Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області від ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-05-011381-a
Id Tender 8f8b219a1c5b4084a1589f3c858212f0
План UA-P-2025-02-05-008617-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 05.02.2025 14:55
Остання зміна 19.04.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 698 073.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 490.37 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 14:48 до 20.02.2025 14:33
Завершено
Період уточнень
з 05.02.2025 14:48
до 17.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.02.2025 14:48
до 17.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.02.2025 14:57
до 07.03.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.02.2025 11:37
до 13.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 07.03.2025 11:03
-
Період уточнень
з 05.02.2025 14:48 до 17.02.2025 00:00
Період оскарження
з 05.02.2025 14:48 до 17.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 21.02.2025 14:57 до 07.03.2025 11:03
Період кваліфікації
з 21.02.2025 14:57 до 07.03.2025 11:03
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 698 073.6 грн.
Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області
Очікувана вартість
10 698 073.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53490,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.02.2025 14:34
Закінчення аукціону
21.02.2025 14:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
35700, Україна, Рівненська область, Здолбунів, Мазепи гетьмана, 25
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюватимуться з урахуванням статті 49 Бюджетного кодексу України, протягом 5 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Західміськбуд"
Пропозиція:
10 635 388.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ"
Пропозиція:
10 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.02.2025 14:34
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.02.2025 14:15
Оголошення про проведення закупівлі
-
05.02.2025 14:48
-
05.02.2025 14:48
Критерії прийнятності
05.02.2025 14:48
Критерії прийнятності
05.02.2025 14:48
Критерії прийнятності
Скасування
19.04.2025 00:00
Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Підставою для прийняття рішення про відміну є Протокол №69 спільного засідання постійної комісії з питань бюджету, фінансів, податків, соціально-економічного розвитку та реалізації державної регуляторної політики Здолбунівської міської ради від 03.03.2025 року.
08.04.2025 14:58
-
08.04.2025 14:57
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Самкова
Електронна пошта
Телефон
+380966649896
Замовник
ЄДРПОУ
43929773
Повна назва
ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
35700
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
місто Здолбунів
Адреса
вул. Мазепи гетьмана, будинок 25
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області
Період вимог/скарг з 28.02.2025 11:37 по 06.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 14:57 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
28.02.2025 11:37
Повідомлення про рішення
-
21.02.2025 14:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 14:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.02.2025 14:48
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі по тексту – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. При розгляді тендерної пропозицій ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ" (далі по тексту – Учасник) замовником були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання вимог пп. 1.2. додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, довідку за формою 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник на виконання вимог даного підпункту надав довідку від 05.02.2025 № 29 «Довідка про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів», що не відповідає формі 2 пп.1.2 додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо виконати вимогу пп 1.2 додатку 1 до тендерної документації та подати на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі довідку за формою 2. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання вимог пп. 1.2 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав наявність обов’язкового обладнання, устаткування, механізми тощо, які будуть залучені при виконанні робіт на об’єкті та при розрахунку договірної ціни, а саме: - Автогрейдер середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; - Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 3 т ; - Автомобіль бортовий, вантажопідйомність 5 т; - Апарат для газового зварювання і різання; - Апарат для зварювання поліпропіленових труб діаметром від 16 до 75 мм, потужність 1,5 кВт; - Дриль електрична; - Екскаватор, місткість ковша 0,25 м3; - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв; - Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 5 м3/хв; - Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; - Коток дорожній самохідний вібраційний, маса 13 т; - Навантажувач одноковшевий, вантажопідйомність 1 т; - Навантажувач одноковшевий, вантажопідйомність 2 т; - Перфоратор електричний; - Пилка дискова електрична; - Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]; - Шуруповерт. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник на виконання даної вимоги подав довідку від 05.02.2025 № 29 «Довідка про наявність в Учасника обладнання, будівельних машин та/або механізмів» у складі своєї тендерної пропозиції. Проте, у даній довідці відсутня обов’язкова позиція - Автогрейдер середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо виконати вимогу пп 1.2 додатку 1 до тендерної документації та додати у довідку за формою 2 на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт обов’язкову позицію - Автогрейдер середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]. 3. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання вимог пп. 1.2 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав документ про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт або свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) на кожну позицію, що підлягає такій реєстрації і зазначена в довідці за формою 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документ про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт або свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) на кожну позицію, що підлягає такій реєстрації і зазначена в довідці за формою 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: просимо виконати вимогу пп 1.2 додатку 1 до тендерної документації та додати на підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій документ про державну реєстрацію машин, механізмів, техніки (техпаспорт або свідоцтво про державну реєстрацію, тощо) на кожну позицію, що підлягає такій реєстрації і зазначена в довідці за формою 2. 4. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання вимог пп 1.3 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, довідку за формою 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник на виконання цієї вимоги надав довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 19.02.2025 № 3. Відповідно до зноски «** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)», у 5 графі довідки не зазначено документ, що підтверджує наявність кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог пп. 1 додатку 1 до тендерної документації просимо надати довідку за формою 3, із зазначенням документів, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)» у 5 графі довідки за формою 3. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на виконання вимог пп. 1.3.1.3. додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав наявність інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, кваліфікаційна категорія якого не нижче другої, на підтвердження чого надати сертифікат і кваліфікаційне посвідчення. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не зазначив наявність інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, кваліфікаційна категорія якого не нижче другої, та не надав на підтвердження чого сертифікат і кваліфікаційне посвідчення. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог пп. 1.3.1.3. додатку 1 до тендерної документації підтвердити обов’язкову наявність інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, кваліфікаційна категорія якого не нижче другої, шляхом надання сертифікату і кваліфікаційного посвідчення на зазначену особу. 6. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: На виконання вимог пп. 1.3.1.6. додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав наявність кваліфікованого спеціаліста «покрівельник сталевих покрівель», на підтвердження чого учасник повинен надати копії диплому або свідоцтва, або посвідчення про присвоєння кваліфікованого рівня. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не підтвердив наявність кваліфікованого спеціаліста «покрівельник сталевих покрівель», шляхом надання копії диплому або свідоцтва, або посвідчення про присвоєння кваліфікованого рівня у складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог пп. 1.3.1.6. додатку 1 до тендерної документації підтвердити обов’язкову наявність кваліфікованого спеціаліста «покрівельник сталевих покрівель», на підтвердження чого учасник повинен надати копії диплому або свідоцтва, або посвідчення про присвоєння кваліфікованого рівня. 7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог пп. 1.3.1.7. додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав наявність фахівця/інженера (власного або залученого на підставі договірних відносин) щодо проведення діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції кваліфікаційного атестату щодо права такої особи на провадження діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не підтвердив наявність фахівця/інженера (власного або залученого на підставі договірних відносин) щодо проведення діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції кваліфікаційного атестату щодо права такої особи на провадження діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог пп. 1.3.1.7. додатку 1 до тендерної документації підтвердити обов’язкову наявність фахівця/інженера (власного або залученого на підставі договірних відносин) щодо проведення діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель, кваліфікація якого підтверджується шляхом надання кваліфікаційного атестату щодо права такої особи на провадження діяльності з сертифікації енергетичної ефективності будівель 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог пп. 1.3.1.8. додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав наявність фахівця/інженера (власного або залученого на підставі договірних відносин) щодо проведення діяльності з обстеження інженерних систем будівель, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції кваліфікаційного атестату щодо права такої особи на провадження діяльності з обстеження інженерних систем будівель. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не підтвердив наявність фахівця/інженера (власного або залученого на підставі договірних відносин) щодо проведення діяльності з обстеження інженерних систем будівель, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції кваліфікаційного атестату щодо права такої особи на провадження діяльності з обстеження інженерних систем будівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог пп. 1.3.1.8. додатку 1 до тендерної документації підтвердити обов’язкову наявність фахівця/інженера (власного або залученого на підставі договірних відносин) щодо проведення діяльності з обстеження інженерних систем будівель, кваліфікація якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції кваліфікаційного атестату щодо права такої особи на провадження діяльності з обстеження інженерних систем будівель. 9. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: На виконання вимог 1.3.2. додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження володіння знаннями з питань охорони праці працівниками, зазначених в довідці (форма 3), учасник повинен надати копію або сканований оригінал протоколу або витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці та копію або сканований оригінал посвідчень про перевірку таких знань на ім’я кожного працівника (посвідчення про проходження спеціального навчання мають бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції Учасником). Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив володіння знаннями з охорони праці працівниками, зазначеними в довідці (форма 3), учасник не надав копію або сканований оригінал протоколу або витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці та копію або сканований оригінал посвідчень про перевірку таких знань на ім’я кожного працівника (посвідчення про проходження спеціального навчання мають бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції Учасником). Зокрема відсутні вищезазначені документи на таких працівників: Черняк Анатолій Миколайович, Марчук Юліана Віталіївна, Коваль Галина Миколаївна, Красько Любов Василівна, Галка Володимир Віталійович, Цехместрук Володимир Васильович, Галуха Володимир Іванович. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог 1.3.2. додатку 1 до тендерної документації підтвердити володіння знаннями з питань охорони праці працівниками, зазначеними в довідці (форма 3), шляхом надання копії або сканованого оригіналу протоколу або витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці та копію або сканований оригінал посвідчень про перевірку таких знань на ім’я кожного працівника (посвідчення про проходження спеціального навчання мають бути дійсними на момент подання тендерної пропозиції Учасником). Долучити вищезазначені документи на таких працівників: Черняк Анатолій Миколайович, Марчук Юліана Віталіївна, Коваль Галина Миколаївна, Красько Любов Василівна, Галка Володимир Віталійович, Цехместрук Володимир Васильович, Галуха Володимир Іванович. 10. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: На виконання вимог пп 1.3.3 додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника процедури закупівлі. Посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату дії договору згідно тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника процедури закупівлі. Посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату дії договору згідно тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог пп 1.3.3 додатку 1 до тендерної документації надати документи, що підтверджують проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки посадовими особами учасника процедури закупівлі. Посвідчення про проходження навчання з пожежної безпеки повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату дії договору згідно тендерної документації. 11. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: На виконання вимог пп. 1.4 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності Учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання за 2023 або 2024, складену відповідно до законодавства. Відповідно до абз. 2 пп. 1.4 додатку 1 до тендерної документації, зазначена звітність повинна бути подана із підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник подав у складі своєї тендерної пропозиції файл «Фінансова звітність.pdf», який містить фінансову звітність малого підприємства станом на 31.01.2024, проте не містить підтвердження (відмітку, квитанцію тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона була подана. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог абз. 2 пп. 1.4 додатку 1 до тендерної документації усунути невідповідність, шляхом подання фінансової звітності суб’єкта господарювання за 2023 або 2024 із підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких вона мала бути подана. 12. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: На виконання вимог абз. 3 пп. 5 додатку 1 до тендерної документації, замовник вимагав надати довідки в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника вищезазначена (вищезазначені) довідка (довідки) відсутня (відсутні). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог абз. 3 п. 5 додатку 1 до тендерної документації надати довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 13. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання пп. 9.1 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав подати у складі тендерної документації достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження відповідної діяльності, зокрема на вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння та монтаж системи пожежної сигналізації (надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника довідка довільної форми про наявність чинної ліцензії на вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння та монтаж системи пожежної сигналізації та/або чинна ліцензія або документ дозвільного характеру відсутні. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Просимо на виконання вимог пп 9.1 додатку 1 до тендерної документації надати документ, що свідчить про наявність чинної ліцензії на провадження відповідної діяльності, зокрема на вогнезахисне просочування поверхневе, вогнезахисне обробляння та монтаж системи пожежної сигналізації ( довідку в довільній формі, у якій зазначити про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру та/або чинну ліцензію або документ дозвільного характеру). 14. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до пп. 9.2 додатку 1 до тендерної документації замовником встановлена вимога щодо надання інформаційної довідки про учасника процедури закупівлі із зазначенням наступної інформації: - Повна та скорочена назва учасника та код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб- підприємців та фізичних осіб); - Організаційно-правова форма (за наявності). - Юридична адреса та поштова адреса (для юридичних осіб) або місцезнаходження (для фізичних осіб- підприємців та фізичних осіб); - Статус платника податку та індивідуальний податковий номер (за наявності); - Контактний номер телефону, Е-mail; - Банківські реквізити та інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог пп. 9.2 додатку 1 до тендерної документації подана довідка від 15.02.2025 № 34 «Відомості про учасника закупівлі». Проте, в даній довідці відсутні наступні пункти згідно заявлених вимог пп. 9.2 додатку 1 до тендерної документації, а саме: скорочена назва учасника, організаційно-правова форма (за наявності), юридична адреса та поштова адреса (для юридичних осіб), контактний номер телефону, інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимог пп. 9.2 додатку 1 до тендерної документації надати інформаційну довідку про учасника процедури закупівлі із доповненням наступної інформації: скорочена назва учасника, організаційно-правова форма (за наявності), юридична адреса та поштова адреса (для юридичних осіб), контактний номер телефону, інформація про наявність чи відсутність кредитної заборгованості. 15. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: відповідно до пп. 9.3 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагав дозвіл (або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - злив балонів із стисненим газом, їх зберігання; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд , а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - обстеження, ремонт і чищення повітропроводів та вентиляційних каналів; - застосування скловати, мастик на бітумній основі; - експлуатація обладнання, що працює під тиском, у складі: балонів кисневих. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі тендерної пропозиції надав скан копію оригіналу Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в колодязях, траншеях, котлованах; - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд , а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я; - обстеження, ремонт і чищення повітропроводів та вентиляційних каналів. Проте зазначена Декларація не містить дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки на наступні роботи: злив балонів із стисненим газом, їх зберігання, застосування скловати, мастик на бітумній основі, експлуатація обладнання, що працює під тиском, у складі: балонів кисневих. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимог пп. 9.3 додатку 1 до тендерної документації надати дозвіл (або декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - злив балонів із стисненим газом, їх зберігання; - застосування скловати, мастик на бітумній основі; - експлуатація обладнання, що працює під тиском, у складі: балонів кисневих. 16. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання вимог пп. 9.4 додатку 1 до тендерної документації та задля забезпечення виконання учасником заходів із управління відходами (в томі числі небезпечними) останній повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції документ (документи), який свідчитиме про спроможність такого учасника забезпечити комплекс послуг щодо управління відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності (скан копію копії/оригіналу відповідної ліцензії, скан копію копії/оригіналу договору, тощо). Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції документ (документи), який свідчитиме про спроможність такого учасника забезпечити комплекс послуг щодо управління відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності (скан копію копії/оригіналу відповідної ліцензії, скан копію копії/оригіналу договору, тощо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимог пп. 9.4 додатку 1 до тендерної документації надати у складі своєї тендерної пропозиції документ (документи), який свідчитиме про спроможність такого учасника забезпечити комплекс послуг щодо управління відходами, які утворюються в результаті господарської діяльності (скан копію копії/оригіналу відповідної ліцензії, скан копію копії/оригіналу договору, тощо). 17. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: на виконання вимог пп. 9.5 додатку 1 до тендерної документації та задля забезпечення правильної експлуатації електрообладнання та безпеки під час його роботи, учасник повинен надати документ, що свідчить про здійснення перевірки ізоляції опору електрообладнання. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав документ, що свідчить про здійснення перевірки ізоляції опору електрообладнання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: на виконання вимог пп. 9.5 додатку 1 до тендерної документації надати документ, що свідчить про здійснення перевірки ізоляції опору електрообладнання.
Створено
25.02.2025 15:52
Надати до
26.02.2025 15:52
Період вимог/скарг з 07.03.2025 11:03 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.02.2025 11:37 по 08.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.03.2025 11:03
Довідка НАЗК
07.03.2025 11:03
Повідомлення про рішення
28.02.2025 11:37
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-17-000066
Дата створення проекту
17.03.2025 14:36
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
17.03.2025 16:19
Дата публікації висновку про результати
31.03.2025 15:50
Дата завершення усунення порушень
04.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.03.2025 № 13-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.03.2025 № 13-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-05-011381-a 05.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.03.2025 00:00
Документи рішення
17.03.2025 16:19
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» в частині правомірності її відхилення, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд»», протоколи уповноваженої особи: від 28.02.2025 № 19, від 07.03.2025 № 20, повідомлення з вимогою по усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 20.03.2025, 21.03.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
31.03.2025 00:00
Дата публікації
31.03.2025 15:50
Документи висновку
31.03.2025 15:50
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-05-011381-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та на підставі яких розрахунків (підтвердити документально) визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. В складі пропозиції учасника - переможця ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд» на пітвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, що визначена Замовником у технічному завданні подано локальний кошторис на Ремонтно-будівельні роботи № 02-01-01, в якому в позиціях 26 та 251 учасник врахував розцінку для «Перевезення грунту до 15 км». Згідно тендерної документації Замовника (Додаток 4 до тендерної документації), в локальному кошторисі на Ремонтно-будівельні роботи № 02-01-01 в позиціях 26 та 251 вказана розцінка для «Перевезення сміття до 15 км». Поясніть вищевказану невідповідність. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.03.2025 17:27
Орган перевірки
21.03.2025 00:00
Документи повідомлення
17.03.2025 17:27
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-05-011381-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 2. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
18.03.2025 11:32
Орган перевірки
22.03.2025 00:00
Документи повідомлення
18.03.2025 11:32
-
Запит
Запит про надання пояснення (уточнюючий)
На "Запит про надання пояснень" від 18.03.2025 надати відповідь тільки на перше питання.
Рішеня
18.03.2025 11:43
Орган перевірки
22.03.2025 00:00
Документи повідомлення
18.03.2025 11:43
-
Відповідь
На виконання зЗапиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.03.2025 № 13-з надання пояснення
1. У відповідь на Запит Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 17.03.2025 № 13-з надати пояснення (інформацію, документи та матеріали) такого змісту: Замовником оголошено закупівлю "Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області" Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-05-011381-a шляхом проведення процедури закупівлі з використанням електронної системи закупівель згідно положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) повідомляємо наступне: Предмет закупівлі визначені в порядку, встановленому наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 року із застосуванням Єдиного закупівельного словника - національного класифікатора України ДК 021:2015. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено відповідно до потреб закупівель з урахуванням вимог законодавства та відображені в кошторисній документації «Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області» виконаний відповідно до вимог чинних кошторисних норм України та інших нормативних документів. Документація пройшла експертизу, отримано позитивний експертний звіт від Товариства з обмеженою відповідальністю "Експертна компанія "Основа" №ЕХ01:7590-7638-0501-7754 від 27 червня 2024 року. Документація затверджена Наказом директора Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради № 96 від 04.07.2024 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Посилання на сторінку https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3407590169136596265/optype=6 Очікувана вартість на об’єкт: «Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області» Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва без врахування коштів на здійснення технічного нагляду , вартості проектних робіт, експертизи проектної документації, коштів утримання служби замовника та коштів на здійснення авторського нагляду. Розмір бюджетного призначення на об’єкт: «Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області» Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи визначений виходячи з потреб на здійснення відповідних робіт по даному об’єкту та затверджений Рішенням Здолбунівської міської ради №2521 від 20 грудня 2024 року. 2. При розгляді документів пропозиції учасника ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд» по закупівлі «Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області» було виявлено, що в Локальному кошторисі №02-01-01, а саме в позиціях 26 та 251 було вказано назву розцінки як «Перевезення грунту до 15 км», однак учасником вірно застосовано вартість розцінки як для «Перевезення сміття до 15 км», що і вимагалося в технічному завданні. Так, проаналізувавши структуру розцінок, нами було встановлено, що при рівні середньомісячної заробітної плати 13707,89 грн. і показнику середньомісячної тривалості робочого часу - 169,58 люд-год вартість перевезення ґрунту до 15 км за 1 т становить 145,49 грн, вартість же перевезення сміття до 15 км за 1 т становить 158,40 грн. Отже при розрахунку договірної ціни учасником ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд» було правильно визначено вартість робіт, однак, помилково вказане її невірне найменування. Тому на наше переконання, вказана технічна помилка не є такою, через яку пропозиція Учасника ТОВ «Будівельна компанія «Західміськбуд» не відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а є такою, що не впливає на розмір цінової пропозиції учасника, не змінює ціну тендерної пропозиції та не призводить до її спотворення. На підтвердження пояснення надаємо такі документи: 1.Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; 2. Експертний звіт (позитивний) №ЕХ01:7590-7638-0501-7754 від 27 червня 2024 року.
Рішеня
20.03.2025 17:31
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
На виконання Запиту Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2025 року надати пояснення
1. У відповідь на Запит Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 18.03.2025 року надати пояснення (інформацію, документи та матеріали) такого змісту: У 2024 році надіслано лист Здолбунівській міській раді № 10-03- від 14.11.24 р. про виділення коштів на робочий проєкт "Капітальний ремонт приміщення відділення фізичної реабілітації Здолбунівського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Здолбунівської міської ради за адресою: вул. Мазепи гетьмана, 25, м. Здолбунів, Рівненської області" код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Станом на 2025 рік кошти виділено з місцевого бюджету згідно з Рішенням Здолбунівської міської ради № 2521 від 20.12.24 року по КПКВК 0113104. На підтвердження надаємо такі документи: Лист Здолбунівській міській раді № 10-03- від 14.11.24 р. Рішення Здолбунівської міської ради № 2521 від 20.12.24 року з додатками
Рішеня
21.03.2025 12:41
Замовник
Документи повідомлення
21.03.2025 12:41
-
21.03.2025 12:41
-
21.03.2025 12:41
-
21.03.2025 12:41
-
21.03.2025 12:42
-
Відповідь
На виконання Запиту про надання пояснення (уточнюючий) від 18 березня 2025 р. 11:43 Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Згідно Запиту про надання пояснення (уточнюючий) від 18 березня 11:43 від Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області відповідь на друге питання не надавалась. Відповідь на перше питання у Запит замовнику на пояснення від 18 березня 11:32 від Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області надано 21 березня 12:41
Рішеня
21.03.2025 14:55
Замовник
Документи повідомлення
21.03.2025 14:57
-
Торги відмінено
Очікувана вартість
10 698 073.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.02.2025 14:33
Замовник:
ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380966649896
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
10 698 073.6 грн.
Період подання пропозицій
до 20.02.2025 14:33
Замовник:
ЗДОЛБУНІВСЬКИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380966649896
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності