Показати схожі тендери

Закупівля Офісні меблі від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД".

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-01-30-012972-a
Id Tender 8c5d2dc795ae4b0a96616d7289e94b62
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.01.2025 15:41
Остання зміна 20.02.2025 15:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
240 093.69 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200.47 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.02.2025 12:00 до 10.02.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.01.2025 15:39
до 05.02.2025 12:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.02.2025 15:05
до 20.02.2025 15:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.02.2025 15:34
до 25.02.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 20.02.2025 15:34
-
Період уточнень
з 30.01.2025 15:39 до 05.02.2025 12:00
Період кваліфікації
з 11.02.2025 15:05 до 20.02.2025 15:34
Період кваліфікації
з 11.02.2025 15:05 до 20.02.2025 15:34
Основні параметри
Офісні меблі
39130000-2 (Офісні меблі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 10
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
240 093.69 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Примітки
Офісні меблі
Очікувана вартість
240 093.69 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,47
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.02.2025 14:00
Закінчення аукціону
11.02.2025 15:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Офісні меблі
Код ДК 021:2015
39130000-2 - Офісні меблі
Кількість
51
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% (п’ятдесят) передоплата від вартості Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Договору та отримання рахунку від Постачальника
Порядковий номер: 1
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
остаточний розрахунок у розмірі 50% від вартості Товару протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів після отримання Товару, здійснення монтажу та підписання видаткової накладної
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"
Пропозиція:
161 499 грн.
Учасник:
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
Пропозиція:
153 550 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛІ-КИЇВ"
Пропозиція:
220 068.05 грн.
Учасник:
ТОВ "МІМКОМ"
Пропозиція:
154 777 грн.
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОТЕНКОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ
Пропозиція:
153 600 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМ ЛТД"
Пропозиція:
175 090 грн.
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
219 880 грн.
Учасник:
ФОП "Цилюрик Антоніна Андріївна"
Пропозиція:
153 700 грн.
Учасник:
ФОП Кутенков М.В.
Пропозиція:
131 111 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.02.2025 14:00
Документи закупівлі
sign.p7s
30.01.2025 15:41
Оголошення про проведення закупівлі
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
133 Відділ закупівель
Електронна пошта
Телефон
380952500291
Сайт:
http://charz.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
08305644
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 20.02.2025 15:34 по 25.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.02.2025 15:05 по 19.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Рішення: визнати переможцем конкурсу – ФОП КУТЕНКОВ М.В. з ціною 131 111, 00 грн без ПДВ (пропозиція учасника відповідає умовам конкурсної документації).
Документи кваліфікації
sign.p7s
20.02.2025 15:34
Повідомлення про рішення
Приватний, причина: Файл підпису замовника позначено як конфіденційний з міркувань безпеки
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику, ФОП КУТЕНКОВ М.В. За результатами конкурсу № UA-2025-01-30-012972-a Ваша пропозиція є найбільш економічно вигідною. Під час розгляду пропозиції, виявлено невідповідності в вимогах конкурсної документації та документах поданих Учасником. Враховуючи зазначене та на виконання п.1 Розділу 5 Конкурсної документації, слід направити Учаснику вимогу на усунення невідповідностей протягом 24 годин. Наведені нижче у таблиці документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям закупівлі № UA-2025-01-30-012972-a відсутні у складі поданих учасником документів: «Офісні меблі» 1. Невідповідність Відсутнє документальне підтвердження ціни Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1, пункт 4: «Конкурсно-цінова пропозиція згідно з Додатком 5, приведена у відповідність до результатів аукціону.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати оновлену конкурсно-цінову пропозицію згідно з Додатком 5, приведену у відповідність до результатів аукціону. 2. Невідповідність Відсутнє підтвердження наявності фінансової спроможності Посилання на вимогу в КД щодо якої виявлено невідповідність Згідно Додатку 1 пункт 5: «На підтвердження обороту за останній звітний період (2023 рік) та/або перше півріччя 2024 року на суму не менше 50 % від вартості поданої пропозиції учасник повинен надати: 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей На виконання вимоги учасник повинен надати - остання фінансова звітність (декларація про доходи) на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі. Нагадуємо, що Вам необхідно усунути усі встановленні невідповідності шляхом завантаження виправлених додатків/довідок у електронну систему закупівель Prozorro протягом 24 годин після надходження вимоги. Додатково повідомляємо, що у разі якщо конкурсною документацією вимагається надання документів, що непередбачені законодавством або діяльністю Учасника, Вам необхідно надати довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. У разі, якщо встановленні невідповідності не будуть виправленні протягом зазначеного строку, пропозицію Вашої компанії буде відхилено згідно п.3 Розділ 5 конкурсної документації. Відповідальний за надання роз’яснень щодо конкурсної документації: Марина Володимирівна, відповідальна особа за організацію та проведення конкурсів т. +380952500291; [email protected]
Створено
18.02.2025 17:31
Надати до
19.02.2025 17:31
Договір
UA-2025-01-30-012972-a-c1
Очікує підписання
131 111 грн.
131 111 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
51 (штуки)
Офісні меблі
Номенклатура
Офісні меблі
Кількість
51
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08305644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Кутенков М.В.
Повна назва
ФОП Кутенков М.В.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2930405436

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
240 093.69 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
240 093.69 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
Контактний телефон:
380952500291
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності