Показати схожі тендери

Закупівля 98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань) від Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-005327-a
Id Tender c5ad2fd45f414a57a19d40d90ee3b444
План UA-P-2025-02-11-001772-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.02.2025 11:42
Остання зміна 04.03.2025 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
23 819 765 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
119 098.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 11:41 до 19.02.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 11:41
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 11:41
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.02.2025 01:00
до 24.02.2025 09:01
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2025 09:01
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.02.2025 09:01
до 04.03.2025 14:51
Період уточнень
з 11.02.2025 11:41 до 16.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 11:41 до 16.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.02.2025 01:00 до 24.02.2025 09:01
Період кваліфікації
з 19.02.2025 01:00 до 24.02.2025 09:01
Основні параметри
98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
23 819 765 грн.
98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань)
Назва предмета закупівлі
98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань)
Очікувана вартість
23 819 765 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
119098,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
119 098.83
Позиція
Опис предмета закупівлі
Утримання місць поховань
Код ДК 021:2015
98371111-5 - Послуги з обслуговування кладовищ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, місця поховань (кладовище «Яцево», кладовище по вул. Старобілоуській, кладовище по вул. Любецька, кладовище «Ялівщина», кладовища: Бобровиця, по вул. Кочерги, по вул. Володимира Дрозда, в мікрорайоні ТЕЦ, в районі с. Півці, біля урочища «Кукушанка», «Олександрівське», «Німецьке»)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до Додатку № 3 (Проект Договору) до Тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пропозиція:
23 819 719.43 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.02.2025 11:42
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Ковтонюк
Електронна пошта
Телефон
+380462941552
Замовник
ЄДРПОУ
03366374
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернигов
Адреса
вул. Реміснича, 19
Кваліфікація
Лот № 1 98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань)
Період вимог/скарг з 24.02.2025 09:01 по 02.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.02.2025 01:00 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.02.2025 09:01
Довідка НАЗК
24.02.2025 09:01
Повідомлення про рішення
19.02.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 11:41
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 11:41
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Учасник надав Відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, що будуть залучені до виконання робіт згідно предмету закупівлі вих.№94 від 18 лютого 2025р. за формою, що встановлена Таблицею 2 Додатку № 1 до Тендерної документації та документальне підтвердження наявності зазначених працівників (файл «Кваліфікація та досвід.pdf»), що містить невідповідність щодо назв посади (професії) за наданим штатним розписом, який підтверджує факт працевлаштування працівників. 1.2. Учасник для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надав скан-копію Листа-відгука (файл «лист відгук утримання місць поховань.pdf») про виконання аналогічного за предметом закупівлі Договору №6030-6 від 03 лютого 2023 року з інформацією про виконаний договір, що містить невідповідність суми договору щодо документально підтвердженої вартості наданих послуг, який поданий шляхом завантаження в електронну систему, крім того вказаний документ не містить відбитка печатки, що не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації). 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності. 2.1. Учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та додає документи на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником (наприклад: штатний розпис, накази або трудовий договір (трудова угода) / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) або інший документ(ти), який (які) підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України), згідно вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» за формою наведеною у Таблиці 2. 2.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) за формою Таблиці 3 Додатку № 1 до Тендерної документації. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є повністю виконаний (завершений) договір на надання послуг, який підтверджує наявність в учасника досвіду, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку згідно коду класифікатору ДК 021:2015, а саме: код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 98370000-7 Поховальні та супутні послуги. Учасник має надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, відповідно до вимог тендерної документації встановлених у Додатку № 1 до Тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» та з урахуванням вимог тендерної документації, встановлених пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження назв посади (професії) шляхом повторного надання штатного розпису із зазначенням вірної інформації. 3.2. Учасник повинен усунути виявлені невідповідності щодо документального підтвердження факту виконання аналогічного договору, шляхом повторного надання документального підтвердження виконаного аналогічного договору – Листа-відгуку із зазначенням вірної інформації про суму виконаного аналогічного договору та із зазначенням відбитку печатки.
Створено
20.02.2025 16:41
Надати до
21.02.2025 16:41
Договір
UA-2025-02-11-005327-a-a1
Підписаний і діє
Номер
6030_6
23 819 719.43 грн.
19 849 766.19 грн.
З ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Утримання місць поховань
Номенклатура
Утримання місць поховань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03366374

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03357636

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2025 14:51
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000022
Дата створення проекту
03.03.2025 11:14
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 12:28
Дата публікації висновку про результати
19.03.2025 14:36
Дата завершення усунення порушень
25.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 27 UA-2025-02-11-005327-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.02.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 12:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від лютого 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію комунального підприємства «СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ» Чернігівської міської ради (далі – КП «СПЕЦКОМБІНАТ КПО»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 21 лютого 2025 року, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24 лютого 2025 року № 18, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 24 лютого 2025 року, договір від 03 березня 2025 року № 6030_6 на суму 23 819 719,43 грн з ПДВ, пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 07 березня 2025 року через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції КП «СПЕЦКОМБІНАТ КПО», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.03.2025 00:00
Дата публікації
19.03.2025 14:36
Документи висновку
19.03.2025 14:36
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «98370000-7 Поховальні та супутні послуги (Утримання місць поховань)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-005327-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.03.2025 09:04
Орган перевірки
11.03.2025 00:00
Документи повідомлення
05.03.2025 09:05
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розпорядження начальника Чернігівської міської військової адміністрації Чернігівського району Чернігівської області від 27 грудня 2024 року № 430 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2025 рік»). Посилання на розпорядження: https://mva.cg.gov.ua/web_docs/39467/2024/12/docs/430.pdf Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначено на підставі норм чинного законодавства України, а саме: вимогам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» від 06.09.2005 №2807-IV (із змінами), Закону України «Про поховання та похоронну справу» від 10.07.2003 року № 1102-IV (зі змінами та доповненнями), «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», затвердженого Наказом Державного комітету з питань житловокомунального господарства України від 23.09.2003 року № 154, «Порядку утримання кладовищ та інших місць поховань», затвердженого Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства України від 19.11.2003 року № 193 (зі змінами та доповненнями) та Державних санітарних правил та норм «Гігієнічні вимоги щодо облаштування і утримання кладовищ в населених пунктах України» ДСанПІН 2.2.2.028-99 Обґрунтування очікуваної вартості закупівлі розміру бюджетного призначення: 23 819 765,00 Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована із застосуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) методом проведених власних закупівель замовника (укладених договорів) відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель "Prozorro", з урахуванням індексу інфляції. 2. Інформація відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднена Замовником 13 лютого 2025 року на сайті Чернігівської міської ради у підрозділі «Інша інформація» (https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ujkh-inform/ ) за посиланням: https://chernigiv-rada.gov.ua/storage/files/22/05/14/29/bad1e0c6a0cec3daa8b9b4c1741bfd04.pdf
Рішеня
07.03.2025 14:30
Замовник
Документи повідомлення
07.03.2025 14:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 819 765 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
23 819 765 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 01:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Контактний телефон:
+380462941552
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності