Показати схожі тендери

Закупівля На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту) від Служба у справах дітей Хмельницької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-29-013216-a
Id Tender eaab8153dc9a4559b7270731522846ac
План UA-P-2025-01-29-015337-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 29.01.2025 15:22
Остання зміна 28.03.2025 08:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.01.2025 15:18 до 10.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 29.01.2025 15:18
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 29.01.2025 15:18
до 07.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.02.2025 15:47
до 18.03.2025 15:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.02.2025 16:57
до 24.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.03.2025 15:44
до 28.03.2025 08:25
Період уточнень
з 29.01.2025 15:18 до 07.02.2025 00:00
Період оскарження
з 29.01.2025 15:18 до 07.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.02.2025 15:47 до 18.03.2025 15:44
Період кваліфікації
з 10.02.2025 15:47 до 18.03.2025 15:44
Основні параметри
На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 500 000 грн.
На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
Назва предмета закупівлі
На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.02.2025 15:06
Закінчення аукціону
10.02.2025 15:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
Код ДК 021:2015
31154000-0 - Джерела безперебійного живлення
Кількість
27
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
29005, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Володимирська, 109
Дата постачання по
31.12.2025 15:22
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РОМАШКО НАТАЛІЯ АЛІКІВНА"
Пропозиція:
3 270 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС"
Пропозиція:
3 286 375 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС"
Пропозиція:
2 530 407.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП МИХАЛЬОВА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
2 649 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
2 650 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.02.2025 15:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.02.2025 14:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
05.02.2025 13:49
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Золочевська Людмила Аркадіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380988200973
Замовник
ЄДРПОУ
25879401
Повна назва
Служба у справах дітей Хмельницької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
вул. Володимирська,109
Кваліфікація
Лот № 1 На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
Період вимог/скарг з 12.02.2025 16:57 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.02.2025 15:47 по 18.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.02.2025 16:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.02.2025 15:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
Період вимог/скарг з 14.02.2025 16:13 по 20.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 16:57 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.02.2025 16:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.02.2025 16:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
Період вимог/скарг з 05.03.2025 11:47 по 11.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.02.2025 16:13 по 22.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.03.2025 11:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.02.2025 16:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
Період вимог/скарг з 07.03.2025 15:16 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.03.2025 11:47 по 13.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.03.2025 15:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.03.2025 11:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
Період вимог/скарг з 18.03.2025 15:44 по 24.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 15:16 по 05.04.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.03.2025 15:44
Довідка НАЗК
18.03.2025 15:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.03.2025 12:45
Електроний протокол про продовження строку
07.03.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
29.01.2025 15:18
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту), код ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубокбуло подано 5 (пять) тендерних пропозицій, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС"; • ФОП МИХАЛЬОВА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА; • ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА"; • ФОП "РОМАШКО НАТАЛІЯ АЛІКІВНА"; • ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС". Згідно п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозиційзамовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення пропроведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільшекономічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатамиоцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днівз дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідні пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС", ФОП МИХАЛЬОВА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА;ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА"; ФОП "РОМАШКО НАТАЛІЯ АЛІКІВНА" відхилено Замовником на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 «Особливостей»- Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п. 49 Особливостей - у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС". Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС"в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією,розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, якінадаютьсяучасникомпроцедуризакупівлі на виконаннявимогтехнічноїспецифікації до предмета закупівлі, вважаютьсяпомилки, виправленняяких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованогоучасникомпроцедуризакупівлі у складійоготендерноїпропозиції, найменування товару, марки, моделітощо. 1) Виявлено наступні невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п.3.1.1 ч.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:форма " ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1. В додатку 1 до ТД в колонці «Найменування предмета закупівлі*» *зазначається конкретна марка товару. Учасником надано форму «Тендерна пропозиція» згідно додатку № 1 до ТДЩ, але в колонці «Найменування предмета закупівлі*» не зазначено конкретну марку товару. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. - Надати повторно форму "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ", згідно додатку №1 із зазначенням в колонці «Найменування предмета закупівлі*» конкретної марки товару по гібридному інвертору та акумуляторній батареї. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
10.03.2025 12:03
Надати до
11.03.2025 12:03
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником проводиться процедура відкритих торгів на закупівлю На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту), код ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту), код ДК 021:2015:31150000-2 Баласти для розрядних ламп чи трубок було подано 5 (п’ять) тендерних пропозицій, а саме: • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС"; • ФОП МИХАЛЬОВА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА; • ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА"; • ФОП "РОМАШКО НАТАЛІЯ АЛІКІВНА"; • ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС". Згідно п. 41 Особливостей - розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до ч.9 та ч.10 ст.29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ЕНЕРДЖІ ПЛЮС", але тендерну пропозицію відхилено Замовником на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 «Особливостей»- Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією електронною системою визначено пропозицію ФОП МИХАЛЬОВА ЄВГЕНІЯ МИКОЛАЇВНА, але тендерну пропозицію також відхилено Замовником на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 «Особливостей» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Пропозицію, яка є наступною найбільш економічно вигідною ФОП "ІГНАТЮК ВАСИЛИНА ІВАНІВНА" також відхилено Замовником на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 «Особливостей» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Наступну найбільш економічно вигідну пропозицію, що визначено електронною системою ФОП "РОМАШКО НАТАЛІЯ АЛІКІВНА" відхилено Замовником на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 «Особливостей» - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Відповідно до п. 49 Особливостей - у разі відхилення тендерної пропозиції з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 цих особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників процедури закупівлі, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та цих особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та цим пунктом. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС". Відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим обсягом документів технічної частини тендерної пропозиції у Замовника виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів. Необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника викликана у зв’язку із необхідністю більш детального вивчення документів тендерної пропозиції учасника на відповідність умова тендерної документації. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС"до 20 робочих днів. ВИРІШЕНО: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС" до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до положень частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
14.03.2025 11:50
Дата кінця розгляду
05.04.2025 00:00
Договір
UA-2025-01-29-013216-a-a1
Підписаний і діє
Номер
27/03/2025
3 286 375 грн.
2 738 645.83 грн.
З ПДВ
Підписано
27.03.2025
Строк дії договору з
27.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
27 (комплект)
На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
Номенклатура
На забезпечення дитячих будинків сімейного типу комплектами безперебійного живлення (гібридний інвертор і акумулятор) для належного функціонування у період відсутності постачання електроенергії (блекауту)
Кількість
27
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба у справах дітей Хмельницької обласної державної адміністрації
Повна назва
Служба у справах дітей Хмельницької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25879401

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС"
Повна назва
ТОВ "ПРОМІНЬ ЕНЕРГО ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42245629

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.03.2025 08:25
Повідомлення про договір
27.03.2025 17:26
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
Служба у справах дітей Хмельницької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380988200973
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.02.2025 00:00
Замовник:
Служба у справах дітей Хмельницької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380988200973
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності