Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад від ДП "Дирекція по будівництву об"єктів".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-008803-a
Id Tender f0914885987346fe9384c82fe08b77f5
План UA-P-2025-02-11-009648-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 11.02.2025 14:01
Остання зміна 31.05.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 006 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 030 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 13:56 до 19.02.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 13:56
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 13:56
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.02.2025 11:42
до 03.04.2025 10:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 09:54
до 09.04.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.04.2025 10:19
-
Період уточнень
з 11.02.2025 13:56 до 16.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 13:56 до 16.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.02.2025 11:42 до 03.04.2025 10:19
Період кваліфікації
з 20.02.2025 11:42 до 03.04.2025 10:19
Основні параметри
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 006 000 грн.
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Очікувана вартість
2 006 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10030,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.02.2025 11:19
Закінчення аукціону
20.02.2025 11:42
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Код ДК 021:2015
60140000-1 - Нерегулярні пасажирські перевезення
Кількість
41 616
Одиниця виміру
кілометри
Адреса постачання
45311, Україна, Волинська область, Володимирський район, с.Поромів, вул.Центральна, 67
Дата постачання з
01.03.2025 14:01
Дата постачання по
31.12.2025 14:01
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "БІРАНД"
Пропозиція:
1 299 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "СЕЛЕЩУК МАЙЯ ФЕДОРІВНА"
Пропозиція:
1 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.02.2025 11:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.02.2025 14:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
30.05.2025 14:31
Станом на 30 травня 2025 року в Господарському суді Харківської області перебуває справа №922/821/25 на стадії досудовий розгляд за позовом Державного підприємства "Дирекція по будівництву об'єктів" до Приватного підприємства "БІРАНД" про розірвання договору №108 від 30.12.2024 на закупівлю послуг з перевезення автомобільним транспортом UA-2024-12-04-002073-а, укладеного між Державним підприємством "Дирекція по будівництву об'єктів" та Приватним підприємством "БІРАНД". З огляду на це, неможливо укласти паралельний договір з тим самим контрагентом.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гочачко Оксана Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nadolynnyi Roman Vasylovych
Електронна пошта
Телефон
+380334440658
Замовник
ЄДРПОУ
00179737
Назва (англійською мовою)
GovE State Enterprise "Directorate of objects construction"
Повна назва
ДП "Дирекція по будівництву об'єктів"
Повна назва (англійською мовою)
GovE State Enterprise "Directorate of objects construction"
Поштовий індекс
45311
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Володимирський район
Адреса
с.Поромів
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Період вимог/скарг з 10.03.2025 09:54 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.02.2025 11:42 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: не надав жодної інформації на жодну вимогу Замовника, які викладені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей від 27.02.2025 року. Натомість, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажив в електронну систему закупівель копію договору (з додатками та копії документів, що підтверджують факт виконання договору), що не був зазначений Учасником у Довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) від 18.02.2025 №01, наданій в складі тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
10.03.2025 09:54
Повідомлення про рішення
10.03.2025 09:50
Пропозиція, що перемогла
27.02.2025 08:45
Електроний протокол про продовження строку
20.02.2025 11:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 13:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 13:56
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
З метою ретельного дослідження документів наданих учасником, для звернення до ініціаторів закупівлі, експертів, проведення всіх необхідних консультацій на предмет відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, так як розгляд і оцінка тендерних пропозицій є доволі складним завданням, а предмет закупівлі має певні технічні особливості.
Дата продовження строку розгляду
27.02.2025 08:41
Дата кінця розгляду
21.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, згідно Додатку 1 до тендерної документації: 1. Пунктом 2.2 наданого Учасником аналогічного договору від 26.01.2023 №260123 (далі – Договір) передбачені Додатки до Договору, в яких визначаються тип та кількість транспортних засобів для здійснення перевезення пасажирів. Однак, в наданій Учасником копії Договору згадані Додатки відсутні. Просимо надати інформацію щодо наявності/відсутності Додатків, зазначених у пункті 2.2 Договору. 2. В Довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) від 18.02.2025 №01 (далі – Довідка) в графі 3 «Ціна договору та кількість наданих послуг» Учасник вказав, що ціна договору та кількість наданих послуг обраховується згідно специфікацій до Договору. В п.4.2 Договору зазначено, що вартість Договору визначається в додатках до Договору. В наданій Учасником копії Додатка №1 до Договору (інших або немає або не надано) основними параметрами для розрахунку вартості є: кількість людей, відстань перевезення та ціна за 1 км, а в наданих Учасником Актах №№223, 356, 478, 569, 679, 709 (далі – Акти) параметрами для розрахунку вартості наданих послуг є: кількість послуг та ціна за одиницю, тобто – за послугу, що не дає змоги співставити параметри, вказані у Договорі, та параметри, зазначені в Актах, між собою. Таким чином, для Замовника не є очевидним, що Довідкою Учасник підтвердив факт виконання Договору у відповідності до взятих зобов’язань, тому просимо підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних або цінових показників поставки товару та/або надання послуг, як цього вимагає Додаток 1 до тендерної документації. 3. Просимо пояснити чому Учасником надані Акти лише за період липень-грудень 2023 року, в той час як пунктом 9.1 Договору передбачено надання послуг з моменту укладення Договору. 4. Просимо надати лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в Довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього Договору, що передбачено п.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
05.03.2025 16:30
Надати до
06.03.2025 16:30
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 09:54 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.03.2025 09:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 13:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 13:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст. 16 Закону, згідно Додатку 1 до тендерної документації: 1. Пунктом 4.1 наданого Учасником аналогічного договору від 01.01.2010 №8 (далі – Договір) передбачені Додатки до Договору, в яких визначаються калькуляції. Однак, в наданій Учасником копії Договору згадані Додатки відсутні. Просимо надати Додатки, зазначених у пункті 4.1 Договору. 2. В Довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів) від 18.02.2025 №56 (далі – Довідка) в графі 3 «Ціна договору та кількість наданих послуг» Учасник не вказав кількість наданих послуг. Так як в наданих Учасником Актах наданих послуг відсутні параметри для розрахунку вартості, для Замовника не є очевидним, що Довідкою Учасник підтвердив факт виконання Договору у відповідності до взятих зобов’язань, тому просимо в любий зручний для Учасника спосіб підтвердити повноту виконання зобов’язань за договором у відповідності до кількісних або цінових показників надання послуг, як цього вимагає Додаток 1 до тендерної документації. 3. Просимо надати Довідку згідно пункту 8 Додатку 6 до тендерної документації, що відповідає інформації щодо ФОП СЕЛЕЩУК МАЙЯ ФЕДОРІВНА. 4. Просимо надати відповідну (коректну) змісту вимог Замовника інформацію по пунктам 5,6,7,8 Довідки за формою Додатку 5 до тендерної документації.
Створено
12.03.2025 14:06
Надати до
13.03.2025 14:06
Період вимог/скарг з 03.04.2025 10:19 по 09.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.03.2025 12:21 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.04.2025 10:19
Довідка НАЗК
03.04.2025 10:19
Повідомлення про рішення
03.04.2025 10:16
Пропозиція, що перемогла
28.03.2025 12:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-11-008803-a-a1
Очікує підписання
1 299 999 грн.
1 299 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
41 616 (кілометри)
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Номенклатура
Послуги з перевезення працівників до місця роботи і назад
Кількість
41 616
Одиниця виміру
кілометри
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Дирекція по будівництву об'єктів"
Повна назва
ДП "Дирекція по будівництву об'єктів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00179737

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "БІРАНД"
Повна назва
ПП "БІРАНД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30138040

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 006 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 07:00
Замовник:
ДП "Дирекція по будівництву об'єктів"
Контактний телефон:
+380334440658
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 006 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 07:00
Замовник:
ДП "Дирекція по будівництву об'єктів"
Контактний телефон:
+380334440658
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності