Показати схожі тендери

Закупівля Сирі олії та тваринні і рослинні жири (сало-шпик 1 сорту (ґатунку), варено-копчене) від Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-31-001335-a
Id Tender 0b8c9f7fbf834a16b78d1450af02f133
План UA-P-2025-01-31-001519-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.01.2025 09:44
Остання зміна 11.02.2025 17:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 241.35 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 502 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.01.2025 09:35 до 08.02.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2025 09:35
до 05.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.01.2025 09:35
до 05.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.02.2025 10:00
до 11.02.2025 17:07
Залишилось 3 год. 45 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 17:07
до 17.02.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.02.2025 17:07
-
Період уточнень
з 31.01.2025 09:35 до 05.02.2025 00:00
Період оскарження
з 31.01.2025 09:35 до 05.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.02.2025 10:00 до 11.02.2025 17:07
Період кваліфікації
з 08.02.2025 10:00 до 11.02.2025 17:07
Основні параметри
Сирі олії та тваринні і рослинні жири (сало-шпик 1 сорту (ґатунку), варено-копчене)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 241.35 грн.
Сирі олії та тваринні і рослинні жири (сало-шпик 1 сорту (ґатунку), варено-копчене)
Назва предмета закупівлі
Сирі олії та тваринні і рослинні жири (сало-шпик 1 сорту (ґатунку), варено-копчене)
Очікувана вартість
300 241.35 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1502,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сало-шпик 1 сорту (ґатунку), варено-копчене)
Код ДК 021:2015
15410000-5 - Сирі олії та тваринні і рослинні жири
Кількість
1 305
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
21020, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Генерала Арабея, 7
Дата постачання по
20.12.2025 09:40
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮДАР-М"
Пропозиція:
274 050 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.01.2025 09:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прокоф?єв Едуард Володимирович
Електронна пошта
Телефон
+380673464998
Замовник
ЄДРПОУ
38821236
Повна назва
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Поштовий індекс
21020
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вулиця Генерала Арабея 7
Кваліфікація
Лот № 1 Сирі олії та тваринні і рослинні жири (сало-шпик 1 сорту (ґатунку), варено-копчене)
Період вимог/скарг з 11.02.2025 17:07 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.02.2025 10:00 по 15.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
11.02.2025 17:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.02.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2025 09:35
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.01.2025 09:35
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника не завантажено документів, які вимагалися умовами тендерної документації, а саме: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 5 до ТД): 1.1. Договір, укладений у період 2023-2024 років, з постачання товару, що є предметом даної закупівлі; 1.2. Документальне підтвердження виконання договору, зазначеного у довідці - копія підписаного замовником документу (документів), що підтверджує остаточну суму виконання договору у повному обсязі (видаткова накладна, тощо). 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента про співпрацю щодо вказаного у довідці виконаного договору з інформацією про належне його виконання.
Створено
10.02.2025 16:21
Надати до
11.02.2025 16:21
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
300 241.35 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2025 10:00
Замовник:
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Контактний телефон:
+380673464998
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
300 241.35 грн.
Період подання пропозицій
до 08.02.2025 10:00
Замовник:
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Контактний телефон:
+380673464998
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності