Показати схожі тендери

Закупівля Адаптер РОЕ в асортименті за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-11-001766-a
Id Tender 7a0617db4d7a4086a112b0eb92bdbe04
План UA-P-2025-02-11-002278-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 11.02.2025 09:56
Остання зміна 06.03.2025 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 110 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
151.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 11.02.2025 09:55 до 19.02.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 11.02.2025 09:55
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.02.2025 09:55
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.02.2025 11:32
до 26.02.2025 14:53
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2025 13:57
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2025 14:53
до 06.03.2025 11:38
Період уточнень
з 11.02.2025 09:55 до 16.02.2025 00:00
Період оскарження
з 11.02.2025 09:55 до 16.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 20.02.2025 11:32 до 26.02.2025 14:53
Період кваліфікації
з 20.02.2025 11:32 до 26.02.2025 14:53
Основні параметри
Адаптер РОЕ в асортименті за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 30237135-4 Мережеві адаптери
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 110 грн.
Адаптер РОЕ в асортименті за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Назва предмета закупівлі
Адаптер РОЕ в асортименті за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Очікувана вартість
15 110 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
151,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
20.02.2025 11:03
Закінчення аукціону
20.02.2025 11:32
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Адаптер POE 48 В, 24 Вт
Опис предмета закупівлі
Адаптер POE 48 В, 24 Вт
Код ДК 021:2015
30237135-4 - Мережеві адаптери
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, Чернігів
Дата постачання по
20.03.2025 00:00
Позиція : №2 40 (штуки)
Адаптер POE 48V – 0,5A
Опис предмета закупівлі
Адаптер POE 48V – 0,5A
Код ДК 021:2015
30237135-4 - Мережеві адаптери
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Чернігівська область, Чернігів
Дата постачання по
20.03.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РУДЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
13 829 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ШАРАПА ДМИТРО ПЕТРОВИЧ
Пропозиція:
13 830 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
13 696 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.02.2025 11:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.02.2025 11:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Цицура Аліна Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380733102160
Замовник
ЄДРПОУ
14321765
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігів
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Адаптер РОЕ в асортименті за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання»
Період вимог/скарг з 24.02.2025 13:57 по 02.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.02.2025 11:32 по 28.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Статтею 22 Закону встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувались відповідно до пункту 41 Особливостей. 20.02.2025, в ході розгляду документів тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ (код ЄДРПОУ 40733799), в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення Учасником встановлених невідповідностей, а саме: Учаснику необхідно було надати/завантажити в електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, наступні документи, а саме: - копію витягу з протоколу зборів засновників (або протокол зборів засновників) щодо затвердження Генерального директора ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 40733799) та копію наказу про призначення на посаду Генерального директора товариства. 21.02.2025 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ (код ЄДРПОУ 40733799) надав/завантажив в електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, необхідні документи, але без дотримання вимог, щодо порядку подачі таких документів, визначених Замовником в тендерній документації. Так, в тендерній документації зазначено наступне: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель з накладенням електронного підпису. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі), повинні бути належним чином оформлені та підписані, а також мати відмітку про засвідчення копії такого документа з найменуванням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію (Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа)» Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ (код ЄДРПОУ 40733799) підлягає відхиленню, на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей на підставі того, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель відповідно до пункту 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
24.02.2025 13:57
Повідомлення про рішення
24.02.2025 13:57
Пропозиція, що перемогла
20.02.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 09:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 09:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до Тендерної документації Додаток 2 Перелік документів та або інформації, які подаються Учасником в складі ТП, передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції наступних документів: «Для юридичних осіб: Копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписує тендерну пропозицію та особи, яка уповноважена на підписання договору про закупівлю, а саме: - витяг з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників, - наказ про призначення, або - відповідна довіреність/ доручення та накази на призначення особи, що видала таку довіреність і на кого оформлена довіреність, або - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору.». На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, Учасник надав копії наступних документів: Наказ №1 від 08.07.2016 на призначення на посаду Генерального директора товариства Журавського А.А. та протокол загальних зборів учасників товариства №12 від 10.09.2022. Але зазначені вище документи мають невідповідність в часовій послідовності. Зазначені вище невідповідності підлягають усуненню. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати/завантажити в електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, наступні документи, а саме: - копію витягу з протоколу зборів засновників (або протокол зборів засновників) щодо затвердження Генерального директора ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" (код ЄДРПОУ 40733799)та копію наказу про призначення на посаду Генерального директора товариства.
Створено
20.02.2025 16:35
Надати до
21.02.2025 16:35
Період вимог/скарг з 26.02.2025 14:53 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.02.2025 13:57 по 04.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. 1. Визначити переможцем закупівлі № UA-2025-02-11-001766-a відкриті торги (з особливостями) за предметом закупівлі Адаптер РОЕ в асортименті за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» Учасника закупівлі - ФОП "РУДЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" (РНОКПП 2900811757) з ціновою пропозицією 13 829,00 грн. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем щодо Закупівлі, - ФОП "РУДЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ" (РНОКПП 2900811757). 3. Оприлюднити, у встановленому Законом з урахуванням Особливостей порядку, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (протокольне рішення). 4. Після укладення договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 10 Особливостей, з урахуванням вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону оприлюднити договір про закупівлю та всі додатки до нього. 5. Звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей (оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично).
Документи кваліфікації
26.02.2025 14:54
Довідка НАЗК
26.02.2025 14:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
24.02.2025 13:57
Витяг з ЄДР
24.02.2025 13:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 09:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
11.02.2025 09:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимогами тендерної документації Замовника передбачено наступний порядок оформлення та подачі тендерної пропозиції Учасниками: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель з накладенням електронного підпису. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі), повинні бути належним чином оформлені та підписані, а також мати відмітку про засвідчення копії такого документа з найменуванням посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію (Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа)» Проте, в ході розгляду документів тендерної пропозиції Учасника встановлено, що паспорт, РНОКПП, витяг з реєстру платників єдиного податку та документи, що підтверджують кваліфікаційні вимоги Учасника (договір №355 від 09.12.2024, видаткова накладна №183 від 12.12.2024 та акт прийому-передачі №183 від 12.12.2024), - не засвідчені належним чином, оскільки подані Учасником не у формі електронного документа Зазначені вище невідповідності підлягають усуненню. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати/завантажити в електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями, наступні документи, а саме: - завірити належним чином копії документів, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції не у формі електронного документу, або надати їх у формі електронних документів.
Створено
25.02.2025 11:58
Надати до
26.02.2025 11:58
Договір
UA-2025-02-11-001766-a-c1
Підписаний і діє
Номер
113-25
13 829 грн.
13 829 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.03.2025
Строк дії договору з
05.03.2025
по
30.04.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Адаптер POE 48 В, 24 Вт
Номенклатура
Адаптер POE 48 В, 24 Вт
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
703.66
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 березня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Адаптер POE 48V – 0,5A
Номенклатура
Адаптер POE 48V – 0,5A
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
169.81
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 березня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321765

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "РУДЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"
Повна назва
ФОП "РУДЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2900811757

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.03.2025 11:38
-
06.03.2025 11:37
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 110 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 11:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Контактний телефон:
380733102160
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 110 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 11:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Контактний телефон:
380733102160
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності