Показати схожі тендери

Закупівля сосиски I сорту від Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-29-016934-a
Id Tender 896cb6f52b8548029f721a54b13b042e
План UA-P-2025-01-29-021034-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.01.2025 17:10
Остання зміна 17.02.2025 09:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 203 581.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
111 017.91 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.01.2025 17:09 до 06.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.01.2025 17:09
до 03.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.01.2025 17:09
до 03.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.02.2025 00:00
до 10.02.2025 12:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2025 12:00
до 16.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.02.2025 12:00
до 17.02.2025 09:56
Період уточнень
з 29.01.2025 17:09 до 03.02.2025 00:00
Період оскарження
з 29.01.2025 17:09 до 03.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.02.2025 00:00 до 10.02.2025 12:00
Період кваліфікації
з 06.02.2025 00:00 до 10.02.2025 12:00
Основні параметри
сосиски I сорту
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 203 581.4 грн.
сосиски I сорту
Назва предмета закупівлі
сосиски I сорту
Очікувана вартість
22 203 581.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
111017,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
сосиски I сорту
Код ДК 021:2015
15131120-2 - Ковбасні вироби
Кількість
180 180
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади освіти комунальної форми власності міста Харкова
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВП РОГАНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"
Пропозиція:
20 821 600.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.01.2025 17:10
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
29.01.2025 17:07
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ніконенко Людмила Борисівна
Електронна пошта
Телефон
380577378328
Замовник
ЄДРПОУ
36816884
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv
Повна назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv
Поштовий індекс
61001
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
пр-т Гагаріна 41-б
Кваліфікація
Лот № 1 сосиски I сорту
Період вимог/скарг з 10.02.2025 12:00 по 16.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.02.2025 00:00 по 14.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.02.2025 12:00
Довідка НАЗК
10.02.2025 12:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.02.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 17:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) в Додатку 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробувань ( експертний висновок) ( на змиви) з автотранспорту , видані не раніше 30 днів відносно до дати оголошення процедури; Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення з автотранспорту , видані не раніше 30 днів відносно до дати оголошення процедури; 2) в Додатку 1--Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, вантажників, комірника. П.І.Б. Посада Досвід роботи на останньому місці роботи Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. б) копії першої та останньої заповненої (з записом про прийняття на останнє місце роботи) сторінок трудової книжки або копії наказу про призначення на посаду або копію цивільно-правової угоди з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або копії інших документів передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність дані інформаційної довідки (інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, вантажників, комірника) до наданих наказів про призначення на посаду. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
07.02.2025 10:52
Надати до
08.02.2025 10:52
Договір
UA-2025-01-29-016934-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10-К
20 821 600.8 грн.
17 351 334 грн.
З ПДВ
Підписано
17.02.2025
Строк дії договору з
17.02.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
180 180 (кілограми)
сосиски I сорту
Номенклатура
сосиски I сорту
Кількість
180 180
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
115.56
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Повна назва
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36816884

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВП РОГАНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"
Повна назва
ТОВ "ВП РОГАНСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34389679

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.02.2025 09:55
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 203 581.4 грн.
Період подання пропозицій
до 06.02.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Контактний телефон:
380577378328
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 203 581.4 грн.
Період подання пропозицій
до 06.02.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Контактний телефон:
380577378328
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності