Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА "Бориспіль", складеної у відповідності до МСФЗ від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-04-009492-a
Id Tender 62af76a88d0645de87db509838977334
План UA-P-2025-02-03-018107-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 04.02.2025 13:58
Остання зміна 06.03.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.02.2025 13:58 до 13.02.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 04.02.2025 13:58
до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.02.2025 13:58
до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.02.2025 16:06
до 28.02.2025 11:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.02.2025 10:41
до 06.03.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.02.2025 11:35
-
Період уточнень
з 04.02.2025 13:58 до 10.02.2025 00:00
Період оскарження
з 04.02.2025 13:58 до 10.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 14.02.2025 16:06 до 28.02.2025 11:35
Період кваліфікації
з 14.02.2025 16:06 до 28.02.2025 11:35
Основні параметри
Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА "Бориспіль", складеної у відповідності до МСФЗ
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 000 000 грн.
Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА «Бориспіль», складеної у відповідності до МСФЗ, код ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА «Бориспіль», складеної у відповідності до МСФЗ, код ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
14.02.2025 15:43
Закінчення аукціону
14.02.2025 16:06
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Огляд проміжної фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ за 2024 рік
Опис предмета закупівлі
Огляд проміжної фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ за 2024 рік
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Аудит річної фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ за 2024 рік, Підписання Звіту аудитора в електронному вигляді в системі фінансової звітності або іншому діючому програмному забезпеченні в складі фінансової звітності на основі таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами в єдиному форматі (XBRL)
Опис предмета закупівлі
Аудит річної фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ за 2024 рік, Підписання Звіту аудитора в електронному вигляді в системі фінансової звітності або іншому діючому програмному забезпеченні в складі фінансової звітності на основі таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами в єдиному форматі (XBRL)
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08300, Україна, Київська область, с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг за умови надання Виконавцем зареєстрованої податкової накладної (умова надання Виконавцем зареєстрованої податкової накладної застосовується, якщо Виконавець є платником ПДВ)* перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих послуг
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
23.05.2025 або протягом 90-та календарних днів з дати отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС"
Пропозиція:
998 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
680 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 14.02.2025 15:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.02.2025 13:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кохненко Євген Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380934947132
Сайт:
https://www.kbp.aero
Замовник
ЄДРПОУ
20572069
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Поштовий індекс
08300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
с. Гора
Адреса
Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з аудиту фінансової звітності ДП МА «Бориспіль», складеної у відповідності до МСФЗ, код ДК 021:2015 - 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Період вимог/скарг з 21.02.2025 10:41 по 27.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.02.2025 16:06 по 22.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. АК «КРОУ УКРАЇНА» надав тендерну пропозицію, що є аномально низькою. (тендерна пропозиція визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною 14.02.2025). ТОВ АК «КРОУ УКРАЇНА» протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
21.02.2025 10:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.02.2025 16:06
Витяг з ЄДР
14.02.2025 16:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:58
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:58
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
14.02.2025 16:06
Надати до
18.02.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.02.2025 11:35 по 06.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.02.2025 10:41 по 01.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1). ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» на вимогу про усунення невідповідностей не надав довідку з місця роботи на старшого аудитора Лободу Лілію Вікторівну, в довідці від 12.02.2025 № 94/В-02 Клімчук Лілія Вікторівна (колишнє прізвище Лобода) має посаду «менеджер з аудиту». Коментар: на вимогу про усунення невідповідностей: «2.4. Невідповідність: відсутня довідка з місця роботи: п.25: не надано довідку з місця роботи на старшого аудитора Лободу Лілію Вікторівну» ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» (замість надати довідку з місця роботи) надав наказ №98-к від 16.09.2024 на зміну призвища з Лободи на Клімчук. В складі тендерної пропозиції була наявна довідка від 12.02.2025 № 94/В-02 на Клімчук Лілію Вікторівну, але посада в цій довідці «менеджер з аудиту». Згідно з п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, передбачено надання саме довідки з місця роботи, надання іншого документу, ніж довідка не передбачено. В вимозі про усунення невідповідностей було чітко визначено: «Необхідно: надати Довідку з місця роботи Лободи Лілії Вікторівни». ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» не було виконано цю вимогу. 2). ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС» на вимогу про усунення невідповідностей не скопійував штатний розпис таким чином, щоб було підтверджено, що «помічники аудитора» працюють в режимі, як зазначено в довідках з місця роботи (1 сторінка документу це не штатний розпис).
Документи кваліфікації
28.02.2025 11:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
21.02.2025 10:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:58
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей, перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей, посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації від 04.02.2025 № 15-03Е-2 (редакція 01) (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності : 1) Невідповідність, що стосується зазначеного в Листі б/н від 12.02.2025 про підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі, та/або у кожного співвиконавця, спроможності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації (якщо залучається), обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (розділ І). Невідповідність: ТОВ «Грант Торнтон Легіс» надано «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням кількості, що буде використано для виконання договору» б/н від 12.02.2025 (далі – довідка про обладнання) та оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 за 01 січня 2025р (без кількісних показників). У наданих документах або інформації виявлені наступні невідповідності: 1) в довідці про обладнання заявлено 42 ноутбука Lenovo ThinkPad E15, а оборотно-сальдовою відомістю по рахунку 10 за 01 січня 2025р. за назвами ноутбуків підтверджено лише 40 ноутбуків Lenovo ThinkPad E15, 2) витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 станом на 01 січня 2025 року не містить числових показників. . Необхідно: підтвердити наявність 42 ноутбуків Lenovo ThinkPad E15 або скоригувати інформацію в довідці про обладнання та надати витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 станом на 01 січня 2025 року з кількісними показниками. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.1 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Листа про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2) Невідповідність, що стосується «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» б/н від 12.02.2025 (далі – довідка про працівників), довідки з місця роботи, штатний розпис Учасника та співвиконавця, витяг ОСНАД з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності та документи, що засвідчують проходження повної програми сертифікації. В наданих документах виявлені наступні невідповідності. 2.1. Невідповідності в інформації, що зазначена в довідці про працівників Додатком 2 ТД вимагалось, що інформація в довідці про працівників повинна зазначатись згідно з довідкою з місця роботи. 1) п.4: в довідці про працівників тривалість робочого часу Білокриницької Крістіни Василівні зазначена як «20 годин на тиждень», тоді як в довідці від 12.02.2025 № 80/В-02 тривалість робочого часу зазначена як «30 годин на тиждень» та в штатному розписі Учасника: 0,75 ставки. 2) п.13: в довідці про працівників тривалість робочого часу Журавля Олексія Євгеновича зазначена як «20 годин на тиждень», тоді як в довідці від 12.02.2025 № 89/В-02 тривалість робочого часу зазначена як «30 годин на тиждень» та в штатному розписі Учасника: 0,75 ставки. 3) п.24: в довідці про працівників посада Лизогуб Марини Геннадіївни зазначена як «старший консультант з податків і зборів», тоді як в довідці від 12.02.2025 № 101/В-02 та в штатному розписі Учасника, що затверджений 26.12.2024, посада має назву «менеджер з податків і зборів». 4) п.47: в довідці про працівників посада Шульги Олександра Валерійовича має назву «заступник директора департаменту аудиту», тоді як в довідці від 12.02.2025 № 127/В-02 та в штатному розписі Учасника, що затверджений 26.12.2024, посада зазначена як «перший заступник директора департаменту аудиту». 5) п.19: в довідці від 12.02.2025 № 110/В-02 посада Перебийніс Юлії Володимирівни зазначена як «аудитор», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «помічник аудитора». Необхідно: привести у відповідність «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до штатного розпису та довідки про працівників. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2.2. Невідповідності в довідках з місця роботи: Додатком 2 ТД вимагалось, що інформація в довідці про працівників повинна співпадати з інформацією в довідці з місця роботи. 1) п.14: в довідці від 12.02.2025 № 90/В-02 посада Журби Ольги Ярославівни зазначена як «менеджер з аудиту», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «старший аудитор». 2) п.28: в довідці від 12.02.2025 № 103/В-02 посада Михайленка Дмитра Анатолійовича зазначена як «керівник департаменту аудиту та трансформації фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності», тоді як в довідці про працівників та в штатному розписі Учасника, що затверджений 26.12.2024, посада має назву «керівник департаменту аудиту та трансформації фінансової звітності за МСФЗ». 3) п.32: в довідці від 12.02.2025 № 109/В-02 посада Осташко Наталії Сергіївни зазначена як «провідний аудитор», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «аудитор». 4) п.34: в довідці від 12.02.2025 № 111/В-02 посада Поковби Ірини Іванівни зазначена як «старший аудитор», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «провідний аудитор». 5) п.36: в довідці від 12.02.2025 № 113/В-02 посада Поплавського Вячеслава Йосиповича зазначена як «менеджер з аудиту», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «старший аудитор». 6) п.40: в довідці від 12.02.2025 № 116/В-02 посада Сагало Вікторії Олександрівни зазначена як «старший аудитор», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «провідний аудитор». 7) п.45: в довідці від 12.02.2025 № 122/В-02 посада Степанкової Олени Анатоліївни зазначена як «заступник керівника департаменту аудиту та трансформації фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності», тоді як в довідці про працівників та в штатному розписі Учасника, що затверджений 26.12.2024, посада має назву «заступник керівника департаменту аудиту та трансформації фінансової звітності за МСФЗ». 8) п.46: в довідці від 12.02.2025 № 124/В-02 посада Фірчук Олени Олегівни зазначена як «менеджер з аудиту», тоді як в довідці про працівників, що підтверджується штатним розписом Учасника, посада має назву «старший аудитор». Необхідно: привести у відповідність «Довідки з місця роботи працівників» до штатного розпису та довідки про працівників. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2.3. Неузгодженість між собою інформації в документах, що надані на підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме: між довідкою про працівників, довідкою з місця роботи і штатним розписом 1) п.27: в довідці від 12.02.2025 № 92/В-02 тривалість робочого часу Іваненка Дмитра Олеговича зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 2) п.39: в довідці від 12.02.2025 № 126/В-02 тривалість робочого часу Швалюк Валерії Юрівни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 3) п.50: в довідці від 12.02.2025 № 129/В-02 тривалість робочого часу Ляшенка Кирила Юрійовича зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 4) п.51: в довідці від 12.02.2025 № 130/В-02 тривалість робочого часу Третьякової Тетяни Віталіївни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 5) п.52: в довідці від 12.02.2025 № 131/В-02 тривалість робочого часу Притоцької Вікторії Андріївни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 6) п.53: в довідці від 12.02.2025 № 132/В-02 тривалість робочого часу Шевчук Олександри Сергіївни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 7) п.54: в довідці від 12.02.2025 № 133/В-02 тривалість робочого часу Богаєвського Миколи Максимовича зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 8) п.55: в довідці від 12.02.2025 № 134/В-02 тривалість робочого часу Корпань Дар’ї Михайлівни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 9) п.56: в довідці від 12.02.2025 № 135/В-02 тривалість робочого часу Охріменко Діани Валеріївни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». 10) п.57: в довідці від 12.02.2025 № 136/В-02 тривалість робочого часу Полюхович Ярини Сергіївни зазначена як «не більше 40 годин на тиждень», тоді як згідно штатного розпису Учасника «норма робочого часу год/день: 8 годин та в довідці про працівників тривалість робочого часу зазначена як «40 годин на тиждень». Необхідно: привести у відповідність «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» б/н від 12.02.2025, написати: «не більше 40 годин на тиждень» та скопіювати штатний розпис таким чином, щоб було підтверджено, що «помічники аудитора» працюють в режимі, як зазначено в довідках з місця роботи. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2.4. Невідповідність: відсутня довідка з місця роботи п.25: не надано довідку з місця роботи на старшого аудитора Лободу Лілію Вікторівну. Необхідно: надати Довідку з місця роботи Лободи Лілії Вікторівни. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2.5. Невідповідність: не надано сертифікати FCCA, IFA, Необхідно: надати сертифікати FCCA, IFA (щонайменш по 1 (одному) кожного), що засвідчує проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC): Асоціацією присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА), Інститутом фінансових бухгалтерів (IFA) (команда повинна представити кожний вид сертифікату); . Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2.6. Невідповідність: Не надано документи, що засвідчують проходження повної програми сертифікації, виданий однією з організацій, що є членом Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC), відносно кожного зазначеного в листі працівника, які мають принаймні один документ. Необхідно: надати заявлені в «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» б/н від 12.02.2025 сертифікати та їх переклад відносно: Глушаченко Ірини Валеріївни, Коптєва Владислава Анатолійовича, Михайленка Дмитра Анатолійовича (усі сертифікати), Олендій Юлії Віталіївни, Скрипки Яни Вікторівни) Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 2.7. Невідповідність: надано витяг з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності Необхідно: надати Довідку з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, отриману у держателя/адміністратора Реєстру у відповідності до вимог Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» №2258-VIII від 21.12.2017 із змінами і доповненнями (довідка повинна бути датована не раніше дати оголошення цього тендеру) ОСНАД з Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності. В довідці повинно бути зазначено: - назва суб`єкта аудиторської діяльності, - код ЄДРПОУ суб`єкта аудиторської діяльності, - реєстровий номер в реєстрі аудиторів та суб`єктів аудиторської діяльності, - дата внесення інформації до розділу Суб`єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов`язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, - загальна кількість аудиторів, які є працівниками Суб`єкта аудиторської діяльності, -перелік аудиторів (ПІБ), номер реєстрації в Реєстрі аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, розділ «Аудитори». Вимога (вимоги) тендерної документації: п.2 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 3) Невідповідність: надано досвід роботи та документальне підтвердження виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), суб’єктам господарювання транспортної галузі державної (комунальної) форми власності (не менше двох договорів з аудиту фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ протягом останніх трьох років), не враховано КВЕД-2010 транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність (52.1-52.2). Необхідно: на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надати довідку про підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (аналогічним договором є договір про надання Учасником послуг з аудиту фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ суб’єктам господарювання транспортної галузі державної (комунальної) форми власності (не менше двох договорів з аудиту фінансової звітності складеної у відповідності до МСФЗ протягом останніх трьох років) КВЕД-2010 транспорт, складське господарство, поштова та кур'єрська діяльність (52.1-52.2). На підтвердження виконання договору надається: 1) договір (з усіма додатками та додатковими угодами, що є невід’ємною його частиною); 2) відповідний акт(-и), що свідчить про виконання договору та який містить посилання на номер договору; 3) підтвердження оплати за надані послуги; 4) лист - відгук про виконання. Вимога (вимоги) тендерної документації: п.3 РОЗДІЛУ І «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. 4) Невідповідність: не надано довідку довільної форми за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про те, що на офіційному веб-сайті ОСНАД оприлюднено(і) прийняте(і) рішення (зазначається його номер і дата) про проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг (дата чинного рішення про проходження перевірки повинна відповідати строку, встановленому Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність»). Необхідно: надати довідку довільної форми за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про те, що на офіційному веб-сайті ОСНАД оприлюднено(і) прийняте(і) рішення (зазначається його номер і дата) про проходження перевірки системи контролю якості аудиторських послуг (дата чинного рішення про проходження перевірки повинна відповідати строку, встановленому Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність». Вимога (вимоги) тендерної документації: п.4 РОЗДІЛУ ІІ «Інформація та документи, на підтвердження відповідності Учасника та пропозиції умовам тендерної документації» ДОДАТКУ 2, яким передбачено зміст Довідки про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником. Або в будь-який інший спосіб, таким чином, щоб документи були надані у відповідності до вимог Тендерної документації від 04.02.2025 №15-03Е-2 (редакція 01). Відповідно до Додатку 2 ТД Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх перекладом на українську мову. Усі документи, що видані (складені) іншими підприємствами/ установами/ організаціями, повинні бути підписані з боку підприємства/установи/організації, що видала цей документ.
Створено
26.02.2025 10:34
Надати до
27.02.2025 10:34
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактний телефон:
380934947132
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактний телефон:
380934947132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності