Показати схожі тендери

Закупівля Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу від Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-06-000396-a
Id Tender e8bdc797dd9143efba0824ad82ae0837
План UA-P-2025-02-06-000314-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.02.2025 08:44
Остання зміна 05.03.2025 15:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 693 310 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 933.1 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2025 08:42 до 25.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 06.02.2025 08:42
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.02.2025 08:42
до 22.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.02.2025 00:00
до 26.02.2025 10:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.02.2025 10:57
до 04.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.02.2025 10:57
до 05.03.2025 15:38
Період уточнень
з 06.02.2025 08:42 до 22.02.2025 00:00
Період оскарження
з 06.02.2025 08:42 до 22.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.02.2025 00:00 до 26.02.2025 10:57
Період кваліфікації
з 25.02.2025 00:00 до 26.02.2025 10:57
Основні параметри
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Категорія замовника – п.1 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» - орган державної влади , місце знаходження- вул. Дністровська, 30, м.Івано-Франківськ,76018
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 693 310 грн.
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
Назва предмета закупівлі
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
Очікувана вартість
2 693 310 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26933,1
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
Код ДК 021:2015
48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління системами
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Дністровська 30
Дата постачання по
31.12.2025 08:47
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Смартс"
Пропозиція:
2 666 376 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.02.2025 08:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
06.02.2025 08:43
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мурафа Соломія Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978314160
Замовник
ЄДРПОУ
14373087
Повна назва
Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул. Дністровська, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
Період вимог/скарг з 26.02.2025 10:57 по 04.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 00:00 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.02.2025 10:57
Довідка НАЗК
26.02.2025 10:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.02.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 08:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.02.2025 08:43
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ № 39 уповноваженої особи управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації 25 лютого 2025 р. м. Івано-Франківськ Порядок денний: Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Смартс" у Відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління системами № UA-2025-02-06-000396-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Смартс" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління № UA-2025-02-06-000396-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: «25» лютого 2025 року відбувся аукціон щодо процедури Відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління № UA-2025-02-06-000396-a. За результатами аукціону тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція ТОВ "Смартс"Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Смартс" у процедурі закупівлі № UA-2025-02-06-000396-a, виявлено наступну невідповідність: а саме не заповнений додаток 3 до тд. у складі тендерної пропозиції , та відсутні відповідно до Додатку 2 до тендерної документації п.3.3. Свідоцтво чи/або витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або витяг з Реєстру платників єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку (якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції). Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Смартс" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИВ: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Смартс" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління системами ( № UA-2025-02-06-000396-a ). 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Смартс" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа Соломія МУРАФА
Створено
25.02.2025 10:31
Надати до
26.02.2025 10:31
Договір
UA-2025-02-06-000396-a-b1
Підписаний і діє
Номер
№ 27
2 666 376 грн.
2 221 980 грн.
З ПДВ
Підписано
05.03.2025
Строк дії договору з
05.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
Номенклатура
Спеціалізований програмний продукт для програмно-технічного комплексу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Повна назва
Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14373087

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Смартс"
Повна назва
ТОВ "Смартс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44642681

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.03.2025 15:38
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 693 310 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380978314160
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 693 310 грн.
Період подання пропозицій
до 25.02.2025 00:00
Замовник:
Управління з питань цивільного захисту Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380978314160
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності