Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення, код 66170000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з надання фінансових консультацій обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги» від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-31-012433-a
Id Tender c4fcb82d574147d09ac5ea2aa08bc1a4
План UA-P-2025-01-31-006182-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.01.2025 15:57
Остання зміна 26.02.2025 16:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
480 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 400 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.01.2025 15:56 до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2025 15:56
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.01.2025 15:56
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.02.2025 00:00
до 14.02.2025 13:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.02.2025 13:32
до 20.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.02.2025 13:32
до 26.02.2025 16:27
Період уточнень
з 31.01.2025 15:56 до 07.02.2025 00:00
Період оскарження
з 31.01.2025 15:56 до 07.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.02.2025 00:00 до 14.02.2025 13:32
Період кваліфікації
з 10.02.2025 00:00 до 14.02.2025 13:32
Основні параметри
Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення, код 66170000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з надання фінансових консультацій обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
480 000 грн.
Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення, код 66170000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з надання фінансових консультацій обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги»
Назва предмета закупівлі
Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення, код 66170000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з надання фінансових консультацій обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги»
Очікувана вартість
480 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2400,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення
Код ДК 021:2015
66172000-6 - Послуги з обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, м. Київ, м. Київ, Адреса надання послуги зазначається в заявці замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Виконавець перераховує на поточний рахунок Замовника грошові кошти, у національній валюті у безготівковій формі , сплачені Платниками за Послуги надані Замовником, протягом робочого дня, але в кожному разі у строк не більше 3 (трьох) робочих днів з моменту здійснення платежу з урахуванням утримання розміру плати Виконавцю за надані Замовнику послуги у розмірі ______% (__________) від суми грошових коштів сплачених Платниками.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ФК ГЕРЦ
Пропозиція:
480 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.02.2025 13:15
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Коновалова
Електронна пошта
Телефон
+380504536101
Замовник
ЄДРПОУ
31725604
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Поштовий індекс
04070
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Набережне Шосе, буд. 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення, код 66170000-2 за ДК 021:2015 «Послуги з надання фінансових консультацій обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги»
Період вимог/скарг з 14.02.2025 13:32 по 20.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 00:00 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.02.2025 13:32
Довідка НАЗК
14.02.2025 13:32
Повідомлення про рішення
10.02.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2025 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) чи Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано: інформацію про субпідрядника/співвиконавця або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) або Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). (вимога п.4 чи п.5 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 2.2. Інформація про субпідрядника/ співвиконавця (у випадку закупівлі робіт/послуг) У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі (вимога п.11 Таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 3.2. Інформація про субпідрядника/ співвиконавця (у випадку закупівлі робіт/послуг) У разі закупівлі робіт або послуг Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі залучає інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), учасник надає інформацію про відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей у складі тендерної пропозиції у довільній формі.
Створено
13.02.2025 11:03
Надати до
14.02.2025 11:03
Договір
UA-2025-01-31-012433-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53.25-27
480 000 грн.
480 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
26.02.2025
Строк дії договору з
26.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (послуга)
Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення
Номенклатура
Послуги з приймання, обробки та переказу грошових коштів (платежів) за житлово-комунальні та інші послуги через програмне забезпечення
Кількість
12
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31725604

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ФК ГЕРЦ
Повна назва
ТОВ ФК ГЕРЦ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39763909

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.02.2025 16:27
-
26.02.2025 16:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
480 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Контактний телефон:
+380504536101
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності