Показати схожі тендери

Закупівля ПРОДУКТОВІ НАБОРИ від КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-05-014564-a
Id Tender ce5ff6ff612347009c1e1bc9438dc23a
План UA-P-2025-01-22-022767-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.02.2025 16:07
Остання зміна 04.03.2025 09:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 341 620 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 160.5 грн. (0,13 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 16:06 до 13.02.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 16:06
до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2025 16:06
до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.02.2025 12:32
до 20.02.2025 09:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.02.2025 12:59
до 26.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.02.2025 09:18
до 04.03.2025 09:43
Період уточнень
з 05.02.2025 16:06 до 10.02.2025 00:00
Період оскарження
з 05.02.2025 16:06 до 10.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.02.2025 12:32 до 20.02.2025 09:18
Період кваліфікації
з 14.02.2025 12:32 до 20.02.2025 09:18
Основні параметри
ПРОДУКТОВІ НАБОРИ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 709 520 грн.
ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні)
Назва предмета закупівлі
ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні)
Очікувана вартість
1 709 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8547,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.02.2025 11:49
Закінчення аукціону
14.02.2025 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
ПРОДУКТОВИЙ НАБІР
Код ДК 021:2015
15897300-5 - Продуктові набори
Кількість
1 676
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
03115, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість Товару за цінами, зазначеними в Специфікації в національній валюті України шляхом банківського переказу на поточний рахунок Продавця протягом 5 ( п'яти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної уповноваженими представниками Сторін У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС"
Пропозиція:
1 708 179.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Пропозиція:
1 699 966.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
Пропозиція:
1 528 512 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.02.2025 11:49
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
632 100 грн.
ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку
Назва предмета закупівлі
ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку
Очікувана вартість
632 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3160,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
14.02.2025 12:03
Закінчення аукціону
14.02.2025 12:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
ПРОДУКТОВИЙ НАБІР
Код ДК 021:2015
15897300-5 - Продуктові набори
Кількість
903
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
03115, Україна, Київська область, Київ, ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість Товару за цінами, зазначеними в Специфікації в національній валюті України шляхом банківського переказу на поточний рахунок Продавця протягом 5 ( п'яти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної уповноваженими представниками Сторін У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок на зазначені цілі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПІКОР ПЛЮС"
Пропозиція:
631 829.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Пропозиція:
628 488 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВФ "ВІКОНТ"
Пропозиція:
582 435 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.02.2025 12:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.02.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Клименко
Електронна пошта
Телефон
380954004501
Замовник
ЄДРПОУ
05395828
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Поштовий індекс
03115
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛ. М. КОТЕЛЬНИКОВА, будинок 32/11
Кваліфікація
Лот № 1 ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні)
Період вимог/скарг з 18.02.2025 12:59 по 24.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.02.2025 12:32 по 22.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Розгляд на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", яка визначена найбільш економічно вигідною на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні) та прийняття рішення щодо її відхилення відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Номер у Prozorro UA-2025-02-05-014564-a 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів з особливостями на закупівлі ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні) визначена тендерна пропозиція учасника по ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" ЄДРПОУ 20423276 (далі - ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" /учасник) Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено: 1. Пунктом 1 Розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 1) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «Запропонований асортимент товару буде розглядатися замовником при наявності пакету документів та фото запропонованого товару. (надати фото товару) На фото запропонованого товару повинно бути відображене: Загальне фото з назвою харчового продукту; Відповідність до умов ТУ, ДСТУ. Виробник, або оператор ринку, або імпортер. Дата виготовлення/ термін (строк) придатності та/або дата «спожити до»» Учасником у складі пропозиції не подано: А). ЖОДНОГО ФОТО запропонованого товару на ОЛІЮ СОНЯШНИКОВУ НЕРАФІНОВАНУ ФАСОВАНУ, не меньше 1л. Б). ФОТО на консерви м'ясорослинні. Каші з м’ясом «Каша гречана з яловичиною», консерви м'ясорослинні. Каші з м’ясом «Каша рисова з яловичиною» в яких відображена інформація про виробника, або оператора ринку, або імпортера. 2. Пунктом 1 Розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 1) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «На підтвердження якості та безпечності запропонованого товару Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - скановану копію з оригіналу / або скановану копію сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/TS 22002-5:2020(ISO/TS 22002-5:2019, IDT) ««Програми-передумови системи безпечності харчових продуктів. Частина 5. Транспортування та зберігання», чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі якщо сертифікат виданий більше року тому, то Учасник надає ще звіт про останній наглядовий аудит Учасником у складі пропозиції не подано сканованої копії з оригіналу / або сканованої копії сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/TS 22002-5:2020(ISO/TS 22002-5:2019, IDT) ««Програми-передумови системи безпечності харчових продуктів. Частина 5. Транспортування та зберігання», чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 3. Пунктом 1 Розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 1) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «На підтвердження якості та безпечності запропонованого товару Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - скановані копії з оригіналу / або скановані копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції (товару) наявність яких передбачена чинним законодавством: копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, тощо (відповідно до яких зроблений протокол випробувань/експертний висновок).» ? Учасником у складі пропозиції не подано ЖОДНОЇ сканованої копії з оригіналу / або сканованої копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції (товару) наявність яких передбачена чинним законодавством: копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар ОЛІЮ СОНЯШНИКОВУ НЕРАФІНОВАНУ ФАСОВАНУ, не менше 1л. 4. Пунктом 1 Розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 1) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «- скановані копії з оригіналу / або скановані копії протокол випробувань/експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією (надати копію акредитаційного документу такої лабораторії та договір з лабораторією, дійсний впродовж 2025 року), щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, датований не більше 60-ти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дані документи мають бути видані на ім’я Учасника закупівлі або на Виробника товару.» Учасником у складі пропозиції не подано ЖОДНОЇ сканованої копії з оригіналу / або сканованої копій протоколу випробувань/експертного висновку, виданого відповідною акредитованою лабораторією…. Учасником надано лист – пояснення, в якому зазначено, що на момент подання тендерної документації проведені дослідження знаходяться в обробці та на документальному оформленні. Лист – пояснення не являється належним підтвердженням вищеописаної вимоги. Мінекономіки у листі № 3304-04_6037-06 від 07.02.2022 (далі - Мінекономіка) зазначає наступне: “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.” Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення по закупівлі ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні)
Документи кваліфікації
18.02.2025 12:59
Повідомлення про рішення
14.02.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:07
Період вимог/скарг з 20.02.2025 09:03 по 26.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 12:59 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол № 17 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" ЄДРПОУ 34200887 ( далі ТОВ "Руол Стандарт" /учасник) в відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні) (далі- Лот 1). Номер у Prozorro UA-2025-02-05-014564-a Прийняття рішення про визначення учасника ТОВ "Руол Стандарт" переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Руол Стандарт" згідно з вимогами Закону з урахуванням Особливостей та рішення про намір укласти договір. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" по Лоту 1 на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. Відтак, Замовник визначає учасника ТОВ "Руол Стандарт" по Лоту 1 переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог Закону з урахуванням Особливостей необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ "Руол Стандарт" переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ВИРІШИЛА (рішення): 1. Визначити ТОВ "Руол Стандарт" переможцем в відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні), та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю на суму 1 699 966,80 грн. з ПДВ. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ "Руол Стандарт" переможцем в відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 1 Продуктові набори малозабезпеченим, одиноким громадянам та іншим верствам населення міста Києва (щоквартальні) та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
20.02.2025 09:04
Довідка НАЗК
20.02.2025 09:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Лот № 2 ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку
Період вимог/скарг з 18.02.2025 13:03 по 24.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.02.2025 12:32 по 22.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1.Розгляд на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", яка визначена найбільш економічно вигідною на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ(Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку та прийняття рішення щодо її відхилення відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Номер у Prozorro UA-2025-02-05-014564-a 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до оцінки електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією відкритих торгів з особливостями на закупівлі ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку визначена тендерна пропозиція учасника по ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" ЄДРПОУ 20423276 (далі - ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" /учасник) Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції було встановлено: 1. У Розділі 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 2) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «Запропонований асортимент товару буде розглядатися замовником при наявності пакету документів та фото запропонованого товару. (надати фото товару) На фото запропонованого товару повинно бути відображене: Загальне фото з назвою харчового продукту; Відповідність до умов ТУ, ДСТУ. Виробник, або оператор ринку, або імпортер. Дата виготовлення/ термін (строк) придатності та/або дата «спожити до» Учасником у складі пропозиції не подано: А). ЖОДНОГО ФОТО запропонованого товару на ОЛІЮ СОНЯШНИКОВУ НЕРАФІНОВАНУ ФАСОВАНУ, не меньше 1л. Б). ФОТО консерви м'ясорослинні. Каші з м’ясом «Каша рисова з яловичиною» в яких відображена інформація про виробника, або оператора ринку, або імпортера. 2. У Розділі 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 2) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «На підтвердження якості та безпечності запропонованого товару Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - скановану копію з оригіналу / або скановану копію сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/TS 22002-5:2020(ISO/TS 22002-5:2019, IDT) ««Програми-передумови системи безпечності харчових продуктів. Частина 5. Транспортування та зберігання», чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. У разі якщо сертифікат виданий більше року тому, то Учасник надає ще звіт про останній наглядовий аудит Учасником у складі пропозиції не подано сканованої копії з оригіналу / або сканованої копії сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів, виданого на ім’я Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO/TS 22002-5:2020(ISO/TS 22002-5:2019, IDT) ««Програми-передумови системи безпечності харчових продуктів. Частина 5. Транспортування та зберігання», чинний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 3. У Розділі 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 2) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «На підтвердження якості та безпечності запропонованого товару Учасник у складі тендерної пропозиції має надати наступні документи: - скановані копії з оригіналу / або скановані копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції (товару) наявність яких передбачена чинним законодавством: копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар, тощо (відповідно до яких зроблений протокол випробувань/експертний висновок).» ? Учасником у складі пропозиції не подано ЖОДНОЇ сканованої копії з оригіналу / або сканованої копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції (товару) наявність яких передбачена чинним законодавством: копію посвідчення про якість та/або декларація виробника, та/або сертифікат відповідності на товар ОЛІЮ СОНЯШНИКОВУ НЕРАФІНОВАНУ ФАСОВАНУ, не менше 1л. 4. У Розділі 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (по лоту 2) Додатку 1 до тендерної документації було визначено вимогу: «- скановані копії з оригіналу / або скановані копії протокол випробувань/експертний висновок, виданий відповідною акредитованою лабораторією (надати копію акредитаційного документу такої лабораторії та договір з лабораторією, дійсний впродовж 2025 року), щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні та фізико-хімічні, датований не більше 60-ти денної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дані документи мають бути видані на ім’я Учасника закупівлі або на Виробника товару.» Учасником у складі пропозиції не подано ЖОДНОЇ сканованої копії з оригіналу / або сканованої копій протоколу випробувань/експертного висновку, виданого відповідною акредитованою лабораторією….. Учасником надано лист – пояснення, в якому зазначено, що на момент подання тендерної документації проведені дослідження знаходяться в обробці та на документальному оформленні. Лист – пояснення не являється належним підтвердженням вищеописаної вимоги. Мінекономіки у листі № 3304-04_6037-06 від 07.02.2022 (далі - Мінекономіка) зазначає наступне: “У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.” Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення по закупівлі ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку.
Документи кваліфікації
18.02.2025 13:02
Повідомлення про рішення
14.02.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 16:07
Період вимог/скарг з 20.02.2025 09:18 по 26.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 13:03 по 26.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Протокол 18 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт" ЄДРПОУ 34200887 ( далі ТОВ "Руол Стандарт" /учасник) в відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку (далі- Лот 2). Номер у Prozorro UA-2025-02-05-014564-a Прийняття рішення про визначення учасника ТОВ "Руол Стандарт" переможцем процедури закупівлі та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі — Закон). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Руол Стандарт" згідно з вимогами Закону з урахуванням Особливостей та рішення про намір укласти договір. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ "Руол Стандарт" по Лоту 2 на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено, відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. Відтак, Замовник визначає учасника ТОВ "Руол Стандарт" по Лоту 2 переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог Закону з урахуванням Особливостей необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ "Руол Стандарт" переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ВИРІШИЛА (рішення): 1. Визначити ТОВ "Руол Стандарт" переможцем в відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку , та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю на суму 628 488,00 грн. з ПДВ. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ "Руол Стандарт" переможцем в відкритих торгах (з особливостями) на закупівлю ПРОДУКТОВІ НАБОРИ (Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні) ЛОТ. 2 Продуктові набори до Міжнародного дня людей з інвалідністю, Міжнародного Дня громадян похилого віку та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
20.02.2025 09:18
Довідка НАЗК
20.02.2025 09:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
18.02.2025 13:03
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-02-05-014564-a-c1
Підписаний і діє
Номер
05/25
1 699 966.8 грн.
1 416 639 грн.
З ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 676 (набір)
ПРОДУКТОВИЙ НАБІР
Номенклатура
ПРОДУКТОВИЙ НАБІР
Кількість
1 676
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05395828

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34200887

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2025 09:16
-
Підписаний договір
UA-2025-02-05-014564-a-b2
Підписаний і діє
Номер
06/25
628 488 грн.
523 740 грн.
З ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
903 (набір)
ПРОДУКТОВИЙ НАБІР
Номенклатура
ПРОДУКТОВИЙ НАБІР
Кількість
903
Одиниця виміру
набір
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Повна назва
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05395828

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Руол Стандарт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34200887

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.03.2025 09:43
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 341 620 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2025 15:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Контактний телефон:
380954004501
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 341 620 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2025 15:00
Замовник:
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Контактний телефон:
380954004501
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності