Показати схожі тендери

Закупівля Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Звягельського району – 4 лоти) від УСЗН Звягельської районної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-10-009591-a
Id Tender 021fc703ac8a4c3ca09cf96531367769
План UA-P-2025-02-10-010519-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 10.02.2025 14:28
Остання зміна 27.02.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 749 754.38 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
612.93 грн. (0,04 %)
Вартість подання пропозиції:
2 244 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.02.2025 14:22 до 18.02.2025 14:27
Завершено
Період уточнень
з 10.02.2025 14:22
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.02.2025 14:22
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.02.2025 14:27
до 21.02.2025 15:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2025 15:17
до 27.02.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 21.02.2025 15:31
-
Період уточнень
з 10.02.2025 14:22 до 15.02.2025 00:00
Період оскарження
з 10.02.2025 14:22 до 15.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.02.2025 14:27 до 21.02.2025 15:31
Період кваліфікації
з 18.02.2025 14:27 до 21.02.2025 15:31
Основні параметри
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Звягельського району – 4 лоти)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
496 309.44 грн.
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Назва предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Очікувана вартість
496 309.44 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2481,55
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11708, Україна, Житомирська область, Звягельський район, Кленівська філія Городницького ліцею ( вул. Центральна, 44, с. Кленова (Городницька ТГ)), Броницькогутянський ліцей Городницької селищної ради (вул. Зелена, 2, с. Броницька Гута (Городницька ТГ))
Дата постачання по
30.06.2025 14:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
487 363.8 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
777 371.1 грн.
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Ємільчинської селищної ради Звягельсього району Житомирської області
Назва предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Ємільчинської селищної ради Звягельсього району Житомирської області
Очікувана вартість
777 371.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3886,86
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Ємільчинської селищної ради Звягельсього району Житомирської області
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11708, Україна, Житомирська область, Звягельський район, Горбівська філія Ємільчинського ліцею №1 Ємільчинської селищної ради (вул. Лесі Українки, 40, с. Горбове (Ємільчинська ТГ)), Підлубівський ліцей Ємільчинської селищної ради (вул. Шевченка, 4, с. Підлуби (Ємільчинська ТГ))
Дата постачання по
30.06.2025 14:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
771 955.8 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
122 585.1 грн.
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Чижівської сільської ради Звягельського Житомирської област
Назва предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Чижівської сільської ради Звягельського Житомирської област
Очікувана вартість
122 585.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
612,93
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Чижівської сільської ради Звягельського Житомирської област
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11708, Україна, Житомирська область, Звягельський район, Варварівський ліцей Чижівської сільської ради (вул. Центральна, 2, с. Варварівка (Чижівська ТГ))
Дата постачання по
30.06.2025 14:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
124 509 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - неуспішний лот закупівлі
353 488.74 грн.
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельського району Житомирської області
Назва предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельського району Житомирської області
Очікувана вартість
353 488.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1767,44
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельського району Житомирської області
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11708, Україна, Житомирська область, Звягельський район, Рясненська гімназія Барашівської сільської ради (вул. Центральна,6, с. Рясне (Барашівська ТГ)), Неділищенська гімназія Барашівської сільської ради (вул. Молодіжна, 5, с. Неділище (Барашівська ТГ))
Дата постачання по
30.06.2025 14:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 2 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
345 067.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.02.2025 14:28
Оголошення про проведення закупівлі
10.02.2025 14:22
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кобернюк Анастасія Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380930223756
Замовник
ЄДРПОУ
03192589
Повна назва
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Поштовий індекс
11708
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Звягель
Адреса
вул. Коновальця Євгена, 10
Кваліфікація
Лот № 1 послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованому на території радіоактивного забруднення Городницької селищної ради Звягельського району Житомирської області
Період вимог/скарг з 21.02.2025 15:17 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:27 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Після спливу строку, відведеного на усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією встановлено , що учасник ТОВ «Київпромсервіс - 1» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у його тендерній пропозиції по лоту № 1, а отже у замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, передбачені абз. 4 ч.1 пункту 44 Постанови, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
21.02.2025 15:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у Тендерній пропозиції Учасника від 17.02.2025 № 55 зазначено, що ціна за один діто-день по всіх вікових категоріях становить 53,90 грн, що не відповідає абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим (обідом) харчуванням в межах виконання 40 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 №116, у межах фінансування, а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»); 2) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутній експлуатаційний дозвіл на потужності/складське приміщення; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення учасника переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутня довідка про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації); 6) у складі тендерної пропозиції відсутні скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутні відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 зазначено, неправильне місце приготування їжі та харчування дітей 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: 1) абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (відповідно до п. 1 Додатку № 9 до Тендерної документації); 2) абз. 3 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 8 Додатку № 9 до Тендерної документації); 3) абз. 4 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 9 Додатку № 9 до Тендерної документації); 4) п. 1.2.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 11 Додатку № 9 до Тендерної документації); 5) п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 12 Додатку № 9 до Тендерної документації); 6) абз. 1 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 13 Додатку № 9 до Тендерної документації); 7) абз. 2 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 14 Додатку № 9 до Тендерної документації); 8) пп. 1 п. 2.2 Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 15 Додатку № 9 до Тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену тендерну пропозицію; 2) експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Хоткевича Гната, 38 та експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Бритиславська, 3, що зазначені в довідці від 17.02.2025 № 41; 3) надати гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) надати гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) довідку про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації), в розумінні тендерної документації, а саме аналогічними договорами є договори по наданню послуг аналогічних до предмету закупівлі - надання Кейтерингових послуг з організації харчування дітей у закладах загальної середньої, дошкільної освіти району в області у неменше ніж п’яти навчальних закладах за кожним таким договором. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Не може вважатися аналогічним договір, згідно з яким послуги надавалися у закладах, які компактно розташовані у одному населеному пункті (місті, селищі тощо) – у такому разі в учасника відсутній досвід надання послуг одночасно у кількох закладах, що розташовані на значній відстані один від одного, що є істотною умовою цієї закупівлі (абз. 3 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників); 6) скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 внести зміни, а саме зазначити, що місце приготування їжі та харчування дітей буде відбуватися в їдальнях навчальних закладів, розташованих на території радіоактивного забруднення Звягельського району Житомирської області.
Створено
19.02.2025 16:59
Надати до
20.02.2025 16:59
Лот № 2 послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Ємільчинської селищної ради Звягельсього району Житомирської області
Період вимог/скарг з 21.02.2025 15:23 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:27 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Після спливу строку, відведеного на усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією встановлено , що учасник ТОВ «Київпромсервіс - 1» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у його тендерній пропозиції по лоту № 2, а отже у замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, передбачені абз. 4 ч.1 пункту 44 Постанови, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
21.02.2025 15:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 14:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у Тендерній пропозиції Учасника від 17.02.2025 № 55 зазначено, що ціна за один діто-день по всіх вікових категоріях становить 53,90 грн, що не відповідає абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим (обідом) харчуванням в межах виконання 40 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 №116, у межах фінансування, а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»); 2) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутній експлуатаційний дозвіл на потужності/складське приміщення; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення учасника переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутня довідка про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації); 6) у складі тендерної пропозиції відсутні скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутні відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 зазначено, неправильне місце приготування їжі та харчування дітей 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: 1) абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (відповідно до п. 1 Додатку № 9 до Тендерної документації); 2) абз. 3 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 8 Додатку № 9 до Тендерної документації); 3) абз. 4 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 9 Додатку № 9 до Тендерної документації); 4) п. 1.2.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 11 Додатку № 9 до Тендерної документації); 5) п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 12 Додатку № 9 до Тендерної документації); 6) абз. 1 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 13 Додатку № 9 до Тендерної документації); 7) абз. 2 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 14 Додатку № 9 до Тендерної документації); 8) пп. 1 п. 2.2 Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 15 Додатку № 9 до Тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену тендерну пропозицію; 2) експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Хоткевича Гната, 38 та експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Бритиславська, 3, що зазначені в довідці від 17.02.2025 № 41; 3) надати гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) надати гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) довідку про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації), в розумінні тендерної документації, а саме аналогічними договорами є договори по наданню послуг аналогічних до предмету закупівлі - надання Кейтерингових послуг з організації харчування дітей у закладах загальної середньої, дошкільної освіти району в області у неменше ніж п’яти навчальних закладах за кожним таким договором. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Не може вважатися аналогічним договір, згідно з яким послуги надавалися у закладах, які компактно розташовані у одному населеному пункті (місті, селищі тощо) – у такому разі в учасника відсутній досвід надання послуг одночасно у кількох закладах, що розташовані на значній відстані один від одного, що є істотною умовою цієї закупівлі (абз. 3 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників); 6) скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 внести зміни, а саме зазначити, що місце приготування їжі та харчування дітей буде відбуватися в їдальнях навчальних закладів, розташованих на території радіоактивного забруднення Звягельського району Житомирської області.
Створено
19.02.2025 17:01
Надати до
20.02.2025 17:01
Лот № 3 послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 1 навчальному закладі розташованого на територіях радіоактивного забруднення Чижівської сільської ради Звягельського Житомирської област
Період вимог/скарг з 21.02.2025 15:27 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:27 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Після спливу строку, відведеного на усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією встановлено , що учасник ТОВ «Київпромсервіс - 1» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у його тендерній пропозиції по лоту № 3, а отже у замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, передбачені абз. 4 ч.1 пункту 44 Постанови, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
21.02.2025 15:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у Тендерній пропозиції Учасника від 17.02.2025 № 55 зазначено, що ціна за один діто-день по всіх вікових категоріях становить 53,90 грн, що не відповідає абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим (обідом) харчуванням в межах виконання 40 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 №116, у межах фінансування, а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»); 2) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутній експлуатаційний дозвіл на потужності/складське приміщення; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення учасника переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутня довідка про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації); 6) у складі тендерної пропозиції відсутні скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутні відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 зазначено, неправильне місце приготування їжі та харчування дітей 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: 1) абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (відповідно до п. 1 Додатку № 9 до Тендерної документації); 2) абз. 3 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 8 Додатку № 9 до Тендерної документації); 3) абз. 4 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 9 Додатку № 9 до Тендерної документації); 4) п. 1.2.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 11 Додатку № 9 до Тендерної документації); 5) п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 12 Додатку № 9 до Тендерної документації); 6) абз. 1 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 13 Додатку № 9 до Тендерної документації); 7) абз. 2 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 14 Додатку № 9 до Тендерної документації); 8) пп. 1 п. 2.2 Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 15 Додатку № 9 до Тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену тендерну пропозицію; 2) експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Хоткевича Гната, 38 та експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Бритиславська, 3, що зазначені в довідці від 17.02.2025 № 41; 3) надати гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) надати гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) довідку про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації), в розумінні тендерної документації, а саме аналогічними договорами є договори по наданню послуг аналогічних до предмету закупівлі - надання Кейтерингових послуг з організації харчування дітей у закладах загальної середньої, дошкільної освіти району в області у неменше ніж п’яти навчальних закладах за кожним таким договором. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Не може вважатися аналогічним договір, згідно з яким послуги надавалися у закладах, які компактно розташовані у одному населеному пункті (місті, селищі тощо) – у такому разі в учасника відсутній досвід надання послуг одночасно у кількох закладах, що розташовані на значній відстані один від одного, що є істотною умовою цієї закупівлі (абз. 3 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників); 6) скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 внести зміни, а саме зазначити, що місце приготування їжі та харчування дітей буде відбуватися в їдальнях навчальних закладів, розташованих на території радіоактивного забруднення Звягельського району Житомирської області.
Створено
19.02.2025 17:02
Надати до
20.02.2025 17:02
Лот № 4 послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у 2 навчальних закладах розташованих на територіях радіоактивного забруднення Барашівської сільської ради Звягельського району Житомирської області
Період вимог/скарг з 21.02.2025 15:31 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:27 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Після спливу строку, відведеного на усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією встановлено , що учасник ТОВ «Київпромсервіс - 1» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності у його тендерній пропозиції по лоту № 4, а отже у замовника наявні підстави для відхилення його тендерної пропозиції, передбачені абз. 4 ч.1 пункту 44 Постанови, а саме: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
21.02.2025 15:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 14:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.02.2025 14:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей згідно із пунктом 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі (далі – Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник розміщує це повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) у Тендерній пропозиції Учасника від 17.02.2025 № 55 зазначено, що ціна за один діто-день по всіх вікових категоріях становить 53,90 грн, що не відповідає абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (послуги з харчування дітей по трьом віковим категоріям полягають у забезпеченні одноразовим (обідом) харчуванням в межах виконання 40 % добової медичної (фізіологічної) норми харчування відповідно до постанови Кабінету Міністрів України 21.05.1992 №258, та у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 02.02.11 №116, у межах фінансування, а також з урахуванням вимог законодавства, яке регулює надання послуг громадського харчування та постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 №305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»); 2) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутній експлуатаційний дозвіл на потужності/складське приміщення; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутній гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення учасника переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) у складі тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутня довідка про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації); 6) у складі тендерної пропозиції відсутні скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) у складі тендерної пропозиції «Київпромсервіс 1» відсутні відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 зазначено, неправильне місце приготування їжі та харчування дітей 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлено невідповідність: 1) абз. 2 п. 2.1.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників Тендерної документації (відповідно до п. 1 Додатку № 9 до Тендерної документації); 2) абз. 3 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 8 Додатку № 9 до Тендерної документації); 3) абз. 4 п. 1.2.1. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 9 Додатку № 9 до Тендерної документації); 4) п. 1.2.2. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 11 Додатку № 9 до Тендерної документації); 5) п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 12 Додатку № 9 до Тендерної документації); 6) абз. 1 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 13 Додатку № 9 до Тендерної документації); 7) абз. 2 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 14 Додатку № 9 до Тендерної документації); 8) пп. 1 п. 2.2 Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників (відповідно до п. 15 Додатку № 9 до Тендерної документації). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) уточнену тендерну пропозицію; 2) експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Хоткевича Гната, 38 та експлуатаційний дозвіл на потужності складських приміщень за адресою м. Київ, вул. Бритиславська, 3, що зазначені в довідці від 17.02.2025 № 41; 3) надати гарантійний лист-зобов’язання, що у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він буде зобов’язаний забезпечити їдальні закладів освіти необхідним обладнанням для надання послуг відповідно до умов цієї документації; 4) надати гарантійний лист-зобов’язання, за яким у разі визначення ТОВ «Київпромсервіс 1» переможцем процедури закупівлі, він зобов’язується найняти на роботу достатню кількість працівників для забезпечення надання послуг; 5) довідку про досвід виконання аналогічних договорів (додаток 6 до тендерної документації), в розумінні тендерної документації, а саме аналогічними договорами є договори по наданню послуг аналогічних до предмету закупівлі - надання Кейтерингових послуг з організації харчування дітей у закладах загальної середньої, дошкільної освіти району в області у неменше ніж п’яти навчальних закладах за кожним таким договором. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Не може вважатися аналогічним договір, згідно з яким послуги надавалися у закладах, які компактно розташовані у одному населеному пункті (місті, селищі тощо) – у такому разі в учасника відсутній досвід надання послуг одночасно у кількох закладах, що розташовані на значній відстані один від одного, що є істотною умовою цієї закупівлі (абз. 3 п. 1.2.3. Розділу ІІІ. Кваліфікаційні критерії до учасників); 6) скан-копії аналогічних договорів, які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 7) відгуки замовників, які видані не раніше дати оголошення даних торгів, відповідно до наданих учасником аналогічних договорів які вказані в довідці про досвід виконання аналогічних договорів; 8) у листі від 17.02.2025 №16/25 внести зміни, а саме зазначити, що місце приготування їжі та харчування дітей буде відбуватися в їдальнях навчальних закладів, розташованих на території радіоактивного забруднення Звягельського району Житомирської області.
Створено
19.02.2025 17:03
Надати до
20.02.2025 17:03
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 749 754.38 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 14:27
Замовник:
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380930223756
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 749 754.38 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 14:27
Замовник:
УСЗН Звягельської районної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380930223756
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності