Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) від Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-04-009352-a
Id Tender 39cf3a2dd03144299cc08685ec22f9ec
План UA-P-2025-01-20-022220-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.02.2025 13:57
Остання зміна 26.02.2025 13:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
392 154 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 960.77 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.02.2025 13:57 до 12.02.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.02.2025 13:57
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.02.2025 13:57
до 09.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.02.2025 12:48
до 19.02.2025 17:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.02.2025 17:05
до 25.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.02.2025 17:05
до 26.02.2025 13:52
Період уточнень
з 04.02.2025 13:57 до 09.02.2025 00:00
Період оскарження
з 04.02.2025 13:57 до 09.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.02.2025 12:48 до 19.02.2025 17:05
Період кваліфікації
з 13.02.2025 12:48 до 19.02.2025 17:05
Основні параметри
ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки) згідно документації. Строк надання Послуг по заправці (відновленню) картриджів становить 1 робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення картриджів Виконавцем послуги. Картриджі можуть перевірятися представниками Замовника послуги і Виконавця послуги на якість друку до і після виконаних робіт. Після заправки або відновлення в картриджах повинен бути стандартний об’єм тонера (згідно з технічних характеристик картриджів відповідно до стандартів фірм виробників), друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Картриджі після заправки або відновлення повинні бути чистими, з контрольними тестовими роздруківками і упаковані окремо в нові темні герметичні пакети та картонні коробки на яких зазначено конкретний тип картриджу і модель техніки. При необхідності відбувається прошивка або заміна чипа картриджа. Заправка картриджа включає в себе: розбирання картриджа, чистку, заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), прошивку або заміну чипу (у разі необхідності), складання та тестування. Відновлення картриджів включає в себе: розборку картриджа, чистку (очищення всіх бункерів картриджа), заправку тонером відповідного кольору (із дотриманням вагових норм виробника картриджу), заміна фотобарабану, ракеля, прошивку або заміну чипу (у разі необхідності) та заміна інших деталей (у разі необхідності), складання та тестування. Заправка чорнилом здійснюється з виконанням усіх заходів необхідних для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Заправка здійснюється виключно оригінальними чорнилами компанії-виробника копіювально-розмножувальної техніки з обов’язковим наданням тестової сторінки. Після заправки повинен бути стандартний об’єм чорнил (згідно з технічних характеристик відповідно до стандартів компанії-виробника). Тестова сторінка надається разом із заправленим або відновленим картриджем. Строк надання послуги заправки чорнилом копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Технічне обслуговування (ремонт /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем за власний рахунок в межах, необхідних, для якісного виконання функцій передбачених технічними характеристиками копіювально-розмножувальної техніки, зокрема дотримання вимог до друку: друк контрастний, з гарною передачею півтонів, без смуг і рисочок. Строк надання послуг по технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки становить 1 (один) робочий день. При цьому не враховуються дні отримання та повернення копіювально-розмножувальної техніки Виконавцем. Роботи по заправці та відновленню картриджів, заправки чорнилом, технічному обслуговуванню (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки виконуються на території Виконавця (за необхідності) з оформленням відповідних супроводжувальних документів (розписка, тощо). Вилучення (встановлення) картриджів, відключення (підключення) копіювально-розмножувальної техніки здійснюється Виконавцем (за вимогою Замовника). Транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки від Замовника до місця проведення робіт і від місця проведення робіт до Замовника здійснює Виконавець послуги за власний рахунок. Виконавець послуги повинен забезпечити транспортування картриджів, копіювально-розмножувальної техніки до місця проведення робіт впродовж 1 (однієї) доби з моменту отримання замовлення та їх повернення Замовнику впродовж 1 (однієї) доби після виконання робіт. У разі виникнення питань щодо ресурсу друку заправлених або відновлених картриджів, якості технічного обслуговування (ремонту /за необхідності/) копіювально-розмножувальної техніки Виконавець послуги може провести пломбування картриджу в пристрої або самого пристрою. Таке пломбування не повинне становити загрозу функціонуванню пристрою. Якість виконаних робіт, послуг забезпечується гарантійними зобов’язаннями Виконавця. Гарантійний строк на виконані роботи, послуги повинен становити не менше 180 днів з моменту їх завершення. У разі виявлення недоліків (браку) по якості наданих послуг протягом всього гарантійного терміну Виконавець повинен усунути їх за власний рахунок. Строк усунення недоліків не повинен перевищувати 7 (семи) календарних днів. При перевищенні строків надання послуг, усунення недоліків Виконавець (за вимогою Замовника) повинен, за власний рахунок, надати та підключити Замовнику аналогічний пристрій належної якості на весь період проведення робіт, що перевищують строк надання послуг, усунення недоліків
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
392 154 грн.
ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
Очікувана вартість
392 154 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1960,77
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.02.2025 12:25
Закінчення аукціону
13.02.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
926
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20-ти банківських днів з дати надання послуги та підписання Сторонами акту прийому (передачі) виконаних робіт. У разі затримки Замовником оплати за надані послуги, як бюджетною установою (відсутність бюджетного фінансування), розрахунок з Виконавцем Замовник зобов'язується провести протягом 5-ти банківських днів з дати отримання цільового бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. .
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
320 124.84 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИМАЛО ІГОР ВАЛЕРІЙОВИЧ
Пропозиція:
320 152 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.02.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.02.2025 13:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Стоцький Олег Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380442530086
Замовник
ЄДРПОУ
39833860
Назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and innovation Pechersk district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
01021
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Інститутська, буд. 24/7
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 90470000-2 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки)
Період вимог/скарг з 19.02.2025 17:05 по 25.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 12:48 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.02.2025 17:05
Довідка НАЗК
19.02.2025 17:05
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
13.02.2025 12:48
Витяг з ЄДР
13.02.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:57
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 13:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Згоди на обробку персональних даних осіб, які в складі тендерної пропозиції будуть подавати інформацію або документи з зазначенням в них персональних даних (учасник може надати інформацію згідно з Додатком 5 тендерної документації); На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні згоди на обробку персональних даних всіх осіб які в складі тендерної пропозиції подали інформацію або документи з зазначенням в них персональних даних. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Згоди на обробку персональних даних осіб, які в складі тендерної пропозиції подали інформацію або документи з зазначенням в них персональних даних (учасник може надати інформацію згідно з Додатком 5 тендерної документації); 2. Додаток 2 до Тендерної документації, Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: 7.16. Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). На виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції Учасника надано документ «Відомості про учасника», в якому вказана не вся вищезазначена інформація, яку вимагає Замовник. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон).
Створено
17.02.2025 17:01
Надати до
18.02.2025 17:01
Договір
UA-2025-02-04-009352-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ВТО/8
320 124.84 грн.
266 770.7 грн.
З ПДВ
Підписано
26.02.2025
Строк дії договору з
26.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
926 (послуга)
Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки
Номенклатура
Послуги заправки (відновлення) картриджів та технічного обслуговування (ремонту) копіювально-розмножувальної, організаційної техніки
Кількість
926
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39833860

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24095427

Інформація про підписанта

IBAN
UA198201720344220003000090740
ПІБ підписанта
Копил-Філатова Тетяна Василівна
Посада підписанта
Начальник
Діє на підставі
Положення та Розпорядження
Номер телефону
380442532689
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.02.2025 13:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 154 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
392 154 грн.
Період подання пропозицій
до 12.02.2025 09:00
Замовник:
Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380442530086
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності