Показати схожі тендери

Закупівля пристрої для лікування переломів від НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-28-006004-a
Id Tender c1e5923bc91d483996e698f1a77b4d0a
План UA-P-2025-01-28-007462-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 28.01.2025 11:31
Остання зміна 17.03.2025 12:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 514 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 570 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.01.2025 11:30 до 05.02.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 28.01.2025 11:30
до 02.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 28.01.2025 11:30
до 02.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.02.2025 16:17
до 07.03.2025 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.02.2025 09:08
до 13.03.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.03.2025 10:02
до 17.03.2025 12:45
Період уточнень
з 28.01.2025 11:30 до 02.02.2025 00:00
Період оскарження
з 28.01.2025 11:30 до 02.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.02.2025 16:17 до 07.03.2025 10:02
Період кваліфікації
з 06.02.2025 16:17 до 07.03.2025 10:02
Основні параметри
пристрої для лікування переломів
процедура закупівля здійснюється для задоволення потреби протягом 2025 року згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 за кошти спеціального фонду - плата за послуги.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 514 000 грн.
пристрої для лікування переломів
Назва предмета закупівлі
пристрої для лікування переломів
Очікувана вартість
1 514 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7570,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.02.2025 15:54
Закінчення аукціону
06.02.2025 16:17
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,0мм - L 440мм
Опис предмета закупівлі
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,0мм - L 440мм
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,5мм - L 440мм
Опис предмета закупівлі
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,5мм - L 440мм
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,0мм - L 440мм
Опис предмета закупівлі
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,0мм - L 440мм
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 40 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,5мм - L 440мм
Опис предмета закупівлі
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,5мм - L 440мм
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 40 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 4,0мм - L 440мм
Опис предмета закупівлі
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 4,0мм - L 440мм
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 500 (штуки)
Спиця Кіршнера O 2,0 мм- L від 300 до 400мм
Опис предмета закупівлі
Спиця Кіршнера O 2,0 мм- L від 300 до 400мм
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХМ"
Пропозиція:
1 492 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Іванов Володимир Вадимович"
Пропозиція:
1 106 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.02.2025 15:54
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.01.2025 14:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шадура Олена Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380675963609
Замовник
ЄДРПОУ
01994089
Назва (англійською мовою)
NATIONAL SPECIALIZED CHILDREN'S HOSPITAL "OHMATDYT" MOH OF UKRAINE
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Повна назва (англійською мовою)
NATIONAL SPECIALIZED CHILDREN'S HOSPITAL "OHMATDYT" MOH OF UKRAINE
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ВУЛИЦЯ В'ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 28/1
Кваліфікація
Лот № 1 пристрої для лікування переломів
Період вимог/скарг з 10.02.2025 09:08 по 12.02.2025 09:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.02.2025 16:17 по 14.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.02.2025 09:08
Довідка НАЗК
10.02.2025 09:08
Повідомлення про рішення
06.02.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.02.2025 09:31 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 09:29 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Станом на 11.02.2025 року Товариство з обмеженою відповідальністю "ХМ" подало вимогу щодо неправомірності визначення переможця торгів. Відповідно уважно вивчивши дану вимогу та більш детальніше проаналізувавши тендерну пропозицію подану ФОП "Іванов Володимир Вадимович" було встановлено, що вона не відповідає вимогам тендерної документації та не може бути визначена найбільш економічно вигідною, а саме: - «Для підтвердження відповідності тендерних пропозицій медико-технічним вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати …Копію Інструкції для застосування. Інструкція повинна бути надана українською мовою. В інструкції повинні міститись рекомендації щодо проведення МРТ.» (Розділ ІІІ пункт 6 підпункт 3): - до п.1-5 «Еластичний титановий стержень» Учасником надано інструкцію до зовсім іншого типу інтрамедулярного стержня - стержня інтрамедулярного блокованого гвинтами. Також в інструкції немає інформації про еластичність стержні. - до п.6 «Спиця Кіршнера» Учасником надано інструкцію, складену (перекладену) в такий спосіб, що україномовному читачу майже неможливо її зрозуміти. Надані в ній рекомендації щодо проведення МРТ є суперечливими (цитата з інструкції: «Сканування пацієнта , який має ці пристрої, може призвести до травмування пацієнта.». (Копія інструкції прикладається). Що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації. Отже Замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП "Іванов Володимир Вадимович" на підставі пункту 44 особливостей абз.5 пп.2, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
12.02.2025 09:31
Повідомлення про рішення
12.02.2025 09:29
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.02.2025 09:38 по 18.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.02.2025 09:31 по 20.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.02.2025 09:38
Довідка НАЗК
12.02.2025 09:36
Повідомлення про рішення
12.02.2025 09:32
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 07.03.2025 10:02 по 13.03.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.03.2025 09:51 по 15.03.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.03.2025 10:02
Довідка НАЗК
07.03.2025 10:02
Повідомлення про рішення
07.03.2025 09:51
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-01-28-006004-a-a2
Очікує підписання
1 492 000 грн.
1 492 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,0мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,0мм - L 440мм
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,5мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,5мм - L 440мм
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,0мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,0мм - L 440мм
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,5мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,5мм - L 440мм
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 4,0мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 4,0мм - L 440мм
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Спиця Кіршнера O 2,0 мм- L від 300 до 400мм
Номенклатура
Спиця Кіршнера O 2,0 мм- L від 300 до 400мм
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994089

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХМ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32734955

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-01-28-006004-a-b3
Підписаний і діє
Номер
17/03/2
1 106 000 грн.
1 106 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
17.03.2025
Строк дії договору з
17.03.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,0мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,0мм - L 440мм
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,5мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 2,5мм - L 440мм
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
120 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,0мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,0мм - L 440мм
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,5мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 3,5мм - L 440мм
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 4,0мм - L 440мм
Номенклатура
Еластичный титановый стрижень (TEN) O 4,0мм - L 440мм
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Спиця Кіршнера O 2,0 мм- L від 300 до 400мм
Номенклатура
Спиця Кіршнера O 2,0 мм- L від 300 до 400мм
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994089

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Іванов Володимир Вадимович"
Повна назва
ФОП "Іванов Володимир Вадимович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3220802375

Інформація про підписанта

IBAN
UA048201720343130001000016859
ПІБ підписанта
Урін Олександр Олександрович
Посада підписанта
В.О. генеральний директор
Діє на підставі
наказу МОЗ України
Номер телефону
380442398773
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.03.2025 12:45
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-27-000028
Дата створення проекту
27.03.2025 12:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.03.2025 14:38
Дата публікації висновку про результати
22.04.2025 14:36
Дата завершення усунення порушень
07.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
18.04.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.03.2025 Одеса № 64 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 25.03.2025 № 003100-18/3775-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.03.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 27.03.2025 № 64 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 8 UA-2025-01-28-006004-a 28.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.03.2025 00:00
Документи рішення
27.03.2025 14:38
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 17 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи 28.01.2025, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи 31.01.2025, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Іванова Володимира Вадимовича (далі – ФОП Іванов В.В.), протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 10.02.2025 № 35, від 12.02.2025 № 45, від 07.03.2025 № 179, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.02.2025, відповідь Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.02.2025, рішення Комісії від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.03.2025, договір поставки від 17.03.2025 № 17/03/2, пояснення та документи Замовника, отримані 10.04.2025 через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ФОП Іванова В.В. від 17.02.2025 № UA-2025-01-28-006004-a.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-01-28-006004-a «Пристрої для лікування переламів» та незгоди з рішенням Замовника щодо відхилення його тендерної пропозиції на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.02.2025 № 45). За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийняте рішення від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз, в якому, зокрема зазначено: «…у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Скаржника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Разом з тим, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.02.2025 № 45 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: «… Вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ФОП «Іванов Володимир Вадимович» на підставі пункту 44 особливостей абз. 5 пп. 2, а саме: не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». Замовник не відхиляв Пропозицію Скаржника з підстави невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи викладене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави. …Разом з тим, враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 12.02.2025 № 45. Враховуючи викладене, Замовник неправомірно відхилив Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі від 12.02.2025 № 45, зокрема, посилаючись в протоколі відхилення на норму Особливостей, зазначену в пункті 1 мотивувальної частини цього рішення, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей». Рішенням Комісії від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Іванова Володимира Вадимовича (код ЄДРПОУ: 3220802375) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ХМ» (код ЄДРПОУ: 32734955) переможцем процедури закупівлі «Пристрої для лікування переломів», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-28-006004-a. Отже, відповідно до мотивувальної частини рішення Комісії від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз Замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Іванов В.В. саме на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки його тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а не на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 12.02.2025 № 45). Відповідно до інформації, оприлюдненої електронної системи закупівель, Замовник 07.03.2025 скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Іванов В.В. та про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ХМ» переможцем процедури закупівлі. Водночас, Замовник 07.03.2025 повторно визначив учасника ФОП Іванов В.В. переможцем цієї процедури закупівлі (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднене в електронній системі закупівель 07.03.2025). На запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2025 із зазначеного питання, Замовник 10.04.2025 надав пояснення, в якому зазначив, зокрема: «…Фізична особа - підприємець Іванов Володимир Вадимович після оприлюднення рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель загрузив оновлену версію інструкції, затверджену 01.04.2024 року, в якій чітко зазначено, що вона містить рекомендації щодо проведення МРТ (інструкція прикладається). Як відповідно вимагалося до вимог тендерної документації». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує рішення Замовника про визначення учасника ФОП Іванов В.В. переможцем процедури закупівлі після прийняття Комісією рішення від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз, оскільки кінцевий строк подання тендерних пропозицій у межах цієї процедури закупівлі 05.02.2025 о 09:00 годині, який, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником не продовжувався. При цьому, учасник ФОП Іванов В.В. після кінцевого строку подання тендерних пропозицій 10.03.2025 та навіть після визначення зазначеного учасника переможцем процедури закупівлі, завантажив в електронну систему закупівель додаткові документи, відсутність яких (згідно з рішенням Комісії від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз) у складі його тендерної пропозиції слугувала підставою для відхилення відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. З урахуванням пунктів 31 та 33 Особливостей документи, подані учасником процедури закупівлі після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не могли розглядатись Замовником на відповідність вимогам тендерної документації. Крім того, рішенням Комісії від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз встановлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Іванова В.В. умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та зазначено про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначені абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, що унеможливлює застосування Замовником пункту 43 Особливостей. Отже, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Іванов В.В. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, а саме надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, встановлено. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 03.04.2025 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Отже, відповідно до вимог Закону кінцевими термінами надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на зазначений запит про надання пояснень протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення є 08.04.2025. Проте на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону Замовник на запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2025 надав через електронну систему закупівель інформацію та документи 10.04.2025, чим перевищив строк у три робочі дні.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Іванов В.В. встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, надання відповіді на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, виконання рішення Комісії як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.04.2025 00:00
Дата публікації
22.04.2025 14:36
Документи висновку
22.04.2025 14:36
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про результати усунення порушень: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись висновком Південного офісу Держаудитслужби уповноважена особа здійснила заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та оприлюднила через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів (додаткова угода про розірвання договору та звіт про виконання договору додаються).
Дата публікації
23.04.2025 11:48
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.04.2025 09:47
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
28.04.2025 09:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Як Замовник може обґрунтувати невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз (далі – рішення Комісії) в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної – особи підприємця «Іванов Володимир Вадимович» (далі – ФОП Іванов В.В.) відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, тоді як у рішенні Комісії зазначено, що тендерна пропозиція Скаржника (ФОП Іванов В.В.) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника (ФОП Іванов В.В.), визначені абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. 3. Надайте інформацію щодо стану виконання договору поставки від 17.03.2025 № 17/03/2. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
03.04.2025 17:22
Орган перевірки
09.04.2025 00:00
Документи повідомлення
03.04.2025 17:23
-
Відповідь
Пояснення У межах проведення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ПОЯСНЕННЯ У межах проведення моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 – 33140000-3 медичні матеріали (пристрої для лікування переломів) відповідно до номеру процедури в електронній системі закупівель UA-2025-01-28-006004-a надаємо наступні пояснення: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено на підставі наданого рапорту на закупівлю завідуючим відділення травмпункту Мухопадом О.Є. (ініціатором закупівлі) з комерційними пропозиціями по даному товару. (Копія рапорту та комерційних пропозицій надається). 2. Як Замовник може обґрунтувати невиконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.02.2025 № 3075-р/пк-пз (далі – рішення Комісії) в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної – особи підприємця «Іванов Володимир Вадимович» (далі – ФОП Іванов В.В.) відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, тоді як у рішенні Комісії зазначено, що тендерна пропозиція Скаржника (ФОП Іванов В.В.) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та у Замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника (ФОП Іванов В.В.), визначені абзацом 2 підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Зобов'язав Національну дитячу спеціалізовану лікарню "Охматдит" МОЗ України (код ЄДРПОУ: 01994089) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Іванова Володимира Вадимовича (код ЄДРПОУ: 3220802375) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ХМ" (код ЄДРПОУ: 32734955) переможцем процедури закупівлі — "пристрої для лікування переломів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-01-28-006004-a. Фізична особа-підприємець Іванов Володимир Вадимович після оприлюднення рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель загрузив оновлену версію інструкції затверджену 01.04.2024 року, в якій чітко зазначено, що вона містить рекомендації щодо проведення МРТ (інструкція прикладається). Як відповідно вимагалося до вимог тендерної документації. Тендерна пропозиція даного учасника відповідно до проведеного аукціону була обрана системою як найнижча. (з найнижчою ціною, економія по результатам аукціону склала 408000,00 грн.) 3. Надайте інформацію щодо стану виконання договору поставки від 17.03.2025 № 17/03/2. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Інформація щодо виконання договору: по заключеному договору №17/03/2 від 17.03.2025року поставок та проплат видаткових накладних ще не здійснювалося. Уповноважена особа КЕП Олена ШАДУРА
Рішеня
10.04.2025 10:52
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 514 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.02.2025 09:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380675963609
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 514 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.02.2025 09:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЛІКАРНЯ "ОХМАТДИТ" МОЗ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380675963609
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності