Показати схожі тендери

Закупівля Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації від ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-02-05-016516-a
Id Tender 1ae39292e5d347e7b9df3483c9099c8c
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 05.02.2025 17:25
Остання зміна 12.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 569 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 690 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 12.02.2025 00:00 до 17.02.2025 23:00
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 17:20
до 11.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.02.2025 11:51
до 07.03.2025 11:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.02.2025 17:37
до 12.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.03.2025 11:55
-
Період уточнень
з 05.02.2025 17:20 до 11.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.02.2025 11:51 до 07.03.2025 11:55
Період кваліфікації
з 18.02.2025 11:51 до 07.03.2025 11:55
Основні параметри
Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 569 000 грн.
Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації
Назва предмета закупівлі
Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації
Очікувана вартість
2 569 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25690,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.02.2025 11:28
Закінчення аукціону
18.02.2025 11:51
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 10 (штуки)
Виготовлення рекламних конструкцій з назвою Замовника
Опис предмета закупівлі
Виготовлення рекламних конструкцій з назвою Замовника
Код ДК 021:2015
31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 10 (послуга)
Підготовка технічної документації для розміщення Рекламних конструкцій та оформлення дозвільної документації на розміщення Рекламних конструкцій
Опис предмета закупівлі
Підготовка технічної документації для розміщення Рекламних конструкцій та оформлення дозвільної документації на розміщення Рекламних конструкцій
Код ДК 021:2015
31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 10 (послуга)
Відкриття та закриття контрольної картки порушення благоустрою у зв’язку з демонтажем/монтажем Рекламних конструкцій
Опис предмета закупівлі
Відкриття та закриття контрольної картки порушення благоустрою у зв’язку з демонтажем/монтажем Рекламних конструкцій
Код ДК 021:2015
31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник здійснює авансовий платіж, що становить 30% (тридцять відсотків) від Загальної вартості Рекламних конструкцій, протягом 10 (десяти) операційних днів з дати підписання цього Договору та на його підставі.
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата, що становить 70% (сімдесят відсотків) від Загальної вартості Рекламних конструкцій здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) операційних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та Акту приймання-передачі товару, по кожному об’єкту окремо з урахуванням раніше здійсненого платежу.
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙБІСІ СОЛЮШЕН"
Пропозиція:
2 100 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ "ПРОМО ЮГ"
Пропозиція:
2 080 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.02.2025 11:28
Документи закупівлі
05.02.2025 17:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайло БЕРКУН
Електронна пошта
Телефон
+380445941170
Сайт:
http://ukrgasbank.com
Замовник
ЄДРПОУ
23697280
Повна назва
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Поштовий індекс
03087
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Єреванська, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації
Період вимог/скарг з 25.02.2025 17:37 по 28.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 11:51 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ «РЕКЛАМНА КОМПАНІЯ «ПРОМО ЮГ» (ідентифікаційний код в ЄДР: 43334379) не відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
25.02.2025 17:37
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учасник! За результатами розгляду Вашої пропозиції в електронних торгах на закупівлю Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації (код згідно з ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016516-a) повідомляємо, що Замовником виявлені наступні невідповідності: - у наданій, відповідно до вимог п. 1.1. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, ціновій пропозиції, зокрема в Таблиці 1, Таблиці 2, Таблиці 3, некоректно зазначено суму ПДВ. Також, загальна вартість виготовлення рекламних конструкцій з назвою Замовника (Таблиця 1) не співпадає з пооб’єктною вартістю. - у наданій, відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, довідці про підтвердження наявності досвіду виконання (в повному обсязі) не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, відсутня інформація про адреси контрагентів, не повністю зазначено ПІБ контактних осіб контрагента та некоректно зазначено номер договору з контрагентом ТОВ «ЕПІЦЕНТР К». - у наданих, на виконання вимог п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації документах: • Сканованій копії Договору №2024/09/06-Р від 06.09.2024, відсутній Додаток №1. Також Специфікації до договору надані не в повному обсязі. Не надано Акт надання послуг до Специфікації №27. Відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі. • Сканованій копії Договору №05/09 від 05.09.2023 від 06.09.2024, відповідно умов п.2 Специфікацій №№1,2,3 строк поставки Товару – грудень 2023 року, видаткові накладні на Товари датовані 2024 роком. Відсутнє підтвердження зміни строків поставки Товару. Відсутнє підтвердження виконання договору в повному обсязі. - не надано підтвердження наявності досвіду у Учасника в оформленні дозвільної документації на розміщення рекламних конструкцій, що вимагалось п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не завантажено копії документів, що підтверджують право власності або користування обладнанням зазначеним у довідці та не підтверджено право користування приміщенням офісу компанії (відсутній витяг про право власності), що вимагалось п. 1.4. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано документи, що підтверджують наявність у Учасника необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та не надано документи, підтверджуючі рівень освіти працівників, що вимагалось п. 1.5. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано копії посвідчень про проходження навчання та/або перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4, які в обов’язковому порядку повинні мати не менше 2 (двох) працівників, відповідно до вимог п. 1.6. розділу 1 додатку 6 тендерної. - не надано Лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, що вимагалось п. 1.7. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що вимагалось п. 1.9. розділу 1 додатку 6 тендерної документації.. Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначену невідповідність.
Створено
21.02.2025 18:37
Надати до
22.02.2025 18:37
Період вимог/скарг з 07.03.2025 11:55 по 12.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.02.2025 17:37 по 05.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ «ЕЙБІСІ СОЛЮШЕН» (ідентифікаційний код в ЄДР: 40853780) не відповідає умовам тендерної документації
Документи кваліфікації
07.03.2025 11:55
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашої пропозиції в електронних торгах на закупівлю Виготовлення рекламних конструкцій з назвою банку та оформлення дозвільної документації (код згідно з ДК 021:2015 – 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура) (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-05-016516-a) повідомляємо, що Замовником виявлені наступні невідповідності: - У наданій, відповідно вимог до п. 1.1. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, ціновій пропозиції, зокрема в Таблиці 3, некоректно зазначено суму ПДВ та Загальну вартість послуг, з ПДВ. - У наданій, відповідно до вимог п. 1.2. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, довідці про підтвердження наявності досвіду виконання (в повному обсязі) не менше 2 (двох) договорів з аналогічним предметом закупівлі, не зазначено ЄДРПОУ/РНОКПП контрагентів (замовників): ТОВ «ІНТЕРОКО», ТОВ «ФОРА», Групи компаній «АПТЕКА ДОБРОГО ДНЯ», Групи компаній «МЕД СЕРВІС» та дати закінчення виконання зобов’язань за договорами, в повному обсязі. У всіх зазначених аналогічних договорах відсутня інформація щодо телефонів контактних осіб контрагента (замовника), номеру та дати договору. - Не завантажено документів на підтвердження наявності досвіду виконання договорів з аналогічним предметом закупівлі (скановані копії оригіналів договорів з усіма додатками, рекомендаційних листів-відгуків від контрагентів (замовників) або документів, що підтверджують повне виконання зазначених договорів у повному обсязі, (акти виконаних робіт / акти наданих послуг / тощо)), що вимагалось п. 1.3. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - Наданий Гарантійний лист не містить інформації про наявність у Учасника зварювального апарату та плотеру ріжучого, також не завантажено копії документів, що підтверджують право власності або користування Учасника зазначеним обладнанням та право власності на виробниче приміщення 800 м2, що вимагалось п. 1.4. розділу 1 додатку 6 тендерної документації - Не надано документи, що підтверджують наявність у Учасника необхідної кількості працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору та не надано документи, підтверджуючі рівень освіти працівників, що вимагалось п. 1.5. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - В супереч вимог п. 1.6. розділу 1 додатку 6 тендерної документації, не надано Гарантійний лист, який підтверджує, що не менше 2 (двох) працівників, які будуть залучені до виконання робіт на об’єктах АБ «УКРГАЗБАНК», в обов’язковому порядку матимуть при собі: • посвідчення щодо проходження навчання та/ або перевірки знань Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Держнаглядохоронпраці від 09.01.1998 № 4; • посвідчення для відповідального за роботи на висоті виконання робіт з підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видані Державною службою України з питань праці. Копії відповідних посвідчень також не завантажені; - Не надано Лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого Товару вимогам Замовника, що вимагалось п. 1.7. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - Не надано інформацію у довільній формі з кодом доступу (унікальна цифрова послідовність кількістю від 6 до 12 символів) до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, що вимагалось п. 1.9. розділу 1 додатку 6 тендерної документації. - У наданому, відповідно вимог до п. 1.11. розділу 1 додатку 6 тендерної документації Опитувальнику (Додаток 4 до Документації), не повністю зазначено найменування предмету закупівлі. - У наданій, відповідно вимог до п. 1.12. розділу 1 додатку 6 тендерної документації Анкеті - опитувальнику (Додаток 5 до Документації), п. 1 містить не повну інформацію (не зазначено назву контрагента). Враховуючи викладене, вимагаємо усунути зазначені невідповідності.
Створено
27.02.2025 17:49
Надати до
28.02.2025 17:49
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 569 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.02.2025 23:00
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Контактний телефон:
+380445941170
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 569 000 грн.
Період подання пропозицій
до 17.02.2025 23:00
Замовник:
ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Контактний телефон:
+380445941170
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності