Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення) від ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-05-018036-a
Id Tender ca4070d047a848d7a399834b537f278e
План UA-P-2025-02-05-021418-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.02.2025 22:52
Остання зміна 09.06.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
289 920.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 899.21 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 22:51 до 14.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 22:51
до 11.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2025 22:51
до 11.02.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 14.02.2025 00:00
-
Період уточнень
з 05.02.2025 22:51 до 11.02.2025 00:00
Період оскарження
з 05.02.2025 22:51 до 11.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.02.2025 00:00
Основні параметри
ДК 021:2015: 39830000-9 - Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
289 920.6 грн.
Порошок пральний Persil. Миючий засіб для посуду Fairy. Миючий засіб для унітазу Domestos. Миючий засіб для вікон Clean. Відбілювач для тканини ACE. Кондиціонер для тканини Coccolino. Відбілювач білизна-гель Sama. Порошок для чищення Gala Лимон 500гр.
Назва предмета закупівлі
Порошок пральний Persil. Миючий засіб для посуду Fairy. Миючий засіб для унітазу Domestos. Миючий засіб для вікон Clean. Відбілювач для тканини ACE. Кондиціонер для тканини Coccolino. Відбілювач білизна-гель Sama. Порошок для чищення Gala Лимон 500гр.
Очікувана вартість
289 920.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2899,21
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 1 500 (кілограми)
Порошок пральний Persil .
Опис предмета закупівлі
Порошок пральний Persil .
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 200 (штуки)
Миючий засіб для посуду Fairy.
Опис предмета закупівлі
Миючий засіб для посуду Fairy.
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 180 (штуки)
Миючий засіб для унітазу Domestos.
Опис предмета закупівлі
Миючий засіб для унітазу Domestos.
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
180
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Миючий засіб для вікон Clean
Опис предмета закупівлі
Миючий засіб для вікон Clean
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 140 (штуки)
Відбілювач для тканин ACE.
Опис предмета закупівлі
Відбілювач для тканин ACE.
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 120 (штуки)
Кондиціонер для тканини Coccolino
Опис предмета закупівлі
Кондиціонер для тканини Coccolino
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 250 (штуки)
Відбілювач білизна-гель Sama
Опис предмета закупівлі
Відбілювач білизна-гель Sama
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 60 (штуки)
Порошок для чищення Gala Лимон 500гр
Опис предмета закупівлі
Порошок для чищення Gala Лимон 500гр
Код ДК 021:2015
39830000-9 - Продукція для чищення
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.Оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) днів від дня отримання Товару Замовником. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою платежу є дата зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович
Пропозиція:
185 195.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.02.2025 22:52
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Скасування
17.02.2025 09:25
Вирішив: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
17.02.2025 09:25
-
09.06.2025 14:14
Вирішів: 1. Відмінити Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень та підпункту 1 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
09.06.2025 14:15
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Белім
Електронна пошта
Телефон
380983136418
Замовник
ЄДРПОУ
03189831
Повна назва
ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Поштовий індекс
20014
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
с. Вікторівка
Адреса
ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Порошок пральний Persil. Миючий засіб для посуду Fairy. Миючий засіб для унітазу Domestos. Миючий засіб для вікон Clean. Відбілювач для тканини ACE. Кондиціонер для тканини Coccolino. Відбілювач білизна-гель Sama. Порошок для чищення Gala Лимон 500гр.
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.02.2025 00:00 по 22.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.02.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-02-000071
Дата створення проекту
02.06.2025 14:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
02.06.2025 16:09
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 15:16
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
24.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 02.06.2025 № 66-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель /закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-05-018036-a, 05.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.06.2025 00:00
Документи рішення
02.06.2025 16:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); розгляду тендерної пропозиції; відміни процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вікторівського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.02.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; рішення Комісії АМКУ від 03.03.2024 № 3206-р/пк-пз; пояснення Замовника, отримане 05.06.2025 в електронній системі закупівель; інформацію про відміну. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що станом на 02.06.2025 тендерна пропозиція фізичної особи-підприємця Матвійчука Віталія Анатолійовича (далі – ФОП Матвійчук В.А.) не розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку замовником до 20 робочих днів, чим порушено пункти 36, 41 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону, та на порушення пункту 50 Особливостей відкриті торги не відмінено. Відповідно до пункту 36 замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з протокольним рішенням від 09.06.2025 Замовником відміненено процедуру закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Матвійчука В.А. встановлено порушення пунктів 36, 41, 50 Особливостей та частини десятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; стану виконання рішення Комісії АМКУ; відміни процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 15:16
Документи висновку
12.06.2025 15:16
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-05-018036-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі: - яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? - чому тендерна пропозиція ФОП Матвійчук Віталій Анатолійович не була розглянута протягом п’яти робочих днів з дня визначення її найбільш економічно вигідною, в тому числі з урахуванням можливості аргументованого продовження такого строку до 20 робочих днів? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
03.06.2025 16:43
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 16:43
-
Відповідь
ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення (порошок пральний, миючий засіб для посуду, миючий засіб для унітазу, миючий засіб для вікон, відбілювач для тканини, кондиціонер для тканини, відбілювач білизна-гель, порошок для чищення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-05-018036-a)
В межах проведення моніторингу надаємо пояснення. Щодо питання першого. Обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по закупівлі здійснено шляхом статистичного аналіз у загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі з урахуванням примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Кількість необхідного товару визначена з урахуванням залишку товару та норм витрат товару, що є предметом закупівлі. Щодо питання другого. Інформуємо, що фактична потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі, відсутня. Проте рішення про відміну закупівлі на підставі пп. 1 п. 50 Особливостей досі не було прийнято, що спричинило порушення термінів розгляду тендернох пропозиції. Враховуючи зазначене та з метою усунення порушення, розглядається питання про скасування закупівлі.
Рішеня
05.06.2025 06:15
Замовник
Документи повідомлення
05.06.2025 06:19
-
05.06.2025 06:19
-
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
289 920.6 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2025 00:00
Замовник:
ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
380983136418
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
289 920.6 грн.
Період подання пропозицій
до 14.02.2025 00:00
Замовник:
ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Контактний телефон:
380983136418
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності