Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1). (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки) від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-05-015941-a
Id Tender 81e6b5625b1e4df3b401b428257ca039
План UA-P-2025-02-05-018440-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 05.02.2025 16:49
Остання зміна 11.06.2025 12:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 746 680.07 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 733.4 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 16:49 до 15.02.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 16:49
до 12.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2025 16:49
до 12.02.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 17.02.2025 12:04
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.03.2025 14:36
до 23.03.2025 00:00
Період уточнень
з 05.02.2025 16:49 до 12.02.2025 00:00
Період оскарження
з 05.02.2025 16:49 до 12.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.02.2025 12:04
Основні параметри
Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1). (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами детальніше див. тендерну документацію Джерело фінансування – власні кошти Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 746 680.07 грн.
Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) - ДК 021:2015 - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
Назва предмета закупівлі
Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) - ДК 021:2015 - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
Примітки
Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) - ДК 021:2015 - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки. Місце надання послуг на території Замовника.
Очікувана вартість
4 746 680.07 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23733,4
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
17.02.2025 11:17
Закінчення аукціону
17.02.2025 12:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1).
Код ДК 021:2015
50532200-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування трансформаторів
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата за надані послуги за цим договором проводиться Замовником на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі послуг за умови реєстрації податкової накладної, оформленої не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання покупцем на електронну адресу [email protected] повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за надані послуги за цим договором проводиться Замовником на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДНІПРОСПЕЦСЕРВІС"
Пропозиція:
4 738 386.65 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС"
Пропозиція:
4 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ КОМПАНІЯ ТРАНС ХОЛДИНГ
Пропозиція:
3 932 227.59 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Український центр Енергоремонт
Пропозиція:
3 799 380.78 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕНЕРГОІМПОРТ"
Пропозиція:
4 399 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВК ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ"
Пропозиція:
4 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 17.02.2025 11:17
Критерії закупівлі
Скасування
09.04.2025 16:28
- в порушення вимог пункту 41 Особливостей, вимог підпункту 10 статті 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) (Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.) та вимог абз. 1, 3 пункту 3 наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі — Порядок) (Розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється Замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. ) – подовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ ТРАНС ХОЛДИНГ» код згідно з ЄДРПОУ 37901472 існує формально, тому, що інформація вважається розміщеною з дотриманням вимог законодавства, якщо Замовник виконав усі дії, передбачені Законом та Порядком. Якщо ж на розміщену в електронній системі закупівель інформацію не було накладено кваліфікованого електронного підпису посадової особи Замовника, відповідальної за її оприлюднення, така інформація вважається розміщеною з порушенням вимог чинного законодавства. – на теперішній час кваліфікований електронний підпис посадової особи не накладено на інформацію про те, що розгляд подовжено, тому системою не сформовано Протокол/Повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції та термін визначення переможця процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю чи відхилення тендерної пропозиції Учасника, що визначена найбільш економічно вигідною сплив - усунути зазначені порушення неможливо. Керуючись п.п. 2 (неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, а саме: ненакладення кваліфікованого електронного підпису на рішення та не прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю чи відхилення тендерної пропозиції Учасника, в порядку та в терміни, встановлені чинним законодавством,Особливостями та Порядком) пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги з особливостями.
09.04.2025 16:29
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Салій Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
0487271430
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) - ДК 021:2015 - 50530000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки.
Період вимог/скарг з 17.03.2025 14:36 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.02.2025 12:04 по 18.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
- в порушення вимог Таблиці №1 Додатку №1 «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та в порушення вимог п.п. 1.4. пункту 1 «Інші документи, які повинен подати Учасник торгів» Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» до тендерної документації, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону надано калькуляцію на послуги з капітального ремонту силового трансформатора 2Т типу ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 зав. № 146998 в якій виявлені невідповідності, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника надано калькуляцію на послуги, в складі якої надано відповідні розшифровки матеріалів та комплектуючих виробів. Проте, в супереч вимогам Таблиці №1 Додатку №1 «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі» калькуляцією Учасника не передбачено відповідний обсяг послуг, а саме: - в порушення вимог п. 5 Таблиці №1 Додатку №1 обсяг послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту трансформатора ТДТНЖ 40000/110/35/27,5 У1 Т1 у розшифруванні по статті витрат «Матеріали та комплектуючі вироби» запропоновано гума УМ лист у кількості 335 кг та гума УМ полоса у кількості 15 кг, разом 350 кг, проте як вимагалось – «Заміна гумових ущільнень всіх з’єднань трансформатора» – 0,365 т.; - в порушення вимог п. 6 Таблиці №1 Додатку №1 обсяг послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту трансформатора ТДТНЖ 40000/110/35/27,5 У1 Т1 у розшифруванні по статті витрат «Матеріали та комплектуючі вироби» відсутні температурні датчики; - в порушення вимог п. 19 Таблиці №1 Додатку №1 обсяг послуг, які обов’язково необхідно надати під час капітального ремонту трансформатора ТДТНЖ 40000/110/35/27,5 У1 Т1 у розшифруванні по статті витрат «Матеріали та комплектуючі вироби» запропоновано ремкомплект привода РПН у кількості 1 шт., проте як вимагалось – «Заміна сальників приводу РПН» – 4 шт. ; Також надано відповідні розшифровки витрат за статтею «Заробітна плата виробничих працівників», проте, не дають чіткого розуміння чи враховано обсяг послуг відповідно до вимог Таблиці №1 Додатку №1 «ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні характеристики та інші вимоги до предмета закупівлі», а саме, як приклад: - позиція 1 «Виконання електричних вимірів трансформатора до ремонту та після ремонту» у кількості послуга 2; - позиція 3 «Відновлення властивостей трансформаторного масла, з виконанням дегазації, регенерації, осушуванням та доливанням трансформаторного масла до нормативного рівня»; - позиція 6 «Ремонт схеми шафи автоматики обдуву трансформатора»; - позиція 10 «Ремонт запобіжного пристрою»; - позиція 12 «Ремонт радіаторів охолодження»; - позиція 25 «Ремонт термосифонних фільтрів»; - позиція 27 «Ремонт активної частини трансформатора»; - позиція 28 «Сушка активної частини трансформатора» і таке інше. Враховуючи, що тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр Енергоремонт» код згідно з ЄДРПОУ 33583465 підлягає відхиленню за вищезазначеними невідповідностями, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель не розміщувалося та 24 години на усунення виявлених невідповідностей не застосовується. Невідповідності, виправлення яких передбачено пунктом 43 Особливостей (в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо), а саме: - в порушення вимог п.п. 3.1. п.3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку №2 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» надано довідку від 13.02.2025 р. № 8 про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів в якій зазначено договір від 09.10.2019 № ОД/Е-19-68/НЮ, про те як надані скан-копії документів, що підтверджують виконання зазначеного договору свідчать про інший номер договору, а саме - № ОД/Е-19-681/НЮ; - в порушення вимог п.1.4 Додатку № 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам Замовника» до тендерної документації – у наданій калькуляції на послуги з капітального ремонту силового трансформатора 2Т типу ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 зав. № 146998, проте як предмет закупівлі є послуги з капітального ремонту тягового трансформатора 40000/110/35/27,5 У1 Т1 з розшифровками по статті витрат «Матеріали та комплектуючі вироби» не по всіх позиціях вказано повні найменування запасних частин, матеріалів та обладнання (марку, тип або креслення), що не дає змоги зрозуміти чи відповідають вказані у розшифруванні по статті витрат «Матеріали та комплектуючі» матеріали, запасні частини та обладнання вимогам замовника; Додатково: надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в якої не зазначено ні регіон, ні область за місцем виконання робіт/експлуатації підвищеної небезпеки, що змінюється, що не дає змоги зрозуміти чи має право проводити послуги з застосуванням машин, механізмів, устаткування підвищенної небезпеки за адресою Замовника. Відхилити тендерну пропозицію Учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр Енергоремонт» код згідно з ЄДРПОУ 33583465 відповідно до абз. 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) та до абз. 5 (не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;) п.п.2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Подовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр Енергоремонт» код згідно з ЄДРПОУ 33583465 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922- VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості). Служба електропостачання - ініціатор закупівлі №26911546 №UA-2025-02-05-015941-a (лист служби електропостачання № Е-02/851 від 24.02.2025р.). Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «Український центр Енергоремонт» код згідно з ЄДРПОУ 33583465 до 20 робочих днів згідно п. 10 ст. 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з вимогами Особливостей. - ПРОТОКОЛ № _14_/С_ від _24_._02_. 2025 р. ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕННОЮ ОСОБОЮ ПРИ ПРОВЕДЕНІ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ з ОСОБЛИВОСТЯМИ у період дії воєнного стану по напрямках фінансування «капітальні інвестиції» та «ремонти» регіональної філії «Одеська залізниця» АТ«Укрзалізниця».
Дата продовження строку розгляду
24.02.2025 16:44
Дата кінця розгляду
18.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 14:36 по 15.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» код згідно з ЄДРПОУ 37901472 до 20 робочих днів згідно п. 10 ст. 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з вимогами Особливостей. Вирішено: Опублікувати повідомлення щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» код згідно з ЄДРПОУ 37901472 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922- VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) за предметом закупівлі: - Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) - ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Документи кваліфікації
17.03.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:49
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для можливості більш детального аналізу пропозиції учасника, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» код згідно з ЄДРПОУ 37901472 до 20 робочих днів згідно п. 10 ст. 29 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з вимогами Особливостей. Вирішено: Опублікувати повідомлення щодо подовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ «ТРАНС ХОЛДИНГ» код згідно з ЄДРПОУ 37901472 до 20 робочих днів в порядку та в терміни, встановлені відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922- VIII «Про публічні закупівлі» в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами (далі – Закон) та згідно з постановою КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Особливості) за предметом закупівлі: - Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) - ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Дата продовження строку розгляду
24.03.2025 20:18
Дата кінця розгляду
15.04.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000033
Дата створення проекту
13.05.2025 12:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 14:59
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 17:16
Дата завершення усунення порушень
30.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 Одеса № 95 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 № 003100-18/5618-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 13.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 13.05.2025 № 95 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 3 UA-2025-02-05-015941-a 05.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 14:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: скаргу товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ ТРАНС ХОЛДИНГ» до процедури закупівлі від 16.04.2025 № UA-2025-02-05-015941-a.c1, рішення Комісії від 28.04.2025 № 6656-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника, надані 23.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 20.05.2025 про надання інформації та відповідних документів щодо виконання рішення Комісії від 28.04.2025 № 6656-р/пк-пз про скасування рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії «Одеська залізниця» (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1). (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-05-015941-a Замовник 23.05.2025 надав інформацію, в якій зазначив, що відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Виходячи з наведених приписів, Регіональну філію «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» зобов’язано виконати рішення Комісії від 28.04.2025 № 6656-р/пк-пз у строк до 28.05.2025, або, у разі незгоди з вказаним рішенням, має право звернутися до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування такого рішення у відповідності до частини двадцять третьої статті 18 Закону у встановлений законом строк (до 28.05.2025 включно). Отже, враховуючи той факт, що на даний час, строк на оскарження зазначеного рішення ще не сплив, Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» зазначає, що готує адміністративний позов до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення від 28.04.2025 №6656-р/пк-пз по процедурі закупівлі за № UA-2025-02-05-015941-a, який буде пред’явлений до Київського окружного адміністративного суду у строк не пізніше 28.05.2025, про що буде оприлюднена відповідна позовна заява.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання стану виконання рішення Комісії як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 17:16
Документи висновку
26.05.2025 17:16
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.05.2025 15:27
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 15:27
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2025 № 6656-р/пк-пз про скасування рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії «Одеська залізниця» (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1). (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-05-015941-a. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
20.05.2025 16:19
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 16:19
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-2025-02-05-015941-a
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ [email protected] ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-2025-02-05-015941-a ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2025-02-05-015941-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Згідно запиту Держаудитслужби України надаємо пояснення: 1.Замовником для забезпечення надійної та стійкої роботи трансформатора відповідно до п. 13.3.29 ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій та мереж. Правила», було проведено процедуру закупівлі за предметом: послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1) (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки). Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» - очікувана вартість закупівлі була визначена шляхом направлення листів-запитів на надання комерційних пропозицій: від 26.09.2024 №Е-04/321 ТОВ «СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС», від 01.10.2024 №Е-04/327 ПрАТ «ЕЛЕКТРО», від 01.10.2024 №Е-04/326 ТОВ «ЕНЕРГО МОНІТОРИНГ», від 26.09.2024 №Е-04/323 ТОВ «Компанія «ТРАНС ХОЛДИНГ». Надано три комерційні пропозиції. Серед комерційних пропозицій встановлено, що пропозиція ТОВ «СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС» є найменшою із запропонованих та становить 5 215 257,35 грн. (6 258 308,83грн.). За результатами проведеного моніторингу рівня цін матеріалів та запасних частин, що наявні у відкритому доступі у мережі Інтернет встановлено різницю вартості матеріалів та обладнання в сторону збільшення на 197 120,00 грн. Очікувану вартість прийнято у розмірі 5 018 137,35 грн без ПДВ (6 021 764,82 грн з ПДВ) з урахуванням зменшення ціни на суму 197 120,00 грн. Оголошено процедуру закупівлі № UA-2024-12-02-007919-a. За результатами розкриття пропозицій 25.12.2024 прийняли участь 3 учасники: ТОВ «АМА-БУД» м. Запоріжжя, ТОВ «ДНІПРОСПЕЦСЕРВІС» м. Запоріжжя, Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС» м. Запоріжжя. Результати розкриття пропозицій наведені в таблиці: № з/р Учасник Пропозиція, грн. без ПДВ 1. ТОВ «АМА-БУД» 4 267 930,30 2. ТОВ «НВК ЕЛЕКТРОПІВДЕНМОНТАЖ» 4 970 000,00 3. ТОВ «СМАРТ ЕНЕРДЖІ СЕРВІС» 5 002 109,92 Закупівлю відмінено. Вдруге очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 1 р. ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. З трьох первинних пропозицій процедури закупівлі № UA-2024-12-02-007919-a пораховано середньо арифметичне для послуг з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця", та прийнята у розмірі – 4 746 680,07 тис. грн. без ПДВ (5 696 016,09 з ПДВ). Оголошено процедуру закупівлі № UA-2025-02-05-015941-a. 2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель. Додаток 1 архів WinRaR, 23 документи. Заступник начальника служби електропостачання Олексій ЛІСОВСЬКИЙ
Рішеня
21.05.2025 16:51
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення_запит_UA-M-2025-05-13-000033_2
На запит від 20.05.2025 року Південного Офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-02-05-015941-a, Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії "Одеська залізниця" (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1). (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки), щодо надання пояснень (інформації та документів) з наступного питання: надати інформацію та відповідні документи щодо виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2025 № 6656-р/пк-пз про скасування рішення про відміну процедури закупівлі – «Послуги з капітального ремонту тягового трансформатора підстанції регіональної філії «Одеська залізниця» (тип ТДТНЖ-40000/110/35/27,5 У1 Т1). (- ДК 021:2015 - 50530000-9- Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-05-015941-a. На виконання запиту від 20.05.2025 Південного Офісу Держаудитслужби по процедурі закупівлі №UA-2025-02-05-015941-a про виконання рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2025 № 6656-р/пк-пз, повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Виходячи з наведених приписів, АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» зобов’язано виконати рішення Комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2025 №6656-р/пк-пз в строк до 28.05.2025, або, у разі незгоди з вказаним рішенням, має право звернутися до Київського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом про визнання протиправним та скасування такого рішення у відповідності до ч. 23 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» у встановлений законом строк (до 28.05.2025 включно). Отже, враховуючи той факт, що на даний час, строк на оскарження зазначеного рішення ще не сплив, АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» зазначає, що готує адміністративний позов до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення від 28.04.2025 №6656-р/пк-пз по процедурі закупівлі №UA-2025-02-05-015941-a, який буде пред’явлений до Київського окружного адміністративного суду у строк не пізніше 28.05.2025, про що буде оприлюднена відповідна позовна заява. Уповноважена особа регіональної філії «Одеська залізниця» Надія САЛІЙ
Рішеня
23.05.2025 10:41
Замовник
Документи повідомлення
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 746 680.07 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2025 15:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
0487271430
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
4 746 680.07 грн.
Період подання пропозицій
до 15.02.2025 15:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
0487271430
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності