Показати схожі тендери

Закупівля Благоустрій (облаштування) Алеї Слави міста Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області від Новодністровська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-05-017276-a
Id Tender 673b748eabb544d1aca9db6bcf9ff591
План UA-P-2025-02-05-020499-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.02.2025 19:17
Остання зміна 11.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 691 279 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
46 912.79 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 19:14 до 20.02.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 19:14
до 17.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2025 19:14
до 17.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 13:48
до 05.03.2025 12:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2025 15:15
до 11.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.03.2025 12:46
-
Період уточнень
з 05.02.2025 19:14 до 17.02.2025 00:00
Період оскарження
з 05.02.2025 19:14 до 17.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 13:48 до 05.03.2025 12:46
Період кваліфікації
з 21.02.2025 13:48 до 05.03.2025 12:46
Основні параметри
Благоустрій (облаштування) Алеї Слави міста Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
4 691 279 грн.
Благоустрій (облаштування) Алеї Слави міста Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області
Назва предмета закупівлі
Благоустрій (облаштування) Алеї Слави міста Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області
Очікувана вартість
4 691 279 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
46912,79
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 13:25
Закінчення аукціону
21.02.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Благоустрій (облаштування) Алеї Слави міста Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
60236, Україна, Чернівецька область, м.Новодністровськ, м-н "Діброва"
Дата постачання по
31.12.2025 19:19
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Злотьєва Ольга Володимирівна
Пропозиція:
4 189 165.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕРЕЧИНА"
Пропозиція:
4 691 275.82 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 13:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
11.02.2025 11:20
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
11.02.2025 11:01
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сабаш Світлана Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380374133731
Факс
+380374131154
Сайт:
https://novod-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05398510
Повна назва
Новодністровська міська рада
Поштовий індекс
60236
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Новодністровськ
Адреса
м-н "Діброва", 25
Кваліфікація
Лот № 1 Благоустрій (облаштування) Алеї Слави міста Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області
Період вимог/скарг з 28.02.2025 15:15 по 06.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 13:48 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник ФОП Злотьєва Ольга Володимирівна не підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , так як згідно підпункту 1.3. п.1 додатку 1 до ТД вимагалось : На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), укладеного та виконаного в періоді 2022 – 2024 роки. Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт по облаштуванню алей, площ та подібних об’єктів будівництва. Учаснику необхідно надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами (при наявності), - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, - Додатково до договору потрібно надати -позитивний відгук від контрагента про виконання договору. Відповідно учасником надано два договори укладені в 2025 році (вимога 2022-2024 роки): - договір № 28-5/01/25 від 28.01.2025 р. передбачає виконання робіт Реконструкція приміщення міської поліклініки під облаштування ритуальної зали у місті Новодністровськ Чернівецької області, мікрорайон Сонячний 1/1», які не відповідають критерію роботи по облаштуванню алей, площ та подібних об’єктів будівництва. Крім того договір не виконаний (виконання часткове). - договір № 2/2201 від 22.01.2025 року роботи об’єкту «Поточний ремонт операторної АЗС 24/026» , які не відповідають критерію роботи по облаштуванню алей, площ та подібних об’єктів будівництва. Крім того договір не виконаний копії документів на підтвердження виконання не подані. Таким чином Учасник закупівлі ФОП Злотьєва Ольга Володимирівна не підтвердила досвід виконання аналогічного договору/ договорів. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Злотьєва Ольга Володимирівна на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. А саме, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття ТП невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї ТП, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в ЕСЗ повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
28.02.2025 15:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.02.2025 14:02
Витяг з ЄДР
21.02.2025 14:02
Витяг з ЄДР
21.02.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 19:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 19:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Злотьєва Ольга Володимирівна (ІПН 3088220528, адреса: Україна, 60236, Чернівецька обл., Дністровський район, м.Новодністровськ, м-н «Сонячний», будинок 13, кв.16). виявлено такі невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» необхідно надати машини та механізми, які будуть застосовуватись для виконання робіт(довідка форма 1) (обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт ) Відповідно в учасника відсутні наступні механізми: - Автогрейдер середнього типу; - Автомобіль бортовий; - Автонавантажувач; - Електростанції пересувні, потужність 2 кВт; - Машина поливально-мийна, місткість 6000л; - Навантажувач одноковшевий; - Підіймачі щоглові; - Прес-ножиці комбіновані; - Установка для зварювання ручного дугового (постійного струму); - Щітки дорожні навесніна базі трактора; - Бадді, місткість 2 куб.м; - Вібратори глибинні; - Вібратори поверхневі; - Пилка дискова електрична; - Розпушувачі причіпні; - Трамбівки пневматичні; - Молоток відбійний не включений в довідку за формою 1 (згідно поданої накладної). (відповідно Підпункт 1,1, п.1 Додатку 1 до ТД ). Оновити довідку згідно форми 1 додатку 1ТД (обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт) та надати підтверджуючі документи, які повинні підтверджувати наявність основних засобів (підпункт 1.1 п.1 додатку 1 до ТД). 2) З метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику на підтвердження досвіду необхідно надати аналогічний договір. Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт по облаштуванню алей, площ та подібних об’єктів будівництва. Зазначений кваліфікаційний критерій покликаний підтвердити можливість учасника виконати умови договору, які будуть визначені в результаті здійснення закупівлі, з огляду на певний позитивний досвід учасника.. Учасником поданий договір за аналогічним кодом ДК відповідно до коду Єдиного закупівельного словника але за даним договором не здійснювалось робіт по облаштуванню алей, площ та подібних об’єктів (відповідно підпункт.1.3. п.1 Додатку 1 до ТД). Надати оновлену Довідку за формою 3 та аналогічний договір щодо виконання робіт по облаштуванню алей, площ та подібних об’єктів будівництва. 3) В довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід п.1 вказаний виконроб, електромонтер 5 р. – Середній Степан Михайлович, в колонці підтвердний документ даної довідки зазначений навчальний документ але навчальний документ не поданий (відповідно підпункт 1.2, пункту 1 Додатку 1 до ТД ). Уточнити інформацію по даному працівнику. 4) На підтвердження Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надано довідку в довільній формі, а необхідно подати Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності Додатку 3 до тендерної документації(відповідно пункт 4 додатку 1 до ТД). Надати підписаний учасником додаток 3 до тендерної документації.
Створено
25.02.2025 14:19
Надати до
26.02.2025 14:19
Період вимог/скарг з 05.03.2025 12:46 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 15:15 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Станом на 15.10 год.04.03.2025 року учасник ТОВ "СМЕРЕЧИНА" не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ "СМЕРЕЧИНА" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
05.03.2025 12:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.02.2025 15:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 19:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 19:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "СМЕРЕЧИНА" (ЄДРПОУ 41865404, 58003, Чернівецька обл., м.Чернівці, вул. Буковинська,33А) виявлено такі невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» необхідно надати машини та механізми, які будуть застосовуватись для виконання робіт(довідка форма 1) (обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт ) Відповідно в учасника відсутні наступні механізми: - автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 5 т; - автонавантажувач, вантажопідйомністю 5т; - машини мозаїчно-шліфувальні. Оновити довідку згідно форми 1 додатку 1ТД (обладнання та матеріально-технічна база, які зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (будівельні машини та механізми, які будуть застосовуватись під час виконання робіт) та надати підтверджуючі документи, які повинні підтверджувати наявність основних засобів (підпункт 1.1 п.1 додатку 1 до ТД).
Створено
03.03.2025 15:10
Надати до
04.03.2025 15:10
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 691 279 грн.
Період подання пропозицій
до 20.02.2025 20:00
Замовник:
Новодністровська міська рада
Контактний телефон:
+380374133731
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
4 691 279 грн.
Період подання пропозицій
до 20.02.2025 20:00
Замовник:
Новодністровська міська рада
Контактний телефон:
+380374133731
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності