Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника від Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-05-017986-a
Id Tender fcb35f57c7c343e197ed2fc7aca54351
План UA-P-2025-02-05-021437-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.02.2025 22:27
Остання зміна 04.03.2025 19:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 277 280 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 386.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 22:27 до 18.02.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 22:27
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2025 22:27
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.02.2025 12:00
до 21.02.2025 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2025 14:33
до 27.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.02.2025 14:33
до 04.03.2025 19:13
Період уточнень
з 05.02.2025 22:27 до 15.02.2025 00:00
Період оскарження
з 05.02.2025 22:27 до 15.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.02.2025 12:00 до 21.02.2025 14:33
Період кваліфікації
з 18.02.2025 12:00 до 21.02.2025 14:33
Основні параметри
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Закупівля проводиться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами й доповненнями) та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 277 280 грн.
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість
1 277 280 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6386,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
38 318
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
144 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
69065, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Е ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
1 097 280 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.02.2025 20:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуржій Олена Валентинівна
Електронна пошта
Телефон
380982695652
Замовник
ЄДРПОУ
13620112
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Поштовий індекс
69065
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ПРОВУЛОК ЯВІРНИЙ, будинок 8А
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Період вимог/скарг з 21.02.2025 14:33 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 12:00 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
21.02.2025 14:33
Довідка НАЗК
21.02.2025 14:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 12:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 22:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 22:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Частиною 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Перевіркою тендерної пропозиція учасника встановлено, що пропозиція підписана УЕП, що суперечить вимогам Тендерної документації. Для усунення даної невідповідності учаснику необхідно підписати тендерну пропозицію КЕП.
Створено
20.02.2025 09:44
Надати до
21.02.2025 09:44
Договір
UA-2025-02-05-017986-a-b1
Підписаний і діє
Номер
275
1 097 280 грн.
1 097 280 грн.
З ПДВ
Підписано
28.02.2025
Строк дії договору з
28.02.2025
по
30.11.2025
Номенклатура
144 000 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
144 000
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Повна назва
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13620112

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Е ІНЖИНІРИНГ"
Повна назва
ТОВ "Е ІНЖИНІРИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42503825

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2025 19:13
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-18-000008
Дата створення проекту
18.04.2025 16:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.04.2025 17:03
Дата публікації висновку про результати
09.05.2025 16:32
Дата завершення усунення порушень
15.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 114-46-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.04.2025 № 39-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 18.04.2025 № 39-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 6. UA-2025-02-05-017986-a, яку проводить Комунальне підприємство «Центр управління інформаційними технологіями»;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.04.2025 00:00
Документи рішення
18.04.2025 17:03
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: «09» травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору та внесення до нього змін. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП "Центр управління інформаційними технологіями" (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи (протокол від 1.02.2025 №23), протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції, тендерна пропозиція учасника ТОВ "Е ІНЖИНІРИНГ", повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2025 № 275 з додатками, запит на надання пояснень від 21.04.2025 та відповідь на нього від 25.04.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Дослідженням питань визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю розгляду тендерної пропозиції переможця ТОВ "Е ІНЖИНІРИНГ", укладання договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні
Дата висновку
09.05.2025 00:00
Дата публікації
09.05.2025 16:32
Документи висновку
09.05.2025 16:32
-
Повідомлення
Запит
1. Запит замовнику на пояснення
Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: ДК 021-2015:09310000-5 Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-05-017986-a), яка проведена КП "Центр управління інформаційними технологіями" (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі. 2) Згідно п.5.1 Проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що фактична вартість електричної енергії буде розраховуватися по завершенню розрахункового періоду, без зміни загальної ціни Договору, за формулою: Р = V ? (Црдн ? (1+ М/100) + Црдн ? Кнебал + Црдн ? Кп +Тпер) ? 1,2, грн. з ПДВ, де , Р – вартість електричної енергії за розрахунковий період (місяць) у гривні (UAH). Ціна електричної енергії за розрахунковий місяць у гривні, має бути округлена за правилами математичного округлення до мільйонних чисел після коми (шостого знаку після коми); V – обсяг спожитої електричної енергії за розрахунковий період (місяць) кВт·год.; Црдн – середньозважена ціна РДН за 1 кВт·год без ПДВ (визначена на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за розрахунковий місяць за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua; М – _______% маржа Постачальника за результатами аукціону; Кнебал – 0,05, постійні витрати постачальника на ринку електричної енергії, обслуговування і покриття небалансів електричної енергії (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі 5% від Црдн); Кп – 0,02, регульовані та фіксовані платежі, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу, операційні видатки, адміністративні видатки (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі 2% від Црдн); Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку відповідно до постанови НКРЕКП – (на дату укладення Договору _________ грн за 1 кВт·год без ПДВ та з дати зміни тарифу застосовується діючий тариф); 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %). Звертаємо увагу на положення щодо визначення розміру маржи, а саме вказано: М – _______% маржа Постачальника за результатами аукціону; При цьому в складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, в якому б була наведена інформація про розмір маржи, яка склалась за результатами аукціону. Враховуючи викладене прошу надати відповідь на наступні питання. 1. Яка величина маржі (вартості послуг учасника) включена до ціни пропозиції? Та який документ в складі тендерної пропозиції про це свідчить? (вказати назву файлу, номер сторінки, абзац тощо). 2. На підставі чого в укладеному договорі від 28.02.2025 №275 встановлено розмір маржи постачальника. 3) Також прошу надати інформацію з підтверджуючими документами щодо споживання електроенергії за завершені звітні періоди (місяці) поточного року з моменту укладання договору (рахунки, акти надання послуг тощо) з розрахунками фактичної вартості спожитої електроенергії. А також – документи про фактичну оплату за спожиту електроенергію. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Заступник начальника відділу Ігор КИСЕЛЬОВ
Рішеня
22.04.2025 11:04
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 11:04
-
Відповідь
Пояснення (Відповідь на запит)
На Ваш запит від 22.04.2025 року щодо надання пояснень в межах закупівлі UA-2025-02-05-017986-a Замовник КП «ЦУІТ» надає наступну інформацію: 1) На виконання вимоги щодо надання інформації та відповідних документів, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі, надаємо комерційні пропозиції постачальників, на підставі яких було вирахувано очікувану вартість предмета закупівлі (додаються до пояснення). 2) Відповідаючи на питання: 1.яка величина маржі (вартості послуг учасника) включена до ціни пропозиції? Та який документ в складі тендерної пропозиції про це свідчить? (вказати назву файлу, номер сторінки, абзац тощо). 2. На підставі чого в укладеному договорі від 28.02.2025 №275 встановлено розмір маржи постачальника, надаємо наступні пояснення: Пунктом 5.1 Додатку 4 (Проєкт договору) тендерної документації визначено, що фактична вартість електричної енергії буде розраховуватися по завершенню розрахункового періоду, без зміни загальної ціни Договору, за формулою. Таким чином, при укладенні договору про закупівлю запропонована Учасником-переможцем ціна електричної енергії повинна відповідати зазначеній у пункті 5.1 Додатку 4 (Проєкт договору) формулі. При укладенні договору, були визначені складові ціни електричної енергії, які передбачені пунктом 5.1 Додатку 4 (Проєкт договору), замість пропусків, а саме маржа Постачальника та тариф на послуги з передачі електричної енергії. Згідно укладеного договору №275 від 28.02.2025 р., маржа Постачальника визначена на рівні 7,1843070843918%. В той же час, умовами тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції інформації про розмір маржі, покладений в основу ціни електричної енергії, запропонованої Учасниками. Як результат, ненадання зазначеної інформації у складі тендерної пропозиції не є порушенням умов закупівлі та / або невідповідністю умовам тендерної документації та, як наслідок, не є підставою для надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель та / або підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема: - інформацією та / або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Тендерна документація містить перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зазначений перелік оформлений, як окремий додаток до тендерної документації, а саме Додаток 1 до тендерної документації. Так, Учасником-переможцем ТОВ «Е Інжиніринг» у складі тендерної пропозиції було надано у повному обсязі документи та / або інформацію, які вимагалися Замовником у Додатку 1 до тендерної документації. Невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «Е Інжиніринг», які були б підставою для надання вимоги про їх усунення, відповідно до пункту 43 Особливостей (затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р.) (далі – Особливості), під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Е Інжиніринг» відсутні. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е Інжиніринг», відповідно до пункту 44 Особливостей, також відсутні, оскільки, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 44 Особливостей. Як було зазначено, таким додатком до тендерної документації є Додаток 1, вимоги якого були виконані ТОВ «Е Інжиніринг» у повному обсязі. За результатами оцінки тендерної пропозиції, ТОВ «Е Інжиніринг» правомірно було визначено переможцем процедури закупівлі, відповідно до пункту 41 Особливостей. Враховуючи викладене, Учасником ТОВ «Е Інжиніринг» виконано умови тендерної документації, внаслідок чого його тендерна пропозиція є такою, що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостям. Виходячи з того, що інформація про розмір маржі від Учасників не вимагалася, під час подання тендерної пропозиції, документ в складі тендерної пропозиції, який свідчив би про розмір маржі у складі тендерної пропозиції ТОВ «Е Інжиніринг» правомірно відсутній. Ціна електричної енергії, визначена в договорі про закупівлю №275 від 28.02.2025 р., визначена на підставі ціни Учасника-переможця у електронній системі закупівель та ціни, зазначеній ТОВ «Е Інжиніринг» у заповненій формі Додатку 4 до тендерної документації (Тендерна пропозиція). Ціна електричної енергії, зазначена у договорі №275 від 28.02.2025 р., відповідає запропонованій ТОВ «Е Інжиніринг» ціні електричної енергії, як в цілому, так і при розрахунку її за формулою, зазначеною у пункті 5.1 Додатку 4 до тендерної документації (Проєкт договору). Підсумовуючи викладене, в договорі про закупівлю №275 від 28.02.2025 р. визначено розмір маржі Постачальника (ТОВ «Е Інжиніринг») на підставі поданої тендерної пропозиції та зазначеної Учасником-переможцем ціни електричної енергії. Таким чином, фактична ціна електричної енергії, визначена в укладеному між Замовником і Учасником-переможцем договорі про закупівлю, включно з величиною маржі Постачальника, відповідає пункту 5.1 Додатку 4 до тендерної документації (Проєкт договору) та зазначеній у тендерній пропозиції ТОВ «Е Інжиніринг» ціни електричної енергії. Додатково зазначаємо, що Замовником було надіслано постачальнику ТОВ «Е Інжиніринг» офіційний запит з проханням надати відповідь на питання стосовно нарахування маржі, станом на 17 год. 00 хв. 25.04.2025 року відповідь не надходила, у разі надходження відповіді Замовником буде невідкладно додано її до пояснень. 3) У відповідь на третє питання щодо надання інформації з підтверджуючими документами щодо споживання електроенергії за завершені звітні періоди (місяці) поточного року з моменту укладання договору (рахунки, акти надання послуг тощо) з розрахунками фактичної вартості спожитої електроенергії. А також – документи про фактичну оплату за спожиту електроенергію, надаємо Акт рахунок купівлі продажу електричної енергії № 275/264 від 15.04.2025 року та Платіжну інструкцію № 127 від 17.04.2025 року (додається до пояснення). Уповноважена особа КП ЦУІТ КЕП Анастасія РЯСНА
Рішеня
25.04.2025 18:28
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 277 280 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 12:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Контактний телефон:
380982695652
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 277 280 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 12:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Центр управління інформаційними технологіями"
Контактний телефон:
380982695652
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності