Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна від Військова частина А1979.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-01-31-003217-a
Id Tender 8a92ea11668e4ea1b00ec8899c6c609c
План UA-P-2025-01-31-003838-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.01.2025 10:45
Остання зміна 18.02.2025 17:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
120 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2025 00:00 до 11.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2025 10:42
до 06.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.02.2025 15:27
до 13.02.2025 14:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 16:15
до 18.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.02.2025 14:33
до 18.02.2025 17:52
Період уточнень
з 31.01.2025 10:42 до 06.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.02.2025 15:27 до 13.02.2025 14:33
Період кваліфікації
з 11.02.2025 15:27 до 13.02.2025 14:33
Основні параметри
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
120 000 грн.
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Назва предмета закупівлі
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Примітки
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Очікувана вартість
120 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.02.2025 15:04
Закінчення аукціону
11.02.2025 15:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Код ДК 021:2015
98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до оголошення про спрощену закупівлю та додатки до неї
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа підприємець Михайловський Ігор Леонідович
Пропозиція:
104 650 грн.
Учасник:
ФОП БОРИСЮК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Пропозиція:
119 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.02.2025 15:04
Документи закупівлі
31.01.2025 10:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ведмідь Юлія Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380966698291
Замовник
ЄДРПОУ
08392525
Повна назва
Військова частина А1979
Поштовий індекс
13200
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Чуднів
Адреса
Соборна 42
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Період вимог/скарг з 11.02.2025 16:15 по 11.02.2025 16:38
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 15:27 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
11.02.2025 16:15
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
Період вимог/скарг з 12.02.2025 18:02 по 15.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 16:38 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Відповідно до протоколу №6
Документи кваліфікації
12.02.2025 18:00
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
documentType.award.eligibilityDocuments
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), вимогами «Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178» затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №25 від 20.10.2022 (далі – Інструкція).  Розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу II Інструкції. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником під час розгляду пропозиції учасника в спрощеній закупівлі «Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна (ДК021:2015: 98310000-9 Послуги з прання та сухого чищення)  UA-2025-01-31-003217-a , виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник ФОП Михайловський І. Л. не надав відповідно до пункту №14 оголошення та пункту №1 додатку №3 оголошення спрощеної закупівлі, наступні документи, копію сертифікату відповідності ДСТУ 201-04-96. ВИРІШИВ:  1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Інструкції, а саме надати: копію сертифікату відповідності ДСТУ 201-04-96.
Створено
11.02.2025 17:17
Надати до
12.02.2025 17:17
Період вимог/скарг з 13.02.2025 14:33 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 18:02 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
13.02.2025 14:33
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
Угоди
UA-2025-01-31-003217-a-b2
Підписаний і діє
Номер
1
119 000 грн.
119 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.02.2025
Строк дії договору з
18.02.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Номенклатура
Послуги із прання та прасування білизни, обмундирування, спецодягу та іншого речового майна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
34
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1979
Повна назва
Військова частина А1979
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08392525

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП БОРИСЮК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець БОРИСЮК ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3045002299

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Субпідряд
18.02.2025 17:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1979
Контактний телефон:
380966698291
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
120 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1979
Контактний телефон:
380966698291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності