Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів) від Андріївський ліцей Полтавської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-01-27-018095-a
Id Tender d5b178d27ed74853ae9cdfac05100941
План UA-P-2025-01-27-021451-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.01.2025 18:28
Остання зміна 25.02.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
780 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.01.2025 18:13 до 04.02.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 27.01.2025 18:13
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.01.2025 18:13
до 01.02.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.02.2025 00:00
до 11.02.2025 11:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.02.2025 11:13
до 17.02.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.02.2025 11:13
до 25.02.2025 15:09
Період уточнень
з 27.01.2025 18:13 до 01.02.2025 00:00
Період оскарження
з 27.01.2025 18:13 до 01.02.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.02.2025 00:00 до 11.02.2025 11:13
Період кваліфікації
з 04.02.2025 00:00 до 11.02.2025 11:13
Основні параметри
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
780 000 грн.
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Назва предмета закупівлі
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Очікувана вартість
780 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Код ДК 021:2015
60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
39352, Україна, Полтавська область, с. Андріївка, вулиця Шкільна, 12
Дата постачання по
31.12.2025 18:18
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані послуги Надавачем послуг, проводиться за фактом отримання Замовником таких послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання послуг.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Курінний Сергій Анатолійович
Пропозиція:
779 726.25 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.01.2025 18:28
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пузир Наталія Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Okhtyrska Oksana Viktorivna
Електронна пошта
Телефон
+380503401298
Факс
+380503401298
Замовник
ЄДРПОУ
04590694
Назва (англійською мовою)
Andrew's Lyceum of Poltava Regional Council
Повна назва
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Andrew's Lyceum of Poltava Regional Council
Поштовий індекс
39353
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Село Андріївка
Адреса
вулиця Шкільна,12, с.Андріївка, Полтавський р-н
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Період вимог/скарг з 11.02.2025 11:13 по 17.02.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.02.2025 00:00 по 12.02.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.02.2025 11:13
Довідка НАЗК
11.02.2025 11:12
Повідомлення про рішення
04.02.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-01-27-018095-a-c1
Завершився
Номер
№2
779 726.25 грн.
779 726.25 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.02.2025
Строк дії договору з
25.02.2025
по
31.12.2025
Сума оплати за договором
0
Сума оплати за договором без ПДВ
0
Причина припинення договору
Договір про закупівлю №2 від 25 лютого 2025 року з ФОП Курінний С.А. керуючись аб.2, п. 10.4, розділу 10 розірваний достроково за згодою Сторін
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Номенклатура
Послуги з перевезення учнів та педагогічних працівників (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Повна назва
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04590694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Курінний Сергій Анатолійович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Курінний Сергій Анатолійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3211713952

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.02.2025 15:06
-
25.02.2025 15:09
Повідомлення про договір
Заходи для припинення договору
07.03.2025 15:32
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-03-03-000090
Дата створення проекту
03.03.2025 15:19
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
03.03.2025 16:42
Дата публікації висновку про результати
13.03.2025 17:49
Дата завершення усунення порушень
28.03.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.03.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 408-99-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 16-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.03.2025 № 16-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-01-27-018095-a, 27.01.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10). В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.03.2025 00:00
Документи рішення
03.03.2025 16:42
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Андріївського ліцею Полтавської обласної ради (далі ? Замовник) UA-P-2025-01-27-021451-a; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.01.2025 № 2; тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Курінний Сергій Анатолійович (далі – ФОП Курінний Сергій Анатолійович); Протокол уповноваженої особи від 11.02.2025 № 3; договір про закупівлю від 25.02.2025 № 2 на суму 779726,25 грн без ПДВ (далі ? Договір); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 07.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення чинного законодавства, а саме абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, в частині невідхилення тендерної пропозиції переможця, який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно із абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Так, пунктом 1 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в розділі І «Перелік документів для підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатка 4 до тендерної документації. Водночас, Замовник у пункті 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовника установив, що переможець процедури закупівлі (фізична особа чи фізична особа — підприємець), має надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи на фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку (підпункт 5 пункту 47 Особливостей) та на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункту 47 Особливостей): повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Документ повинен бути виданий/ сформований / отриманий у поточному році. Відповідно відомостей до відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір було оприлюднено 11.02.2025 в електронній системі закупівель. При цьому, переможцем ФОП Курінний Сергій Анатолійович повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника (фізичну особу) учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію - Курінного Сергія Анатолійовича не завантажено. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 04.03.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит Замовнику. Замовником 07.03.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь «Договір про закупівлю №2 від 25 лютого 2025 року з ФОП Курінний С.А. керуючись аб.2, п. 10.4, розділу 10 розірваний достроково за згодою Сторін. Копія додаткової угоди №1 від 05.03.2025 року до Договору про закупівлю №2 від 25.02.2025 року додається». Отже, на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП Курінний Сергій Анатолійович, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відповідно до відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовником 07.03.2025 оприлюднено додаткову угоду від 05.03.2025 № 1 до Договору якою сторони дійшли згоди припинити (розірвати) Договір достроково за згодою сторін та звіт про виконання договору про закупівлю, згідно з яким сума оплати за Договором відсутня.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
13.03.2025 00:00
Дата публікації
13.03.2025 17:49
Документи висновку
13.03.2025 17:49
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Результат
Усунуто
Дата публікації
15.04.2025 17:32
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
15.04.2025 17:32
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 780 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-018095-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Яким чином замовником перевірено вимоги тендерної документації в частині підтвердження переможцем виконання Додатку 4 до тендерної документації, а саме: «Переможець торгів на виконання вимоги згідно з пунктом 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем)» та «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю». Так, згідно відомостей веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 11.02.2025, а документи для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та інформацію про право підписання договору про закупівлю переможцем ФОП Курінний С.А. не завантажено. Поясніть вказане. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.03.2025 15:44
Орган перевірки
08.03.2025 00:00
Документи повідомлення
04.03.2025 15:46
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 04.03.2025 року з моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 780 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-01-27-018095-a),Андріївський ліцей Полтавської обласної ради повідомляє наступне: 1.Обґрунтування розміру очікуваної вартості предмету закупівлі проводилось відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року № 275, а саме методом порівняння ринкових цін аналізу закупівель на веб - сайті Prozorrо, цінових пропозицій відповідно. Визначено очікувану ціну за одиницю ,як середньоарифметичне значення масиву даних отриманих з цінових пропозицій. Копії документів додаються. 2.Посилання на сторінку власного веб-сайту: https://internat-andriivka.pl.ua/2025/01/04/finansovi-dokumenty-2025/ 3. Договір про закупівлю №2 від 25 лютого 2025 року з ФОП Курінний С.А. керуючись аб.2, п. 10.4, розділу 10 розірваний достроково за згодою Сторін. Копія додаткової угоди №1 від 05.03.2025 року до Договору про закупівлю №2 від 25.02.2025 року додається.
Рішеня
07.03.2025 16:21
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
780 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Контактний телефон:
+380503401298
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
780 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.02.2025 00:00
Замовник:
Андріївський ліцей Полтавської обласної ради
Контактний телефон:
+380503401298
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності