Показати схожі тендери

Закупівля 55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)) від ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-02-03-014570-a
Id Tender c73be015513b4552b23dbe602a237d14
План UA-P-2025-02-03-009677-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.02.2025 17:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
523 680 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг))
послуги
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
Обґрунтування застосування підстави для здійснення закупівлі відповідно до пп.6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 No 1178. Для забезпечення належного функціонування ліцею №3 Івано-Франківської міської ради у 2025 році виникла потреба у проведенні закупівлі за предметом 55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)) ( відкриті торги не відбулись через відсутність учасників), з очікуваною вартістю 523 680,00 грн без ПДВ. Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару. Відкриті торги з особливостями для проведення закупівлі за предметом 55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)) ( відкриті торги не відбулись через відсутність учасників) були розпочаті 21 січня 2025 року. Оголошення щодо закупівлі було оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-01-21-020424-a . На участь в торгах не було подано жодної тендерної пропозиції, у зв’язку з чим електронною системою закупівель відкриті торги було відмінені автоматично. У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі 55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)) ( відкриті торги не відбулись через відсутність учасників). Більше того потреба в даному предметі набуває нагальності з метою забезпечення навчального процесу закладу. Відповідно до підпункту 6 п13 Особливостей, у разі якщо відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації;. Закупівля здійснюється на виконання рішення сесії Івано-Франківської міської ради №3-49 від 17.01.2025р. «Про внесення змін до рішення Івано-Франківської міської ради від 19.12.2024 № 274-48 «Про встановлення вартості харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради» , Наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради №65 від 20.01.2025року «Про внесення змін до наказу від 24.12.2024 №711 («Про забезпечення харчування учнів закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради у 2025 році), Розпорядження міського голови "Про розподіл бюджетних призначень" № 538-р від 27.12.2024 р.) Гранична вартість гарячого харчування відповідно до рішення сесії Івано-Франківської міської ради №3-49 від 17.01.2025р. «Про внесення змін до рішення Івано-Франківської міської ради від 19.12.2024 № 274-48 «Про встановлення вартості харчування учнів у закладах загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради» «Дозволити керівникам закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської міської ради увільняти за рішенням педагогічної ради від оплати за гаряче харчування (40,00грн/день на одну дитину) батьків/осіб, які їх замінюють, вихованців груп подовженого дня (у відсотках чисельності групи за списком: 10 відсотків – у повному обсязі; 15 відсотків – на половину вартості)». «Встановити з 01.01.2025 року вартість дворазового гарячого харчування для учнів 1-11 класів батьки яких є учасниками бойових дій (на підставі посвідчень встановленого зразка для учасників бойових дій або на підставі довідок, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 20.08.2014 № 413 із змінами), із сімей, визначених у ст. 10, ст.10.1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у розмірах: - 90,00грн/день на одну особу для учнів 1-4 класів за рахунок коштів субвенції державного бюджету місцевим бюджетам та за кошти бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади; - 105грн/день на одну особу для учнів 5-8 класів за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади; - 110,00грн/день на одну особу для учнів 9-11 класів за рахунок коштів бюджету Івано-Франківської міської територіальної громади». З урахуванням викладеного та враховуючи нагальність закупівлі, з метою здійснення діяльності навчального закладу та забезпечення харчування учнів , організації навчального процесу, є доцільним прийняти рішення згідно підпунктом 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю 55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)) ( відкриті торги не відбулись через відсутність учасників), з очікуваною вартістю 523 680,00 грн без ПДВ шляхом укладання прямого договору для закупівлі послуг. Звіт за результатами торгів щодо закупівлі 21.01.2025 року 55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг)) Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-01-21-025275-a додається
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг))
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
32
Одиниця виміру
день
Адреса постачання
76018, Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця І.Франка,14
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
03.02.2025 17:02
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Вольвач
Електронна пошта
Телефон
+380958215041
Замовник
ЄДРПОУ
20559063
Повна назва
ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ І.ФРАНКА, будинок 14
Кваліфікація
Договір
UA-2025-02-03-014570-a-a1
Підписаний і діє
Номер
11
523 680 грн.
523 680 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.02.2025
Строк дії договору з
03.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
32 (день)
55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг))
Номенклатура
55320000-9 - Послуги з організації харчування(послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Ліцею №3 Івано-Франківської міської ради (аутсорсинг))
Кількість
32
Одиниця виміру
день
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20559063

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Повна назва
ТРИШКАЛЮК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2987917607

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
523 680 грн.
Замовник:
ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380958215041
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
523 680 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ЛІЦЕЙ №3 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380958215041
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності