Показати схожі тендери

Закупівля М’ясопродукти від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-01-31-000891-a
Id Tender 1e0ef3b4cda54ed8be17676a9038e282
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 31.01.2025 09:24
Остання зміна 20.02.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 538 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
166 155 грн. (3 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.02.2025 20:00 до 11.02.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 31.01.2025 09:16
до 06.02.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.02.2025 13:02
до 14.02.2025 17:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.02.2025 17:18
до 19.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.02.2025 17:30
до 20.02.2025 10:33
Період уточнень
з 31.01.2025 09:16 до 06.02.2025 08:00
Період кваліфікації
з 12.02.2025 13:02 до 14.02.2025 17:30
Період кваліфікації
з 12.02.2025 13:02 до 14.02.2025 17:30
Основні параметри
М’ясопродукти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 538 500 грн.
М’ясопродукти
Назва предмета закупівлі
М’ясопродукти
Очікувана вартість
5 538 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
166155,0
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.02.2025 12:21
Закінчення аукціону
12.02.2025 13:02
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 6 500 (кілограми)
Ковбаса варена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Ковбаса варена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
6 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №2 6 500 (кілограми)
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
6 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №3 12 000 (кілограми)
Сарделька І сорту
Опис предмета закупівлі
Сарделька І сорту
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
12 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №4 3 500 (кілограми)
Шинка із свинини вищого сорту копчено-варена
Опис предмета закупівлі
Шинка із свинини вищого сорту копчено-варена
Код ДК 021:2015
15131410-2 - Шинка
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Позиція : №5 3 500 (кілограми)
Грудинка копчено-варена вищого сорту
Опис предмета закупівлі
Грудинка копчено-варена вищого сорту
Код ДК 021:2015
15131400-9 - Продукція зі свинини
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
10.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОВАЛЬЧУК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
3 530 000 грн.
Учасник:
Селянське фермерське господарство "Колос"
Пропозиція:
4 251 000 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М'ЯСНИЙ АКЦЕНТ"
Пропозиція:
4 248 000 грн.
Учасник:
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"
Пропозиція:
4 691 610 грн.
Учасник:
МПП "ХАДЖИБЕЙ"
Пропозиція:
3 699 999 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.02.2025 12:21
Документи закупівлі
31.01.2025 09:24
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костянтин Кривоберець
Електронна пошта
Телефон
+380671406616
Замовник
ЄДРПОУ
08803649
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 М’ясопродукти
Період вимог/скарг з 13.02.2025 17:18 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 13:02 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
13.02.2025 17:18
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 13.02.2025 17:19 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 17:18 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
13.02.2025 17:19
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 13.02.2025 17:21 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 17:19 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
13.02.2025 17:21
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 13.02.2025 17:23 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 17:21 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
13.02.2025 17:23
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 14.02.2025 17:30 по 19.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.02.2025 17:23 по 21.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
14.02.2025 17:30
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей містить наступну інформацію: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Учасник надав в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді договір поставки № 141224 від 14.12.2024. На даному скані договору відсутній пункт 6.3. розділу 6. ЦІНА ТОВАРУ ТА СУМА ДОГОВОРУ та пункт 12.2. розділу 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ. 2. Пп. 2 Пункт 9 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Сканований(ні) оригінал(и) в кольоровому вигляді договору(ів) не менше 1 копії договору, зазначеного(них) в довідці виконаного в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 3. Належним чином завірений сканований оригінал в кольоровому вигляді договору поставки № 141224 від 14.12.2024 з відображенням на скані договору пункт 6.3. розділу 6. ЦІНА ТОВАРУ ТА СУМА ДОГОВОРУ та пункт 12.2. розділу 12. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ.
Створено
13.02.2025 17:24
Надати до
14.02.2025 17:24
Договір
UA-2025-01-31-000891-a-a1
Підписаний і діє
Номер
15 ПС/25
4 691 610 грн.
3 909 675 грн.
З ПДВ
Підписано
19.02.2025
Строк дії договору з
19.02.2025
по
26.12.2025
Номенклатура
6 500 (кілограми)
Ковбаса варена вищого сорту
Номенклатура
Ковбаса варена вищого сорту
Кількість
6 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
109.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
6 500 (кілограми)
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Номенклатура
Ковбаса напівкопчена вищого сорту
Кількість
6 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
178.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
12 000 (кілограми)
Сарделька І сорту
Номенклатура
Сарделька І сорту
Кількість
12 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
109.26
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (кілограми)
Шинка із свинини вищого сорту копчено-варена
Номенклатура
Шинка із свинини вищого сорту копчено-варена
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
204
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.
Номенклатура
3 500 (кілограми)
Грудинка копчено-варена вищого сорту
Номенклатура
Грудинка копчено-варена вищого сорту
Кількість
3 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
228
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08803649

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45899699

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.02.2025 10:33
-
20.02.2025 10:32
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-25-000008
Дата створення проекту
25.03.2025 12:23
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
25.03.2025 14:00
Дата публікації висновку про результати
08.04.2025 18:15
Дата завершення усунення порушень
12.04.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
16.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 368-08-17
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168685
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Херсон
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.03.2025 № 19-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 24.02.2025 №003100-18/2420-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.03.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.03.2025 №19-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-01-31-000891-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункти 1 та 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.03.2025 00:00
Документи рішення
25.03.2025 14:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю та змін до нього; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) Військової частини 3027 Національної гвардії України (далі – Замовник), реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозиції ФОП Ковальчук Сергій Михайлович, МПП «Хаджибей», товариство з обмеженою відповідальністю «М'ясний акцент», селянське фермерське господарство «Колос», ТОВ «Європостачсервіс», протокольні рішення від 13.02.2025 №46, від 13.02.2025 №47, від 13.02.2025 №48, від 13.02.2025 №49, від 14.02.2025 №51, вимога про усунення невідповідності у пропозиції ТОВ «Європостачсервіс» від 13.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 14.02.2025, договір про закупівлю товарів для потреб безпеки та оборони від 19.02.2025 №15 ПС/25 ціною 4 691 610,00 грн, додаткова угода від 25.02.2025 №1/88, пояснення Замовника надані 07.04.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостям №1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
08.04.2025 00:00
Дата публікації
08.04.2025 18:15
Документи висновку
08.04.2025 18:15
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі м’ясопродуктів, код ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-31-000891-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Відповідно до підпункту 3.13. пункту 3 «Вимоги до учасника» Додатку №2 до Оголошення, Замовником встановлена вимога, а саме: надання оригіналу (або належним чином засвідчену копію відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на споживчу тару або оригіналу (або належним чином засвідчену копію, або копію, засвідчену виробником продукції відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003) якісного посвідчення на споживчу тару. Прошу Вас надати посилання на файл у пропозиції учасника ТОВ "ЄВРОПОСТАЧСЕРВІС" щодо виконання даної вимоги. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.04.2025 17:05
Орган перевірки
08.04.2025 00:00
Документи повідомлення
02.04.2025 17:05
-
Відповідь
Про надання пояснень
Пояснення надаються у вкладенні
Рішеня
07.04.2025 16:28
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 538 500 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2025 08:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380671406616
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 538 500 грн.
Період подання пропозицій
до 11.02.2025 08:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3027 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380671406616
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності