Показати схожі тендери

Закупівля 79710000-4 «Охоронні послуги» від Подільська районна в місті Києві державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-003296-a
Id Tender d62e7f5405ad43f3bd70873ab246f9cc
План UA-P-2025-01-27-016039-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 11.02.2025 11:06
Остання зміна 28.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
552 308 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 523.08 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 11:05 до 10.03.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 11:05
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 11:05
до 07.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:43
до 22.04.2025 11:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.03.2025 10:57
до 28.04.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.04.2025 11:06
-
Період уточнень
з 11.02.2025 11:05 до 07.03.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 11:05 до 07.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:43 до 22.04.2025 11:06
Період кваліфікації
з 11.03.2025 12:43 до 22.04.2025 11:06
Основні параметри
79710000-4 «Охоронні послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
552 308 грн.
79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Назва предмета закупівлі
79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
552 308 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5523,08
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.03.2025 12:14
Закінчення аукціону
11.03.2025 12:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ " СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В"
Пропозиція:
329 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП"
Пропозиція:
270 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩИТ-ЗАХИСТ»
Пропозиція:
300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.03.2025 12:14
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.03.2025 11:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
documentType.tender.billOfQuantity
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Судика Сергій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380444254467
Замовник
ЄДРПОУ
37333608
Повна назва
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Контрактова площа, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони службових приміщень адміністративної будівлі Подільської районної в місті Києві державної адміністрації)
Період вимог/скарг з 13.03.2025 10:57 по 19.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.03.2025 12:43 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Зміст
Учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою
Документи кваліфікації
13.03.2025 10:55
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.03.2025 12:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:52
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
11.03.2025 12:43
Надати до
13.03.2025 00:00
Період вимог/скарг з 19.03.2025 16:59 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.03.2025 10:57 по 21.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
19.03.2025 16:58
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
13.03.2025 10:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання додатку 2 до тендерної документації учасник у своїй пропозиції не надав наступні документи: - копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування. На кожного охоронника надати наступні документи: - копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; - копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; - документ, що підтверджує набуття кваліфікації; - копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». - Разом з довідкою про наявність відповідальної особи за охорону праці, за надання медичної допомоги, з пожежної безпеки на підприємстві надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. - У випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єктах, або збільшення охоронців за вимогою Замовника при проведенні заходів на території, для посилення охорони учасник повинен мати можливість залучення додаткових сил, шляхом залучення транспорту реагування. На підтвердження надати підтвердження наявності щонайменше 2 одиниці транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - копій технічних паспортів транспорту реагування; - дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771); -додатково на авто для виконання вимоги екстреного реагування надати спеціальний дозвіл для пересування у м. Києві та області під час дії комендантської години. У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати оригінали або копії дійсних договорів реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності. - Довідка про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. - завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2 працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 годин; - завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника працівників (диспетчерів або операторів для цілодобового чергування) задіяних до роботи на пункті централізованого спостереження (не менше 4 осіб); - У складі пропозиції учасник надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення, та скан-копії оригіналів або копії документів, що підтверджують його наявність. - У складі пропозиції учасник надає гарантійний лист про те, що Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей За результатами розгляду тендерної пропозиції, учаснику надати наступні документи: 1. Копії документів або оригінали документів, що підтверджують присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» не нижче 3-го кваліфікаційного розряду видане навчальним закладом (з обов’язковим доданням усіх встановлених додатків до документу) на працівників, які братимуть участь у наданні послуг Замовнику (не менше 5 осіб) та повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією (або копії трудової книжки, трудового договору), які підтверджують факт працевлаштування.; 2. копії документів або оригінали встановленого зразка про проходження працівниками Учасника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) обов’язкового медичного огляду щодо відсутності обмежень для роботи в охороні; 3. копії документів або оригінали, які підтверджують проходження особою (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника) попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин , дійсні на кінцеву дату подання тендерних пропозицій; 4. документ, що підтверджує набуття кваліфікації охоронника (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника); 5. копія витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». (не менше 5 осіб, які будуть залучені до охорони Об’єкта Замовника). 6. До довідки про наявність відповідальної особи за охорону праці, за надання медичної допомоги, з пожежної безпеки на підприємстві надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки, а також витяг з журналу інструктажів з питань охорони праці щодо проходження інструктажу з охорони праці, надання медичної допомоги, пожежної безпеки працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені. 7. надати підтвердження наявності щонайменше 2 одиниці транспорту реагування, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, шляхом надання наступних документів: - фото транспорту реагування з видимістю державного номеру; - копій технічних паспортів транспорту реагування; - дозволів на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771); -додатково на авто для виконання вимоги екстреного реагування надати спеціальний дозвіл для пересування у м. Києві та області під час дії комендантської години. У разі якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності додатково надати оригінали або копії дійсних договорів реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності. 8. Довідку про наявність в Учасника або оренду в іншого суб’єкта господарювання пункту центрального спостереження та цілодобової диспетчерської служби із зазначенням номеру телефону, до якого буде надходити сигнал від «тривожних кнопок» або іншого обладнання, яке буде передане працівникам/охоронникам залучених до фізичної охорони об’єктів з метою отримання таких сигналів і реагування на них груп швидкого реагування. Крім того, Учасник подає оригінал або завірені копії документа, що підтверджує наявність централізованого пульта охорони (моніторингова станція) або використання на правах оренди. 9. завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника інженерно-технічних працівників (у кількості не менше 2 працівників) для забезпечення усунення несправностей засобів тривожної сигналізації протягом 2 годин; 10. завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника працівників (диспетчерів або операторів для цілодобового чергування) задіяних до роботи на пункті централізованого спостереження (не менше 4 осіб); 11. довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення, та скан-копії оригіналів або копії документів, що підтверджують його наявність. 12. Гарантійний лист про те, що Виконавець несе матеріальну відповідальність за збитки, завдані Замовнику внаслідок неналежного виконання своїх обов’язків. В.о. головного спеціаліста з питань закупівель Уповноважена особа Сергій СУДИКА
Створено
18.03.2025 14:11
Надати до
19.03.2025 14:11
Період вимог/скарг з 25.03.2025 15:30 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 16:59 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.03.2025 15:30
Довідка НАЗК
25.03.2025 15:30
Повідомлення про рішення
19.03.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.04.2025 11:06 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.04.2025 10:01 по 25.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
В порядку п. 44 особливостей відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "ЯСТРУБ-В» у зв’язку з не виправленням виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
22.04.2025 10:58
Повідомлення про рішення
17.04.2025 10:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:52
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Протокольне рішення № ___ від 17.04.2025 В порядку пункту 43 Особливостей надати учаснику наступні документи: 1. Довідку/лист про застосування заходів із захисту довкілля в довільній формі із зазначенням учасником обов’язку застосування заходів із захисту довкілля та підтвердженням, що діяльність учасника відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства ( вимога абз. 7 додатку 3 ) 2. Завірені копії документів на підтвердження наявності у штаті учасника та/або субпідрядника працівників (диспетчерів або операторів для цілодобового чергування) задіяних до роботи на пункті централізованого спостереження (не менше 4 осіб) (вимога п.3.1. додатку 2) 3. З урахуванням рішення АМКУ надати лист- відгук/рекомендаційний лист від замовника, якому надавались аналогічні послуги, що підтверджує факт виконання договору та належну якість послуг, даний лист повинен додатково містити контактний телефон і посади особи, яка може підтвердити вказані дані (вимога п.1 додатку 2) 4. Надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність в учасника власного або орендованого офісного приміщення (вимога пп. 4 п.3.1. додатку 2). Уповноважена особа, виконуючий обов'язки головного спеціаліста з питань закупівель ________________ підпис Сергій СУДИКА
Створено
17.04.2025 10:04
Надати до
18.04.2025 10:04
Торги не відбулися
Очікувана вартість
552 308 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 07:00
Замовник:
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380444254467
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
552 308 грн.
Період подання пропозицій
до 10.03.2025 07:00
Замовник:
Подільська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380444254467
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності