Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів об’єктами КП «ТМО» за 2024 рік від Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-02-03-009754-a
Id Tender b14ef77bac6f4168897f73798e600f55
План UA-P-2025-02-03-012023-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.02.2025 14:28
Остання зміна 17.04.2025 08:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 011 200 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 056 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.02.2025 14:27 до 18.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.02.2025 14:27
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.02.2025 14:27
до 15.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.02.2025 14:11
до 20.03.2025 10:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.03.2025 13:14
до 26.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.03.2025 10:06
до 17.04.2025 08:25
Період уточнень
з 03.02.2025 14:27 до 15.02.2025 00:00
Період оскарження
з 03.02.2025 14:27 до 15.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.02.2025 14:11 до 20.03.2025 10:06
Період кваліфікації
з 18.02.2025 14:11 до 20.03.2025 10:06
Основні параметри
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів об’єктами КП «ТМО» за 2024 рік
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 011 200 грн.
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів об’єктами КП «ТМО» за 2024 рік
Назва предмета закупівлі
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів об’єктами КП «ТМО» за 2024 рік
Очікувана вартість
1 011 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5056,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
18.02.2025 13:42
Закінчення аукціону
18.02.2025 14:11
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 0 (послуга)
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2023 звітний рік
Опис предмета закупівлі
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2023 звітний рік
Код ДК 021:2015
90714600-1 - Послуги з контролю екологічної безпеки
Кількість
0
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2024 звітний рік
Опис предмета закупівлі
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2024 звітний рік
Код ДК 021:2015
90714600-1 - Послуги з контролю екологічної безпеки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата наданих послуг здійснюється поетапно, у розмірі по 50 % від загальної вартості послуг за кожен етап.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ КАРБОН"
Пропозиція:
648 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ"
Пропозиція:
647 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Пропозиція:
970 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.02.2025 13:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.02.2025 17:26
Оголошення про проведення закупівлі
13.02.2025 17:23
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Юзва
Електронна пошта
Телефон
+380487056332
Сайт:
https://teplo.od.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34674102
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Поштовий індекс
65029
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Балківська, буд. 1-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів об’єктами КП «ТМО» за 2024 рік
Період вимог/скарг з 07.03.2025 13:14 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.02.2025 14:11 по 19.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
07.03.2025 13:14
Повідомлення про рішення
24.02.2025 08:49
Електроний протокол про продовження строку
18.02.2025 14:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 14:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 14:27
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ №Експертно-технічний центр промислової екології" у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, через необхідність більш детального вивчення документації учасника.
Дата продовження строку розгляду
24.02.2025 08:48
Дата кінця розгляду
19.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. у складі тендерної пропозиції Учасником не надані: - Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з підтвердженням відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, із зазначенням виду робіт «Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів» - оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці виданих не менше ніж двом аудиторам з верифікації. 2. У довідці складеній у довільній формі яка містить відомості про підприємство не зазначена інформація про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада) та про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада) у разі його укладання. 3. На Директора надано два накази про призначення на посаду з різними номерами. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначений один наказ. Привести документи у відповідність та/або надати довідку про чинність документів. 4. Не наданий переклад сертифікату Нестеренко Уляни Юріївни. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації: - відповідно до п. 3.2 Таблиці 2 Додатку № 1.1; - відповідно до пп. 2. п. 2. Додатку № 1.4; - відповідно до п. 2.4 п. 2 Додатку № 1.2; - відповідно до п. 7 Розділу 1 3) учасник повинен НАДАТИ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з підтвердженням відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, із зазначенням виду робіт «Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів» 2. Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці виданих не менше ніж двом аудиторам з верифікації. 3. Надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство та інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада) та про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада) у разі його укладання. 3.. Привести документи у відповідність та/або надати довідку про чинність документів про директора підприємства. 4. Переклад сертифікату Нестеренко Уляни Юріївни.
Створено
28.02.2025 13:52
Надати до
01.03.2025 13:52
Період вимог/скарг з 17.03.2025 10:44 по 23.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 13:14 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
17.03.2025 10:44
Повідомлення про рішення
14.03.2025 08:44
Електроний протокол про продовження строку
07.03.2025 13:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 14:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 14:27
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
07.03.2025 13:14
Надати до
11.03.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником не надані: - Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з підтвердженням відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, із зазначенням виду робіт «Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів» - оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці виданих не менше ніж двом аудиторам з верифікації. - статут підприємства 2. У довідці складеній у довільній формі яка містить відомості про підприємство не зазначена інформація про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада) та про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада) у разі його укладання. 3. На співробітників Іваненко Наталія Петрівна та Сас Дарина Петрівна не надані копії наказів про призначення або у разі залучення працівників на інших умовах копії договорів цивільно-правового характеру (ЦПХ) тощо (суми можуть бути заретушовані). У наданих угодах зазначено, що дані співробітники взяті на посаду аудитора з верифікації. 4. У довідці від 14.02.25 № 5/1402 на працівника Сас Дарина Петрівна зазначена невірна дати угоди про співробітництво або надана невірна угода про співробітництво. 5. На співробітника Качан Ігор Анатолійович не надана копія наказу про призначення або у разі залучення працівника на інших умовах копії договору цивільно-правового характеру (ЦПХ) тощо (суми можуть бути заретушовані). У наданому Наказі від 22.07.2021 року № 1-ПК Качан Ігор Анатолійович приймається на посаду Технічного директора. 6. У Договорі №10 до Угоди про співробітництво від 28.01.2022 року з Іваненко Наталія Петрівна є посилання на Договір № 5, що є частиною Угоди про співробітництво. Також не надані Договори 1-9 до зазначеної Угоди 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації: - відповідно до п. 3.2 Таблиці 2 Додатку № 1.1; - відповідно до пп. 2. п. 2. Додатку № 1.4; - відповідно до п. 2.4 п. 2 Додатку № 1.2; - відповідно до п. 2.1 п. 2 Додатку № 1.2; 3) учасник повинен НАДАТИ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з підтвердженням відповідності матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, із зазначенням виду робіт «Обстеження димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів» 2. Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці виданих не менше ніж двом аудиторам з верифікації. 3. Надати довідку складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство та інформацію про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису документів, що стосуються тендерної пропозиції (ПІБ, посада) та про службових осіб, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: має право підпису договору (ПІБ, посада) у разі його укладання. 4. Надати копії наказів про призначення або у разі залучення працівників на інших умовах копії договорів цивільно-правового характеру (ЦПХ) тощо (суми можуть бути заретушовані) на Качан Ігор Анатолійович, Іваненко Наталія Петрівна та Сас Дарина Петрівна. 5. Привести Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі у відповідність наданим документам 6. Договори №№ 1-9 до Угоди про співробітництво від 28.01.2022 року з Іваненко Наталія Петрівна
Створено
11.03.2025 15:59
Надати до
12.03.2025 15:59
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів, через необхідність більш детального вивчення документації учасника.
Дата продовження строку розгляду
14.03.2025 08:43
Дата кінця розгляду
05.04.2025 00:00
Період вимог/скарг з 20.03.2025 10:06 по 26.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.03.2025 10:44 по 25.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.03.2025 10:06
Довідка НАЗК
20.03.2025 10:06
Повідомлення про рішення
17.03.2025 10:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 14:27
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.02.2025 14:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасником не надані оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці виданих не менше ніж двом аудиторам з верифікації. Надані документи тільки на Ковальову Катерину Олексіївну 2. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі наявна інформація тільки про двох провідних аудиторів 3. На наданих аналогічних договорах від 29.11.2024 № 29/11/24 та від 04.12.2024 № 04/12/24 відсутні підписи та печатки сторін у додатку №3 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації: - відповідно до п. 3.2 Таблиці 2 Додатку № 1.1; - відповідно до пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1.2; - відповідно до пп. 1.2. п. 1. Додатку № 1.2; 3) учасник повинен НАДАТИ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оригінали та/або електронні копії та/або скановані копії посвідчень з перевірки знань з охорони праці виданих не менше ніж двом аудиторам з верифікації. 3. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням предмета закупівлі згідно вимог пп. 2.1 п. 2 Додатку № 1.2 4. Договори від 29.11.2024 № 29/11/24 та від 04.12.2024 № 04/12/24 в повному обсязі
Створено
19.03.2025 08:56
Надати до
20.03.2025 08:56
Договір
UA-2025-02-03-009754-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ТМО-159/25
1 164 000 грн.
970 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.04.2025
Строк дії договору з
14.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
0 (послуга)
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2023 звітний рік
Номенклатура
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2023 звітний рік
Кількість
0
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2024 звітний рік
Номенклатура
Верифікація Звітів оператора про викиди парникових газів по об’єктам КП «ТМО» за 2024 звітний рік
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34674102

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Повна назва
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42301688

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.04.2025 08:25
-
17.04.2025 08:25
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-14-000027
Дата створення проекту
14.04.2025 16:32
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.04.2025 17:36
Дата публікації висновку про результати
25.04.2025 14:49
Дата завершення усунення порушень
10.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 533-17-31
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2025 Одеса № 77 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.04.2025 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 13 UA-2025-02-03-009754-a 03.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.04.2025 00:00
Документи рішення
14.04.2025 17:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 03.02.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.02.2025 та 13.02.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 07.02.2025 та 13.02.2025, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 05.02.2025 та 06.02.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднені в електронній системі закупівель 11.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ» (далі – ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРУМ КАРБОН» (далі – ТОВ «ВЕРУМ КАРБОН») та товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ГРУП» (далі – ТОВ «НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ГРУП»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ», ТОВ «ВЕРУМ КАРБОН», ТОВ «НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ГРУП» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ПРОМИСЛОВОЇ ЕКОЛОГІЇ», ТОВ «ВЕРУМ КАРБОН», ТОВ «НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕКСПЕРТ ГРУП» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.03.2025, від 17.03.2025 та від 20.03.2025, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-03-009754-a.a1 та UA-2025-02-03-009754-a.a2, оприлюднені в електронній системі закупівель 10.02.2025 та 20.03.2025, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження від 12.02.2025 № 2093-р/пк-пз та від 31.03.2025 № 4967-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.03.2025, договір про надання послуг від 14.04.2025 № ТМО-159/25, пояснення Замовника, отримані 24.04.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД встановлено. Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Отже, моніторингом встановлено, що під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі 05.02.2025 та 06.02.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо ТД. Замовником роз’яснення на звернення щодо ТД надано та оприлюднено в електронній системі закупівель 11.02.2025, тобто на п’ятий та шостий день з дати оприлюднення звернень за роз’ясненнями, чим не дотримав вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 22.04.2025 щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, Замовник 24.04.2025 надав пояснення, що не спростовує факту встановленого порушення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
25.04.2025 00:00
Дата публікації
25.04.2025 14:49
Документи висновку
25.04.2025 14:49
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до зобов'язань щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, Замовник повідомляє наступне. Замовником постійно проводяться заходи направлені на удосконалення системи навчання та забезпечення ефективного механізму контролю у сфері закупівель, щоб не допускати порушення. Наразі Замовником додатково проведена роз’яснювальна робота та вжито заходи в організації діяльності уповноважених осіб для недопущення порушень в подальшому, а саме організоване повторне вивчення вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у редакції від 17.04.2024 року) та Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Замовник виконав зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель за результатами моніторингу та здійснив заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації
02.05.2025 08:53
Документи інформації про усунення порушення
02.05.2025 09:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Чому Замовником на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 05.02.2025 та 06.02.2025 надано відповіді 11.02.2025, тобто не протягом трьох днів з дня оприлюднення зазначених звернень в електронній системі закупівель? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
22.04.2025 16:26
Орган перевірки
26.04.2025 00:00
Документи повідомлення
22.04.2025 16:27
-
Відповідь
Щодо здійснення моніторингу
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» надає пояснення у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23. 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог Закону України, Постанов КМУ, визначених на даний вид послуг, а саме послуг з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів, та технічних умов наданих ініціатором закупівлі. Визначення очікуваної вартості здійснено відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої на підприємстві, яка в свою чергу відповідає вимогам Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Очікувана вартість по даній закупівлі визначена як середнє значення пропозицій, наданих учасниками у аналогічній закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-21-007676-a), яку проводило КП «ТМО» у 2024 році. Закупівля здійснювалась за власні кошти КП «ТМО» тому вимоги пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на підприємство. 2. Щодо строків надання відповіді. Службовою запискою від 06.02.2025 року №08/12-11 Уповноважена особа, направила ініціатору закупівлі звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації які були отримані від учасників 05.02.2025 та 06.02.2025. 07.02.2025 року від ініціатора закупівлі була отримана службова записка з проханням подовжити строк прийняття пропозицій по закупівлі послуг до 14 лютого 2025 року у зв?язку з необхідністю підготовки детальних роз?яснень на звернення, які надійшли. 11.02.2025 року від ініціатора закупівлі надійшла службова записка із переліком змін, які необхідно внести до тендерної документації по даній закупівлі. Враховуючи, що інформацію щодо необхідності внесення змін та самі зміни уповноважена особа отримала 11.02.2025 року, можливості витримати строки надання відповіді не було.
Рішеня
24.04.2025 12:16
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 011 200 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Контактний телефон:
+380487056332
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 011 200 грн.
Період подання пропозицій
до 18.02.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Контактний телефон:
+380487056332
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності