Зміст
ПРОТОКОЛ № 39
уповноваженої особи управління з питань цивільного захисту
Івано-Франківської обласної державної адміністрації
25 лютого 2025 р. м. Івано-Франківськ
Порядок денний:
Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "Смартс" у Відкриті торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління системами № UA-2025-02-06-000396-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації.
1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Смартс" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління № UA-2025-02-06-000396-a, та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
«25» лютого 2025 року відбувся аукціон щодо процедури Відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління № UA-2025-02-06-000396-a. За результатами аукціону тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція ТОВ "Смартс"Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Смартс" у процедурі закупівлі № UA-2025-02-06-000396-a, виявлено наступну невідповідність:
а саме не заповнений додаток 3 до тд. у складі тендерної пропозиції , та відсутні відповідно до Додатку 2 до тендерної документації п.3.3. Свідоцтво чи/або витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або витяг з Реєстру платників єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку (якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції).
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Смартс" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа
ВИРІШИВ:
1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Смартс" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 (CPV): 48781000-6 - Пакети програмного забезпечення для управління системами ( № UA-2025-02-06-000396-a ).
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Смартс" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Уповноважена особа Соломія МУРАФА