імені товариства будь-яких правочинів. У разі якщо для вчинення будь-яких правочинів відповідно до Статуту та діючого законодавства необхідне рішення Загальних зборів або Наглядової ради, Директор не має права вчиняти такі правочини (укладати договори, контракти та інші правочини) без відповідного рішення. Розділ 15 «Порядок укладання значних правочинів та правочинів, у вчиненні яких є заінтересованість» Статуту регламентує процедуру реалізації укладання значних правочинів згідно градації по вартості такого правочину відносно вартості активів товариства. В пункті 7.1. Витягу з рішення, попередньо надано згоду товариству на вчинення значних правочинів (ринкова вартість майна або послуг, що є його предметом, перевищує 25% вартості активів…). Характер правочинів, щодо вчинення яких надано згоду, не відповідає предмету закупівлі UA-2025-02-11-014459-a (або аналогічній по спеціфіці). Згідно пункту 7.2. Витягу з рішення, уповноважено директора товариства Короля Віктора Михайловича (з правом передоручення) здійснювати всі необхідні дії, щодо вчинення правочинів, який в свою чергу (Довіреність №02/12 від 02.12.2024 року), уповноважив заступника директора Богатиренка Олександра Михайловича здійснювати всі необхідні дії, щодо вчинення від імені Товариства правочинів. Рішенням Наглядової Ради Приватного акціонерного товариства «Шляхове ремонтно- будівельне управління №82» від 12.12.2024 року, звільнено з посади директора Короля Віктора Михайловича, та призначено на посаду директора Богатиренка Олександра Михайловича. Отже, Довіреність №02/12 від 02.12.2024 року втратила чинність. 2.3. У складі тендерної пропозиції учасника надано лист від 13.02.2025 за № ЧСН/1302-25/21 (файли 186,187,188) «Додаток 4 – Проект договору», в якому зазначено підписанта БОГАТИРЕНКО Олександр Михайлович, але не міститься власноручного підпису. Також, у підтвердження права на підписання документів за результатами процедури закупівлі надано лист від 13.02.2025 за №ЧСН/1302-25/10 (файли 148,149,150) «Додаток №5 – Відомості про Учасника», яким в п. 11 визначено «Уповноважений представник Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі** Богатиренко Олександр Михайлович» та п.10 визначено «Уповноважений представник Учасника на підписання документів тендерної пропозиції** Поспішна Яна Сергіївна». Одночасно встановлено, що лист від 13.02.2025 за № ЧСН/1302-25/21 (файли 186,187,188) «Додаток 4 – Проект договору» підписано шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна). 2.4. У складі тендерної пропозиції учасника надано лист від 13.02.2025 за №ЧСН/1302-25/17 (файли 174,175,176) «Додаток №7 – Перелік доріг». В пункті 1 графи 3 «Адресна прив’язка ділянки автомобільної дороги (Об’єкту) (від км + до км +)» вказано ділянку дороги «км 50 + 583» , що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки Додатком №7 до тендерної документації, який одночасно є Додатком №1 Проєкту договору «Протяжність та склад ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення доріг (перелік доріг)» дана ділянка визначена «км 503+583». 2.5. У складі тендерної пропозиції учасника надано лист від 13.02.2025 за №ЧСН/1302-25/13 (файли 163,164,165 «Додаток №10 – Лист-згода Поспішна ПДФ», файли 160,161,162 «Додаток №10 – Лист-згода Поспішна» та лист від 13.02.2025 за №ЧСН/1302-25/12 (файли 157,158,159 «Додаток №10 – Лист-згода Богатиренко. ПДФ», файли 154,155,156 «Додаток №10 – Лист-згода Богатиренко.». Перелічені файли не містять «Посада, прізвище, ініціали …. уповноваженої особи Учасника, персональні дані якої є в складі тендерної пропозиції.». 2.6. У складі тендерної пропозиції учасника надано лист від 13.02.2025 за №ЧСН/1302-25/31 (файли 73,74,75) «Додаток 2 – Довідка про наявність АБЗ», в якому міститься посилання на договір поставки №02-01/25-1 від 02.01.2025р. у ТОВ «ОМЕГА ДОР БУД» та файли 82,83,84 «Додаток 2.1 – Договір поставки абс (ДС ПРОМ)», в якому міститься скан-копія договору поставки №02-01/25-1 від 02.01.2025р. Відповідно до наданого договору підписантом з боку Постачальника є директор Михайлов Олексій Іосифович. В додатку до договору поставки №02-01/25-1 від 02.01.2025р. в СПЕЦИФІКАЦІЯ №1 від 20.02.2025 року зазначено підписантом з боку Постачальника директора Михайлова Олексія Іосифовича, в той же час, в реквізитах підписантом є Мех Я.С., повноваження якого на підписання даного документу не визначені. Враховуючи наведене, дана СПЕЦИФІКАЦІЯ №1 від 20.02.2025 року не є належним доказом спроможності забезпечити поставку сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих (асфальтобетон щільний) (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у верхніх шарах покриттів, дрібнозернисті, тип Б, марка 1 (АСГ.ДР.Щ.Б.НП.1 та суміші асфальтобетонні холодні бітумомінеральні. 2.7. У складі тендерної пропозиції учасника надано: лист від 20.02.2025 за №ЧСН/2002-25/2 «Довідка про працівників» (файли 3,7,8) (далі - Довідка); «Додаток 1 – Накази на працівників» (файли 49,50,51) у підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». В якості підтвердження кваліфікаційному критерію, в Довідці міститься посилання на договори надання послуг машин і механізмів. З аналізу змісту деяких договорів не вбачається залучення деяких праціників Виконавців. Під час розгляду документів, наданих у підтвердження інформації наявної у Довідці встановлено наступне: - в пункті 1 зазначено «головний інженер Розлач Володимир Миколайович та в графі 7 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 12.04.20 №49, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менський ЦЗИ». Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Розлача Володимира Миколайовича, як штатного працівника Учасника; - в пункті 3 зазначено «виконавець робіт Солом’янник Микола Іванович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 11.10 №161, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менське ШРБУ№82» та зазначено Соломянник Микола Іванович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Солом’янника Миколи Івановича, як штатного працівника Учасника; - в пункті 33 зазначено «машиніст автогудронатора, 6 роз. Коваленко Микола Васильович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» від 12 грудня 2022 року №121222/01 (далі - Наказ) та договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» (далі - Договір). Відповідно до наданого наказу ознайомлені Корець В. та Д’яченко Л.В. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження працівника Коваленка Миколи Васильовича, як машиніста автогудронатора 6 розряду; - в пункті 44 зазначено «машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг Печенко Сергій Михайлович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ТОВ «УКРКВАРЦ» від 22.06.2021р. № 4-К (далі - Наказ) та договір надання послуг №01-10/2024 від 01.10.2024р. ТОВ «УКРКВАРЦ» (далі - Договір). Відповідно до наданого наказу, на посаду машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг прийнятий Печененко Сергій Михайлович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження працівника Печенка Сергія Михайловича, як машиніста маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг; - в пункті 45 зазначено «дорожній робітник Гриненко Олексій Валерійович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ТОВ «УКРКВАРЦ» від 29.10.2021р. № 7-К (далі - Наказ) та договір надання послуг №01-10/2024 від 01.10.2024р. ТОВ «УКРКВАРЦ» (далі - Договір). Відповідно до наданого наказу Гриненко Олексій Валерійович прийнятий на посаду дорожнього робітника. Разом з тим, договір надання послуг №01-10/2024 від 01.10.2024р. з ТОВ «УКРКВАРЦ» передбачає надання послуги машинами та механізмами. Враховуючи наведене, не підтверджено взаємовідносини Учасника з Гриненком Олексієм Валерійовичем, в розумінні посади «дорожній робітник» Учасника; - в пункті 47 зазначено «машиніст автовишки та автогідропідіймача Бондарчук Василь Володимирович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ТОВ «Енгрос-Україна» від 27 жовтня 2020 року № 6 п/тр (далі - Наказ) та договір надання послуг №13-02/25-1 від 13.02.2025р. ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (далі - Договір). Тобто, документально не підтверджено правовідносини між Бондарчуком Василем Володимировичем та ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС». Враховуючи наведене, відсутнє обгрунтування залучення Учасником Бондарчука Василя Володимировича як машиніста автовишки та автогідропідіймача; - в пункті 48 зазначено «електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж Глушнюк Ігор Леонідович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» від 29.02.2024р. № 6 п/тр (далі - Наказ) та договір надання послуг №13-02/25-1 від 13.02.2025р. ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» (далі - Договір). Відповідно до даного наказу Глушнюк Ігор Леонідович прийнятий на посаду «електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж». Разом з тим, договір надання послуг №13-02/25-1 від 13.02.2025р. ТОВ «ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ СИСТЕМС» передбачає надання послуги машинами та механізмами. Враховуючи наведене, не підтверджено взаємовідносини Учасника з працівником Глушнюк Ігор Леонідович як з електромонтажником з освітлення та освітлювальних мереж; - в пункті 63 зазначено «дорожній робітник Лаврентьев Антон Сергійович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» від 10.05.2024 № 12 (далі - Наказ). Відповідно до наданого наказу, на посаду дорожній робітник прийнятий Лаврентьєв Антон Сергійович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження працівника Лаврентьева Антона Сергійовича на посаді «дорожній робітник»; - в пункті 64 зазначено «дорожній робітник Наддєл Вячеслав Сергійович». У підтвердження наданої інформації надано НАКАЗ ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» від 10.05.2024 № 13 (далі - Наказ). Відповідно до наданого наказу, на посаду дорожній робітник прийнятий Наддєл В’ячеслав Сергійович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження працівника Наддєла Вячеслава Сергійовича на посаді «дорожній робітник». 2.8. У складі тендерної пропозиції учасника надано: лист від 13.02.2025 № ЧСН/1302-25/4 «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази». В пункті 8 графи 2 вказаної довідки зазначено Розкидач солі STRATOS B50LC-36 VCLN660CS. В підтвердження наявності в Учасника вказаного обладнання, в тендерній пропозиції Учасника міститься Інвентарна картка обліку основних засобів. Але зі змісту вказаної інформації та документів не зрозуміло, чи можливе використання вказаного обладнання для розподілення рідкого реагенту. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати інформацію в довільній формі на фірмовому бланку (за наявності), про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на кінцевий термін подання останньої затвердженої фінансової звітності та відповідні документи державної звітності з підтвердженням про надання цієї звітності. 3.2. Надати уточнену інформацію з документальним підтвердженням щодо права директора ПрАТ "ШРБУ №82" Богатиренка Олександра Михайловича укладати від імені ПрАТ "ШРБУ №82" договори послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, враховуючи умови Розділу 15 «Порядок укладання значних правочинів та правочинів, у вчиненні яких є заінтересованість» Статуту ПрАТ "ШРБУ №82". 3.3. Надати підписаний Учасником (уповноваженою особою на підписання документів за результатами процедури закупівлі) проєкт договору. 3.4. Надати уточнену інформацію згідно Додатку 7 до тендерної документації: «Протяжність та склад ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення доріг (перелік доріг)». 3.5. Надати уточнені листи-згоди за встановленою формою відповідно до Додатку №10 до тендерної документації. 3.6. Надати уточнену інформацію щодо договору поставки №02-01/25-1 від 02.01.2025р між ТОВ «ОМЕГА ДОР БУД» та ПрАТ «ШРБУ №82». 3.7. Надати уточнену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист №ЧСН/2002-25/2 від 20.02.2025) із документальним підтвердженням. 3.8. Надати лист-пояснення щодо можливості застосування Розкидача солі STRATOS B50LC-36 VCLN660CS саме для розподілення рідкого реагенту, з посиланням на технічні характеристики вказаного обладнання із документальним підтвердженням.
Створено
19.03.2025 14:03
Надати до
20.03.2025 14:03
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.03.2025 14:05 по 29.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.03.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.04.2025 10:21 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 10:09 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
Учасник в процедурі відкритих торгів з особливостями № UA-2025-02-11-014459-a, предмет закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Факт про невідповідність учасника процедури закупівлі вимозі кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлений в результаті надходження достовірної інформації від Головного управління Національної поліції в Черкаській області, яким здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12025250000000347 від 17.03.2025 за ч. ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України.
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:13
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
22.04.2025 10:09
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 10:21 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:13 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 15:31 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей
Зміст
1) Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: - накази про призначення на посаду; - накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці; - кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста (у разі залучення); - посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення); - чинне посвідчення, щодо проходження навчання з правил охорони праці, на особу, що видає наряд – допуск, керівника робіт/наглядача. У графі «Примітка» довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт/надання послуг напроти вищевказаних працівників зазначити: «видає наряд-допуск»/«керівник робіт»/«наглядач»; - чинне посвідчення на працівників з відповідною групою допуску (не нижче 3-ої) до робіт в зоні електромереж напругою до та/або вище 1000В (у разі залучення); - документи, які підтверджують право допуску до робіт на: автогідропідіймачі (посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою); крані автомобільному (посвідчення машиніста крана автомобільного) (у разі залучення). Графи 4, 5, 6 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників, водіїв/машиністів/операторів. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник (и), який (і) зазначений (і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника (ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній закупівлі. У разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає: - посвідчення тракториста-машиніста, у відповідності із вимогами Постанови КМУ від 02.04.1994 №217 або посвідчення тракториста-машиніста, що видане до набрання чинності вищевказаної Постанови КМУ (у разі залучення); - документи, які підтверджують право допуску до робіт на: автогідропідіймачі (посвідчення про право виконання робіт з підвищеною небезпекою); крані автомобільному (посвідчення машиніста крана автомобільного) (у разі залучення). У Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт не заповнюються графи 4,5,6,7. Заповнюється графа 8 «Примітки», в якій зазначається інформація щодо договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). До кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 24 лютого 2025 року до 00:00 год., у складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № ЧСН/2002-25/2 від 20.02.2025 (файл «0.3 Додаток 1 - Довідка про працівників.doc»), яка завантажена в електронну систему закупівель 23 лютого 2025 року об 17:42 год., у якій по позиціях №22, 51, 60, 67 та 68 вказано наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг): п/п Посада* П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки) Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) Штатний/ трудовий договір Примітка 22 Тракторист Кулько Віталій Анатолійович Штатний 51 Дорожній робітник Динько Олексій Олександрович 60 Дорожній робітник Захарченко Володимир Дмитрович 67 Дорожній робітник Ільченко Євгеній Олександрович 68 Дорожній робітник Гавриш Артем Іванович - Наказ про прийняття №34 від 07.07.2023 року, згідно якого Кулько Віталій Анатолійович (табельний номер 0000000186), прийнятий на роботу на посаду тракториста з 10 липня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць (файл – «0.3 Додаток 1 - Накази на працівників.pdf», завантажено в електронну систему закупівель 23 лютого 2025 року об 17:42 год., сторінка 28) - Наказ про прийняття №22 від 10.05.2023 року, згідно якого Динько Олексій Олександрович (табельний номер 0000000178), прийнятий на роботу на посаду на дорожнього робітника з 11 травня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць (файл – «0.3 Додаток 1 - Накази на працівників.pdf», завантажено в електронну систему закупівель 23 лютого 2025 року об 17:42 год., сторінка 60) - Наказ про прийняття №30 від 07.06.2023 року, згідно якого Захарченко Володимир Дмитрович (табельний номер 0000000183) прийнятий на роботу на посаду на дорожнього робітника з 08 червня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць (файл – «0.3 Додаток 1 - Накази на працівників.pdf», завантажено в електронну систему закупівель 23 лютого 2025 року об 17:42 год., сторінка 69) - Наказ про прийняття №20 від 16.05.2024 року, згідно якого Ільченко Євгеній Олександрович (табельний номер 0000000209) прийнятий на роботу на посаду дорожнього робітника з 20 травня 2024 року з оплатою праці 8000 грн. на місяць (файл – «0.3 Додаток 1 - Накази на працівників.pdf», завантажено в електронну систему закупівель 23 лютого 2025 року об 17:42 год., сторінка 76) - Наказ про прийняття №37 від 16.08.2023 року, згідно якого Гавриш Артем Іванович (табельний номер 0000000189) прийнятий на роботу, згідно на посаду дорожнього робітника з 17 серпня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць та тривалістю робочого тижня 35 год. із графіком роботи з понеділка по п’ятницю – сім годин на день (8.00-16.00, перерва на обід 12.00-13.00) з оплатою праці як за повну тривалість щоденної роботи відповідно до статті 51КЗпП (файл – «0.3 Додаток 1 - Накази на працівників.pdf», завантажено в електронну систему закупівель 23 лютого 2025 року об 17:42 год., сторінка 77) 14.04.2025 Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області отримано інформацію Головного управління Національної поліції в Черкаській області (лист від 14.04.2025 р. №78801-2025 (вх. №310/01-14 від 14.04.2025)) згідно якої вбачається, що слідчими управління Головного управління Національної поліції в Черкаській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12025250000000347 від 17.03.2025 за ч. ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України, за фактом можливих неправомірних дій службових осіб ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82», код ЄДРПОУ 03448244, юридична адреса: Чернігівська обл., м. Мена, вул. Сіверський Шлях, буд. 144 та ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», код ЄДРПОУ 39810010, юридична адреса: Київська обл., м. Бровари, вул. О.Оникієнка, буд. 2/1, при проведенні Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області процедури закупівлі UA-2025-02-11-014459-a «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9». Зокрема, в ході досудового розслідування встановлено, що для підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» службовими особами ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» до електронної системи закупівель «Prozorro» завантажено файл з назвою «Додаток 1 Довідка про працівників.doc», у якому міститься Довідка № ЧСН/2002-25/2 від 19.03.2025 року про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт. У вказаній довідці ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» зазначено можливість залучення до надання послуг працівників, які перебувають з таким суб’єктом господарювання у трудових відносинах, а саме: - Кулько Віталій Анатолійович (табельний номер 0000000186), прийнятий на роботу, згідно Наказу про прийняття №34 від 07.07.2023 року, на посаду тракториста з 10 липня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць (штатний працівник); - Динько Олексій Олександрович (табельний номер 0000000178), прийнятий на роботу, згідно Наказу про прийняття №22 від 10.05.2023 року, на посаду дорожнього робітника з 11 травня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць; - Захарченко Володимир Дмитрович (табельний номер 0000000183), прийнятий на роботу, згідно Наказу про прийняття №30 від 07.06.2023 року, на посаду дорожнього робітника з 08 червня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць; - Ільченко Євгеній Олександрович (табельний номер 0000000209), прийнятий на роботу, згідно Наказу про прийняття №20 від 16.05.2024 року, на посаду дорожнього робітника з 20 травня 2024 року з оплатою праці 8000 грн. на місяць; - Гавриш Артем Іванович (табельний номер 0000000189), прийнятий на роботу, згідно Наказу про прийняття №37 від 16.08.2023 року, на посаду дорожнього робітника з 17 серпня 2023 року з оплатою праці 6700 грн. на місяць та тривалістю робочого тижня 35 год. Із графіком роботи з понеділка по п’ятницю – сім годин на день (8.00-16.00, перерва на обід 12.00-13.00) з оплатою праці як на повну тривалість щоденної роботи відповідно до статті 51КЗпП. Однак, в ході аналізу документів щодо податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» встановило наступне: - Кулько Віталій Анатолійович ІПН 3541211678, був прийнятий на роботу в липні 2023 року. Але починаючи з серпня 2023 року по теперішній час підприємство по вказаній особі не звітувалося; - Динько Олексій Олександрович ІПН 3644408052, був прийнятий на роботу в травні 2023 року. Але 14.06.2024 року був звільнений з підприємства; - Захарченко Володимир Дмитрович ІПН 2248618974 був прийнятий на роботу в червні 2023 року. Але 18.12.2024 року був звільнений з підприємства; - Ільченко Євгеній Олександрович ІПН 3802610458 був прийнятий на роботу в травні 2024 року. Але 21.11.2024 року був звільнений з підприємства; - Гавриш Артем Іванович ІПН 3870710051 був прийнятий на роботу в серпні 2023 року. Але 03.04.2024 року був звільнений з підприємства. Враховуючи наведене, Учасник в процедурі відкритих торгів з особливостями № UA-2025-02-11-014459-a, предмет закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. Факт про невідповідність учасника процедури закупівлі вимозі кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлений в результаті надходження достовірної інформації від Головного управління Національної поліції в Черкаській області, яким здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні, відомості про яке внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 12025250000000347 від 17.03.2025 за ч. ст. 15, ч. 4 ст. 191 КК України. Рішенням №12 від 22.04.2025 року Замовником торгів було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, як таку що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та абз. 3 пп. 1 п. 44 Особливостей, як таку що зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. ПрАТ «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82» 25.04.2025 року подано скаргу UA-2025-02-11-014459-a.c2 до Органу оскарження - Антимонопольний комітет України (Комісія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель). РІШЕННЯМ Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6720 -р/пк-пз від 29.04.2025 скаргу ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82" (Код ЄДРПОУ:03448244) від 25 квітня 2025 № UA-2025-02-11-014459-a.c2 прийняти до розгляду. Згідно РІШЕННЯ №7328 -р/пк-пз від 07.05.2025, Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було встановлено наступне: «Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання учасником у складі Пропозиції податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Замовник не довів надання Скаржником недостовірної інформації в цій частині. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.» Користуючись своїм правом, яке передбачено пунктом 42 Особливостей, Замовник торгів запитом № 671/08 від 13.05.2025 року звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником (ПрАТ "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82), зокрема у довідці № ЧСН/2002-25/2 від 20.02.2025 року, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, а саме до Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівські області. Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області на запит від 13.05.2025 за № 671/08, в межах своєї компетенції, надано відповідь №2500-0604-8/32280 від 20.05.2025 року (вх. №430/01-14 від 26.05.2025) наступного змісту. Керуючись частиною другою статті 19 Конституції України, органи державної влади , до яких також належать органи Пенсійного фонду України (далі - ПФУ), їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 121 розділу IV Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 08.07.2010 № 2464-IV (зі змінами) (далі - Закон № 2464-IV) визначено, що ПФУ відповідно до покладених на нього завдань формує та веде реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (далі - Реєстр застрахованих осіб). Дані до Реєстру застрахованих осіб вносяться на підставі відомостей, що надходять з джерел, визначених статтею 18 Закону № 2464-IV, зокрема, зі звітності страхувальників, що надходять до ПФУ від Державної Податкової служби України в порядку міжвідомчого обміну. Виходячи з вищевикладеного , станом на дату надання відповіді в інформаційних системах ПФУ наявні відомості щодо подання страхувальником ПрАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82" (код ЄДРПОУ 03448244) Додатку 5 "Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби " до "Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» із зазначенням дати закінчення трудових відносин по запитуваних особах: - Кулько В. А., дата закінчення роботи - 18.07.2024; - Динько О. О., дата закінчення роботи - 14.06.2024; - Захарченко В. Д., дата закінчення роботи - 18.12.2024; - Ільченко Є. О., дата закінчення роботи - 21.11.2024; - Гавриш А. І ., дата закінчення роботи - 03.04.2024 Отже, згідно встановленої Замовником інформації, у порядку абзацу 1 пункту 42 Особливостей, Учасником не надано щодо працівників (Кулько Віталій Анатолійович, Динько Олексій Олександрович, Захарченко Володимир Дмитрович, Ільченко Євгеній Олександрович, Гавриш Артем Іванович), до кінцевого строку подання тендерних пропозицій відповідно до ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-02-11-014459-a, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці ЧСН/2002-25/2 від 20.02.2025 року, а саме наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці; Відповідно до отриманої інформації від Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області (лист №2500-0604-8/32280 від 20.05.2025 року), Замовником встановлено що особи (Кулько Віталій Анатолійович, Динько Олексій Олександрович, Захарченко Володимир Дмитрович, Ільченко Євгеній Олександрович, Гавриш Артем Іванович) не перебували із ПрАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82" у трудових відносинах, а саме шляхом надання у складі тендерної пропозиції, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, наказів про прийняття №34 від 07.07.2023 року, №22 від 10.05.2023 року, №30 від 07.06.2023 року, №20 від 16.05.2024 року та №37 від 16.08.2023 року Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Згідно абзацу 2 пункту 42 Особливостей, у разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Отже, згідно абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію ПрАТ "Шляхове ремонтно-будівельне управління № 82" у зв’язку із тим, що учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.05.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 16:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 16:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатами аукціону, що відбувся 24.02.2025 о 12:05 найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція учасника приватного акціонерного товариства «ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82». З урахуванням рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.05.2025 № 7328-р/пк-пз є потреба у здійсненні повторного розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ШРБУ №82». 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Частини №1.1. Додатку №2 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з наступним документальним підтвердженням. 1.2. Відповідно до Частини №1.3. Додатку №2 тендерної документації, Учасник процедури закупівлі (Учасник або Учасник (об’єднання учасників)) повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) дорожню(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження наявності залученої вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник процедури закупівлі повинен надати: 1) довідку в довільній формі про наявність залученої вимірювальної(-их) лабораторії(-й) у Учасника процедури закупівлі із переліком спроможності виконання вищезазначених послуг; 2) документ (-ти) про відповідність залученої лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо, або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником процедури закупівлі. 3) копія чинного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником процедури закупівлі (Учасником або Учасником (об’єднання учасників)) (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)), який укладено з метою проведення вхідного та операційного контролю по об’єкту надання послуг, що є предметом закупівлі даної процедури). 1.3. Відповідно до Розділу 1.2. Частини №1.1.2. Додатку №1 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 1.4. Відповідно до Частини №1.1.1 Розділу №1.1. Додатку №1 до тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про кількість техніки, машин і механізмів з розрахунку на протяжність автомобільних доріг, з документальним підтвердженням. 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником надана довідка № ЧСН/1302-25/31 від 13.02.2025 про наявність АБЗ, в якій відсутнє зазначення марки, типу суміші асфальтобетонні холодні бітумомінеральні. Також міститься невідповідність у договорі поставки, а саме: - в графі 6 пункту 3 таблиці зазначено: «Придбання за Договором поставки №13-02/25-2 від 13.02.2025 р. у ТОВ «АсПлант »»; - в довідці (уточнення до таблиці) зазначено: «ТОВ «АсПлант» на умовах чинного договору поставки №18-04/24 від 18.04.2024 р. (Україна, 19502, Черкаська обл.., Черкаський р-н, м. Городище, вул. Героїв Чорнобиля, 5 В, код ЄДРПОУ 42983798).». У підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасником надано скан-копію договору поставки №13-02/25-2 від 13.02.2025 р., укладеного з ТОВ «АсПлант» та гарантійний лист ТОВ «АсПлант» від 13.02.2025 №1/1302-25 щодо безперебійної поставки . Однак, в даному договорі також відсутнє зазначення марки, типу суміші асфальтобетонні холодні бітумомінеральні. Також відсутнє зазначення марки, типу суміші асфальтобетонні холодні бітумомінеральні в гарантійному листі ТОВ «АсПлант » від 13.02.2025 №1/1302-25. Враховуючи вищевикладене, вбачається невідповідність в даті та номері договору поставки з ТОВ «АсПлант » та невідповідність вимозі тендерної документації. 2.2. Учасник надав довідку № ЧСН/1302-25/32 від 13.02.2025, в якій відсутній перелік спроможностей залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. 2.3. У складі тендерної пропозиції Учасника міститься: - інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № ЧСН/2002-25/2 від 20.02.2025 (файл «0.3 Додаток 1 - Довідка про працівників.doc»); та - уточнена інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників № ЧСН/2002-25/2 від 19.03.2025 (файл «7. Додаток 1 - Довідка про працівників.doc»). По позиціях №22, 50, 59, 66 та 67 вказано наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг): п/п Посада* П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, (роки) Досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки) Штатний/ трудовий договір Примітка 22 Тракторист Кулько Віталій Анатолійович Штатний 50 Дорожній робітник Динько Олексій Олександрович 59 Дорожній робітник Захарченко Володимир Дмитрович 66 Дорожній робітник Ільченко Євгеній Олександрович 67 Дорожній робітник Гавриш Артем Іванович У підтвердження вищевказаних довідок надано накази про прийняття №34 від 07.07.2023 року (Кулько Віталій Анатолійович), №22 від 10.05.2023 року (Динько Олексій Олександрович), №30 від 07.06.2023 року (Захарченко Володимир Дмитрович), №20 від 16.05.2024 року (Ільченко Євгеній Олександрович), №37 від 16.08.2023 року (Гавриш Артем Іванович). Разом з тим, станом на сьогодні, працівника Кулько Віталія Анатолійовича вилучено з довідок (інформація була помилково надана у складі тендерної пропозиції) та решта вищезазначених осіб були залучені до виконання робіт (надання послуг) на підставі цивільно-правових договорів (інформація додавалася до скарги Учасника), а саме: - Цивільно – правовий договір №3 від 21.02.2025 року, який укладено між Ільченком Євгеном Олександровичем та ПрАТ «ШРБУ 82»; - Цивільно – правовий договір №1 від 21.02.2025 року, який укладено між Захарченком Володимиром Дмитровичем та ПрАТ «ШРБУ 82»; - Цивільно – правовий договір №4 від 21.02.2025 року, який укладено між Диньком Олексієм Олександровичем та ПрАТ «ШРБУ 82»; - Цивільно – правовий договір №2 від 21.02.2025 року, який укладено між Гавриш Артемом Івановичем та ПрАТ «ШРБУ 82». 2.4. На виконання вимоги щодо наявності техніки Учасником ПрАТ «ШРБУ №82» надано довідку № ЧСН/1302-25/4 від 13.02.2025 в якій: - не коректно заповнені колонки 3 та 5; - в рядках 14, 15, 16 в колонці 2 не вірно вказано назву механізму відповідно до Обов’язкового переліку та кількісті необхідної техніки (трактор); - в рядку 36 колонки 2 не вірно вказано назву механізму відповідно до Обов’язкового переліку та кількісті необхідної техніки (екскаватор); - в рядку 37 колонки 2 не вірно вказано назву механізму відповідно до Обов’язкового переліку та кількісті необхідної техніки (Кран на автомобільному ходу до 10 т (або еквівалент)); У Додатку1 до Договору надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» допущено помилку в марці транспортного засобу, який вказано Учасником у рядку 2 Довідки № ЧСН/1302-25/4 від 13.02.2025. У Додатку 12 до Договору надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» допущено помилку в марці транспортного засобу, який вказано Учасником у рядку 4 Довідки № ЧСН/1302-25/4 від 13.02.2025. У рядку 10 колонки 3 Довідки № ЧСН/1302-25/4 від 13.02.2025 не вірно зазначено «Тип /марка/ модель, рік випуску***» відповідно до підтверджуючих документів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати уточнену довідку згідно форми Таблиці про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марки, моделі тощо з документальним підтвердженням. 3.2. Надати уточнену довідку залученої випробувальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю, яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням переліку спроможностей. 3.3. Надати уточнену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно форми з наступним документальним підтвердженням. 3.4. Надати уточнену довідку про кількість техніки, машин і механізмів з розрахунку на протяжність автомобільних доріг, з документальним підтвердженням.
Створено
29.05.2025 15:34
Надати до
30.05.2025 15:34
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:13 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.06.2025 14:46
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 15:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 16:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 16:53
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями № UA-2025-02-11-014459-a, за предметом закупівлі «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9» на виконання норм пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону є необхідність у продовженні строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції Учасника по 30.06.2025 року, в зв’язку з великим обсягом інформації та документів, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, що не дає можливості перевірити їх у встановлений пунктом 41 Особливостей та статті 29 (не застосовуються положення частини другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29) Закону строк п’ять робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.06.2025 14:45
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
294 751 913 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Контактний телефон:
380472714534
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
294 751 913 грн.
Період подання пропозицій
до 24.02.2025 00:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Черкаській області
Контактний телефон:
380472714534
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності