Показати схожі тендери

Закупівля Активоване вугілля для очищення біогазу від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-04-009366-a
Id Tender c288d7e506224653af226bdc61b3151d
План UA-P-2025-02-04-008261-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.02.2025 13:54
Остання зміна 21.03.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 819 671.05 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
118 196.71 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.02.2025 13:56 до 12.02.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 04.02.2025 13:56
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.02.2025 13:56
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2025 07:00
до 10.03.2025 15:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.03.2025 15:51
до 16.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.03.2025 15:51
до 21.03.2025 16:02
Період уточнень
з 04.02.2025 13:56 до 09.02.2025 00:00
Період оскарження
з 04.02.2025 13:56 до 09.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.02.2025 07:00 до 10.03.2025 15:51
Період кваліфікації
з 12.02.2025 07:00 до 10.03.2025 15:51
Основні параметри
Активоване вугілля для очищення біогазу
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 819 671.05 грн.
Активоване вугілля для очищення біогазу
Назва предмета закупівлі
Активоване вугілля для очищення біогазу
Очікувана вартість
11 819 671.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
118196,71
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Активоване вугілля для очищення біогазу (код ДК 021:2015 24950000-8-Спеціалізована хімічна продукція)
Код ДК 021:2015
24954100-7 - Нове активоване вугілля
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКОФІЛЬТР"
Пропозиція:
10 062 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Руслан Чорнобай
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Ruslan Chornobay
Електронна пошта
Телефон
380503435973
Замовник
ЄДРПОУ
30990215
Назва (англійською мовою)
UTILITY COMPANY KHARKIV MUNICIPAL COMPANY FOR WASTE MANAGEMENT
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
UTILITY COMPANY KHARKIV MUNICIPAL COMPANY FOR WASTE MANAGEMENT
Поштовий індекс
61072
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Вартових Неба, будинок 38
Кваліфікація
Лот № 1 Активоване вугілля для очищення біогазу
Період вимог/скарг з 10.03.2025 15:51 по 16.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 07:00 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє про продовження строку розгляду вашої тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю додаткового опрацювання поданих документів, строк розгляду продовжено до 20 робочих днів. Про прийняте рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції буде повідомлено в установленому порядку шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
10.03.2025 15:52
Довідка НАЗК
10.03.2025 15:51
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.02.2025 16:24
Електроний протокол про продовження строку
12.02.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:54
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:54
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повідомляє про продовження строку розгляду вашої тендерної пропозиції. У зв’язку з необхідністю додаткового опрацювання поданих документів, строк розгляду продовжено до 20 робочих днів. Про прийняте рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції буде повідомлено в установленому порядку шляхом оприлюднення відповідної інформації в електронній системі закупівель.
Дата продовження строку розгляду
19.02.2025 16:24
Дата кінця розгляду
13.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Додатком 2 до тендерної документації передбачено «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» : « …4. Для учасників-юридичних осіб - оригінал або належним чином завірену уповноваженою особою Учасника копію статуту учасника (чинна редакція) або опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту (у разі проведення реєстраційної дії щодо статуту після 01.01.2016), або інший установчий документ учасника (за наявності). У разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надати рішення учасників товариства (загальних зборів або іншого уповноваженого органу учасника), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту.…» 1.2. Додатком 4 до тендерної документації передбачено «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» : «1.1 Учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) завірену підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі наявності) згідно наведеної таблиці: "№ з/п Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, прізвище, ім’я по батькові керівника замовника Номер та дата укладення аналогічного* договору, предмет договору Сума договору та сума виконаного у повному обсязі договору/або договору, який виконується" *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір на постачання активованого вугілля, який був укладений учасником та виконаний в повному обсязі / або який виконується на даний час. 1.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: Надати від сканований(ні) оригінал(и) раніше укладеного(их) договору(ів) (не менше трьох) з усіма додатковими угодами, що зазначені в довідці, які повинні містити інформацію щодо предмету договору (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) та відскановані оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів у разі наявності та/або інше), що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань по раніше укладених договорах/договору щодо постачання предмету закупівлі. Надати сканований(і) оригінал(и) відгуку(ів) від замовника(ів)/покупця(-ів), зазначених у довідці. У листі-відгуку обов’язково має бути зазначено призначення активованого вугілля – для очищення біогазу. Лист-відгук повинен бути підписаний керівником Замовника/Покупця або уповноваженою особою Замовника/Покупця та завірений печаткою (у випадку її використання Замовником). Надається у вигляді сканованої копії або в електронному форматі з накладенням КЕП керівника або уповноваженої службової (посадової) особи Замовника/Покупця. Лист має бути датований не раніше дати оголошення закупівлі. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прийняття замовником рішення про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям буде базуватися не лише на наявності відповідних документів, а виходячи саме зі змісту інформації, яка міститься в таких документах, та враховуючи специфіку конкретної закупівлю. * учасник може не висвітлювати відомості, які можуть становити комерційну таємницю у разі, якщо це не заважає встановити відповідність кваліфікаційним вимогам; договір/копія договору повинно бути надано в такому обсязі, щоб замовнику можна було встановити відповідність кваліфікаційним вимогам (встановити: чи є наданий договір аналогічним), тобто у разі необхідності - завантажити відповідний додаток до договору (специфікацію тощо)).…» 1.3. Додатком 1 до тендерної документації передбачено заповнення Учасником таблиці згідно частини І. 1.4. Пунктом 5 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання: «довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином» 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОФІЛЬТР» (далі – Учасник) не надав скановані оригінали аналогічних (не менше трьох) договорів підписаних Сторонами з усіма додатковими угодами (за наявності), а також відскановані оригінали видаткових накладних або інших фінансових документів, що підтверджують факт постачання товару згідно цих договорів, визначені в Довідці про досвід виконання аналогічного договору №б/н від 10.02.2025. Також, Учасник надав «Лист відгук 3.pdf» з некоректним формулюванням відгуку, а саме у зазначенні дати та номеру укладеного договору. 2.2. Учасник надав копію модельного статуту, у якому не всі сторінки статуту завірені належим чином. 2.3. Учасник надав довідку «Додаток 1.docx.p7s» в якій всі характеристики товару відповідають вимогам Замовника, але інформаціяв ній щодо зольності і pH товару різниця з інформацією в документі, якій підтверджує характеристики товару (технічний паспорт продукту). Замовник має право встановлювати цю невідповідність, так як вона не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі, тощо запропонованого учасником товару у складі його тендерної пропозиції. 2.4. Учасник надав довідку «Довідка про обмеження.docx.p7s» в якій інформація не відповідає інформації в документах наданих Учасником в складі тендерної пропозиції. 3. «Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати скановані оригінали укладених договорів (не менше трьох), підписаних з двох сторін з усіма додатковими угодами (у разі наявності таких) згідно Довідки про досвід виконання аналогічного договору №б/н від 10.02.2025. 3.2. Учасник повинен надати скановані оригінали документів, що підтверджують факт постачання товару згідно наданих договорів згідно пункту 3.1. 3.3. Учасник повинен надати виправлений лист-відгук «Лист відгук 3.pdf» від ТОВ «НВО «ТЕПЛОЕНЕРГОРЕСУРС». 3.4. Учасник повинен надати копію статуту завірену належним чином. 3.5. Учасник повинен надати виправлену довідку «Додаток 1.docx.p7s». 3.6. Учасник повинен надати виправлену довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції; *При наявності обмежень у Статуті органів управління учасника (господарського товариства) на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, яке дає право підписання договору на суму наданої пропозиції, завірене належним чином.
Створено
07.03.2025 17:16
Надати до
08.03.2025 17:16
Договір
UA-2025-02-04-009366-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2025/44
10 062 000 грн.
8 385 000 грн.
З ПДВ
Підписано
21.03.2025
Строк дії договору з
21.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
60 (тонни)
Активоване вугілля для очищення біогазу (код ДК 021:2015 24950000-8-Спеціалізована хімічна продукція)
Номенклатура
Активоване вугілля для очищення біогазу (код ДК 021:2015 24950000-8-Спеціалізована хімічна продукція)
Кількість
60
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30990215

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКОФІЛЬТР"
Повна назва
ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКОФІЛЬТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44831252

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
21.03.2025 16:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 819 671.05 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380503435973
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 819 671.05 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2025 07:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380503435973
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності