Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті від ДП Волиньвугілля.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-30-002922-a
Id Tender 861d9d56b144475890c5f8cae342667d
План UA-P-2025-01-30-002959-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 30.01.2025 10:32
Остання зміна 04.06.2025 18:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
515 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 575 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.01.2025 10:26 до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.01.2025 10:26
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.01.2025 10:26
до 07.02.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.02.2025 11:45
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.02.2025 12:44
до 21.02.2025 00:00
Період уточнень
з 30.01.2025 10:26 до 07.02.2025 00:00
Період оскарження
з 30.01.2025 10:26 до 07.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.02.2025 11:45
Основні параметри
ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
515 000 грн.
ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті
Очікувана вартість
515 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2575,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.02.2025 11:10
Закінчення аукціону
10.02.2025 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті
Код ДК 021:2015
44530000-4 - Кріпильні деталі
Кількість
4 525
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
45310, Україна, Волинська область, Бортнів, вулиця Інтернаціональна, будинок 62
Дата постачання по
30.01.2026 10:31
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТК "ТЕХНОКОМПЛЕКТ"
Пропозиція:
486 090 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕТЕКС-2000"
Пропозиція:
454 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АКСОР"
Пропозиція:
461 929.8 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УА МАКС ТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
454 837.5 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.02.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.02.2025 12:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
04.06.2025 16:42
Керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-30-002922-а у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
04.06.2025 18:47
Керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-30-002922-а у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
04.06.2025 18:49
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мілюк Світлана Владиленівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380973802551
Замовник
ЄДРПОУ
32365965
Назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Повна назва
ДП Волиньвугілля
Повна назва (англійською мовою)
GovE Volunvygillya
Поштовий індекс
45400
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Нововолинськ
Адреса
вул. Луцька, 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті
Період вимог/скарг з 15.02.2025 12:44 по 21.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 11:45 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.02.2025 12:44
Довідка НАЗК
15.02.2025 12:44
Повідомлення про рішення
10.02.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.03.2025 10:55 по 27.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.03.2025 10:56
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-06-000043
Дата створення проекту
06.05.2025 15:15
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.05.2025 10:50
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 15:26
Дата завершення усунення порушень
13.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 036-53-96
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.05.2025 НАКАЗ№ 21-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 05.05.2025 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-01-30-002922-a 30.01.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
07.05.2025 10:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій; виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Державного підприємства «Волиньвугілля» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 15.01.2025 №6 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації від 04.02.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕТЕКС-2000» (далі – ТОВ «МЕТЕКС-2000»); рішення комісії АМКУ від 10 березня 2025 року №3638-р/пк-пз; пояснення Замовника від 12.05.2025. та 19.05.2025, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 12.05.2025 та 14.05.2025 відповідно. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Однак, Замовником розроблено та затверджено пункт 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації без врахування змін та доповнень, внесених до пункту 47 Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова КМУ від 02.04.2024 № 382), та визначено Додатком 6 до тендерної документації перелік документів, які подає переможець процедури, без врахування змін, внесених до Особливостей постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – постанова КМУ від 17.02.2023 № 157), зокрема: 1) пунктом 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено вимогу, яка була чинна до 09.04.2024, щодо подання учасником-переможцем процедури закупівлі, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів щодо підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору; 2) у пункті 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту, однак, чинна на момент проведення торгів редакція Особливостей передбачала підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту; 3) у Додатку 6 до тендерної документації затверджено перелік документів, які подає переможець процедури (юридична особа або фізична особа чи фізична особа — підприємець) на виконання вимоги статті 17 Закону, а не пункту 47 Особливостей. Тобто, Замовником сформовано тендерну документацію без врахування змін та доповнень до Особливостей, внесених постановами Кабінету Міністрів України від 17.02.2023 № 157 та від 02.04.2024 № 382. Таким чином, Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію без врахування чинних норм Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що на виконання вимог пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. При цьому, вимогами частини десятої статті 29 Закону визначено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Управління 14.05.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з запитом щодо надання пояснень та документального підтвердження щодо розгляду тендерної пропозиції єдиного учасника закупівлі ТОВ «МЕТЕКС-2000», який триває з 19.03.2025. Замовником в електронній системі закупівель 19.05.2025 повідомлено, що уповноважена особа Мілюк С.В., яка була відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі 17.03.2025 наказом № 19 звільнена з займаної посади за угодою сторін. Отже, Замовником, в порушення вимог частини десятої статті 29 Закону, перевищено терміни розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕТЕКС-2000». Замовник, на виконання вимог абзацу третього пункту 50 Особливостей, мав обов’язок відмінити відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, в порушення вимоги абзацу третього пункту 50 Особливостей Замовником відкриті торги з особливостями не відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та абзацу третього пункту 50 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 15:26
Документи висновку
29.05.2025 15:26
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-30-002922-а у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації
04.06.2025 11:06
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті» за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-30-002922-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.05.2025 11:10
Орган перевірки
16.05.2025 00:00
Документи повідомлення
12.05.2025 11:10
-
Відповідь
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2025-01-30-002922-a від 30.01.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті про наступне:
Відповідно до частини 1 статті 8 Закону № 922-VIII моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Уповноважений орган здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель у межах повноважень, визначених цим Законом (ч. 1 ст. 7 Закону № 922-VIII). Закон України “Про публічні закупівлі” визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі.
Рішеня
12.05.2025 23:50
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті» за кодом ДК 021:2015: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-01-30-002922-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Чому станом на 14.05.2025 Замовником не здійснено відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінку тендерних пропозицій? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.05.2025 10:09
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 10:10
-
Відповідь
На виконання запиту про надання пояснень з приводу рішення про моніторинг процедури публічної закупівлі Державної аудиторської служби, ДП «Волиньвугілля», надає пояснення відносно процедури публічної закупівлі UA-2025-01-30-002922-a від 30.01.2025 року, ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 60130000-8 - 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті про наступне:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та відповідають базовим технічним вимогам до таких послуг. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться у відкритому доступі. Згідно пункту 1 статті 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Мілюк С.В., була відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі UA-2025-01-30-002922-a, а також була повинна згідно статті 41 Особливостей розглянути та провести оцінку тендерних пропозицій. 15 лютого 2025 року протоколом № 11 уповноважена особа Мілюк С.В. визнала переможцем процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 44530000-4- Кріпильні деталі– Болти та гайки в асортименті» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2025-01-30-002959-а) ТОВ "МЕТЕКС-2000". 17 березня 2025 року наказом № 19 уповноважена особа Мілюк С.В. була звільнена з займаної посади на підставі пункту 1 статті 36 КЗпП України за угодою сторін.
Рішеня
19.05.2025 11:31
Замовник
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380973802551
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
515 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
ДП Волиньвугілля
Контактний телефон:
+380973802551
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності