Показати схожі тендери

Закупівля (ПК-25Т_026_ВО) Паперові рушники для рук від ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-03-015498-a
Id Tender b721c05ad8a5460c886e9e3051ce4469
План UA-P-2025-02-03-016469-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.02.2025 17:07
Остання зміна 26.03.2025 16:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 128 960 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
151 289.6 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.02.2025 17:06 до 11.02.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 03.02.2025 17:06
до 08.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.02.2025 17:06
до 08.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2025 15:10
до 25.02.2025 11:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.02.2025 10:58
до 03.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.02.2025 11:54
до 26.03.2025 16:52
Період уточнень
з 03.02.2025 17:06 до 08.02.2025 00:00
Період оскарження
з 03.02.2025 17:06 до 08.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.02.2025 15:10 до 25.02.2025 11:54
Період кваліфікації
з 12.02.2025 15:10 до 25.02.2025 11:54
Основні параметри
(ПК-25Т_026_ВО) Паперові рушники для рук
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-03-016469-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_026_ВО) ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники для рук) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33763000-6 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 15 128 960,00 грн без ПДВ (п’ятнадцять мільйонів сто двадцять вісім тисяч дев’ятсот шістдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.02.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 453 868,80 грн. (чотириста п'ятдесят три тисячі вісімсот шістдесят вісім гривень 80 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 128 960 грн.
Лот 1 - Паперові рушники для рук
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Паперові рушники для рук
Очікувана вартість
15 128 960 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
151289,6
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
453 868.8
Аукціон
Cтарт аукціону
12.02.2025 14:23
Закінчення аукціону
12.02.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, щільність - не менше 30 г/м?, 200 арк./уп.
Код ДК 021:2015
33763000-6 - Паперові рушники для рук
Кількість
491 200
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТО РЕСТ"
Пропозиція:
10 199 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
13 482 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ"
Пропозиція:
8 270 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"
Пропозиція:
13 483 440 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АВ-ФАРМ"
Пропозиція:
9 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО"
Пропозиція:
14 809 680 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.02.2025 14:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.02.2025 17:07
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Чорний Олексій Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380443097511
Замовник
ЄДРПОУ
41022900
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Паперові рушники для рук
Період вимог/скарг з 17.02.2025 10:58 по 23.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 15:10 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій № 2-17/02/25 від 17.02.2025 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2025-02-03-015498-a Предмет закупівлі: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники для рук) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ" 6. результат розгляду : Учасник ТОВ "РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ" не виправив виявлені недоліки, а саме: 1) На вимогу частини 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ" відхилити на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 5 пп. 2 п. 44 особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону» Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олексій ЧОРНИЙ
Документи кваліфікації
17.02.2025 10:58
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
12.02.2025 15:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 17:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 13.02.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:: UA-2025-02-03-015498-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВ "РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ" 1) На вимогу частини 2 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. частина 2 Додатку 2 до тендерної документації: 2. Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям)відповідно до статті 16 Закону. Інформація надається у вигляді електронних документів та/або скан-копій, придатних для машинозчитування (файли з розширенням «.pdf.», «.jpeg.» тощо). Учасник має надати: Кваліфікаційні критерії: Документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) На підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) учасник повинен надати: 1. Копію(ї) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір поставки на постачання подібного товару(ів) за призначенням та/або властивостями до товару(ів) відповідно предмету закупівлі.". У випадку якщо такий договір виконаний частково учасник повинен надати позитивний лист відгук від контрагента про відсутність зауважень щодо постачання товару. 2. Документ(ти), що підтверджує(ють) виконання наданого(их) аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), а саме: первинний(ні) документ(ти), що підтверджує(ють) факт здійснення господарської(їх) операції(й) та/або позитивний(і) лист(и)-відгук(и) контрагента(ів). 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олексій ЧОРНИЙ
Створено
13.02.2025 15:15
Надати до
14.02.2025 15:15
Період вимог/скарг з 19.02.2025 11:16 по 25.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.02.2025 10:58 по 25.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1-19/02/25 від 19.02.2025 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель. UA-2025-02-03-015498-a Предмет закупівлі: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники для рук) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "АВ-ФАРМ" 6. результат розгляду : Учасник ТОВ "АВ-ФАРМ" не виправив виявлені недоліки, а саме: 1) На вимогу п. 5 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. П. 5 Додатку 2 до тендерної документації: «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, яка підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.». ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "АВ-ФАРМ" відхилити на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей», абз. 5 пп. 2 п. 44 особливостей – «не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону» Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олексій ЧОРНИЙ
Документи кваліфікації
19.02.2025 11:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
17.02.2025 10:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 17:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 17:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 17.02.2025 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:: UA-2025-02-03-015498-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: 1) ТОВ "АВ-ФАРМ" 1) На вимогу п. 5 Додатку 2 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. 6. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5 Додатку 2 до тендерної документації: «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: Для посадових (службових) осіб учасника, що уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, – довіреність, оформлена у відповідності до вимог законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, яка підписала від імені учасника вказану довіреність. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.». 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки та усунути невідповідності відповідно опису п. 5 даного повідомлення Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олексій ЧОРНИЙ
Створено
17.02.2025 10:59
Надати до
18.02.2025 10:59
Період вимог/скарг з 25.02.2025 11:54 по 03.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.02.2025 11:16 по 27.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ № 1 - 25/02-25 Рішення Уповноваженої особи ФІЛІЯ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ» 25.02.2025 року м. Київ РОЗГЛЯД ПИТАННЯ ПОРЯДКУ ДЕННОГО УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ: 1. Прийняття рішення щодо визначення переможця закупівлі за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники для рук), UA-2025-02-03-015498-a та затвердження повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. ПО ПЕРШОМУ ПИТАННЮ: Пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТО РЕСТ" - відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, вимогам замовника. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визначити переможцем закупівлі учасника: ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТО РЕСТ" - за результатами оцінки та розгляду пропозиції, предмет закупівлі: Класифікатор ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники для рук), UA-2025-02-03-015498-a та оприлюднити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, ціна пропозиції: 10 199 999,00 грн. без ПДВ Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________ Олексій ЧОРНИЙ
Документи кваліфікації
25.02.2025 11:54
Довідка НАЗК
25.02.2025 11:54
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
19.02.2025 11:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-02-03-015498-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ПК/МТЗ/25241/Ю
10 197 312 грн.
10 197 312 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.03.2025
Строк дії договору з
26.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
491 200 (паковання)
Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, щільність - не менше 30 г/м?, 200 арк./уп.
Номенклатура
Рушники паперові ДСТУ 8862:2019 в аркушах, 21,0 х 21,5 см, целюлоза, білий, одношаровий, щільність - не менше 30 г/м?, 200 арк./уп.
Кількість
491 200
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41022900

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТО РЕСТ"
Повна назва
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ТО РЕСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40673505

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.03.2025 16:52
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000020
Дата створення проекту
03.03.2025 11:13
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 12:28
Дата публікації висновку про результати
19.03.2025 14:33
Дата завершення усунення порушень
25.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 515-28-26
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 28.02.2025 № 67 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого 2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-02-03-015498-a 03.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.02.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 12:28
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2025 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівлі ФІЛІЇ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 03.02.2025 № 3-03/02/25, реєстр пропозицій, тендерні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ» (далі – ТОВ «РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ»), ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВ-ФАРМ» (далі – ТОВ «АВ-ФАРМ») та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ТО РЕСТ» (далі – ТОВ «ТО РЕСТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 14.02.2025, протокол від 17.02.2025 № 2-17/02/25 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ», вимога про усунення невідповідностей до 18.02.2025, протокол від 19.02.2025 № 1-19/02-25 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВ-ФАРМ», протокол уповноваженої особи Замовника від 25.02.2025 № 1-25/02-25 про визначення учасника ТОВ «ТО РЕСТ» переможцем, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, пояснення та документи надані Замовником 06.03.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «РЕГІОН-СЕРВІС.КОМ», ТОВ «АВ-ФАРМ» та ТОВ «ТО РЕСТ» – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.03.2025 00:00
Дата публікації
19.03.2025 14:33
Документи висновку
19.03.2025 14:33
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «(ПК-25Т_026_ВО) Паперові рушники для рук» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-03-015498-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.03.2025 16:48
Орган перевірки
08.03.2025 00:00
Відповідь
Пояснення, інформація та документи на запит Держаудитслужби України - 04.03.2025 16:48
1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» постанову Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» та відповідно обставин зазначених в самих обґрунтуваннях. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів". Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ "Укрзалізниця" також виробничими підрозділами філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» щорічно надається річна потреба всіх необхідних ТМЦ, послуг та робіт, через спеціалізовану систему АС «Потреба МТР/Послуги», профільними відділами затверджується загальна потреба підрозділів та надається відповідному відділу філії, для подальшого врахування в специфікованому річному плану самостійної закупівлі. Технічні характеристики по даній закупівлі сформовані та затверджені відповідними фахівцями за напрямком в системі IT- Enterprise погоджені ТЗ та погодження закупівлі додається. Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника та примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020 р. Надаємо техніко-економічне обґрунтування закупівлі з порівнянням цін комерційних пропозицій та надані комерційні пропозиції також надається звернення на надання комерційних пропозицій та підтвердження запиту через електронну пошту. Додатково повідомляємо, що відповідно вищевказаного нормативного документу Замовник здійснює оприлюднення на власному сайті uz.gov.ua, конкретне посилання на запитувані документи, а саме: https://www.uz.gov.ua/about/procurement/pub_zak В пошуку необхідно зазначити номер оголошення UA-2025-02-03-015498-a Листом Ц-7-91/4250-21 від 27.10.2021 було, зокрема, доведено наступне: «Відповідно до доручення від 18.10.2021 № Ц-7-87/449-21 зобов’язано регіональні філії та філії забезпечувати розміщення обґрунтування шляхом заповнення відповідного поля на авторизованому електронному майданчику SmartTender. Наразі налаштовано процес автоматичного відображення у дзеркалі (віджеті) на сайті АТ «Укрзалізниця» обґрунтування із авторизованого електронного майданчика SmartTender.».Зазначений лист додається. При оприлюдненні оголошення через майданчик SmartTender поле «Обґрунтування для відображення на сайті замовника » було заповнено відповідним текстом обґрунтувань, а саме: «відповідні обґрунтування оприлюднені в оголошені під планом UA-P-2025-02-03-016469-a», чим забезпечено публікацію відповідних обґрунтувань на сайті Замовника через дзеркало (віджет). Також з метою відкритості замовником додатково оприлюднені обґрунтування безпосередньо в оголошенні https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-03-015498-aприкріплені файли: 03лютого 2025 17:06 Обгрунтування_рушники_ціна .docx 03 лютого 2025 17:06 Обгрунтування_рушники .docx Дані обґрунтування також додаються.
Рішеня
06.03.2025 16:03
Замовник
Документи повідомлення
06.03.2025 16:03
-
06.03.2025 16:04
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 128 960 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 128 960 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2025 18:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
380443097511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності