Показати схожі тендери

Закупівля Охоронні послуги від Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-07-009690-a
Id Tender 24cd44cadc1343938bf04b596040b49f
План UA-P-2025-02-06-012100-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 07.02.2025 14:36
Остання зміна 25.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
451 582.56 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,55 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.02.2025 14:34 до 08.03.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.02.2025 14:34
до 05.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.02.2025 14:34
до 05.03.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:17
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 16:45
до 25.03.2025 00:00
Період уточнень
з 07.02.2025 14:34 до 05.03.2025 00:00
Період оскарження
з 07.02.2025 14:34 до 05.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.03.2025 12:17
Основні параметри
Охоронні послуги
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
451 582.56 грн.
Охоронні послуги
Назва предмета закупівлі
Охоронні послуги
Очікувана вартість
451 582.56 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,55 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.03.2025 11:48
Закінчення аукціону
10.03.2025 12:17
Позиція
Опис предмета закупівлі
Охоронні послуги
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
49044, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Дм. Яворницького, 47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ"
Пропозиція:
302 572 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ"
Пропозиція:
374 544 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕЛЬТА-ОХОРОНА"
Пропозиція:
302 572.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.03.2025 11:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.03.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
25.08.2025 00:00
Відповідно до абзацу першого пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, Замовник має право відмінити відкриті торги.
14.08.2025 14:02
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Широков
Електронна пошта
Телефон
+380500435502, +380567452063
Сайт:
https://dniproart.college/
Замовник
ЄДРПОУ
02214490
Повна назва
Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49044
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, буд. 47
Кваліфікація
Лот № 1 Охоронні послуги
Період вимог/скарг з 17.03.2025 16:45 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.03.2025 12:17 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.03.2025 16:45
Повідомлення про рішення
17.03.2025 16:40
-
10.03.2025 12:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2025 14:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.02.2025 14:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Пункт 3 Розділу VI тендерної документації «Проект договору укладається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Разом з тендерною документацією учасником в окремому файлі подається проект договору про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності). У разі незгоди учасника з деякими умовами, викладеними в проекті Договору, він має обов’язково зазначити про це, розмістивши інформацію під реквізитами проекту Договору». ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції не надано проект договору про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності). ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» необхідно усунути виявлені невідповідності. Є тільки лист-згода 2. Пункт 4 розділу «Кваліфікаційні вимоги та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників» Додатку 1 до тендерної документації «Документальне підтвердження наявності в Учасника на транспорті реагування персонального супутникового GPS трекера шляхом надання копії підтверджуючого документу (видаткова (-і) накладна (-і), що свідчить про поставку обладнання, або скан договору з додатками)». ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції надана видаткова накладна №3209 від 06.12.2023 р. про наявність пристроїв «Алет-9» у ТОВ «Охоронна агенція «ДЖЕБ». Документів щодо наявності у учасника персонального супутникового GPS трекера не надано. ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» необхідно усунути виявлені невідповідності. Не зрозуміло 3. Пункт 4 розділу «Кваліфікаційні вимоги та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників» Додатку 1 до тендерної документації «З метою термінового посилення охорони об’єктів Учасник використовує групи швидкого реагування на автомобільному транспорті з дислокацією у м. Дніпро, в кількості не менше 2-х транспортних засобів, які обладнані персональними супутниковими GPS-трекерами. Учасник зобов’язується організувати та забезпечити місце дислокації автомобілів групи швидкого реагування біля об'єктів охорони в межах доїзду до об’єктів замовника до 10 хвилин в осінньо-зимовий період та до 5 хвилин в весняно-літній період року (надати гарантійний лист). Виїзд за сигналом тривоги здійснюють групи затримання на транспорті швидкого реагування (власні або з використанням орендованого транспорту реагування (або такого, що використовується в рамках угоди про співробітництво, співпрацю, співвиконання тощо)) у м. Дніпро (відповідно до вимог Постанови КМУ №960 від 18.11.2015); копія реєстраційного документу (свідоцтво про реєстрацію) на транспорт швидкого реагування, що підтверджують належність автотранспорту реагування охоронному підприємству, з відміткою у свідоцтві про його реєстрацію як спеціального (спеціалізованого); фото транспорту реагування, обладнаного відповідними кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують суб’єкт охоронної діяльності (зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності)». ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції не надано фото автомобіля держ. номер АЕ4051ХА. Також, на автомобілі не зазначено скорочене найменування суб’єкта охоронної діяльності. ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» необхідно усунути виявлені невідповідності. 4. Пункт 12 розділу «Кваліфікаційні вимоги та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників» Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен мати досвід надання охоронних послуг. На підтвердження надати копії аналогічних договорів (2022-2024 рр., не менше двох) стосовно надання охоронних послуг. Оригінали відгуків на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договори, копії яких подає учасник, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника; акти наданих послуг за весь період виконання аналогічних договорів. * для документального підтвердження інформації, наведеної в Довідці про виконання аналогічного договору, надається, зокрема, аналогічний договір за період з 2022-2024 роки відповідно до предмету закупівлі (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємними частинами договору/додаткових угод до договору). Зазначений договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Під аналогічним договором розуміється будь-який договір з охоронних послуг. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам: - укладений між сторонами, предметом якого є надання послуг з охорони; - сторонами визначена ціна договору; - сторонами встановлений строк дії договору». ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції надано договір №0624/ФО від 05.09.2022 р. з додатками 1,2,3, додатковими угодами 1,2,3,4, актами прийому-передачі наданих послуг 3815, 3816, 3817, 3818, 5201, лист-відгук 015. ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції не надано акти прийому-передачі наданих послуг за весь період виконання договору. Також, у листі-відгуки сума договору та термін надання послуг відрізняються від даних, що викладені у договорі та додаткових угодах до нього. ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» необхідно усунути виявлені невідповідності. 5. Пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації «Документи, які оформлюються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника (або установи, організації, тощо), назва адресата, назва виду документа, дата складання, реєстраційний номер, текст документа». ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» у складі тендерної пропозиції надано документи, у реквізитах яких відсутня назва адресата: - 1.1 Калькуляція.pdf; - 2. Довідка ліцензія.pdf; - 3. Довідка МТБ.pdf; - 4. Довідка ПЦС.pdf; - 5. Довідка ГШР.pdf; - 5.7 Довідка субпідрядник.pdf; - 6. Лист-гарантія прибуття 10 хвилин.pdf; - 7. Довідка договір радіочастоти.pdf; - 8. Довідка працівники_5 охоронників.pdf; - 8.6 Переклад печаток_5.pdf; - 8.7 Інфо довідка фахівець Козін.pdf; - 9. Довідка забезпечення формою та екіпіровкою.pdf; - 10. Фото ФОРМА_ СО.pdf; - 13. Довідка дотримання правил.pdf; - 14. Відомості про учасника.pdf; - 16. Лист-гарантія м.Дніпро.pdf; - 18. Гарантійний лист вимоги.pdf; - 20. Довідка забруднення.pdf; - 22. ГЛ достовірність.pdf; - 26. Довідка уповноважена особа.pdf; - 27. Довідка відсутність статуних обмежень.pdf; - 30. Лист-згода проєкт договору.pdf; - 33. Довідка договір страхування.pdf. ТОВ «Служба охорони «ДЖЕБ» необхідно усунути виявлені невідповідності.
Створено
12.03.2025 16:35
Надати до
13.03.2025 16:35
Період вимог/скарг з 19.03.2025 15:26 по 25.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 16:45 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.03.2025 15:27
Довідка НАЗК
19.03.2025 15:26
Повідомлення про рішення
17.03.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 17:45 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.08.2025 17:46
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000024
Дата створення проекту
13.05.2025 12:11
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 12:18
Дата публікації висновку про результати
30.05.2025 15:15
Дата завершення усунення порушень
14.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
12.05.2025 № 121 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 121 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 18 UA-2025-02-07-009690-a 07.02.2025 Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради" дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 12:18
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.03.2025, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – АМКУ) від 20.02.2025 №2662-р/пк-пз та від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз, пояснення замовника, надані 28.05.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025. Згідно із частиною дванадцятою статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду та які викладені у рішеннях АМКУ від 20.02.2025 №2662-р/пк-пз та від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз не здійснювався. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025, щодо надання пояснення з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також причин невиконання рішення АМКУ від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз, Замовником з порушенням терміну, визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 в електронній системі закупівель 28.05.2025 надано пояснення (граничний термін надання пояснення 26.05.2025) про те, що вказане рішення АМКУ оскаржується в судовому порядку. Крім того, на порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922 Замовником через електронну систему закупівель не надано пояснення (інформацію, документи) з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922 встановлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
30.05.2025 15:15
Документи висновку
30.05.2025 15:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За несвоєчасне надання пояснень в електронній системі закупівель з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.05.2025, а також причин невиконання рішення АМКУ від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз у закупівлі за номером UA-2025-02-07-009690-а, терміни яких визначені частиною 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі”, Широкову Сергію Борисовичу, відповідальному за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель у КЗ «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради», оголошено попередження та наказано здійснити заходи щодо недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель шляхом опрацювання нормативних документів..
Дата публікації
17.07.2025 17:52
Документи інформації про усунення порушення
17.07.2025 18:04
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі –АМКУ) від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» та рішення про визначення ПП «ДЕЛЬТА-ОХОРОНА» переможцем процедури закупівлі. Відповідно до частини 22 статті 19 Закону № 922 рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Поясніть причину невиконання рішення АМКУ від 28.03.2025 № 4907-р/пк-пз. Крім того поясніть, чи оскаржувалось у судовому порядку зазначене рішення АМКУ, та у разі його оскарження просимо оприлюднити в електронній системі закупівель документальне підтвердження такого оскарження. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.05.2025 12:33
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 12:34
-
Відповідь
КЗ "ДФМХКК" ДОР" звернувся з позовом до суду.
Комунальний заклад «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради» вважає рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.03.2025 №4907-р/пк-пз протиправним та таким, що підлягає скасуванню. ПРОШУ СУД: Визнати противоправним та скасувати рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4907-р/пк-пз від 28.03.2025, яким зобов’язано Комунальний заклад «Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури» Дніпропетровської обласної ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СЛУЖБА ОХОРОНИ «ДЖЕБ» та рішення про визначення Приватного підприємства «ДЕЛЬТА-ОХОРОНА» переможцем за процедурою закупівлі – «Охоронні послуги», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-07-009690-а.
Рішеня
28.05.2025 15:03
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
КЗ "ДФМХКК" ДОР" звернувся з позовом до суду.
Документи надаються без сканів тому що усі подавалися через електронний кабінет
Рішеня
28.05.2025 15:15
Замовник
Документи повідомлення
28.05.2025 16:02
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
451 582.56 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380500435502, +380567452063
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
451 582.56 грн.
Період подання пропозицій
до 08.03.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Дніпропетровський фаховий мистецько-художній коледж культури" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380500435502, +380567452063
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності