Показати схожі тендери

Закупівля Гумові кийки від військова частина 2276 Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-06-012682-a
Id Tender 82cd75f0a69244ee97cf1ac03b005a03
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 06.02.2025 15:37
Остання зміна 01.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 565 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 650 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.02.2025 16:00 до 21.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2025 15:37
до 12.02.2025 16:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 10:00
до 26.02.2025 15:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 15:56
до 01.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 26.02.2025 15:56
-
Період уточнень
з 06.02.2025 15:37 до 12.02.2025 16:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 10:00 до 26.02.2025 15:56
Період кваліфікації
з 21.02.2025 10:00 до 26.02.2025 15:56
Основні параметри
Гумові кийки
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 565 000 грн.
Гумові кийки
Назва предмета закупівлі
Гумові кийки
Примітки
Колір - чорний
Очікувана вартість
2 565 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25650,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
76 950
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гумові кийки
Код ДК 021:2015
19510000-4 - Гумові вироби
Кількість
5 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником шляхом безготівкового переказу коштів (валюта – гривня) на поточний рахунок Виконавця в строк до 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником накладної, Акту приймання-передачі товару та отримання від Виконавця оригіналу сертифікату відповідності товару та протоколу випробувань товару про відповідність товару ДСТУ 8925:2019 В разі затримки бюджетного фінансування, перерахунок оплати здійснюється протягом 15 календарних днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі Товару на свій реєстраційний рахунок. У такому випадку до Замовника не застосовуються господарські санкції за не виконання умов цього Контракту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД "РЕДУТ"
Пропозиція:
1 845 000 грн.
Відповіді на критерії
Документи закупівлі
12.02.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Головиріна Світлана Василівна
Електронна пошта
Телефон
380951262390
Сайт:
http://ngu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
14323534
Повна назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Гумові кийки
Період вимог/скарг з 26.02.2025 15:56 по 01.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 10:00 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі,Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
26.02.2025 15:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВИМОГА 1. Просимо надати документи відповідно до пунктів 11, 14 додатку 1 тендерної документації, а саме: 11. Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. 14. пп.3. Скановані оригінали в кольоровому вигляді документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договорами. Такими документами можуть бути: - платіжні доручення або інші документи, які підтверджують факт проведення розрахунків; - оригінал відгуку, із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору. Відгук повинен містити вихідний номер та дату реєстрації у контрагента даного листа. 2. Просимо надати документи відповідно п.11, 11.1, 12 ТД та додатку 4 до ТД – Забезпечення тендерної пропозиції: 11. Розмір надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 3% (76 950,00 грн. (Сімдесят шість тисяч дев'ятсот п'ятдесят) грн. 00 коп.): 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 12. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі - Вимоги) та Закону, а саме: 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ? гарантія), банками (далі ? гарант). 2. Терміни зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі ? форма) вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 (зі змінами та доповненнями) «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені пунктом 12 підпункт 4) оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі ? Форма), є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: повне найменування ? для юридичної особи; прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи – резидента; - реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; - адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: - дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; - назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності)*. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 9. Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. 10. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до цього оголошення про проведення спрощеної закупівлі, з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від Форми гарантії. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. 11. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. До закінчення встановленого в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) відповідно до строку, на який продовжено пропозицію Учасника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. 12. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. 13. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. ** Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Військова частина 2276 Національної гвардії України Місцезнаходження Замовника: 42741, Україна, Сумська область, Охтирський район, с. Климентове. Код ЄДРПОУ: 14323534 IBAN № UA918201720343120002000014886 в ДКСУ у м. Київ, МФО 820172 3. У витягі з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань у Виді економічної діяльності не зазначено вид діяльності Оптова та роздрібна торгівля , просимо надати лис-роз’яснення або надати відповідний витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 4. Учасник надав протокол випробувань № 29.010 на товар який постачатиметься до ТД згідно додатку 2 до ТД, але в наданому протоколі зазначений розмір кийків гумових «Кийок гумовий довгий (КГД)» не відповідає технічній специфікації на гумові кийки (колір чорний) ТС У 22.1-08803498-005:2024.
Створено
24.02.2025 16:10
Надати до
25.02.2025 16:10
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 565 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 10:00
Замовник:
військова частина 2276 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380951262390
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 565 000 грн.
Період подання пропозицій
до 21.02.2025 10:00
Замовник:
військова частина 2276 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380951262390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності