Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з охорони об’єкту від Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-07-014247-a
Id Tender 8ef84cde02eb423194018ec798b2d377
План UA-P-2025-02-07-017524-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.02.2025 17:38
Остання зміна 10.03.2025 16:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
695 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 475 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2025 17:38 до 19.02.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2025 17:38
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2025 17:38
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.02.2025 01:00
до 25.02.2025 17:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.02.2025 17:22
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.02.2025 17:22
до 10.03.2025 16:01
Період уточнень
з 07.02.2025 17:38 до 16.02.2025 00:00
Період оскарження
з 07.02.2025 17:38 до 16.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.02.2025 01:00 до 25.02.2025 17:22
Період кваліфікації
з 19.02.2025 01:00 до 25.02.2025 17:22
Основні параметри
Послуги з охорони об’єкту
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
695 000 грн.
Послуги з охорони об’єкту
Назва предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Примітки
Під кількістю слід розуміти 1 послуга , що передбачає перелік та обсяг послуг, визначених в Додатку 2
Очікувана вартість
695 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3475,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
20 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з охорони об’єкту
Код ДК 021:2015
75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79041, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Городоцька, 195; вул. Кульчицької О., 10
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата послуг Охоронної фірми здійснюється Замовником на підставі Актів фактично наданих послуг (згідно фактично виставлених постів (нарядів) та часу несення служби) до 10 числа кожного наступного місяця згідно наданого Акту наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Пропозиція:
694 363.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Оверко
Електронна пошта
Телефон
+380322624325
Сайт:
http://mcptohmd.lviv.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
33195557
Повна назва
Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Поштовий індекс
79054
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
вул. О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з охорони об’єкту
Період вимог/скарг з 25.02.2025 17:22 по 03.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.02.2025 01:00 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2025 17:38
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2025 17:38
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно пп. 2.1.1 п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається Довідка про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 10 охоронників, та 2 охоронників на кожну групу швидкого реагування), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації). У складі пропозиції учасника наявна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (файл «36. Довідка про наявність працівників відповідної квалліфікації.pdf.asice.zip»), у якій відсутня вказівка про наявність не менше 2 охоронників на кожну групу швидкого реагування . 1.2. Згідно пп. 2.1.4 п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надається копія звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з відповідною відміткою органу ДФС Учасником надається податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску з додатками (файл «Обєднання звітність по працівникам.rar») за 3 квартал 2024 року, тобто не за останній звітний період. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно пп. 2.1.1 п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати Довідку про наявність у учасника кваліфікованого персоналу (в кількості не менше 10 охоронників, та 2 охоронників на кожну групу швидкого реагування), які відповідають кваліфікаційним вимогам передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 для забезпечення фізичної охорони об’єктів, з числа громадян України віком від 18 років за формою (таблиця «А» Додатку №1 даної Тендерної документації). 1.2. Згідно пп. 2.1.4 п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації надати копію звіту за формою Д4 (за останній звітний період) до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, з відповідною відміткою органу ДФС 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
24.02.2025 14:40
Надати до
25.02.2025 14:40
Договір
UA-2025-02-07-014247-a-c1
Підписаний і діє
Номер
72-03/25Л
694 283.52 грн.
694 283.52 грн.
Без ПДВ
Підписано
07.03.2025
Строк дії договору з
07.03.2025
по
31.08.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з охорони об’єкту
Номенклатура
Послуги з охорони об’єкту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Повна назва
Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33195557

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Повна назва
ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА "АУТПОСТ-3"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34857604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.03.2025 16:01
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
695 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 01:00
Замовник:
Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Контактний телефон:
+380322624325
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
695 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.02.2025 01:00
Замовник:
Міжрегіональний центр професійно-технічної освіти художнього моделювання і дизайну міста Львова
Контактний телефон:
+380322624325
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності