Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт від УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-06-016240-a
Id Tender 83ccbc77c4994f618d3875fcf89eea91
План UA-P-2025-02-03-017810-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.02.2025 19:15
Остання зміна 28.05.2025 12:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 423 890 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 119.45 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2025 19:12 до 21.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2025 19:12
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.02.2025 19:12
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 11:49
до 20.05.2025 09:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.03.2025 16:52
до 26.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.05.2025 09:24
до 28.05.2025 12:16
Період уточнень
з 06.02.2025 19:12 до 18.02.2025 00:00
Період оскарження
з 06.02.2025 19:12 до 18.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 11:49 до 20.05.2025 09:24
Період кваліфікації
з 21.02.2025 11:49 до 20.05.2025 09:24
Основні параметри
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 423 890 грн.
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Назва предмета закупівлі
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Очікувана вартість
5 423 890 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27119,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 11:02
Закінчення аукціону
21.02.2025 11:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
78203, Україна, Івано-Франківська область, м.Коломия
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ – 2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ –3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
Пропозиція:
5 413 705.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС"
Пропозиція:
3 936 213.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ"
Пропозиція:
4 392 204 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПМК-77
Пропозиція:
4 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПБС
Пропозиція:
4 949 669.87 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
4 649 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 11:02
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.02.2025 19:15
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Лесних
Електронна пошта
Телефон
+380343320759
Замовник
ЄДРПОУ
31692820
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
78203
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Коломия
Адреса
площа Відродження, 1
Кваліфікація
Лот № 1 "Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Період вимог/скарг з 06.03.2025 16:52 по 12.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 11:49 по 22.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.03.2025 16:53
Довідка НАЗК
06.03.2025 16:52
Повідомлення про рішення
28.02.2025 16:56
Електроний протокол про продовження строку
21.02.2025 11:49
Витяг з ЄДР
21.02.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наявністю документів технічного характеру, які потребують детального вивчення на предмет відповідності вимогам тендерної документації необхідно продовжити термін розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
28.02.2025 16:55
Дата кінця розгляду
22.03.2025 00:00
Період вимог/скарг з 01.04.2025 16:33 по 07.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 14:07 по 08.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Рішенням уповноваженої особи від 06.03.2025 №36 визначено переможцем Закупівлі ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" код ЄДРПОУ 30051316 з остаточною пропозицією 3 936 213,6 грн з ПДВ. Однак рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4452-р/пк-пз від 21.03.2025 року (далі Рішення № 4452-р/пк-пз) зобов’язано Управління комунального господарства Коломийської міської ради (код ЄДРПОУ: 31692820) скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" (код ЄДРПОУ: 30051316) переможцем процедури закупівлі — "Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-06-016240-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Рішенням № 4452-р/пк-пз визначено, що пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
01.04.2025 16:33
Повідомлення про рішення
31.03.2025 14:07
Витяг з ЄДР
31.03.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Період вимог/скарг з 08.04.2025 15:42 по 14.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.04.2025 16:33 по 09.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.04.2025 15:42
Довідка НАЗК
08.04.2025 15:42
Повідомлення про рішення
01.04.2025 16:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У підсумковій відомості ресурсів файл «Додаток 2 Договірна ціна з додатками, довідка про гарантійний термін.pdf», поданій Учасником вказані автомобілі та будівельні машини Розділ ІІ Будівельні машини і механізми П.11 Причіпи тракторні,вантажопідйомністю 2,0 т П.12 Трактори на гусеничному ходу, потужність 79кВт (108 к.с.) П.17 Бульдозери при роботі на гідроенергетичному будівництві та гірничорозкризних роботах, потужність 79 кВт (108 к.с.) П.18 Бульдозери при роботі на водогосподарському будівництві, потужність 96 кВт (108 к.с.) П.22 Викорчовувачі –збирачі з трактором потужністю 79 кВт (108 к.с.) Будівельні машини, раховані в складі загальновиробничих витрат П.27 Бензопилка В Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл Довідка про наявність обладнання.pdf) відсутні механізми з таким найменуванням. Учаснику необхідно вказати який механізм із переліченого обладнання поданого в Довідці виконує дану функцію або усунути таку розбіжність. На виконання вимог тендерної документації п.5 Додаток 1 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником та за формою Додатку 3, учасником файлом (відомості про учасника.pdf) подані відповідні відомості. Однак учасником в п.5 Реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців) вказано номер картки фізичних осіб-підприємців, хоча учасник є юридичною особою. Необхідно усунути розбіжність. На виконання вимог тендерної документації п.10 Додаток 1 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником подано Проєкт договору, та Додатки 2 та 4 до даного договору, підготовлені у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку (у разі наявності).Відповідно додаток 1 договірна ціна не доданий до цього договору (Додаток 5 Проект договору з додатками.pdf) На виконання вимог тендерної документації п.12 Додаток 1 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником, ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ" файлом «Додаток 2 Договірна ціна з додатками, довідка про гарантійний термін.pdf» подано договірна ціна Переможця, яка не містить інформації про дату поточних цін, відповідно до яких вона була складена та відсутня назва Настанови згідно з якою визначено Договірну ціну. Необхідно усунути розбіжність. На виконання вимоги Додаток 1 Перелік інших документів та/або інформації, які подаються учасником (примітка) у довідці (файл довідка про обробку персональних даних.pdf), що подана учасником в складі тендерної документації ,не зазначено предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі на участь в якому подається тендерна пропозиція . Необхідно усунути розбіжність.
Створено
04.04.2025 11:11
Надати до
05.04.2025 11:11
Період вимог/скарг з 30.04.2025 15:16 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 15:02 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
30.04.2025 15:16
Повідомлення про рішення
30.04.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Період вимог/скарг з 07.05.2025 16:31 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 15:16 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 16:31
Повідомлення про рішення
30.04.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Період вимог/скарг з 09.05.2025 14:43 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 16:31 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.05.2025 14:43
Повідомлення про рішення
07.05.2025 16:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Період вимог/скарг з 13.05.2025 09:17 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 14:43 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.05.2025 09:17
Повідомлення про рішення
09.05.2025 14:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Період вимог/скарг з 20.05.2025 09:24 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 09:17 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 09:24
Довідка НАЗК
20.05.2025 09:24
Повідомлення про рішення
13.05.2025 12:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 19:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно умов зазначених у пункті 1 Розділу 3 тендерної документації Замовником прописано, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель у форматі PDF (Portable Document Format). Учасником може надаватись копії документів. Під копією будь-якого документу розуміємо: - сканована кольорова копія з оригіналу документу; - чорно-біла копія документу, затверджена та підписана учасником (уповноваженою особою) належним чином та в установленому порядку. Проте, є документи подані учасником, які являються фотокопіями або чорно-білими копіями документу: - Ст.7-8 фотографія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу файл Договір ПБС.pdf - Ст.4 фотографія Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу файл Договір послуг автокран.pdf Необхідно усунути дану розбіжність- копії документів, повинні бути затверджені та підписані учасником. Згідно вимог Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що вимагається для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника»: 1. на виконання пп.1.1. п 1. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) Учасником подана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf) на виконання вимоги, що до довідки включається обладнання, матеріально-технічна база та технології, що будуть використовуватися при виконанні робіт, що враховані при розрахунку договірної ціни і зазначені у відомості ресурсів до кошторису (надалі Довідка МТБ). В підтвердження п.4 Навантажувач фронтальний надано договір оренди транспортного засобу від 01.09.2024 року (файл Договір оренди Manitou.pdf) з ФОП Гануляк І.П.в якому відсутній акт передачі Учаснику транспортного засобу Manitou MLT. В підтвердження п.5 Ескаватор надано договір оренди від транспортного засобу № 4 від 18.09.2024 року (файл Договір оренди Mecalac.pdf) з ФОП Мензатюк В.І..в якому відсутній акт передачі Учаснику транспортного засобу Mecalac 12 MXT. Необхідно усунути дану розбіжність. Надати копії актів передачі Учаснику транспортних засобів.
Створено
16.05.2025 10:05
Надати до
17.05.2025 10:05
Угоди
UA-2025-02-06-016240-a-a3
Підписаний і діє
Номер
76
5 413 705.5 грн.
4 511 421.25 грн.
З ПДВ
Підписано
28.05.2025
Строк дії договору з
28.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Номенклатура
"Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31692820

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ВГР СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22194022

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.05.2025 12:16
-
28.05.2025 12:07
Підписаний договір
28.05.2025 12:07
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000009
Дата створення проекту
02.06.2025 11:45
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 12:00
Дата публікації висновку про результати
11.06.2025 10:37
Дата завершення усунення порушень
17.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 34) 255-64-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Управління Західного офісу держаудитслужби в Ів-Фр. області
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 68) 759-11-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913619
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Івано-Франківськ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.06.2025 №43-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 02.06.2025 №43-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-02-06-016240-a 06.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 12:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.02.2025 №13 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.04.2025 №56, ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", вимогу про усунення невідповідностей до 05 квітня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 30.04.2025 №71, ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 №73, ТОВ ПМК-77, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.05.2025 №78, ТОВ ПБС, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.05.2025 №80, ТОВ "ВГР СЕРВІС", вимогу про усунення невідповідностей до 17 травня 2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.05.2025 №85, повідомлення про намір укласти договір від 20.05.2025 року, договір про закупівлю робіт від 28.05.2025 №76, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 05.06.2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ХХІ СТОЛІТТЯ ПЛЮС", ТОВ "СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДУЧНІСТЬ", ФОП "ОЛІЙНИК ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ", ТОВ ПМК-77, ТОВ ПБС, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВГР СЕРВІС", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання Замовником рішень Антимонопольного комітету України – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.06.2025 00:00
Дата публікації
11.06.2025 10:37
Документи висновку
11.06.2025 10:37
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-06-016240-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 10:16
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 10:16
-
Відповідь
Відповідь на запит
На виконання Запиту замовнику, від 3 червня 2025 року, про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-02-06-016240-a) по предмету закупівлі "Реконструкція берегоукріплення лівого берега р. Прут від моста на с. Н.Вербіж до парку ім. Т.Шевченка в м. Коломиї Івано-Франківської області" ДК 021:2015 код 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-M-2025-06-02-000009) повідомляєм: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Очікувана вартість закупівлі, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися відповідно до проектно-кошторисної документації по об'єкту. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням https://kolrada.gov.ua/news/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-rekonstrukciya-beregoukriplennya-livogo-berega-r-prut-vid-mosta-na-s-nverbiz-do-parku-im-tsevcenka-v-m-kolomiyi-ivano-frankivskoyi-oblasti-dk-0212015-kod-45000000-7-budivelni-roboti-ta-potocnii-remont. Розмір бюджетного призначення на 2025 рік складає 5 274 743,00 грн. Закупівля проводилась відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі 5 423 890,00 грн з ПДВ. Додатково додаються скан-копії документів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Рішеня
05.06.2025 08:40
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 423 890 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380343320759
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 423 890 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380343320759
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності