Показати схожі тендери

Закупівля 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Контейнери та пакети для відходів) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-04-004757-a
Id Tender b788651efab74d54b03d726214416bc4
План UA-P-2025-02-04-005773-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.02.2025 11:12
Остання зміна 03.03.2025 15:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
481 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 810 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.02.2025 11:12 до 13.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 04.02.2025 11:12
до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.02.2025 11:12
до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.02.2025 14:12
до 18.02.2025 15:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.02.2025 15:30
до 24.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.02.2025 15:30
до 03.03.2025 15:49
Період уточнень
з 04.02.2025 11:12 до 10.02.2025 00:00
Період оскарження
з 04.02.2025 11:12 до 10.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.02.2025 14:12 до 18.02.2025 15:30
Період кваліфікації
з 13.02.2025 14:12 до 18.02.2025 15:30
Основні параметри
19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Контейнери та пакети для відходів)
Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
481 000 грн.
19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Контейнери та пакети для відходів)
Назва предмета закупівлі
19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Контейнери та пакети для відходів)
Примітки
Більш детально описанов в тендерній документації
Очікувана вартість
481 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4810,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.02.2025 13:49
Закінчення аукціону
13.02.2025 14:12
Позиції закупівлі 10
Позиція : №1 700 (штуки)
БІОБОКС 5 л+++
Опис предмета закупівлі
БІОБОКС 5 л+++
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 360 (штуки)
БІОБОКС 10 л+++
Опис предмета закупівлі
БІОБОКС 10 л+++
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 590 (штуки)
БІОБОКС 20 л+++
Опис предмета закупівлі
БІОБОКС 20 л+++
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
590
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 360 (штуки)
Контейнер для збору медичних відходів категорії В, 3,5 л, БІОБАК (Afakan)
Опис предмета закупівлі
Контейнер для збору медичних відходів категорії В, 3,5 л, БІОБАК (Afakan)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (пачок)
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 100х250мм №100
Опис предмета закупівлі
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 100х250мм №100
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 10 (пачок)
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 200х300мм №100
Опис предмета закупівлі
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 200х300мм №100
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 124 (пачок)
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), клас В, 40 м (упаковка 100 шт)
Опис предмета закупівлі
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), клас В, 40 м (упаковка 100 шт)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
124
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 184 (пачок)
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 50 х 60 сm (см) (30 L(л), клас В, 20 м (упаковка 100 шт)
Опис предмета закупівлі
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 50 х 60 сm (см) (30 L(л), клас В, 20 м (упаковка 100 шт)
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
184
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 70 (пачок)
Пакети для сміття 120 л. "OnCleanBag"
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 120 л. "OnCleanBag"
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
70
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 62 (пачок)
Пакети для сміття 160 л. "OnCleanBag"
Опис предмета закупівлі
Пакети для сміття 160 л. "OnCleanBag"
Код ДК 021:2015
19640000-4 - Поліетиленові мішки та пакети для сміття
Кількість
62
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
21010, Україна, Вінницька область, Вінниця, ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Козик Яна Володимирівна
Пропозиція:
480 904 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
Пропозиція:
394 768 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.02.2025 13:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.02.2025 11:12
Оголошення про проведення закупівлі
04.02.2025 11:12
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вадим Ніколюк
Електронна пошта
Телефон
380982745707
Замовник
ЄДРПОУ
05484178
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21010
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
ВУЛИЦЯ МІКЛЕРА ДІОНІСІЯ, будинок 34
Кваліфікація
Лот № 1 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Контейнери та пакети для відходів)
Період вимог/скарг з 18.02.2025 15:30 по 24.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 14:12 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника - ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною за результатами проведення процедури 19640000-4 Поліетиленові мішки та пакети для сміття (Контейнери та пакети для відходів) (далі – Закупівля) згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінетів Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Про оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 1) в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-04-004757-a Під час розгляду першого питання порядку денного: За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції Учасника, яка визначена найбільш економічно вигідною, Учасника ФОП "Бойкова Одарка Петрівна", підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника не виявлено. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. На виконання норм статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Під час розгляду третього питання порядку денного: Згідно з ч. 1 ст. 33 Закону, протягом одного дня з дати ухвалення такого рішення замовник оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Додаток 1). ВИРІШИВ: 1. Визначити Учасника переможцем щодо Закупівлі 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем щодо Закупівлі, а саме з Учасником. 3. Оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель (Додаток 1).
Документи кваліфікації
18.02.2025 15:31
Довідка НАЗК
18.02.2025 15:30
Повідомлення про рішення
18.02.2025 15:30
Пропозиція, що перемогла
13.02.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 11:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.02.2025 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування надсилаємо вимогу про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду документів, які подав учасник ФОП "Бойкова Одарка Петрівна" згідно Додатку 1 до тендерної документації не надано документів відповідно до пункту 4 Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей, до пункту 5 Документи про створення об’єднання учасників – якщо пропозиція подається об’єднанням учасників, до пункту 7 На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також ненадано Декларацію про відповідність чи сертифікат крафт-пакетів для повітряної стерилізації інструментів 100х250 мм №100, крафт-пакетів для повітряної стерилізації інструментів 200х300 мм №100 тому надаємо 24 година на усунення невідповідностей
Створено
14.02.2025 16:05
Надати до
15.02.2025 16:05
Договір
UA-2025-02-04-004757-a-a1
Підписаний і діє
Номер
25-03Б
394 768 грн.
394 768 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.03.2025
Строк дії договору з
03.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
700 (штуки)
БІОБОКС 5 л+++
Номенклатура
БІОБОКС 5 л+++
Кількість
700
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
360 (штуки)
БІОБОКС 10 л+++
Номенклатура
БІОБОКС 10 л+++
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
590 (штуки)
БІОБОКС 20 л+++
Номенклатура
БІОБОКС 20 л+++
Кількість
590
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
360 (штуки)
Контейнер для збору медичних відходів категорії В, 3,5 л, БІОБАК (Afakan)
Номенклатура
Контейнер для збору медичних відходів категорії В, 3,5 л, БІОБАК (Afakan)
Кількість
360
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (пачок)
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 100х250мм №100
Номенклатура
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 100х250мм №100
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (пачок)
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 200х300мм №100
Номенклатура
Крафт-пакет для повітряної стерилізації інструментів 200х300мм №100
Кількість
10
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
124 (пачок)
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), клас В, 40 м (упаковка 100 шт)
Номенклатура
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 60 х 78 сm (см) (60 L(л), клас В, 40 м (упаковка 100 шт)
Кількість
124
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
184 (пачок)
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 50 х 60 сm (см) (30 L(л), клас В, 20 м (упаковка 100 шт)
Номенклатура
Мішок для утилізації медичних відходів, червоний, двошаровий, 50 х 60 сm (см) (30 L(л), клас В, 20 м (упаковка 100 шт)
Кількість
184
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
70 (пачок)
Пакети для сміття 120 л. "OnCleanBag"
Номенклатура
Пакети для сміття 120 л. "OnCleanBag"
Кількість
70
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
62 (пачок)
Пакети для сміття 160 л. "OnCleanBag"
Номенклатура
Пакети для сміття 160 л. "OnCleanBag"
Кількість
62
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05484178

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
Повна назва
ФОП "Бойкова Одарка Петрівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3242312143

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.03.2025 15:49
-
03.03.2025 15:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000088
Дата створення проекту
03.03.2025 15:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 17:20
Дата публікації висновку про результати
17.03.2025 16:54
Дата завершення усунення порушень
01.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919605
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Вінниця
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 №13-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.03.2025 №13-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2025-02-04-004757-a 04.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 17:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Вінницький обласний клінічний ендокринологічний центр Вінницької обласної ради» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04.02.2025 № 04/02/25), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця «Бойкова Одарка Петрівна» (далі - ФОП «Бойкова Одарка Петрівна»), вимогу про усунення невідповідностей до 15.02.2025 16:05, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 18/02/25, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю від 03.03.2025 № 25-03Б (далі – Договір), додаткову угоду від 06.03.2025 № 1, звіт про виконання договору та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 05.03.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, пунктом 43 Постанови № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами моніторингу установлено, що за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Бойкова Одарка Петрівна», що визначена системою найбільш економічно вигідною, Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей з наступною інформації, зокрема: надання декларацій про відповідність чи сертифікатів крафт-пакетів для повітряної стерилізації інструментів 100х250 мм №100 та 200х300 мм №100. Водночас, тендерна документація Замовника не містить вимог щодо надання декларацій про відповідність чи сертифікатів крафт-пакетів для повітряної стерилізації інструментів 100х250 мм №100 та 200х300 мм №100. Враховуючи вище викладене, Замовник розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах подання яких не передбачалося тендерною документацією, чим порушив вимогу пункту 43 Постанови № 1178. Поряд з цим, установлено, що у підпункті 2 пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, зокрема, витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником, який сформований не раніше оголошення закупівлі. Однак, переможцем торгів ФОП «Бойкова Одарка Петрівна» надано витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником, який сформований (30.01.2025), тобто раніше оголошення закупівлі (04.02.2025), чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 1 додатку 2 тендерної документації Замовника. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови № 1178. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178, не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП «Бойкова Одарка Петрівна», а натомість уклав з ним Договір. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного, Замовник повідомив, що «…в ході аналізу поданих документів встановлено, що витяг про відсутність судимості було надано, проте його дата формування не відповідає вимозі, зазначеній у тендерній документації. Дане питання виникло через неуважність при перевірці документів. Замовником не було умисного наміру порушувати умови закупівлі або створювати перешкоди контролюючому органу. У зв’язку з виявленими порушеннями, Замовником буде здійснено розірвання договору з ФОП Бойкова Одарка Петрівна шляхом укладання відповідної додаткової угоди». В ході моніторингу Замовником додатковою угодою від 06.03.2025 № 1 Договір розірвано.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Бойкова Одарка Петрівна» установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.03.2025 00:00
Дата публікації
17.03.2025 16:54
Документи висновку
17.03.2025 16:54
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Згідно висновоку Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області порушення усунуто шляхом розірвання договору 06.03.2025 року. Уповноваженою особою буде враховано помилки які були допущені, та зобов’язується в подальшому не допускати їх.
Дата публікації
18.03.2025 09:41
Документи інформації про усунення порушення
18.03.2025 09:41
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто.
Результат
Усунуто
Дата публікації
18.03.2025 11:48
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
18.03.2025 11:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поліетиленових мішків та пакетів для сміття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-04-004757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином переможцем ФОП «Бойкова Одарка Петрівна», з яким укладено договір, виконано вимоги підпункту 1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації, в частині надання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, який сформований не раніше оголошення закупівлі (04 лютого 2025 року)? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.03.2025 10:03
Орган перевірки
08.03.2025 00:00
Документи повідомлення
04.03.2025 10:04
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі поліетиленових мішків та пакетів для сміття (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-04-004757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), а саме: Чому в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ФОП «Бойкова Одарка Петрівна»? Оскільки у тендерній документації замовника, відсутні вимоги до учасника щодо надання документів, що вказані в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.03.2025 15:21
Орган перевірки
11.03.2025 00:00
Документи повідомлення
05.03.2025 15:21
-
Відповідь
Відповідь на запит щодо надання пояснень
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі аналізу ринкових цін, які були отримані із загальнодоступних джерел у мережі Інтернет. 2. Щодо надання витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» переможцем ФОП Бойкова Одарка Петрівна В ході аналізу поданих документів встановлено, що витяг про відсутність судимості було надано, проте його дата формування не відповідає вимозі, зазначеній у тендерній документації. Дане питання виникло через неуважність при перевірці документів. Замовником не було умисного наміру порушувати умови закупівлі або створювати перешкоди контролюючому органу. У зв’язку з виявленими порушеннями, Замовником буде здійснено розірвання договору з ФОП Бойкова Одарка Петрівна шляхом укладання відповідної додаткової угоди. Повідомлення про розірвання договору та додаткову угоду надіслано на електронну пошту, а також буде надіслано на поштову адресу яка зазначена у договорі (додаємо в форматі pdf).
Рішеня
05.03.2025 16:47
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ФОП «Бойкова Одарка Петрівна» було розміщене на виконання пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, оскільки під час розгляду тендерної пропозиції учасника було встановлено відсутність певних документів, передбачених Додатком 1 до тендерної документації. Зокрема, учасником не було надано: • документів відповідно до пункту 4 (Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей); • документів відповідно до пункту 5 (Документи про створення об’єднання учасників – якщо пропозиція подається об’єднанням учасників); • документів відповідно до пункту 7 (На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей); • Декларації про відповідність чи сертифіката на крафт-пакети для повітряної стерилізації інструментів 100х250 мм №100 та 200х300 мм №100. У зв’язку з цим, замовником було надано учаснику 24 години на усунення невідповідностей, відповідно до чинного законодавства (додаємо протокол в форматі pdf.).
Рішеня
05.03.2025 16:50
Замовник
Документи повідомлення
05.03.2025 16:50
-
05.03.2025 16:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
481 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380982745707
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
481 000 грн.
Період подання пропозицій
до 13.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЕНДОКРИНОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
380982745707
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності