Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи) від НУ "Львівська політехніка".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-10-015705-a
Id Tender e5a0d58d802046bd9b8f1bf4d8e21cb8
План UA-P-2025-02-10-018625-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.02.2025 17:43
Остання зміна 07.03.2025 14:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
188 160 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 881.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.02.2025 17:43 до 18.02.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 10.02.2025 17:43
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.02.2025 17:43
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.02.2025 18:00
до 24.02.2025 14:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.02.2025 14:38
до 02.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.02.2025 14:38
до 07.03.2025 14:32
Період уточнень
з 10.02.2025 17:43 до 15.02.2025 00:00
Період оскарження
з 10.02.2025 17:43 до 15.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.02.2025 18:00 до 24.02.2025 14:38
Період кваліфікації
з 18.02.2025 18:00 до 24.02.2025 14:38
Основні параметри
Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
188 160 грн.
Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
Назва предмета закупівлі
Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
Очікувана вартість
188 160 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1881,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
Код ДК 021:2015
48444100-3 - Білінгові системи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79013, Україна, Львівська область, Львів, Ст. Бандери,12
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
пiсляоплата 100% протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГУЛАЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
186 160 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.02.2025 17:43
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василишин Христина Теодорівна
Електронна пошта
Телефон
380977112859
Сайт:
http://www.lp.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071010
Повна назва
НУ "Львівська політехніка"
Поштовий індекс
79013
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
Період вимог/скарг з 24.02.2025 14:38 по 02.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 18:00 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Переможець
Документи кваліфікації
24.02.2025 14:39
Довідка НАЗК
24.02.2025 14:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 17:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 17:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1.1. розділу І тендерної документації - підписувач – фізична особа, яка є учасником, або уповноваженою службовою (посадовою) особою учасника і від свого імені або від імені учасника, якого представляє, підписує документи, зокрема створює електронний підпис, який накладається на тендерну пропозицію та/або документи, що подаються у складі тендерної пропозиції; електронний підпис – кваліфікований електронний підпис (КЕП). Пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, що створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Пунктом 3.1. розділу ІІІ тендерної документації передбачено: вимоги встановлені Тендерною документацією щодо надання документа (документів)/копії документа, учасникам слід розуміти, як надання електронної сканованої копії знятої з відповідного документа (копії документа) з паперовим носієм інформації або надання електронного документа. Зміст та вигляд усіх завантажених учасником до електронної системи закупівель електронних сканованих копій повинен відповідати змісту документів, згідно яких виготовляються такі електронні скановані копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасником особи. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом/електронним підписом учасника/ уповноваженої учасником особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) видані учаснику/переможцю іншими фізичними чи юридичними особами (підприємствами, установами, організаціями) у формі електронного документа та подаються через електронну систему закупівель у формі електронного документа із накладеним електронним підписом особи, яка підписала такий документ. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", тендерна пропозиція повинна містити КЕП особи підписувача, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до вимог Тендерної документації. Учасник повинен підписати тендерну пропозицію до закінчення встановленого строку подання тендерних пропозицій шляхом створення КЕП підписувача з використанням засобів вбудованих в електронну систему закупівель (авторизований електронний майданчик) відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Електронний підпис, який створений учасником під час підписання тендерної пропозиції та/або документів тендерної пропозиції повинен відповідати наступним вимогам: а) електронний підпис повинен проходити перевірку, зокрема на офіційному веб-сайті центрального засвідчувального органу; б) за електронного підпису здійснено ідентифікацію підписувача, в тому числі підтверджено: - ідентифікаційні дані учасника, який подав (подає) тендерну пропозицію - найменування і код ЄДРПОУ учасника - юридичної особи або прізвище, ім’я , по батькові (за наявності) (прізвище ініціали (ініціал імені)) учасника - фізичної особи; - дані підписувача - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) службової (посадової) особи учасника, або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) чи прізвище, ініціали (ініціал імені) фізичної особи, яка є учасником; в) під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов'язаний цей електронний підпис. У складі тендерної пропозиції учасником відповідно до вимог розділу 8 Додатку 1 до тендерної документації подано документ Вих. №5 від 17.02.2025р. з заповненою формою «Відомості про учасника», яка передбачає заповнення учасником відомостей про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції, зокрема: назва посади (у разі наявності), прізвище, імя, по-батькові, контактний номер телефону. У відповідному пункті форми учасником зазначено: «11. Відомості про особу, яка підписала тендерну пропозицію/документи тендерної пропозиції: Фізична особа-підприємець Гулай Андрій Володимирович». Згідно з інформацією, розміщеною в електронній системі закупівель, у складі пропозиції учасника було розміщено, зокрема, наступний файл: "Електронний підпис" (17 лютого 2025 14:44). За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: Гулай Андрій Володимирович П.І.Б.: Гулай Андрій Володимирович Країна: Україна РНОКПП: 2903512339 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 14:44:16 17.02.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ДПС Серійний номер: 3FAA9288358EC003040000007EF912003295CD00 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований. Отже, учасник всупереч умовам тендерної документації, підписав тендерну пропозицію шляхом створення удосконаленого електронного підпису, а не КЕП (кваліфікованого електронного підпису). 1.2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, передбачені розділом 4 додатку 1 до тендерної документації «Документ (документи) та/або інформація про субпідрядника/співвиконавця». 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 2.1. надати підписані кваліфікованим електронним підписом Гулая Андрія Володимировича документи (із накладенням КЕП окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію)), подання яких вимагалось згідно з умовами тендерної документації та якщо такі документи були надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладеним удосконаленим електронним підписом окремо на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію) та підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом Гулая Андрія Володимировича; 2.2 надати документ (документи), передбачені розділом 4 додатку 1 до тендерної документації «Документ (документи) та/або інформація про субпідрядника/співвиконавця».
Створено
21.02.2025 13:18
Надати до
22.02.2025 13:18
Договір
UA-2025-02-10-015705-a-b1
Підписаний і діє
Номер
107
186 160 грн.
186 160 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.03.2025
Строк дії договору з
07.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
Номенклатура
Послуга з постачання програмного комплексу автоматизованої системи розрахунків за електронні комунікаційні послуги (білінгової системи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НУ "Львівська політехніка"
Повна назва
НУ "Львівська політехніка"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02071010

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГУЛАЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Повна назва
ФОП ГУЛАЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2903512339

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.03.2025 14:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
188 160 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 18:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
188 160 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 18:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності