Показати схожі тендери

Закупівля системні блоки (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації) від Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-007878-a
Id Tender f1c5052d02e24a658cb188dc45eb750e
План UA-P-2025-02-06-006646-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.02.2025 13:56
Остання зміна 10.03.2025 10:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
278 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 570 грн. (2 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 13:51 до 19.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 13:51
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 13:51
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.02.2025 13:07
до 24.02.2025 14:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2025 14:20
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.02.2025 14:20
до 10.03.2025 10:32
Період уточнень
з 11.02.2025 13:51 до 16.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 13:51 до 16.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.02.2025 13:07 до 24.02.2025 14:20
Період кваліфікації
з 19.02.2025 13:07 до 24.02.2025 14:20
Основні параметри
системні блоки (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
278 500 грн.
системні блоки (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації)
Назва предмета закупівлі
системні блоки (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації)
Очікувана вартість
278 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5570,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.02.2025 12:26
Закінчення аукціону
19.02.2025 13:07
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 18 (штуки)
системні блоки
Опис предмета закупівлі
системні блоки
Код ДК 021:2015
30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Сковороди, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
системний блок
Опис предмета закупівлі
системний блок
Код ДК 021:2015
30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул.Сковороди, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КВА"
Пропозиція:
275 599.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЯТАШ ДМИТРО ПЕТРОВИЧ"
Пропозиція:
257 706 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
249 130 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
254 329 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
254 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.02.2025 12:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.02.2025 13:56
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Анатоліївна Кириленко
Електронна пошта
Телефон
+380506715746
Замовник
ЄДРПОУ
03772447
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
Поштовий індекс
36003
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Г.Сковороди, буд. 18
Кваліфікація
Лот № 1 системні блоки (30211400-5 - Комп’ютерні конфігурації)
Період вимог/скарг з 24.02.2025 14:20 по 02.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.02.2025 13:07 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.02.2025 14:20
Довідка НАЗК
24.02.2025 14:20
Повідомлення про рішення
19.02.2025 13:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 13:21
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 13:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1.Виявлені невідповідності: вимогами п.9 Додатку 1 Документації передбачено, що учасник повинен надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. У складі пропозиції учасником надано форму «Пропозиція» №11/02 від 17.02.2025 р. (файл формату pdf «57370579_пропозиція»), однак у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 даної форми «Пропозиція» не зазначено e-mail за кожною позицією окремо. Також, у комірці «Вартість пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3 даної форми «Пропозиція» учасником зазначено вартість пропозиції без ПДВ цифрами та літерами. Згідно з положеннями приміток Додатку 7 Документації учасник не повинен відступати від встановленої форми. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 Документації та згідно Додатку 7 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації із зазначенням e-mail у комірках «керівник учасника», «бухгалтер», «уповноважена особа учасника» Таблиці 1 та вартість пропозиції без ПДВ виключно літерами у комірці «Вартість пропозиції без ПДВ (виключно літерами)» Таблиці 3. 2. Виявлені невідповідності: положеннями п.1 приміток Додатку 2.1 Документації визначено, що учасник, на виконання вимоги щодо підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), визначеної у Додатку 2 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим вище зразком (формою) через електронний майданчик у Cистему інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору, шляхом завантаження файлу, у форматі доступному для відображення такого електронного документа (наприклад: - *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Учасник не повинен відступати від встановленої форми. У складі пропозиції учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року (файл формату pdf «Кваліфікаційні критерії»). В ході розгляду встановлено наступні невідповідності: • у п.1 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» зазначено назву предмета закупівлі «ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери, ноутбуки для Бродівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів №3 Бродівської міської ради)». Згідно з п.1.2. Розділу І. «Предмет договору» Договору №498 від 06.12.2023 року, найменування та кількість товару – відповідно до Специфікації (Додаток №1), однак найменування зазначене в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року не відповідає найменуванням вказаним в Додатку 1 до Договору №498 від 06.12.2023 року; • у п.1, 2 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» не зазначено обсяг; • у п.1 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» зазначено місце постачання товару(ів) – м. Броди, вул. Василя Стуса 22, однак згідно з п.5.2. Розділу 5. «Поставка товару» Договору №498 від 06.12.2023 року, місце поставки товару – 80600, Львівська обл., Золочівський р-н., м. Броди, вул. Шкільна, 1; • у п.2 колонки «Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів)» зазначено назву предмета закупівлі «ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)». Згідно з п.1.2. Розділу І. «Предмет договору» Договору №24-04-24/ВТ від 24 квітня 2024 року, найменування (асортимент) товару, кількість та вимоги щодо комплектності товару, який підлягає поставці за Договором, визначаються Специфікацією (Додаток №1 до цього Договору), що є невід’ємною частиною договору, однак найменування зазначене в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року не відповідає найменуванню вказаному в Додатку 1 до Договору №24-04-24/ВТ від 24 квітня 2024 року. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 приміток Додатку 2.1 Документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) №5/02 від 17.02.2025 року із урахуванням виявлених невідповідностей.
Створено
21.02.2025 10:40
Надати до
22.02.2025 10:40
Договір
UA-2025-02-11-007878-a-b1
Підписаний і діє
Номер
24
249 130 грн.
207 608.33 грн.
З ПДВ
Підписано
10.03.2025
Строк дії договору з
10.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18 (штуки)
системні блоки
Номенклатура
системні блоки
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
системний блок
Номенклатура
системний блок
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03772447

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.03.2025 10:32
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
278 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380506715746
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
278 500 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Аграрно-економічний фаховий коледж Полтавського державного аграрного університету"
Контактний телефон:
+380506715746
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності