Показати схожі тендери

Закупівля Коагулянт, хлор, гіпохлорит від Житомирводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-06-011327-a
Id Tender 107fce5c9a724bf6a69b76d2e68b3cbc
План UA-P-2025-02-06-011698-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.02.2025 15:05
Остання зміна 16.07.2025 10:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
57 926 991 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
579 269.91 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2025 15:00 до 22.03.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2025 15:00
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.02.2025 15:00
до 19.03.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:03
до 04.07.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.04.2025 15:36
до 10.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.07.2025 15:34
до 16.07.2025 10:18
Період уточнень
з 06.02.2025 15:00 до 19.03.2025 00:00
Період оскарження
з 06.02.2025 15:00 до 19.03.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:03 до 04.07.2025 15:34
Період кваліфікації
з 31.03.2025 15:03 до 04.07.2025 15:34
Основні параметри
Коагулянт, хлор, гіпохлорит
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
57 926 991 грн.
Коагулянт, хлор, гіпохлорит
Назва предмета закупівлі
Коагулянт, хлор, гіпохлорит
Очікувана вартість
57 926 991 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
579269,91
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 737 809
Аукціон
Cтарт аукціону
31.03.2025 14:40
Закінчення аукціону
31.03.2025 15:03
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 725 (тонни)
Гідроксіхлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 79%
Опис предмета закупівлі
Гідроксіхлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 79%
Код ДК 021:2015
24312121-8 - Хлорид алюмінію
Кількість
725
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 120
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 294 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
294
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 120
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 400 (тонни)
Гіпохлорит натрію
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію
Код ДК 021:2015
24312220-2 - Гіпохлорит натрію
Кількість
400
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
10005, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Чуднівська, 120
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 15 календарних днів з дати поставки Постачальником Товару (партії товару)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
54 485 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
51 777 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.03.2025 14:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.03.2025 16:51
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Дейнекіна
Електронна пошта
Телефон
+380952834717
Сайт:
https://vodokanal.zt.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03344065
Повна назва
Житомирводоканал
Поштовий індекс
10005
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул. Чуднівська, 120
Кваліфікація
Лот № 1 Коагулянт, хлор, гіпохлорит
Період вимог/скарг з 28.04.2025 15:36 по 04.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.03.2025 15:03 по 29.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. В рамках процедури закупівлі ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт, хлор, гіпохлорит) визначена найбільш економічна вигідна пропозиція ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ». При розгляді пропозиції Учасника на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі встановлено наступне. Відповідно до вимог Тендерної документації, а саме пункту 4 розділу 2 технічного завдання - Додаток 3 та Додатку 8 в складі тендерної пропозиції необхідно надати: Паспорт та /або сертифікат якості на хлор, що засвідчує якість продукції який повинен відповідати вимогам Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56. Крім того, положенням пункту 7 розділу 1 Тендерної документації документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із завіреними перекладами на українську мову бюро перекладів та/або з наданням перекладу на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача. В пропозиції Учасника надано документи викладений іноземною мовою та переклад зазначених документів без виконання вищезазначених вимог тендерної документації, який є технічною частиною тендерної пропозиції. Крім того, як нам стало відомо, в інформації, що є в загальному доступі, тобто в документах, що містяться на сайті PROZORRO в рамках закупівлі UA-2025-01-16-016924-a в тому числі в розгляді скарги та рішенні Антимонопольного комітету №4283-р/пк-пз від 19.03.2025, наявні документи про те, що виробник хлору рідкого FORTISCHEM a.s. надає сертифікати якості, що є відмінним від наданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ». У вищезазначеній закупівлі, в рамках оскарження визначення переможця, міститься запит до заводу-виробника FORTISCHEM a.s. та його відповідь із взірцем діючого сертифікату якості на хлор рідкий, який видається при відвантаженні товару. На підставі вищевикладеного, вбачається, що Учасник в складі тендерної пропозиції, зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. Зважаючи на вищезазначене, слід вважати, що документ, що вимагався тендерною документацією, а саме: паспорт та /або сертифікат якості на хлор, що засвідчує якість продукції який повинен відповідати вимогам Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56 відсутній в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ». Відповідно до абз. 2 ст. 43 Особливостей відсутні підстави для надання строку на усунення невідповідностей в цій частині, оскільки ці документи стосуються технічної частини тендерної документації. На підставі вищевикладеного, у відповідності до підпункту 2 та 1 пункту 44 Особливостей ві тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» по закупівлі ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт, хлор, гіпохлорит) відхилено у зв'язку з не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та із зазначенням недостовірної інформації, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей та відсутністю підстави для надання строку на усунення невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:36
Повідомлення про рішення
07.04.2025 16:31
Електроний протокол про продовження строку
31.03.2025 15:03
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 15:00
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 15:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, що подано у складі тендерної пропозиції, які підлягають на підставі п. 10 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» по закупівлі ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (коагулянт, хлор, гіпохлорит) на 04 робочих дні, останній день розгляду пропозиції встановити 11.04.2025р.
Дата продовження строку розгляду
07.04.2025 16:31
Дата кінця розгляду
29.04.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.04.2025 15:36 по 06.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.04.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 20.05.2025 19:21 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 13:22 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.05.2025 19:21
Повідомлення про рішення
20.05.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 19:21 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 19:21
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 04.07.2025 15:34 по 10.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 11:06 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.07.2025 15:34
Довідка НАЗК
04.07.2025 15:34
Повідомлення про рішення
01.07.2025 11:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-06-011327-a-a1
Підписаний і діє
Номер
443
51 776 988.24 грн.
43 147 490.2 грн.
З ПДВ
Підписано
16.07.2025
Строк дії договору з
16.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
725 (тонни)
Гідроксіхлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 79%
Номенклатура
Гідроксіхлорид алюмінію у рідкому стані, або еквівалент основність не менше 79%
Кількість
725
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
294 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
294
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
400 (тонни)
Гіпохлорит натрію
Номенклатура
Гіпохлорит натрію
Кількість
400
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житомирводоканал
Повна назва
Житомирводоканал
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03344065

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Повна назва
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44051599

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-25-000032
Дата створення проекту
25.08.2025 14:19
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.08.2025 15:59
Дата публікації висновку про результати
09.09.2025 17:47
Дата завершення усунення порушень
13.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Н А К А З 25.08.2025 № 79-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.08.2025 № 79-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2025-02-06-011327-a._Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.08.2025 00:00
Документи рішення
25.08.2025 15:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Іршанської селищної ради Житомирська область Коростенський район (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.03.2025 № 19 (зі змінами), тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ»), виконання рішень Комісії АМКУ від 20.02.2025 № 2671-р/пк-пз, від 25.03.2025 № 4667-р/пк-пз, від 25.03.2025 № 4668-р/пк-пз, від 13.05.2025 № 7678-р/пк-пз та від 11.06.2025 № 9327-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.04.2025 № 46, від 20.05.2025 № 56 та від 04.07.2025 № 71, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 04.07.2025, договір поставки від 16.07.2025 № 443, пояснення Замовника з копіями документів, отримане через електронну систему закупівель 03.09.2025. Моніторинг процедури закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішень Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій переможця ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавство, - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
09.09.2025 00:00
Дата публікації
09.09.2025 17:47
Документи висновку
09.09.2025 17:47
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-06-011327-a), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань. 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати пояснення та долучити відповідні документи щодо джерел фінансування даної закупівлі (із зазначенням відповідного КПКВК). 3) Відповідно до пункту 5 розділу 6 тендерної документації встановлено, що замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Також, вказаним пунктом зазначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю надається у виді електронної гарантії банківської установи у вказаному розмірі. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє переможця процедури закупівлі із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі відмови від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю та/або не надання забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи учасником-переможцем ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» надано електронну гарантію банківської установи у вказаному розмірі, із наданням копії такої електронної гарантії. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.08.2025 12:12
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 12:14
-
Відповідь
Відповідь на запит
Відповідь на запит Відповідь на Ваш запит в рамках проведеної процедури UA-2025-02-06-011327-a на закупівлі коагулянту, хлору, гіпохлориту Очікувана вартість предмета закупівлі коагулянту, хлору та гіпохлориту визначалась по комерційним пропозиціям потенційних учасників ТОВ «Гідрохім», ТОВ «Аульська хлоропереливна станція», ТОВ «Зовнішагротранс» та частково з інформації (договорів), які були оприлюднені в системі PROZORRO на сайті prozorro.gov.ua. Результати моніторингу були оприлюднені разом з формуванням плану закупівель UA-P-2025-02-06-011698-a. Обґрунтування розміру витрат реагентів Розрахунок річної потреби у реагентах здійснено виходячи з: фактичних показників якості вихідної води у водосховищі «Відсічне» (високий вміст марганцю, заліза та органічних речовин, сезонні коливання кольоровості та каламутності), нормативних вимог щодо якості питної води відповідно до ДСанПіН 2.2.4-171-10, середньодобових обсягів подачі води споживачам (близько 50 тис. м?/добу, що складає понад 18 млн м? на рік), результатів лабораторних випробувань доз реагентів у лабораторних та виробничих умовах, аналізу фактичного споживання реагентів у попередні роки. Таким чином, розмір витрат визначається на підставі технологічної потреби та розрахункових доз реагентів, що корегуються відповідно до фактичної якості вихідної води. Технічні та якісні характеристики В тендерній документації та технічних завданнях були визначені наступні параметри: Хлор рідкий (Cl?) – відповідність ДСТУ 2435-94, масова частка активної речовини не менше 99,8 %, використовується для первинного знезараження сирої води та підтримки за-лишкового хлору у мережі. Гіпохлорит натрію (NaOCl) – відповідність ДСТУ EN 901:2017, масова частка актив-ного хлору не менше 10 %, призначений для вторинного знезараження після водопровідних очисних споруд. Гідроксихлорид алюмінію – відповідність ТУ У та сертифікатам виробника, масова частка Al?O? не менше 19 %, застосовується для зниження каламутності та кольоровості води. При цьому вибір та обсяг застосування гідроксихлориду алюмінію визначався на підставі проведення порівняльного коагулювання різних зразків коагулянтів у лабораторних умовах, за результатами якого встановлено оптимальний реагент та його дозування для забезпечення стабільної якості питної води. Джерелом фінансування даної закупівлі є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства), що і зазначено в плані закупівель. КПКВК — це Код програмної класифікації видатків та кредитування бюджету. Це семизначний код, який використовується для класифікації бюджетних витрат і кредитування за певними програмами, цілями та за-вданнями, забезпечуючи прозорість бюджетного процесу. КПКВК обов'язковий для зазна-чення при створенні річних планів та в системі Prozorro, якщо джерелом фінансування є дер-жавний або місцевий бюджет. Забезпечення виконання договору була надана ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» у вигляді елек-тронного документу та оприлюднена в електронній системі закупівель в рамках проведеної закупівлі 15.07.2025р. (файл БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 003-354-2025ГРВ.zip). Розмір забезпечення виконання договору становить 2 588 849 грн. 41 коп., що складає 5% суми договору, що і вимагалось умовами тендерної документації. Перевірити електронний документ та підпис можна шляхом скачування архівного файла, відкривши папку та не відкриваючи документ БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 003-354-2025ГРВ Adobe Acrobat Document перетягнути його у віконце на сайті czo.gov.ua/verity. Додаток: - результати моніторингу з комерційними пропозиціями та інформацією із системи PROZORRO; - банківська гарантія ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ»; - протокол перевірки електронного підпису
Рішеня
03.09.2025 14:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 926 991 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2025 10:00
Замовник:
Житомирводоканал
Контактний телефон:
+380952834717
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
57 926 991 грн.
Період подання пропозицій
до 22.03.2025 10:00
Замовник:
Житомирводоканал
Контактний телефон:
+380952834717
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності