Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади» від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-002097-a
Id Tender d77757284a204e62ae78f3b35edbd5fa
План UA-P-2025-02-11-002794-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.02.2025 10:11
Остання зміна 03.03.2025 15:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 340 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
86 700 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 10:10 до 19.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 10:10
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 10:10
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.02.2025 00:00
до 21.02.2025 09:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2025 09:33
до 27.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.02.2025 09:33
до 03.03.2025 15:58
Період уточнень
з 11.02.2025 10:10 до 16.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 10:10 до 16.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.02.2025 00:00 до 21.02.2025 09:33
Період кваліфікації
з 19.02.2025 00:00 до 21.02.2025 09:33
Основні параметри
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 340 000 грн.
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
Назва предмета закупівлі
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
Очікувана вартість
17 340 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
86700,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
Код ДК 021:2015
77310000-6 - Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.03.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Комунальне підприємство "Рівненський міський трест зеленого господарства"
Пропозиція:
17 340 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
11.02.2025 10:10
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гордієвський Сергій Іванович
Електронна пошта
Телефон
380362266626
Замовник
ЄДРПОУ
44250562
Назва (англійською мовою)
Department of Infrastructure and Improvement of Rivne City Council
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Infrastructure and Improvement of Rivne City Council
Поштовий індекс
33013
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вул.Шевченка, будинок 45
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
Період вимог/скарг з 21.02.2025 09:33 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.02.2025 00:00 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.02.2025 09:34
Довідка НАЗК
21.02.2025 09:33
Повідомлення про рішення
19.02.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:10
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 10:10
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надані посвідчення машиністів автовишки Лохвича В.Й., Дацюка В.О., проте чергові перевірки знань були проведені в 2020р. та 2021р. відповідно. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності (Додаток № 1 до тендерної документації): 1. З метою виконання вимог, правил з охорони праці та враховуючи наявність в предметі закупівлі виконання висотних робіт (робіт підвищеної небезпеки), до складу тендерної пропозиції Учасник повинен надати: - належним чином завірені копії дозволів, виданих працівникам, на виконання висотних робіт (дані дозволи можуть бути у формі посвідчень, сертифікатів про проходження працівником навчання, тощо); Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями: 1. Надати посвідчення машиністів автовишки Лохвича В.Й., Дацюка В.О. з підтвердженням проходження чергових перевірок знань, чинних на дату подання пропозиції.
Створено
20.02.2025 09:19
Надати до
21.02.2025 09:19
Договір
UA-2025-02-11-002097-a-b1
Підписаний і діє
Номер
69
17 340 000 грн.
14 450 000 грн.
З ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
Номенклатура
«Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень в зелених зонах та прибудинкових територіях Рівненської міської територіальної громади»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44250562

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Комунальне підприємство "Рівненський міський трест зеленого господарства"
Повна назва
Комунальне підприємство "Рівненський міський трест зеленого господарства"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05506230

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA303204780000026007924879174
ПІБ підписанта
Курадовець Олександр Віталійович
Посада підписанта
Керуючий трестом
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380362653831
Електронна пошта
Документи договору
03.03.2025 15:58
-
03.03.2025 15:58
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380362266626
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380362266626
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності