Показати схожі тендери

Закупівля Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва від Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-07-009700-a
Id Tender c7b2cf6b973c4df7a41af2d2aed91ba2
План UA-P-2025-02-07-012326-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.02.2025 14:22
Остання зміна 12.05.2025 10:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 999 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 995 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2025 14:22 до 18.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2025 14:22
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2025 14:22
до 15.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:50
до 22.04.2025 08:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.03.2025 11:30
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.04.2025 08:22
до 12.05.2025 10:29
Період уточнень
з 07.02.2025 14:22 до 15.03.2025 00:00
Період оскарження
з 07.02.2025 14:22 до 15.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:50 до 22.04.2025 08:22
Період кваліфікації
з 18.03.2025 13:50 до 22.04.2025 08:22
Основні параметри
Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 999 000 грн.
Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
Назва предмета закупівлі
Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
Очікувана вартість
2 999 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14995,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.03.2025 13:27
Закінчення аукціону
18.03.2025 13:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
Код ДК 021:2015
90470000-2 - Послуги з чищення каналізаційних колекторів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КНС-К"
Пропозиція:
2 944 702 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АТМОТЕРРА
Пропозиція:
2 695 712.64 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.03.2025 13:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.03.2025 12:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вільхова Яна Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380442490990, 380981690762
Замовник
ЄДРПОУ
31806946
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Shlyahovo-ekspluataciine upravlinnya po remontu ta utrimannyu avtomobilnih shlyahiv ta sporud na nih Solom'yanskogo raionu" m.Kiyeva
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Shlyahovo-ekspluataciine upravlinnya po remontu ta utrimannyu avtomobilnih shlyahiv ta sporud na nih Solom'yanskogo raionu" m.Kiyeva
Поштовий індекс
03151
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
Період вимог/скарг з 25.03.2025 11:30 по 31.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.03.2025 13:50 по 26.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
1. Відхилити пропозицію учасника відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90470000-2 – Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва)» – ТОВ "АТМОТЕРРА" згідно абз.2 п.п. 1 п.44. та абз.4 п.п. 1 п.44. Особливостей, а саме: 1.1 Відповідно до вимог Додатку 7 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати зокрема наступні документи: Учасник повинен мати в користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: - гідроочисну техніку (не менш ніж 5 од.) з параметрами: • тиск насоса не менш ніж 70 МПа (700 бар); • витрати води не менш ніж 300 л/хв; - мулосос (не менш ніж 5 од.) з параметрами: • продуктивність одного з них не менше 2200 м?/год; - гідравлічний пістолет на кожну гідроочисну техніку; - газоаналізатор (сигналізатор) на кожну гідроочисну техніку; - набір насадок на кожну гідроочисну техніку. Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на ВСІ машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Надати підтвердження наявності в Учасника власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму, тощо техніки (копії відповідних договорів) та свідоцтво про реєстрацію на кожний зазначений автотранспорт, на орендовану техніку надати гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору. В складі пропозиції ТОВ «АТМОТЕРРА» (далі Учасник) надана довідка про наявність матеріально-технічної бази, відповідного обладнання та технології, про виробничі потужності № вих. № 23.03-10 від 23.03.205 р.. , згідно якої: 1.1.1 Учасник має: Спеціалізований сідловий тягач DAF XF 95.430 використовується для транспортування установки Disab Centurion (держ. номер АХ8536АР), спеціалізований напівпричіп контейнеровоз BLUMHARDT CONT SAL 40/24 використовується для транспортування установки Disab Centurion (держ. номер ВН5411XF) Учасник надав свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, але не надав копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Замовником була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 15:11 23 березня 2025, але Учасником не виправлені вищенаведені невідповідності протягом 24 годин, що в свою чергу, призводить до відхилення пропозиція Учасника відповідно до абз.4 п.п. 1 п.44. Особливостей. 1.1.2 Учасник має: дві гідродинамічні установки з насосом високого тиску Uraca KD 716 Учасник не надав копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Наданий Паспорт на насос високого тиску URACA KD 716, є лише його окремим елементом, як і зазначено у довідці вих. № 23.03-11 від 23.03.205 р. Замовником була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 15:11 23 березня 2025, але Учасником не виправлені вищенаведені невідповідності протягом 24 годин, що в свою чергу, призводить до відхилення пропозиція Учасника відповідно до абз.4 п.п. 1 п.44. Особливостей. Крім того повідомляємо, що ТОВ «АТМОТЕРРА» не є підприємством - виробником гідродинамічної установки з насосом високого тиску URACA KD 716 https://www.ochistka.in.ua/o-nas/ 1.1.3 Учасник має: Комбіновану мулососно-гідроочистну машину MULLER з установкою Uraca KD 716 на базі автомобіля Mercedes-benz 1733 (держ. номер АХ3566ЕК, №шасі WDB65246715744060). Згідно наданого паспорту (файл: Паспорт Мюллер Mercedes 1733.pdf) № шасі WDB65246715744060, водяний насос високого тиску, Виробник Uraca Тип KD 716, Насос №94-HY 77 159, Максимальна потужність 2800бар/391літр.хв. 20.03.2025 року Замовник скористався вимогами пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У відповідь на Звернення до URACA Service-Center Замовник отримав наступну інформацію: Dear Sir, dear Madam, attached we send you an operating manual of the pump type KD 716 and the order- confirmation to Muller- Umwelttechnik of the pump KD 716, Serial- No. 94-HY 77159. The version of this pump is A1, but you will find the pump datas inn the order- confirmation and in the operating manual as attached. Please understand, the pump KD 716 has been modified several times from that time to now. The spare parts still exist, but in case of need, we will submit/ deliver the new modified design. But the modified design will fit to the existing pump. In case you will request any spare parts for this pump, please mention in any case, the Uraca Serial / Kom. No. With this no. we will check the parts and make sure that the parts which we will quote, will fit to the existing pump. In case of need, you can contact Muller- Umwelttechnik also, in case you need support/ assistance for the truck. ( [email protected]) URACA Service-Center Шановний пане, шановна пані, ми надсилаємо вам інструкцію з експлуатації насоса типу KD 716 і підтвердження замовлення в Muller-Umwelttechnik насоса KD 716, серійний № 94-HY 77159. Версія цього насоса – A1, але ви знайдете дані насоса в підтвердженні замовлення та в посібнику з експлуатації, який додається. Будь ласка, зрозумійте, що насос KD 716 кілька разів модифікувався з того часу до сьогодні. Запасні частини все ще існують, але в разі потреби ми надамо/доставимо новий модифікований дизайн. Але модифікована конструкція підійде до наявного насосу. Якщо ви будете запитувати будь-які запасні частини для цього насоса, будь ласка, в будь-якому випадку вкажіть Uraca Serial / Kom. З цим ні. ми перевіримо деталі та переконаємося, що деталі, які ми запропонуємо, підходять до наявного насоса. У разі потреби ви також можете зв’язатися з Muller-Umwelttechnik, якщо вам потрібна підтримка/допомога щодо вантажівки. ([email protected]) Сервіс-центр УРАКА Виходячи з наданих Сервіс-центром УРАКА підтвердження замовлення в Muller-Umwelttechnik насоса KD 716, серійний № 94-HY 77159 та інструкції з експлуатації насоса типу KD 716, Максимальна потужність Насосу №94-HY 77 159 становить 170 бар/315літр.хв., що не відповідає вимогам тендерної документації. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі відповідно до абз.2 п.п. 1 п.44. Особливостей. 1.1.4 Учасник має: три Сігналізатора Зонд-1-57 (згідно Довідки про наявність власного майна (обладнання) що знаходиться на балансі ТОВ «Атмотерра» вих. № 23.03-11 від 23.03.2025 р.) Учасник не надав копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. Замовником була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 15:11 23 березня 2025 (попередня довідка вих. № 17.03-11 від 17.03.205 р. містила два сигналізатори Дозор), але Учасником не виправлені вищенаведені невідповідності, замінені два сигналізатори Дозор на три Сігналізатора Зонд-1-57, без надання копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання на 2 (дві) одиниці, що в свою чергу, призводить до відхилення пропозиція Учасника відповідно до абз.4 п.п. 1 п.44. Особливостей. 1.2 Відповідно до вимог Додатку 7 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати зокрема наступні документи: Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом, взаємовідносини, що носять цивільно-правовий характер), які будуть залучені до надання послуг У Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), штатний ( або залучений за договором цивільно – правового характеру) уповноважений з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: для штатних працівників - копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) або копії наказу про сумісництво посад (у разі наявності); для найманих працівників - інші документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником. 1.2.1 Згідно наданої Учасником Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 17.03-15 від 17.03.2025 р.) Учасник має Економіста, уповноважену особу з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів Чайковську Ганну Олександрівну, працівника співвиконавця (ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ»), та надано копія наказу №10 від 05.07.2017 року «По особовому складу» Замовником була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 15:11 23 березня 2025, але Учасником не виправлені вищенаведені невідповідності. Згідно наданого листа вих. № 23.03-25 від 23.03.205 р. у пропозиції ТОВ «Атмотерра» відсутні невідповідності в документах, визначених пунктом 43 Особливостей в цій частині. 19.03.2025 року Замовник скористався вимогами пункту 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. На запит у ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» надано відповідь (вих. №19/03 від 19.03.2025 року), що Чайковська Ганна Олександрівна на цей час не працює у ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ»., отже Учасником надана недостовірна інформація що в свою чергу, призводить до відхилення пропозиція Учасника відповідно до абз.2 п.п. 1 п.44. Особливостей 1.3 Відповідно до вимог Додатку 7 (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) тендерної документації учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати зокрема наступні документи: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії договорів на 2025 рік, чинних на період надання послуг, а саме до 31.12.2025 року: - договір (-и) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01). Згідно наданих Учасником договору №52/25 РПВ на приймання та знешкодження рідких (побутових) відходів на зливній станції від 01.01.2025 року з ПРАТ "АК "КИЇВВОДОКАНАЛ"», та договір №3-11/11/24ЮМ про надання послуг від 11.11.2024 року з ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» Учасник не має договору із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й НА МУЛ ЗЛИВОВОЇ КАНАЛІЗАЦІЇ чинних на період надання послуг, а саме до 31.12.2025 року. Замовником була встановлена вимога про усунення невідповідностей до 15:11 23 березня 2025, але Учасником не виправлені вищенаведені невідповідності. Згідно наданого листа вих. № 23.03-21 від 23.03.205 р. ТОВ «Атмотерра» повідомляє, що ТОВ «Український центр поводження з відходами» має право виконувати роботи/надавати послуги з збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, але Додатки 1 т 2 договору №3-11/11/24ЮМ про надання послуг від 11.11.2024 року не містять зазначеного виду послуг. Отже, Учасником не виправлені вищенаведені невідповідності протягом 24 годин, що в свою чергу, призводить до відхилення пропозиція Учасника відповідно до абз.4 п.п. 1 п.44. Особливостей. Враховуючи вищевикладена в Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Атмотерра» з підстав передюачених абз.2 п.п. 1 п.44. Особливостей «зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей» та абз.4 п.п. 1 п.44. Особливостей «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Документи кваліфікації
25.03.2025 11:28
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
18.03.2025 13:50
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2025 14:20
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2025 14:20
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.1.2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надані копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації. А саме: на Спеціалізований сідловий тягач DAF XF 95.430 використовується для транспортування установки Disab Centurion; Спеціалізований напівпричіп контейнеровоз BLUMHARDT CONT SAL 40/24 використовується для транспортування установки Disab Centurion; на дві гідродинамічні установки з насосом високого тиску Uraca KD 716; Mersedes-Benz Atego Спеціалізований вантажний – Спеціалізований Цистерна Асенізаційна Мулососна машина: напівпричіп Спеціалізований цистерна- Е Meusburger (Kutschke) MTS-4 та тягач автомобіль MERCEDES BENZ ACTROS 1840; МАН 19.422 - вантажний цистерна асенізаційна; два сигналізатори Дозор 1.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2. Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: Для підтвердження технічних характеристик щодо наведених в довідці машин, механізмів, техніки та обладнання, надати копії паспортів з технічними характеристиками від заводів виробників на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та/або техніку, що зазначена у довідці або інструкції (керівництва) з експлуатації від заводів виробників, що містять опис та технічні характеристики наведеної техніки/обладнання. 1.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: копії інструкції з експлуатації від заводів виробників або паспортів з технічними характеристиками на всі машини, обладнання, механізми, устаткування та техніку, що зазначені у довідці. 2. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.1.2 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надані свідоцтва про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту на три сигналізатори/газоаналізатори. 2.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2. Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: На кожний газоаналізатор (сигналізатор) надати свідоцтво про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту. 2.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: свідоцтва про повірку або сертифікат перевірки типу, що підтверджує відповідність типу засобу вимірювальної техніки застосовним вимогам Технічного регламенту на два сигналізатори Дозор та один сигналізатор Дозор С-П. 3. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.7 Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації про наявність чинних договору (-ів) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01) чинних до 31.12.2025 року. 3.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.7. Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії договорів на 2025 рік, чинних на період надання послуг, а саме до 31.12.2025 року: - договір (-и) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01). 3.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.7. Розділу 3 Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: договір (-и) із спеціалізованими підприємствами на збирання, зберігання, оброблення (видалення) відходів, зокрема й на мул зливової каналізації, тверді частинки (відходи) із пісковловлювачів (код 13 05 01) до 31.12.2025 року. 4. На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно п.2.1 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом, взаємовідносини, що носять цивільно-правовий характер), які будуть залучені до надання послуг, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: не надані документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником для найманих працівників. 4.2 Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2.1 та 2.2 Розділ 2 Додатку 2 до Тендерної документації: У Довідці учасник в обов’язковому порядку повинен підтвердити у тому числі наявність наступних спеціалістів: слюсар (слюсар АВР) – не менш ніж 4 осіб., водій – не менш ніж 4 осіб., головний інженер (та/або виконроб), штатний (або залучений за договором цивільно – правового характеру) уповноважений з питань безпеки перевезень небезпечних вантажів. Для документального підтвердження інформації Учасник повинен надати: для штатних працівників - копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) або копії наказу про сумісництво посад (у разі наявності); для найманих працівників - інші документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником. 4.3 Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.2.1 та 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації: Учасник має надати: документи, що підтверджують трудові (цивільно-правові) відносини з учасником для найманих працівників.
Створено
22.03.2025 15:11
Надати до
23.03.2025 15:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.03.2025 11:30 по 02.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.03.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 22.04.2025 08:22 по 28.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.04.2025 08:16 по 30.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.04.2025 08:22
Довідка НАЗК
22.04.2025 08:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
22.04.2025 08:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-07-009700-a-a1
Підписаний і діє
Номер
144
2 695 712.64 грн.
2 246 427.2 грн.
З ПДВ
Підписано
12.05.2025
Строк дії договору з
12.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
Номенклатура
Гідродинамічне очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31806946

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АТМОТЕРРА
Повна назва
ТОВ АТМОТЕРРА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40159601

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.05.2025 10:29
-
12.05.2025 10:28
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000080
Дата створення проекту
08.05.2025 12:56
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:21
Дата публікації висновку про результати
20.05.2025 17:15
Дата завершення усунення порушень
24.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.05.2025 №69-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.05.2025 №69-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16.UA-2025-02-07-009700-a 07.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м. Києва (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 07.02.2025 № 07/02/1, із змінами, затвердженими рішенням уповноваженої особи від 13.03.2025 № 13/03/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації від 13.03.2025, відповіді Замовника від 13.03.2025, 17.03.2025, рішення комісії АМКУ від 03.03.2025 № 3233-р/пк-пз, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АТМОТЕРРА» (далі – ТОВ «АТМОТЕРРА»), вимогу про усунення невідповідностей до 23.03.2025 15:11, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.03.2025 № 25/03/1, рішення комісії АМКУ від 08.04.2025 № 5530-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.04.2025 № 22/04/1, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12.05.2025 № 144 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 09.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АТМОТЕРРА», виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
20.05.2025 00:00
Дата публікації
20.05.2025 17:15
Документи висновку
20.05.2025 17:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з гідродинамічного очищення ділянок зливової каналізації на території Солом'янського району м. Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-07-009700-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 09:59
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 10:00
-
Відповідь
Пояснення
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району» м. Києва, розглянувши Ваш запит від 08.05.2025 року направлений через електронну систему закупівель, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-009700-a, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, щодо надання інформації: 1. « Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.» У відповідь на ваш запит надаємо службову записку з моніторингом цін (на 6-ти аркушах). 2. « Також надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті.» Стосовно розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власно"го веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, повідомляємо пунктом 4-1 Постанови КМ № 710 від 11.10.2016 р. із змінами "Про ефективне використання державних коштів" передбачено розміщення вказаної інформації розпорядником бюджетних коштів, Шеу Солом'янського району - одержувач бюджетних коштів, тому посилання на сторінку веб-сайту відсутнє.
Рішеня
09.05.2025 11:41
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 999 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
Контактний телефон:
380442490990, 380981690762
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 999 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва
Контактний телефон:
380442490990, 380981690762
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності